SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ik heb al een appel en een pakje maiswafels naar binnen gewerktquote:Op maandag 21 februari 2022 10:35 schreef kwiwi het volgende:
Heb al honger en het is nog niet eens lunchtijd
Lekker plakken.quote:
Ho ho, straks gaan we hier nadenken over een naakte kwiwi en hebben we ook digitaal grensoverschrijdend gedragquote:Op maandag 21 februari 2022 10:34 schreef kwiwi het volgende:
Zat vanochtend in de sauna, hoogste verdieping van het gebouw.. het waaide zo hard dat ik bang was even later naakt en met een hoofd als een tomaat ergens tussen het puin op straat te liggen
*is onderweg*quote:Op maandag 21 februari 2022 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga boterhammetjes met katenspek makenja dalek pas
Ik ook niet hoewel het nu weer gewoon regent zie ik.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit vind ik ook niet kunnen trouwens
Ik kom eraanquote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom eraan![]()
Beetje zwaaien halverwege, lekker elkaars eten op nommen etc
De snelweg werd vanmorgen wel even wit, het was te zacht voor hagel maar ook weer te hard voor sneeuwquote:
ik heb zalmquote:
Ik ga maar weer een bezorgturk door die kutstorm jagen denk ikquote:
Ik zie dat je wel geīnvesteerd hebt in een aboquote:Op maandag 21 februari 2022 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
Sorry jongens, ik had de Lapo niet door.
Of boodschappen doen.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga maar weer een bezorgturk door die kutstorm jagen denk ik
Oh, ik was aan het kapen, want ik wilde Dystropisch.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
Sorry jongens, ik had de Lapo niet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |