SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ik heb al een appel en een pakje maiswafels naar binnen gewerktquote:Op maandag 21 februari 2022 10:35 schreef kwiwi het volgende:
Heb al honger en het is nog niet eens lunchtijd
Lekker plakken.quote:
Ho ho, straks gaan we hier nadenken over een naakte kwiwi en hebben we ook digitaal grensoverschrijdend gedragquote:Op maandag 21 februari 2022 10:34 schreef kwiwi het volgende:
Zat vanochtend in de sauna, hoogste verdieping van het gebouw.. het waaide zo hard dat ik bang was even later naakt en met een hoofd als een tomaat ergens tussen het puin op straat te liggen
*is onderweg*quote:Op maandag 21 februari 2022 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga boterhammetjes met katenspek makenja dalek pas
Ik ook niet hoewel het nu weer gewoon regent zie ik.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit vind ik ook niet kunnen trouwens
Ik kom eraanquote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom eraan![]()
Beetje zwaaien halverwege, lekker elkaars eten op nommen etc
De snelweg werd vanmorgen wel even wit, het was te zacht voor hagel maar ook weer te hard voor sneeuwquote:
ik heb zalmquote:
Ik ga maar weer een bezorgturk door die kutstorm jagen denk ikquote:
Ik zie dat je wel geīnvesteerd hebt in een aboquote:Op maandag 21 februari 2022 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
Sorry jongens, ik had de Lapo niet door.
Of boodschappen doen.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga maar weer een bezorgturk door die kutstorm jagen denk ik
Oh, ik was aan het kapen, want ik wilde Dystropisch.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
Sorry jongens, ik had de Lapo niet door.
Allang. Gewoon terug naar hoe het was. Zo klaar met die kutreclame.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie dat je wel geīnvesteerd hebt in een abo
"Het is al in huis".quote:Op maandag 21 februari 2022 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga maar weer een bezorgturk door die kutstorm jagen denk ik
quote:Op maandag 21 februari 2022 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik was aan het kapen, want ik wilde Dystropisch.
Op desktop vond ik reclame nog wel te doen, maar mobiel is er niet mee te werkenquote:Op maandag 21 februari 2022 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Allang. Gewoon terug naar hoe het was. Zo klaar met die kutreclame.
Ik heb toch geen vlees ook.quote:
True.quote:
mehquote:Op maandag 21 februari 2022 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
True.
Maar ik denk dat de witlof eerst op moet.
krijg je doekoes van ze?quote:Op maandag 21 februari 2022 10:50 schreef Ama het volgende:
Belastingdienst is niet heel snel vandaag.
oh ja ik maak die broccoli wel op. Ben ik er maar van af. Spaart ook weer wat geld uit. Voor de aanstaande aanslag gemeentebelastingenquote:Op maandag 21 februari 2022 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Het is al in huis".
En het is beter voor me ook.
Geen reet aan, verstandig doen.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja ik maak die broccoli wel op. Ben ik er maar van af. Spaart ook weer wat geld uit. Voor de aanstaande aanslag gemeentebelastingen
Nou, daar zijn de meningen over verdeeld. En die balk met foto's onderin, daar kwamen dingen naarboven die mijn kitten niet zou moeten zienquote:Op maandag 21 februari 2022 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op desktop vond ik reclame nog wel te doen, maar mobiel is er niet mee te werken
hup! Actiequote:
Ojaquote:
Het mooiste vond ik nog het gemopper toen mensen vroegen of die balk ook weer uit kon.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, daar zijn de meningen over verdeeld. En die balk met foto's onderin, daar kwamen dingen naarboven die mijn kitten niet zou moeten zien
Waarom moet je daarom vragen als je dat zelf kuntquote:Op maandag 21 februari 2022 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het mooiste vond ik nog het gemopper toen mensen vroegen of die balk ook weer uit kon.
Ik vond hem wel meevallenquote:Op maandag 21 februari 2022 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja ik maak die broccoli wel op. Ben ik er maar van af. Spaart ook weer wat geld uit. Voor de aanstaande aanslag gemeentebelastingen
Klopt, die zet ik ook elke dag opnieuw uitquote:Op maandag 21 februari 2022 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, daar zijn de meningen over verdeeld. En die balk met foto's onderin, daar kwamen dingen naarboven die mijn kitten niet zou moeten zien
Broccoli is gezondquote:Op maandag 21 februari 2022 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee idd.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen reet aan, verstandig doen.
lekker met aromatquote:
Oh, ik heb het 1x uitgezet en nu komt het niet meer terug.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt, die zet ik ook elke dag opnieuw uit
buiten dat het soms nsfw is, zit die ook gewoon op een domme plek
ja, als je ingelogt blijft onthoud die het.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, ik heb het 1x uitgezet en nu komt het niet meer terug.
Ja, kitten zei ''WOW DIE BILLEN''.
moet hem nog krijgen, maar het is wel deze tijd van het jaar. En twee weken later waterschapsbelastingen. Samen rond de 850 uuro. Maandje geen biljetjes EN niet sparen dus. lekker kut weer.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel meevallen
had wel verwacht dat de woz weer de lucht in was geschoten, maar dat is me bespaard gebleven
Waarom zou je elke dag opnieuw inloggen dan?quote:Op maandag 21 februari 2022 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als je ingelogt blijft onthoud die het.
maar ik log elke dag opnieuw in.
Keek ze naar jou?
Je zei pas dat je 500 over had om uit te geven?quote:Op maandag 21 februari 2022 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moet hem nog krijgen, maar het is wel deze tijd van het jaar. En twee weken later waterschapsbelastingen. Samen rond de 850 uuro. Maandje geen biljetjes EN niet sparen dus. lekker kut weer.
Dit jaquote:Op maandag 21 februari 2022 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Elke maand geld opzij zetten voor dat soort geneuzel
En hopen dat het genoeg was
gemeente en waterschap zitten hier samen dacht ik.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moet hem nog krijgen, maar het is wel deze tijd van het jaar. En twee weken later waterschapsbelastingen. Samen rond de 850 uuro. Maandje geen biljetjes EN niet sparen dus. lekker kut weer.
Om naar de belastingen te brengen dus.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zei pas dat je 500 over had om uit te geven?
Jezusquote:Op maandag 21 februari 2022 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
Ik moest overigens voor een onderhoudsbeurt en APK even 1300 euro aftikken voor de auto![]()
Kon ik ook wel om janken.
Hier ook, en ik betaal in termijnen. Daarnaast nog een potje voor het geval dat ik in één keer een paar honderd euro moet dokken.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gemeente en waterschap zitten hier samen dacht ik.
ook afval
Op mn werk laptop fok ik incognito, dan ben je weer uitgelogd als je weg kliktquote:Op maandag 21 februari 2022 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zou je elke dag opnieuw inloggen dan?
![]()
![]()
Ja, ik stond ook even te kijken of ik niet in bananasplit zat.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus
Ik vond die 450 van twee jaar geleden al belachelijk.
Dan moet ik elke dag 500 keer opnieuw inloggen.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op mn werk laptop fok ik incognito, dan ben je weer uitgelogd als je weg klikt
Oh nee dat vind ik helemaal kut. Die laaielichterij wil ik in 1 keer vanaf zijnquote:Op maandag 21 februari 2022 11:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier ook, en ik betaal in termijnen.
Ja, in het begin was die optie er dus nog niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom moet je daarom vragen als je dat zelf kunt
Daar ben ik echt te lui en te dik voorquote:Op maandag 21 februari 2022 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op mn werk laptop fok ik incognito, dan ben je weer uitgelogd als je weg klikt
hier is het ook in 10 termijnen.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier ook, en ik betaal in termijnen. Daarnaast nog een potje voor het geval dat ik in één keer een paar honderd euro moet dokken.
gewoon open laten staan de hele dag.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik elke dag 500 keer opnieuw inloggen.
ohquote:Op maandag 21 februari 2022 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, in het begin was die optie er dus nog niet.
Merk er niks van, gaat automatisch. Ik wil gewoon niet een maand of langer in ''armoede'' leven. Lang genoeg gedaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee dat vind ik helemaal kut. Die laaielichterij wil ik in 1 keer vanaf zijn
Die van mij niet, want ik heb nooit thuis hoeven te werken. Ja, soms een dag of zo tussendoor. En ik ging toch al niet vaak uit eten of zo.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het ook in 10 termijnen.
Elke keer iets van 100 euro.
Mede dankzij de covidjaren is mijn noodgevallen spaarpotje wel goed gevuld tegenwoordig.
Komen ze wel halen.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:05 schreef bitterbal het volgende:
zie bij mij nergens water staan maar geloof dat ik die vorig jaar ook niet heb gehad
water is ook wel de minste kosten normaal.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:05 schreef bitterbal het volgende:
zie bij mij nergens water staan maar geloof dat ik die vorig jaar ook niet heb gehad
nee nog die jaarlijkse belasting toch? Maar zie dat ik hem al heb betaaldquote:Op maandag 21 februari 2022 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
water is ook wel de minste kosten normaal.
Iets van een tientje per maand ofzo
Volgens mij moet ik gewoon iets van 125 voor afval betalen en 250 nog ergens voor. Weet het niet meer.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is ook veel te goedkoop in Nederland. Dat moeten ze gewoon verdubbelen.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werk ook niet thuis.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die van mij niet, want ik heb nooit thuis hoeven te werken. Ja, soms een dag of zo tussendoor. En ik ging toch al niet vaak uit eten of zo.
Ze kunnen echt van alles toevoegen en gewoon bedragen verzinnen.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik gewoon iets van 125 voor afval betalen en 250 nog ergens voor. Weet het niet meer.
Alles wordt al duurderquote:Op maandag 21 februari 2022 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook veel te goedkoop in Nederland. Dat moeten ze gewoon verdubbelen.
Maar dit ging om waterschapsbelasting. Waar de dijken van betaald worden en shit.
Ja dat laatste heb ik ookquote:Op maandag 21 februari 2022 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werk ook niet thuis.
maar ben wel een stuk minder op stap gegaan.
daarnaast ben ik ook wel meer gaan verdienen, dat helpt ook wel.
ja, dat zit bij mij dus in de bsgwquote:Op maandag 21 februari 2022 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook veel te goedkoop in Nederland. Dat moeten ze gewoon verdubbelen.
Maar dit ging om waterschapsbelasting. Waar de dijken van betaald worden en shit.
Dit. Meer gaan verdienen en niks om het aan uit te geven.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werk ook niet thuis.
maar ben wel een stuk minder op stap gegaan.
daarnaast ben ik ook wel meer gaan verdienen, dat helpt ook wel.
en de overuren van de afgelopen weken zullen ook wel weer een leuke bonus worden.quote:
Heb het uitgegeven aan dingen in huis.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. Meer gaan verdienen en niks om het aan uit te geven.
ik ga proberen het spaarpotje groot genoeg te laten worden voor een nieuwe badkamer.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb het uitgegeven aan dingen in huis.
Ik vind altijd wel wat om het aan uit te geven.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
25.000 euro hoorde ik laatstquote:Op maandag 21 februari 2022 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga proberen het spaarpotje groot genoeg te laten worden voor een nieuwe badkamer.
Mja, zelfs dan.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo luxe ga ik mn badkamer niet maken hoorquote:
ja, maar dat is los.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:15 schreef bitterbal het volgende:
los heeft ook een keuken van 20 duizend toch?
Je moet ook nog leven hoorquote:Op maandag 21 februari 2022 11:15 schreef Karzai het volgende:
Niet op vakantie gaan scheelt ook veel geld
Uren, materiaal.quote:
ja maar een badkamer van 25 duizend is ook wel echt veelquote:Op maandag 21 februari 2022 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dat is los.
en een keuken.
daarom begrijp ik ook niet wat de keuken van los hier mee te maken zou hebben.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar een badkamer van 25 duizend is ook wel echt veel
Waar ie films in 3d kijkt met bioscoopgeluidquote:Op maandag 21 februari 2022 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dat is los.
en een keuken.
nou 20 duizend voor een keuken vind ik ook welquote:Op maandag 21 februari 2022 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom begrijp ik ook niet wat de keuken van los hier mee te maken zou hebben.
Daar gaat nog veel apparatuur in.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou 20 duizend voor een keuken vind ik ook wel
Tsja, een goeie loodgieter kan flink wat vragen nu, ze hebben het retedruk.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar een badkamer van 25 duizend is ook wel echt veel
Begin je nou weer?quote:Op maandag 21 februari 2022 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat zijn dat nou voor antwoorden :p
Ja dat ook. Hebben het vorige week allemaal afgesproken en in september zijn ze aan de beurt.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, een goeie loodgieter kan flink wat vragen nu, ze hebben het retedruk.
Ik heb ook twee toiletten in plaats van nachtkastjes naast mijn bed, wel zo praktisch en net zo logisch.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar ie films in 3d kijkt met bioscoopgeluid
Nja, ik kan ook nog wat zelf, dat scheelt wel in de uren.quote:
Ja oke, maar kueken kun je wel snel door maken.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou 20 duizend voor een keuken vind ik ook wel
Ja jij kan het zelf, ik zou helemaal niks kunnenquote:Op maandag 21 februari 2022 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik kan ook nog wat zelf, dat scheelt wel in de uren.
[..]
Ja oke, maar kueken kun je wel snel door maken.
Knal er een bora kookeiland in en een quooker kraan en een inbouw espresso appart en de eerst 10.000 zijn al weg
nee. je zegt een eenvoudige badkamer... Als die zo eenvoudig is waarom dan zo duur. reageren jullie met arbeidsloon en materiaal.quote:
En een bad met BT voor je spotifyquote:Op maandag 21 februari 2022 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, een nieuwe douche met nieuwe afvoer en alles en misschien het verleggen van leidingen en elektra tikt ook wel aan.
Gouden kranen kosten ook wat.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. je zegt een eenvoudige badkamer... Als die zo eenvoudig is waarom dan zo duur. reageren jullie met arbeidsloon en materiaal.
Dat begrijpt iedere henk
als die zo eenvoudig is waarom dan 25 k. Een gemiddelde badkamer kost dat niet ook niet met huidige prijzen
Eenvoudig zegt op zich niets over de prijs? Het zal geen bouwmarkt-wasbakje zijn dan nee.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. je zegt een eenvoudige badkamer... Als die zo eenvoudig is waarom dan zo duur. reageren jullie met arbeidsloon en materiaal.
Dat begrijpt iedere henk
als die zo eenvoudig is waarom dan 25 k. Een gemiddelde badkamer kost dat niet ook niet met huidige prijzen
Het zijn normale antwoorden, alles is duurder geworden qua materiaal en arbeidsloon, grondstoffen, energie. Als iedere Henk dat begrijpt, waarom vraag je het dan en geloof je de antwoorden niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat begrijpt iedere henk
Dat bad gaat er dus uit want daar zitten ze nooit inquote:Op maandag 21 februari 2022 11:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En een bad met BT voor je spotify
Ah, sloopkosten.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat bad gaat er dus uit want daar zitten ze nooit in
Oh.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat bad gaat er dus uit want daar zitten ze nooit in
nee hoor:Pquote:Op maandag 21 februari 2022 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bijt nu heel hard op je pink hč?
Offerte van mijn dak wordt er ook niet goedkoper opquote:Op maandag 21 februari 2022 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, een goeie loodgieter kan flink wat vragen nu, ze hebben het retedruk.
Zo'n badkamermeubel tikt ook wel aan. Zat al te hinten dat ik de oude wel wilde maar die past hier helemaal niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eenvoudig zegt op zich niets over de prijs? Het zal geen bouwmarkt-wasbakje zijn dan nee.
Ik wil juist geen bad meer, omdat ik toch alleen maar douche.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En een bad met BT voor je spotify
Is leuk voor later, voor je mini Gianni'squote:Op maandag 21 februari 2022 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil juist geen bad meer, omdat ik toch alleen maar douche.
paar honderd euro voor een puincontainer en een sloophamerquote:
FTFYquote:Op maandag 21 februari 2022 11:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is leuk voor later, voor je mini Gianni'snu, wantbad
Om half in te verzuipen. Alleen maar risico's. Gaan maar in een emmer of tobbe, zoals wij vroeger.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is leuk voor later, voor je mini Gianni's
Ja, als je het zelf doet.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paar honderd euro voor een puincontainer en een sloophamer
ik ga echt niet nog aan mini Gianni's beginnen.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is leuk voor later, voor je mini Gianni's
Livestreamen, baby in bad zetten en zelf lekker uit eten gaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om half in te verzuipen. Alleen maar risico's. Gaan maar in een emmer of tobbe, zoals wij vroeger.
Ik zie escalatiepotentieel.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is zelfs een gesprek nu al op de kast?
ik was zaterdag bij dequote:Op maandag 21 februari 2022 11:22 schreef Ama het volgende:
Nice lamp gekregen op het werk. Scheelt weer door de regen naar de Action fietsen.
Nu al moedergevoelensquote:Op maandag 21 februari 2022 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om half in te verzuipen. Alleen maar risico's. Gaan maar in een emmer of tobbe, zoals wij vroeger.
Wifi-speakers toch?quote:Op maandag 21 februari 2022 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was zaterdag bij deikea
maar daar hadden ze wel leuke lampen met ingebouwd bt speaker
Ik zei toch, later.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga echt niet nog aan mini Gianni's beginnen.
Al bedenk ik me wel dat een hoekbad misschien nog zou kunnen. en dan de wc verplaatsen.
maar goed, eerst geld hebben voor dat ik plannen ga maken.
Maar ik moest gewoon een lamp voor in een lamp hebben.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was zaterdag bij deikea
maar daar hadden ze wel leuke lampen met ingebouwd bt speaker
quote:Op maandag 21 februari 2022 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Livestreamen, baby in bad zetten en zelf lekker uit eten gaan.
Ik zou echt zo'n overdreven bezorgde moeder zijn, mijn kind zou niks mogen. Beetje zoals mijn ouders.quote:
ja eerst naar de belasting brengenquote:Op maandag 21 februari 2022 11:23 schreef gianni61 het volgende:
maar goed, eerst geld hebben voor dat ik plannen ga maken.
oh dat kan ook ja.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wifi-speakers toch?
Ik stond er ook even bij te kijken maar vond ze te groot.
Dan werkte ook zo goed bij Maddie.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Livestreamen, baby in bad zetten en zelf lekker uit eten gaan.
Ik wil meedoenquote:
Dat vind ik zo lekker negatieflief van jequote:Op maandag 21 februari 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou echt zo'n overdreven bezorgde moeder zijn, mijn kind zou niks mogen. Beetje zoals mijn ouders.
quote:Op maandag 21 februari 2022 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er wordt hier wat overdreven gereageerd hoor
quote:Op maandag 21 februari 2022 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan werkte ook zo goed bij Maddie.
ja, maar later zijn er ook geen mini'squote:
oh, gewoon een peertjequote:Op maandag 21 februari 2022 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik moest gewoon een lamp voor in een lamp hebben.
Oja, dan snap ik't wel.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je toch niet zo'n leuke of knappe baby hebt.
Vroegah toen die dingen er net waren, hadden ze een aparte ruimte waar je een beetje naar die dingen kon luisteren. Paar weken geleden stonden ze gewoon tussen de lampen en kon je ze niet even testen. Toch belangrijk bij geluid.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh dat kan ook ja.
Zo goed heb ik er niet naar gekeken, want ik word altijd nerveus in de ikea en wil zo snel mogelijk weer buiten zijn
Heb je je laten knippenquote:Op maandag 21 februari 2022 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar later zijn er ook geen mini's
[..]
oh, gewoon een peertje
Ja heb momenteel geen licht meer in de gang. Lekker handig.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar later zijn er ook geen mini's
[..]
oh, gewoon een peertje
O nee, ik leer kinderen vloeken en enge verhalen.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat vind ik zo lekker negatieflief van jeIk zou jou wel op Kitten laten passen als je zo overdreven bezorgd bent.
nee, maar zonder seks hoef ik me nergens druk over te makenquote:
Een bad is voor luie mensen met teveel tijd om niks te doen.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb m'n bad juist laten zitten, niet dat ik er zelf zoveel in ga.
En je maakt ze verslaafd.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee, ik leer kinderen vloeken en enge verhalen.
ja, dat is wel zo handig. maar goed, op zaterdagmiddag was het natuurlijk retedruk, dus dat zit iedereen met zn covidklauwen aan die dingen.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroegah toen die dingen er net waren, hadden ze een aparte ruimte waar je een beetje naar die dingen kon luisteren. Paar weken geleden stonden ze gewoon tussen de lampen en kon je ze niet even testen. Toch belangrijk bij geluid.
Succes bij Kitten danquote:Op maandag 21 februari 2022 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee, ik leer kinderen vloeken en enge verhalen.
Dat vind ik een beetje overdreven, maar wel minstens ADHD.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan suiker zodat het later trubbelige zenuwachtige kutmensen worden?
Alsof ik m'n snaaigoed met iemand zou delenquote:Op maandag 21 februari 2022 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan suiker zodat het later trubbelige zenuwachtige kutmensen worden?
Ninja edit.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof ik m'n snaaigoed met iemand zou delen
Alle snacks verstoppen als er kinderen op bezoek komen.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof ik m'n snaaigoed met iemand zou delen
Sommige mensen zijn niet capabel om niets te doen.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een bad is voor luie mensen met teveel tijd om niks te doen.
Ooit was eens een vriendin met peuter op bezoek, ik had koekjes gehaald. Dat kind heeft ze allemaal weg zitten werken/verkruimeld/ondergekwijldquote:Op maandag 21 februari 2022 11:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Alle snacks verstoppen als er kinderen op bezoek komen.
"Ik heb jammer genoeg niets in huis!"
Slim, laat mensen maar gezonder gaan leven als ze niet kapotstuk aan Covid-19 willen gaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:32 schreef bitterbal het volgende:
In Engeland hoeven mensen met corona vanaf volgende week niet meer in zelfisolatie, zo heeft de regering aangekondigd. Als onderdeel van een plan voor "leven met COVID-19" wordt waarschijnlijk ook het testen op corona beëindigd, schrijven AP en The Guardian.
https://www.nu.nl/buitenl(...)rona.html?redirect=1
Is Lizzie net te vroeg besmet.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:32 schreef bitterbal het volgende:
In Engeland hoeven mensen met corona vanaf volgende week niet meer in zelfisolatie, zo heeft de regering aangekondigd. Als onderdeel van een plan voor "leven met COVID-19" wordt waarschijnlijk ook het testen op corona beëindigd, schrijven AP en The Guardian.
https://www.nu.nl/buitenl(...)rona.html?redirect=1
Lekker met poepvingers aan je overheerlijke koekjes zitten.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ooit was eens een vriendin met peuter op bezoek, ik had koekjes gehaald. Dat kind heeft ze allemaal weg zitten werken/verkruimeld/ondergekwijld
Net zoiets als FOK, bedoel je.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een bad is voor luie mensen met teveel tijd om niks te doen.
Zo zonde.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker met poepvingers aan je overheerlijke koekjes zitten.
quote:Op maandag 21 februari 2022 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ooit was eens een vriendin met peuter op bezoek, ik had koekjes gehaald. Dat kind heeft ze allemaal weg zitten werken/verkruimeld/ondergekwijld
Fokken in bad is dan voor de echte luie zinnelozen.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net zoiets als FOK, bedoel je.
Altijd een apart "onderkwijlbakje" voor koters.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
een bad mis ik wel jaquote:Op maandag 21 februari 2022 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fokken in bad is dan voor de echte luie zinnelozen.
Van die half aangevroten chocoladekoekjes. Gelukkig had ik niet het hele pak op een bordje gelegd, zo slim was ik wel.quote:
Je toont wel je gebrek aan inlevingsvermogen nu hoor.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fokken in bad is dan voor de echte luie zinnelozen.
heb je een slot op de deur?quote:Op maandag 21 februari 2022 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag wel hier in bad komen liggen driemaal per week?
Heb je ze aarzelend weggegooid?quote:Op maandag 21 februari 2022 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die half aangevroten chocoladekoekjes. Gelukkig had ik niet het hele pak op een bordje gelegd, zo slim was ik wel.
Oh eindelijkquote:Op maandag 21 februari 2022 11:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, US is uit de kast gekomen. 100% homo, je kunt rustig bij hem in bad.
dat heb ik dan gemistquote:Op maandag 21 februari 2022 11:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Was voor de badkamer van m'n ouders 12k aan materialen kwijt. Alles zelf gedaan.. Inloopdouche, half vrijstaand bad. hangende plee pot.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik kan ook nog wat zelf, dat scheelt wel in de uren.
[..]
Ja oke, maar kueken kun je wel snel door maken.
Knal er een bora kookeiland in en een quooker kraan en een inbouw espresso appart en de eerst 10.000 zijn al weg
Ja hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doorzichtig ondergoed gaat 'ie bij mij niet van steigeren heur dus it's all fun and safe.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:38 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2022 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoor
je hebt toch zo'n glazen deur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Gooien ze nu je glazen in?quote:
We zouden eerlijk zijn, hadden we afgesproken. Weer niet goed.quote:
Ik had net zo'n mooie mental image, jij in bad in doorzichtig ondergoed en 30 klappende en joelende oude homo's eromheen.quote:
Kijk @bitterbal, hier de bevestiging.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doorzichtig ondergoed gaat 'ie bij mij niet van steigeren heur dus it's all fun and safe.
ja heb mij bedachtquote:Op maandag 21 februari 2022 11:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk @:bitterbal, hier de bevestiging.
ik had een keer een collega die homo is. HIj vertelde dat hij op een feest was geweest waar die in in een badkuip lag en dat er allemaal mannen om hem heen stonden om op hem te plassenquote:Op maandag 21 februari 2022 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had net zo'n mooie mental image, jij in bad in doorzichtig ondergoed en 30 klappende en joelende oude homo's eromheen.
Da fuckquote:Op maandag 21 februari 2022 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had een keer een collega die homo is. HIj vertelde dat hij op een feest was geweest waar die in in een badkuip lag en dat er allemaal mannen om hem heen stonden om op hem te plassen
Da's niet alleen voor homo's hoor.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had een keer een collega die homo is. HIj vertelde dat hij op een feest was geweest waar die in in een badkuip lag en dat er allemaal mannen om hem heen stonden om op hem te plassen
Ik zou zo'n collega dan niet eens meer goedemorgen zeggen of een elleboogje geven.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vroeg hem waarom en hij zei dat het wel een opwindende ervaring was
Misschien hadden ze eerst allemaal een kratje bier op?quote:Op maandag 21 februari 2022 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
Wel knap dat ze allemaal tegelijk konden plassen
Allemaal ook windjes laten erbij.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
Wel knap dat ze allemaal tegelijk konden plassen
Trump vond het ook leuk, schijnt.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet alleen voor homo's hoor.
Kan, maar er zijn ook een hoop mannen met plasschaamte tochquote:Op maandag 21 februari 2022 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien hadden ze eerst allemaal een kratje bier op?
Daar heb ik geen last van, heerlijk iedereen verbazen met die krachtige harde straal juist.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan, maar er zijn ook een hoop mannen met plasschaamte toch
Ik heb zo'n vermoeden dat die niet zo snel in zo'n situatie belanden?quote:Op maandag 21 februari 2022 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan, maar er zijn ook een hoop mannen met plasschaamte toch
oh nee johquote:Op maandag 21 februari 2022 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou zo'n collega dan niet eens meer goedemorgen zeggen of een elleboogje geven.
Ik hoop dat je genoeg drinkt, anders zal het vies stinkenquote:Op maandag 21 februari 2022 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van, heerlijk iedereen verbazen met die krachtige harde straal juist.
Groepsdruk.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat die niet zo snel in zo'n situatie belanden?
of als je staat te pissen en niet weet of het een fart, of shard wordtquote:Op maandag 21 februari 2022 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal ook windjes laten erbij.
Schijnt best zout te zijnquote:Op maandag 21 februari 2022 11:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoop dat je genoeg drinkt, anders zal het vies stinken
Via twee muren zo het bad in.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van, heerlijk iedereen verbazen met die krachtige harde straal juist.
Nog even asperges eten de avond ervoor.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoop dat je genoeg drinkt, anders zal het vies stinken
Staat je huis er nog?quote:Op maandag 21 februari 2022 11:54 schreef Haags het volgende:
Bij deze maak ik van de gelegenheid gebruik om jullie allemaal een fijn LUNCHGENOT moment toe te wensen.
ah copainquote:Op maandag 21 februari 2022 11:54 schreef Haags het volgende:
Bij deze maak ik van de gelegenheid gebruik om jullie allemaal een fijn LUNCHGENOT moment toe te wensen.
Neeeee.... is het alweer zo laat.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:54 schreef Haags het volgende:
Ja, wel een lading zand voor mijn deur maar dat komt wel weer goed.quote:
Misschien vind hij het wel zo lekker en wewwel dat hij zich daarna niet doucht.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee johWas verder echt een leuke gast.
Moet die zelf weten toch dat die in zon badkuip gaat liggen
hij is best ijdel dus dat denk ik nietquote:Op maandag 21 februari 2022 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien vind hij het wel zo lekker en wewwel dat hij zich daarna niet doucht.
Progressieve plasbalquote:Op maandag 21 februari 2022 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is best ijdel dus dat denk ik niet![]()
Moest er wel om lachen dat hij dat zo zonder schaamte vertelde
tijd voor een dekentjequote:Op maandag 21 februari 2022 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb het al de hele dag koud [ afbeelding ]
staat die nu op 19.5?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming hoger, dikke trui aangetrokken, warme sokken
Beetje bewegenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb het al de hele dag koud [ afbeelding ]
Daar wil ik sowieso niet te lang over nadenken.quote:
Gaat goed met je huisquote:Op maandag 21 februari 2022 12:13 schreef Ama het volgende:
Draai lamp erin, stop slaat er meteen uit.
Meteen alle apparatuur van de leg zeker.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:13 schreef Ama het volgende:
Draai lamp erin, stop slaat er meteen uit.
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou kan wel een tandje hoger :p
quote:Rutte denkt dat polarisatie kan stoppen, nu het virus lijkt te verdwijnen
Premier Rutte roept Nederlanders op tot verbroedering nu de coronamaatregelen worden teruggedraaid. "Mijn oproep is nu, naar mezelf en iedereen: laten we elkaar weer opzoeken, luisteren naar elkaar, naast elkaar gaan staan", zegt hij in het AD.
Rutte constateert dat in huiselijke kring standpunten zijn gepolariseerd. Het lijkt of het niet meer mogelijk is te praten over een QR-code, een booster of een vaccin zonder dat het tot heftige conflicten leidt. Hij kan dat niet oplossen, maar hij hoopt dat we "onze volksaard" terugvinden: "discussiëren, maar ook een beetje lief zijn voor elkaar. We zijn een gaaf land, zorg dat je familie ook weer een beetje gaaf wordt." Zelf denkt hij dat het wel goed komt. "De oorzaak van de ellende, het virus, lijkt te verdwijnen. En het stoppen van de polarisatie kunnen we samen doen."
Mwah oven werkt nog zag ik. Volgens mij was het vooral het licht wat eruit lag.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meteen alle apparatuur van de leg zeker.
tis hier geen bejaardenhuis!quote:
Mijn oven is dan meteen van de leg, geeft een E in het schermpje. Maar die oevn is toch een beetje lam want die zet uit zichzelf de oven op slot of zet de timer aan.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah oven werkt nog zag ik. Volgens mij was het vooral het licht wat eruit lag.
Ik hou het wel bij m'n Snuggie.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit al een tijdje naar zo'n Stoov te kijken maar wat is dat duur. Als ik hem nou eerst een paar dagen kon testen
Ik heb wel een lamp in de woonkamer die altijd meteen knetter fel staat als stroom eraf is geweest, gebruik die lamp ook niet meer dus heb hem maar van het stroom gehaald.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn oven is dan meteen van de leg, geeft een E in het schermpje. Maar die oevn is toch een beetje lam want die zet uit zichzelf de oven op slot of zet de timer aan.
Nog steeds wel DE plek voor volksverlakkers als Willem Engel natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tegen de muur is niet zo vriendelijk
Wat gaat hij doen als straks alle maatregelen voorbij zijn?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog steeds wel DE plek voor volksverlakkers als Willem Engel natuurlijk.
Dammenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat gaat hij doen als straks alle maatregelen voorbij zijn?
tbs met dwangverpleging lijkt me wel iets voor hemquote:Op maandag 21 februari 2022 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op naar het volgende complotquote:Op maandag 21 februari 2022 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe ijstijd, de wereld warmt niet opquote:Op maandag 21 februari 2022 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op naar het volgende complot
Stop hoorquote:Op maandag 21 februari 2022 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe ijstijd, de wereld warmt niet op
als ik zo naar buiten kijk zit dat er niet in vandaagquote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik zo naar buiten kijk zit dat er niet in vandaag
Ja, dat klopt. Maar ik wil het gewoon niet.quote:
Hoax, Ama had sneeuw.quote:
Woont ze in amsterdamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |