quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afspraak tandarts verzetten
Wat een vrouwen. Alsof ze uit de sloot getrokken zijn.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ook leukere dames, althans de paar afleveringen die ik gezien heb
Alleen al het overhemd is reden om te rennen.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:58 schreef Nine. het volgende:
Deze barman is trouwens wel wat voor @:pisces29
Ze komen een stuk vriendelijker, relaxter en sympathieker over dan in de NL versiequote:Op maandag 21 februari 2022 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een vrouwen. Alsof ze uit de sloot getrokken zijn.
Prachtig. Kan je het er ook op?quote:Op maandag 21 februari 2022 22:09 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze komen een stuk vriendelijker, relaxter en sympathieker over dan in de NL versie
Bij leukere dames denk ik meteen aan uiterlijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:12 schreef Nine. het volgende:
Waarschijnlijk is dit ook wat minder gescript en zijn de matches wat serieuzer...
Nee, ook genoeg jongeren.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Bij leukere dames denk ik meteen aan uiterlijk.
Idd oogt serieuzer. Misschien minder jonge deelnemers?
Ja zie mijn vorige post.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je mist het punt een beetje, dit lijkt allemaal wat serieuzer en spontaner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |