Ik ben snel een veilige verstop plaats op gaan zoeken voor Mini-ToT achter me aan komtquote:Op maandag 21 februari 2022 17:18 schreef ToT het volgende:
Heb ik nu @:derrabbit en @:homijn enzo weggejaagd?
Hij had vroeger al een moordlustige blik:quote:Op maandag 21 februari 2022 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben snel een veilige verstop plaats op gaan zoeken voor Mini-ToT achter me aan komt
Hij laat zijn evil blik zien.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had vroeger al een moordlustige blik:
[ afbeelding ]
Ik zoek nog een foto waarop hij op konijnenjacht is, maar ik kan 'm zo snel ff niet vinden.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij laat zijn evil blik zien.
Ik zou je toch aanraden hem als vegan op te voeden vanaf morgenvroegquote:Op maandag 21 februari 2022 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had vroeger al een moordlustige blik:
[ afbeelding ]
Gave foto.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:55 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heeft-ie bijna een angstig konijntje te pakken!
Mobieltje in wide angle stand, op de kop houden, in het gras proppen waardoor hij hem wil pakken, en klik!quote:
Jij papparazie.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Mobieltje in wide angle stand, op de kop houden, in het gras proppen waardoor hij hem wil pakken, en klik!
Een vriend heeft ook zo'n kamera waar je u tegen zegt.quote:
Cutie!quote:Op maandag 21 februari 2022 17:55 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heeft-ie bijna een angstig konijntje te pakken!
quote:
Hij heeft haar, jij niet.quote:
Moet je idd hele tijd een tas meenemen.. juist toch mooi om vogel foto's te zien vind ik tenminstequote:Op maandag 21 februari 2022 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb er erg mooie foto's van vogels en vliegtuigen mee gemaakt, maar op Smoelenboek is men vooral geïnteresseerd in familiekiekjes en vakantieplaatjes.
Daarbij is het ellende om de hele tijd lenzen te wisselen, en gebruikte ik deze grote toeter zelden meer sinds Mini-ToT's geboorte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |