SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
mja staat misschien teveel druk op de straat riolering?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:26 schreef Ama het volgende:
Woningbouw zegt dat er niks valt te doen aan het feit dat met slecht weer mijn riool niet doorstroomt.
vreemd verhaal gemeente al eens geprobeerd?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:26 schreef Ama het volgende:
Woningbouw zegt dat er niks valt te doen aan het feit dat met slecht weer mijn riool niet doorstroomt.
Jaquote:Op maandag 21 februari 2022 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja staat misschien teveel druk op de straat riolering?
Gemeente stuurt me naar woningbouw want huurhuis.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vreemd verhaal gemeente al eens geprobeerd?
als die rioolpijp in de straat niet tegen het huidige moessonklimaat is opgewassen, best plausibel.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vreemd verhaal gemeente al eens geprobeerd?
Heeft geen zin bij een huurhuisquote:Op maandag 21 februari 2022 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien kan je melding maken bij de gemeente?
bijzonder.. want het kan best zijn dat er wat mis is met het stuk tussen jouw aansluiting en het hoofdriool.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Gemeente stuurt me naar woningbouw want huurhuis.
Goedzo bal, dat klopt als de gemeentelijke riolering onderbemeten en niet gescheiden is.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja staat misschien teveel druk op de straat riolering?
Bizar eigenlijk he. Alsof je dan ineens niks meer met de gemeente te maken hebt voor zaken waar de gemeente over gaat.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft geen zin bij een huurhuis
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien kan je melding maken bij de gemeente?
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft geen zin bij een huurhuis
De woningbouw kan zelf dan met de gemeente om de tafel gaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk he. Alsof je dan ineens niks meer met de gemeente te maken hebt voor zaken waar de gemeente over gaat.
ja als ze dat willen.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De woningbouw kan zelf dan met de gemeente om de tafel gaan.
Nou ja, als je huis blank staat mogen ze het komen fiksen.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:26 schreef Ama het volgende:
Hangt ervan afquote:
hangt er vanaf of zij de enige is met dit probleem. Zo ja dan is het inderdaad waarschijnlijk wat Frannie zegt, niet het hoofdriool. Als er meer huurders klagen wordty een algemeen capaciteitsprobleem wat waarschijnlijker.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:29 schreef bitterbal het volgende:
nou ja heb niet het idee dat de woningbouw vereniging van ama een slechte is dus wie weet is er wat mogelijk is
ja of genoeg huurders hard genoeg klagen of niet.quote:
Nja dat is wel heel kort door de bocht, ama zit op een hoek toch? dan kan 't ook dat je de laatste bent in een 'tak'. Dan ben je vaak ook als eerste (en soms als enige) 't haasje.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hangt er vanaf of zij de enige is met dit probleem. Zo ja dan is het inderdaad waarschijnlijk wat Frannie zegt, niet het hoofdriool. Als er meer huurders klagen wordty een algemeen capaciteitsprobleem wat waarschijnlijker.
Poepmesquote:Op maandag 21 februari 2022 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Bij m'n broer kwam vorig jaar ook de stront omhoog uit de pot. Gezegd dat ie voortaan een poepmes moest gebruiken, maar nee hoor, het zou aan de leidingen liggen.
poepmesquote:Op maandag 21 februari 2022 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Bij m'n broer kwam vorig jaar ook de stront omhoog uit de pot. Gezegd dat ie voortaan een poepmes moest gebruiken, maar nee hoor, het zou aan de leidingen liggen.
Jep.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
m'n ramen zijn echt bizar smerig na die stormen
Ik heb het idee dat die zakjes met roofmijt wel werkt. Een paar planten zijn heel voorzichtig nieuwe blaadjes aan het aanmaken en die zijn nog niet opgegeten. Alleen de Monstera ziet er niet uit. Kijken of ik er vanmiddag aan denk om even dat vergrootglaasje op te halen bij m'n vader, dan kan ik controleren of de trips weg is.quote:
Oh fijn!quote:Op maandag 21 februari 2022 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die zakjes met roofmijt wel werkt. Een paar planten zijn heel voorzichtig nieuwe blaadjes aan het aanmaken en die zijn nog niet opgegeten. Alleen de Monstera ziet er niet uit. Kijken of ik er vanmiddag aan denk om even dat vergrootglaasje op te halen bij m'n vader, dan kan ik controleren of de trips weg is.
mja ik kan er niet bijquote:Op maandag 21 februari 2022 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.Het is zo erg dat zelfs ík vind dat ze gelapt moeten.
Maar de komende dagen niet. M'n vingers sterven al af als ik eraan denk.
Oh, neuh, ik kan er best prima bij als Joop z'n auto niet te enthousiast neerpleurt, maar pas aan het eind van de middag tijd en de wind er vol op enzo. Brr.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik kan er niet bijmoet wachten tot VVE de armenwasser weer langs laat komen
(die is pas geweest)
Ze fiksen alles normaal wel maar er valt weinig aan te doen zeggen ze.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:29 schreef bitterbal het volgende:
nou ja heb niet het idee dat de woningbouw vereniging van ama een slechte is dus wie weet is er wat mogelijk
Ik zit niet op een hoek. Ik woon in het midden.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja dat is wel heel kort door de bocht, ama zit op een hoek toch? dan kan 't ook dat je de laatste bent in een 'tak'. Dan ben je vaak ook als eerste (en soms als enige) 't haasje.
In mn vorig huis heb ik ook 1x een backflow gehad omdat 't gemeente riool t niet aan kon. Bij mij lag de vloer in de badkamer boven en de wc beneden nat.
Bij mn buren heeft de brandweer 1,5m3 strontwater weggepompt uit huis
tot 2x toe, want paar dagen later was 't weer patat
ah!quote:Op maandag 21 februari 2022 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit niet op een hoek. Ik woon in het midden.
Lees net dat die zakjes maar 4 weken werken. Kan ik weer nieuwe bestellen a 25 euro. En dan krijg je er 25 terwijl ik er aan max tien wel genoeg heb.quote:
Heb ik ook niet?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
je zei dat je geen katten hebt![]()
dit klinkt heel erg als iets wat de woningbouw op kan en moet lossenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:40 schreef Ama het volgende:
Maar het helpt met de wc al wel als de bovenbuurvrouw niet doorspoelt, zij dropt zo haar telefoonnummer door mijn brievenbus zodat ik haar in vervolg even kan bellen of ze de wc niet wil gebruiken wanneer het hier niet wegloopt.
Ja naja gaan ze niet doen.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt heel erg als iets wat de woningbouw op kan en moet lossen
Voor de planten op de foto.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom heb je dan wel een plantenspuit?
Blauwe eierdooiers!quote:Op maandag 21 februari 2022 12:45 schreef Moeraskat het volgende:
Ben vergeten hoe lang m'n eieren al opstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik dan ook.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:46 schreef Recce het volgende:
@:IJsdraakje, ik was je nog vergeten te feliciteren vrijdag, geloof ik.
eindelijk iemand die weet wat patat is.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja dat is wel heel kort door de bocht, ama zit op een hoek toch? dan kan 't ook dat je de laatste bent in een 'tak'. Dan ben je vaak ook als eerste (en soms als enige) 't haasje.
In mn vorig huis heb ik ook 1x een backflow gehad omdat 't gemeente riool t niet aan kon. Bij mij lag de vloer in de badkamer boven en de wc beneden nat.
Bij mn buren heeft de brandweer 1,5m3 strontwater weggepompt uit huis
tot 2x toe, want paar dagen later was 't weer patat
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:46 schreef Recce het volgende:
@:IJsdraakje, ik was je nog vergeten te feliciteren vrijdag, geloof ik.
Ikquote:Op maandag 21 februari 2022 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel verdacht.
Ik ken niemand die een plantenspuit ook echt voor planten gebruikt
Hoiquote:Op maandag 21 februari 2022 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel verdacht.
Hier is het droog in huis dus een beetje water op het blad kan dan geen kwaad.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
HoiAls ik hem gewoon water geef met een gieter krijgen ze teveel water binnen.
Vooral voor die thea's. Worden ze ook niet zo stoffig.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel verdacht.
Ja dat doe ik af en toe ook.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is het droog in huis dus een beetje water op het blad kan dan geen kwaad.
De schade was vooral aan alles en iedereen en overal.quote:De stormschade van de afgelopen dagen
is ruim een half miljard euro.Nog niet
eerder kregen verzekeraars in een week
tijd zo veel schademeldingen,meldt het
Verbond van Verzekeraars.
De schade van de stormen Dudley,Eunice
en Franklin was vooral aan voertuigen,
huizen,ondernemingen en andere soorten
bezittingen,zeggen de verzekeraars.
Het totale bedrag kan nog oplopen.Het
verbond houdt rekening met vertragingen
aangezien er zo veel telefoontjes en
mails zijn binnengekomen.Eunice was de
zwaarste storm in vier jaar.Alleen al
in Nederland vielen vier doden.In heel
Europa kwamen dertien personen om.
Hier 0 stormschade.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De schade was vooral aan alles en iedereen en overal.
Cactussen zijn hier geveto'd.quote:
Ik mol cactussen. Er staat een hele grote van me bij m'n ouders. Ik had er eerst vier maar die legden allemaal het loodje.quote:
Zoiets heb ik nog wel levend inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn wel onderhoudsvrije plantjes.
Het is geen cactus.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Nog even naar je userplaatje kijkt
Of ze schieten ineens de hoogte in en worden van die lelijke onhandige bungeldingen.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nog wel levend inderdaad.
Maar vetplanten, ik geef ze of veel te veel water of ze zijn compleet uitgedroogd omdat ik ze al een half jaar vergeet.
Ja, blijft gewoon klein en handzaam ofzo.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ze schieten ineens de hoogte in en worden van die lelijke onhandige bungeldingen.
Ja maar waar danquote:Op maandag 21 februari 2022 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, blijft gewoon klein en handzaam ofzo.
Al schijnt dat omhoogschieten weer een teken te zijn dat ze liever elders wonen.
Ergens waar ze droger zijn, tenminste, als ik de subreddit mag geloven doen ze dat vooral bij teveel water.quote:
Nice.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:22 schreef Ama het volgende:
En het enkelglas wat ik nog deels heb gaat weg.
Jaquote:
Oepsquote:Op maandag 21 februari 2022 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit even naar m'n huishoudboekje te kijken want ik sta een euro rood en moet nog een weekSnap er geen zak van.
Geloof dat dat wel flink verschil moet makenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Jaben benieuwd of het dan op de gang en hier bij mijn computer een beetje warmer blijft dan.
Misrekend met een zorgafschrijving?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben aan vaste lasten naast hypotheek 812 euro kwijt.
Ja ga wel beetje huilen als dat niet zo is aangezien ik vanaf dag 1 heb gehoopt op dubbelglas in deze kamer.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat dat wel flink verschil moet maken
Nee ook niet. Die eigen risico is eraf maar die heb ik aangevuld uit een potje dat ik daarvoor apart zet. Enige grote privéuitgave is 135 bij Ikea. Geen kleren gekocht, geen cadeaus voor mensen, ben niet naar het tuincentrum geweest of uit eten. Misschien wat losse troepjes, maar bij elkaar is dat ook niet veel.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misrekend met een zorgafschrijving?
Mijn schone ondergoed is opquote:Op maandag 21 februari 2022 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit even naar m'n huishoudboekje te kijken want ik sta een euro rood en moet nog een weekSnap er geen zak van.
quote:Op maandag 21 februari 2022 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ook niet. Die eigen risico is eraf maar die heb ik aangevuld uit een potje dat ik daarvoor apart zet. Enige grote privéuitgave is 135 bij Ikea. Geen kleren gekocht, geen cadeaus voor mensen, ben niet naar het tuincentrum geweest of uit eten. Misschien wat losse troepjes, maar bij elkaar is dat ook niet veel.
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 21 februari 2022 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Vaker wassen of meer ondergoed kopen.
gemeentelijke belastingen?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ook niet. Die eigen risico is eraf maar die heb ik aangevuld uit een potje dat ik daarvoor apart zet. Enige grote privéuitgave is 135 bij Ikea. Geen kleren gekocht, geen cadeaus voor mensen, ben niet naar het tuincentrum geweest of uit eten. Misschien wat losse troepjes, maar bij elkaar is dat ook niet veel.
vroegah was het leven goedkoperquote:Op maandag 21 februari 2022 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Hoe deed ik dit voor corona, toen ik uit eten ging en met de trein enzo
Inflatie is killingquote:Op maandag 21 februari 2022 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Toen betaalde je minder voor je brood en reep chocolade enz.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Iswelzoquote:Op maandag 21 februari 2022 13:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vroegah was het leven goedkoper
Pff ja Jamin is natuurlijk weer duurder geworden.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik haalde vorige week een zak met die malle Jamin-eitjes, ik verschoot wel even van de prijs.
Ben er wel meteen zuinig mee, scheelt weer I guess.
Vijftien euro aan rotzooi.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff ja Jamin is natuurlijk weer duurder geworden.
zo'n zak schepsnoep was toch altijd al ongeveer de prijs van goudquote:Op maandag 21 februari 2022 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff ja Jamin is natuurlijk weer duurder geworden.
quote:Op maandag 21 februari 2022 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Even Disney, Netflix en Pathe opzeggen.
quote:Op maandag 21 februari 2022 13:45 schreef CherryLips het volgende:
ik ben net gisteren aan eigen kweek begonnen. voorlopig kan ik netflix niet missenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Nee vorig jaar was een topjaarquote:Op maandag 21 februari 2022 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
had je niet voor corona meer werk?
Ik vond de Jamin eigenlijk vooral leuk toen ik altijd met mijn moeder ging en zij betaalde.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vijftien euro aan rotzooi.![]()
Ok, is dat op zich niet uitzonderlijk, maar dan is het nog verstopt tussen de andere boodschappen.
misschien in combinatie met je gas/energie en de verhoging van boodschappen en bezine dat je nu niets overhoudt dan? Je vve bijdrage is ook niet omhoog gegaan?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee vorig jaar was een topjaarMensen schrikken als ik erover begin. Kan mezelf wel loonsverhoging geven, maar als het dan dit jaar minder gaat is het moeilijker om het weer terug te schroeven. En in november loopt m'n vaste tarief bij Essent af dus dat wordt dan ook huilen.
ik heb gelukkig niks met de jaminquote:Op maandag 21 februari 2022 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond de Jamin eigenlijk vooral leuk toen ik altijd met mijn moeder ging en zij betaalde.![]()
Ik vind dat echt te duur en ik heb het binnen 3 seconden op.
Ja geef dat geld dan liever uit in de supermarkt aan wat luxere dingen.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb gelukkig niks met de jaminKan mij voorstellen dat et een gevaarlijke winkel is
ik heb tot nu toe alleen maar paashaasjes gekocht.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:49 schreef Ama het volgende:
En ik vind alle paaseitjes die ik dit jaar heb gekocht maar tegenvallen.
VVE is hetzelfde, verzekering scheelt 5 euro, gas/energie is nog hetzelfde, benzine is ander potje, meer aan boodschappen. Heb een keer kibbeling, loempia's en een frietje gehaald, dat is bij elkaar 20 euro ofzo. Twee bosjes blommen voor in totaal 10 euro. Dat soort dingen tikken wel aan, maar dat deed ik voorheen veel vaker.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien in combinatie met je gas/energie en de verhoging van boodschappen en bezine dat je nu niets overhoudt dan? Je vve bijdrage is ook niet omhoog gegaan?
ja maar je zou denken dat zon 30 a 40 euro niet dat verschil moet maken toch?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
VVE is hetzelfde, verzekering scheelt 5 euro, gas/energie is nog hetzelfde, benzine is ander potje, meer aan boodschappen. Heb een keer kibbeling, loempia's en een frietje gehaald, dat is bij elkaar 20 euro ofzo. Twee bosjes blommen voor in totaal 10 euro. Dat soort dingen tikken wel aan, maar dat deed ik voorheen veel vaker.
Ben denk ik al zo'n 15/20 jaar niet meer in een Jamin geweest, toen was het nog gewoon goedkoop snoepscheppen zoals je nu nog bij het Kruidvat hebtquote:Op maandag 21 februari 2022 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond de Jamin eigenlijk vooral leuk toen ik altijd met mijn moeder ging en zij betaalde.![]()
Ik vind dat echt te duur en ik heb het binnen 3 seconden op.
Ja die tijd is voorbij.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben denk ik al zo'n 15/20 jaar niet meer in een Jamin geweest, toen was het nog gewoon goedkoop snoepscheppen zoals je nu nog bij het Kruidvat hebt
Niet dat ik een week tekortkom, nee. Die aankoop bij ikea was wel groot, maar ik werk toch ook niet om precies uit te komen.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je zou denken dat zon 30 a 40 euro niet dat verschil moet maken toch?
Van die schijtlollige opmerkingenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:52 schreef Ama het volgende:
En ik vind die eigenaar van de Jamin hier ook echt niet vriendelijk. Liet keer een snoepje vallen en kreeg meteen een kattige opmerking of ik een cursus snoep scheppen moet hebben ofzo. Vent rot op.
Ik zou het bij mij eens moeten opschrijven hoeveel ik aan alles uitgeef, echt totaal geen idee vanquote:Op maandag 21 februari 2022 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat ik een week tekortkom, nee. Die aankoop bij ikea was wel groot, maar ik werk toch ook niet om precies uit te komen.
zo serieus?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:52 schreef Ama het volgende:
En ik vind die eigenaar van de Jamin hier ook echt niet vriendelijk. Liet keer een snoepje vallen en kreeg meteen een kattige opmerking of ik een cursus snoep scheppen moet hebben ofzo. Vent rot op.
Maar hij kijkt ook altijd heel boos dus volgens mij was het niet eens lollig bedoeld.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die schijtlollige opmerkingen
nou ja jij doet toch ook nooit echt gekke dingen?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou het bij mij eens moeten opschrijven hoeveel ik aan alles uitgeef, echt totaal geen idee van
Heb je jezelf wel inflatiecorrectie gegeven?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee vorig jaar was een topjaarMensen schrikken als ik erover begin. Kan mezelf wel loonsverhoging geven, maar als het dan dit jaar minder gaat is het moeilijker om het weer terug te schroeven. En in november loopt m'n vaste tarief bij Essent af dus dat wordt dan ook huilen.
Weet niet meer wat ik toen zei maar sindsdien ga ik ook nooit meer heen of ik moet langslopen en ik zie dat iemand anders die dag aan het werk is.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo serieus?![]()
wat zei je?
wat onaardig zeg
Nee maar dat kan ook geen 100 euro zijnquote:Op maandag 21 februari 2022 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je jezelf wel inflatiecorrectie gegeven?
Nee valt wel mee, maar zou wel handig zijn als ik ergens geld kon besparen ofzoquote:Op maandag 21 februari 2022 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja jij doet toch ook nooit echt gekke dingen?
ja snap ik. Kijk als je nou een heel spoor achter laat maar met 1 snoepje hou je toch je smoelquote:Op maandag 21 februari 2022 13:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet meer wat ik toen zei maar sindsdien ga ik ook nooit meer heen of ik moet langslopen en ik zie dat iemand anders die dag aan het werk is.
Ik heb een tijd lang best goed een huishoudboekje bijgehoudenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou het bij mij eens moeten opschrijven hoeveel ik aan alles uitgeef, echt totaal geen idee van
ja hoeveel abbo's heb je?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, maar zou wel handig zijn als ik ergens geld kon besparen ofzo
Ja naja je krijgt bij hem sowieso niet het gevoel alsof je heel erg welkom bent in de winkel hoor.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja snap ik. Kijk als je nou een heel spoor achter laat maar met 1 snoepje hou je toch je smoel![]()
Stel dat ik dat tegen gasten zeg op werk die hun drankje omstoten
Ja of het is zijn 'humor' ?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:56 schreef Ama het volgende:
Ik denk al minstens 15 jaar dat hij het echt kut vind volgens mij maar hij is er nog steeds.
Met een chaggy rotkop in je winkel staan vind ik ook niet heel klantvriendelijk overkomen.quote:
resting bitch face?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Met een chaggy rotkop in je winkel staan vind ik ook niet heel klantvriendelijk overkomen.
Ja dat heb ik ook wel maar ja moet je toch beetje opletten. Als ik in de winkel sta nu dan lach ik ook altijd tegenover klanten, terwijl ik van mezelf eigenlijk kijk alsof de hele wereld dood mag vallen ofzo.quote:
Qua abo's volgens mij alleen telefoon, internet/tv en netflix. En qua energie verbruik ik sowieso al niet zoveel, zit ik nog onder het verbruik van een 1-persoons flatje. Boodschappen valt volgens mij ook wel mee, ben in november begonnen met koopzegels en zit nu op 660quote:Op maandag 21 februari 2022 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoeveel abbo's heb je?![]()
Ja ik ben heel vervelend met mijn dekentje maar het bespaard echt geld.
En op boodschappen kan je ook veel besparen als je er echt moeite voor wilt doen
ja daarom vond ik de mondkapjes soms ook wel fijnquote:Op maandag 21 februari 2022 13:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel maar ja moet je toch beetje opletten. Als ik in de winkel sta nu dan lach ik ook altijd tegenover klanten, terwijl ik van mezelf eigenlijk kijk alsof de hele wereld dood mag vallen ofzo.
Snap ikquote:Op maandag 21 februari 2022 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daarom vond ik de mondkapjes soms ook wel fijn
euro?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua abo's volgens mij alleen telefoon, internet/tv en netflix. En qua energie verbruik ik sowieso al niet zoveel, zit ik nog onder het verbruik van een 1-persoons flatje. Boodschappen valt volgens mij ook wel mee, ben in november begonnen met koopzegels en zit nu op 660
quote:Op maandag 21 februari 2022 13:58 schreef Ama het volgende:
. Als ik in de winkel sta nu dan lach ik ook altijd tegenover klanten
Euro per zegel toch, dus dan jaquote:
Ja naja er zijn wel paar mensen waar ik altijd wel vriendelijk lach hoor.quote:
Nog geen 5,50 per dag dus, valt nog best meequote:
ja dat is niet zo heel veelquote:Op maandag 21 februari 2022 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog geen 5,50 per dag dus, valt nog best mee
zou eerder met mayo nemenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
lekker een broodje slang met mosterd
Gewoon zorgen dat je meer gaat verdienen in plaats van minder uit te gevenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
Kom net dit tegen
https://www.wissel.nl/pages/cadeaubonnen-met-korting
Na gekeken te hebben in
LIF / Zuunig zijn, it's a way of life!
het is niet veel maar toch elke keer wat besparen
Zou het eerder rookworst noemenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
jaquote:Op maandag 21 februari 2022 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je meer gaat verdienen in plaats van minder uit te geven
Potver, jij zegt wasmachine, en mijn hoofd doet:quote:
Drie kilo kaas opvreten binnen een kwartier en dan weer uitkotsen in een groot bierglas.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2022 14:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Potver, jij zegt wasmachine, en mijn hoofd doet:
''Wasmachines leven langer met calgon!''
Met die goedkope voiceovers waar nooit moeite voor gedaan werd om ze maar een beetje telaten kloppen.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet boos worden, please.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 14:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met die goedkope voiceovers waar nooit moeite voor gedaan werd om ze maar een beetje telaten kloppen.
maar je kent ze nog steedsquote:Op maandag 21 februari 2022 14:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met die goedkope voiceovers waar nooit moeite voor gedaan werd om ze maar een beetje telaten kloppen.
Wasmachines leven langer met kauwgomquote:Op maandag 21 februari 2022 14:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zit onderhand al2 en een helve maand thuis, zo nu en dan oude reclameblokken kijken houd me tenminste een beetje bezig.quote:
Chick, het meest veelzijdige stukje vlees, chick!!quote:Op maandag 21 februari 2022 14:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb je ook nog hobbies?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik zit onderhand al2 en een helve maand thuis, zo nu en dan oude reclameblokken kijken houd me tenminste een beetje bezig.
quote:Op maandag 21 februari 2022 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chick, het meest veelzijdige stukje vlees, chick!!
etenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke hobbies heb jij op Tinder staan eigenlijk?
Ledematen verzamelenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke hobbies heb jij op Tinder staan eigenlijk?
https://www.kippie.nl/Kluifjes-Naturel-500-gramquote:Op maandag 21 februari 2022 14:36 schreef bitterbal het volgende:
lust wel een lekker gegrild kippetje ook ja
quote:Op maandag 21 februari 2022 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.kippie.nl/Kluifjes-Naturel-500-gram
Copy pasten maar;quote:
ja zo krijg ik helemaal geen match als ze alles al wetenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Copy pasten maar;
Smurfen.
Sushi eten.
Hagelslag eten.
Dekentje zitten.
Varkies eten.
Zonnen.
Bootjes kijken.
Fokken.
Kun je wel zeggen, samen keertje smorfen, hugelslag en sashi eten en fukken?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo krijg ik helemaal geen match als ze alles al weten
Hobby's zijn een beetje lastig als je dagelijks, ondanks pijnstillers, ongeveer een uurtje per dag redelijk pijnloos je benen kunt gebruiken.quote:
ohquote:Op maandag 21 februari 2022 14:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hobby's zijn een beetje lastig als je dagelijks, ondanks pijnstillers, ongeveer een uurtje per dag redelijk pijnloos je benen kunt gebruiken.
dan denken ze dat ik verstandelijk gehandicapt benquote:Op maandag 21 februari 2022 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen, samen keertje smorfen, hugelslag en sashi eten en fukken?
Ja,maar dat word met de dag ook saaier, alhoewel ik nog best een grote backlog aan oudere spellen heb liggen.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet wel een beetje geheimzinnigheid blijven bestaanquote:Op maandag 21 februari 2022 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dan kan het alleen nog maar meevallen. Toch?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan denken ze dat ik verstandelijk gehandicapt ben
Heb je P&O Ferries al gebeld ouwe dibbes?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn dating-app is inmiddels aanbeland in Boedapest, terwijl ik de radius op 75 km heb staan
Tinder gaat toch alleen maar om de piel in het gaatje te krijgen dus dan kun je beter dit invullen;quote:Op maandag 21 februari 2022 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet wel een beetje geheimzinnigheid blijven bestaan
quote:Op maandag 21 februari 2022 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan kan het alleen nog maar meevallen. Toch?
Hang weer in de wacht bij die veerbootknakkersquote:Op maandag 21 februari 2022 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan kan het alleen nog maar meevallen. Toch?
quote:Op maandag 21 februari 2022 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tinder gaat toch alleen maar om de piel in het gaatje te krijgen dus dan kun je beter dit invullen;
Wat zijn je hobbies; in doorzichtig ondergoed voor oude homo's zwemmen.
zei ik. Reken op een uurtjequote:Op maandag 21 februari 2022 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hang weer in de wacht bij die veerbootknakkers
Vriendin van me heeft tegenwoordig hondenkoekjes bij voor als ze knappe hondenuitlaters tegenkomtquote:
Als je die heup operatie hebt gehad kan je dan weer gewoon dingen doen?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja,maar dat word met de dag ook saaier, alhoewel ik nog best een grote backlog aan oudere spellen heb liggen.
Haha ook weer echt zoiets wat alleen maar in de ingezonden-brievenrubriek van de Margriet of de Libelle werktquote:Op maandag 21 februari 2022 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft tegenwoordig hondenkoekjes bij voor als ze knappe hondenuitlaters tegenkomt
Dan wachten ze maar even.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze net opnemen als ik naar de wc moet
Ben in Hongarije wel een paar keer om drie uur ‘s nachts naar de supermarkt geweest. Was toch niet erg drukquote:Op maandag 21 februari 2022 14:57 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk zit de winkelwereld niet logisch in elkaar, winkels zijn open op tijden dat de werkende mensen aan het werk zijn en die hebben het meeste geld om uit te geven.
Dat lijkt me zo chill.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben in Hongarije wel een paar keer om drie uur ‘s nachts naar de supermarkt geweest. Was toch niet erg druk
in thailand zijn die 7/11 winkels 24 uur geopendquote:Op maandag 21 februari 2022 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben in Hongarije wel een paar keer om drie uur ‘s nachts naar de supermarkt geweest. Was toch niet erg druk
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in thailand zijn die 7/11 winkels 24 uur geopend
quote:
Viel tegen hoor.quote:
Vakmatig heb jij natuurlijk interesse in zo’n snackschapquote:Op maandag 21 februari 2022 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en ze hebben van die tosti's die ze daar dan kunnen opwaren. En die zijn echt lekker![]()
[ afbeelding ]
Waarom zou je dit uberhaupt doen?quote:Op maandag 21 februari 2022 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Viel tegen hoor.We zijn één keer om half twee ‘s nachts lopend naar een Tesco vertrokken, vijf kilometer verderop. Eenmaal daar kwam ik tot de conclusie dat ik mijn portemonnee was vergeten
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vakmatig heb jij natuurlijk interesse in zo’n snackschap
Omdat het chill lijktquote:Op maandag 21 februari 2022 15:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom zou je dit uberhaupt doen?
We waren een tikje aangeschoten en in een melige buiquote:Op maandag 21 februari 2022 15:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom zou je dit uberhaupt doen?
Moet je eens indenken hoe dat zou zijn als dat voor je restaurant ook zou zijn. Komen we daar midden in de nacht binnenlopen voor een snackjequote:Op maandag 21 februari 2022 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in thailand zijn die 7/11 winkels 24 uur geopend
Beetje checken hoe de paneerlaagjes daar zijnquote:Op maandag 21 februari 2022 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Het trekt altijd mijn aandacht ja
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:09 schreef bitterbal het volgende:
ik heb er ook een keer wasmiddel gekocht om mijn truitjes te wassen maar alles in het thai geschreven natuurlijk. Zat er bleek in
ja niet leukquote:Op maandag 21 februari 2022 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je eens indenken hoe dat zou zijn als dat voor je restaurant ook zou zijn. Komen we daar midden in de nacht binnenlopen voor een snackje
Oh jee.... MIN-URENquote:Op maandag 21 februari 2022 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je eens indenken hoe dat zou zijn als dat voor je restaurant ook zou zijn. Komen we daar midden in de nacht binnenlopen voor een snackje
Midden in de nacht??? ik slaap dan gewoon hoor.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het chill lijkt
Om broccoli te kopen
Om gehakt te kopen
Om aromat te kopen
Om kaas te kopen veel kaas
Ah.... vreemd beeld van jou nuquote:Op maandag 21 februari 2022 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We waren een tikje aangeschoten en in een melige bui
Mwah zit onder een elektrisch dekentje.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie het ook zo koud?
Lijkt me echt chill om 's nachts boodschappen te doen.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:14 schreef TaMieke het volgende:
Midden in de nacht??? ik slaap dan gewoon hoor.
neequote:Op maandag 21 februari 2022 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie het ook zo koud?
Ieder zn hobbyquote:Op maandag 21 februari 2022 15:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me echt chill om 's nachts boodschappen te doen.
Slimquote:Op maandag 21 februari 2022 15:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah zit onder een elektrisch dekentje.
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga ook een dekentje bestellen
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Ah.... vreemd beeld van jou nu![]()
welke?quote:Op maandag 21 februari 2022 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga ook een dekentje bestellen
Dit is een grap toch …quote:Op maandag 21 februari 2022 15:33 schreef FranticDJ het volgende:
Las net een column waarin echo's gezien worden als schending van de privacy van de ongeboren vrucht
Ja maar KAAAASquote:Op maandag 21 februari 2022 15:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Malligheden.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:33 schreef FranticDJ het volgende:
Las net een column waarin echo's gezien worden als schending van de privacy van de ongeboren vrucht
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:33 schreef FranticDJ het volgende:
In de Libelle op zoek naar dat verhaal van US ja?quote:Op maandag 21 februari 2022 15:33 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de Libelle op zoek naar dat verhaal van US ja?
Wat nou weer. Ik heb gewoon een geldige QR code.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten wel een pcr-test doen om weer terug te mogen
Inreisregels van de EUquote:Op maandag 21 februari 2022 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nou weer. Ik heb gewoon een geldige QR code.
40 euro.quote:
Nog niks over gehoord. Maar sws we zijn nauwlijks 24 uur de EU uit, wanneer moet ik die test doen dan? Niet realistisch.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
40 euro.
En je moet een gezondheidsverklaring invullen. Die moet je wel even van tevoren printen, want in tegenstelling tot het Britse formulier kan dat niet online.
Als je terugreist vanuit het VK heb je een negatieve testuitslag nodig en een ingevulde gezondheidsverklaring.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat hoefde toch niet als je geboosterd was?
wat strengquote:Op maandag 21 februari 2022 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je terugreist vanuit het VK heb je een negatieve testuitslag nodig en een ingevulde gezondheidsverklaring.
Nou dat zien we dan in de haven wel.quote:Let op: voor alle reizigers (dus ook voor volledig gevaccineerden) die terugkeren naar Nederland uit Groot-Brittannië is een negatieve COVID test nodig. In de haven van Hull is er de mogelijkheid deze af te nemen. Zonder de verklaring van negatieve COVID-19 testuitslag mag je niet reizen.
In de terminal van P&O kun je een test doen.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niks over gehoord. Maar sws we zijn nauwlijks 24 uur de EU uit, wanneer moet ik die test doen dan? Niet realistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |