Ja ik heb daar geen notificatie voor nodig hoorquote:
Zal nog een keer mijn best doen voor je!quote:Op zondag 20 februari 2022 23:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik heb daar geen notificatie voor nodig hoorik zie dat gewoon
Je bent lief !quote:Op zondag 20 februari 2022 23:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zal nog een keer mijn best doen voor je!![]()
Ik zal me proberen in te houdenquote:Op zondag 20 februari 2022 23:45 schreef B00STER het volgende:
Rustig aan he Foshi, er zijn kleine eendjes bij. Rode oortjes zijn dodelijk voor hen, want ze hebben geen oren.
Ik ook. FAILquote:Op zondag 20 februari 2022 23:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zal me proberen in te houden
quote:
Zal ik dat dan ook maar blijven doen?quote:Op zondag 20 februari 2022 23:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zal me proberen in te houden
Nee hoor, ben wel benieuwd naar wat je allemaal te zeggen hebtquote:Op zondag 20 februari 2022 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik dat dan ook maar blijven doen?
Die kuikenkeutels kunnen we heus wel hebben hoorquote:Op zondag 20 februari 2022 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik dat dan ook maar blijven doen?
Overigens mag je dit lezen als:quote:Op zondag 20 februari 2022 23:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee hoor, ben wel benieuwd naar wat je allemaal te zeggen hebt![]()
Ja maar ik mag van de Dees hier alleen maar posten als ik lief doe.quote:Op zondag 20 februari 2022 23:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee hoor, ben wel benieuwd naar wat je allemaal te zeggen hebt![]()
@Deisyy is lievquote:Op zondag 20 februari 2022 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar ik mag van de Dees hier alleen maar posten als ik lief doe.
Ben je toch ook meestalquote:Op zondag 20 februari 2022 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar ik mag van de Dees hier alleen maar posten als ik lief doe.
Ahhh...zo ver zou ik ook niet gaan hoor...moet me gewoon geen trut noemenquote:
Kom jij eens even mee naar het tuinhuisje. We moeten even "praten".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |