Daar ga ik wel van uit.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:52 schreef tja77 het volgende:
Madueke liet toch alleen de eerste 20 minuten wat zien? Is al sinds z’n comeback zo. Leuk voor een half uurtje dan is ie op. Logisch dat ie die gaat wisselen. Gakpo? Liet weinig zien, had wel wat pijntjes na die tackle op de bal die over de achterlijn ging. Misschien daarom gewisseld?
Net op tijd gescoordquote:
Vond je het echt redelijk? De xG over de hele wedstrijd is 1.32 vs 1.39. PSV voor rust geen kans gehad en na rust geluk dat een van richting veranderd schot erin vloog.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:44 schreef Halcon het volgende:
Bij (hele kleine) vlagen was het redelijk. Heerenveen is ook wel echt helemaal niks. Die gaan het nog lastig zat krijgen om uit de problemen te krijgen.
Het was ook niet best, maar Gakpo half geblesseerd, Madueke die het maar een half uurtje kan, je verdediging die te kampen heeft met flink wat blessures, Guti die vervolgens ook nog uitvalt, donderdag wedstrijd gehad, slecht veld en kutweer. Ik had geen hoogstaande pot verwacht, en die 3 punten zijn het belangrijkste.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vond je het echt redelijk? De xG over de hele wedstrijd is 1.32 vs 1.39. PSV voor rust geen kans gehad en na rust geluk dat een van richting veranderd schot erin vloog.
Vond het slecht.
Waarvan akte.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vond je het echt redelijk? De xG over de hele wedstrijd is 1.32 vs 1.39. PSV voor rust geen kans gehad en na rust geluk dat een van richting veranderd schot erin vloog.
Vond het slecht.
Bij hele kleine vlagen.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vond het slecht.
Snap wel wat je bedoelt maar zonder Madueke is het echt al vanaf speelronde 1 ruk en moeizaam. Nooit eens een makkelijke overwinning, veel afstandsschoten die erin vliegen. Relatief weinig echt makkelijke kansen.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het was ook niet best, maar Gakpo half geblesseerd, Madueke die het maar een half uurtje kan, je verdediging die te kampen heeft met flink wat blessures, Guti die vervolgens ook nog uitvalt, donderdag wedstrijd gehad, slecht veld en kutweer. Ik had geen hoogstaande pot verwacht, en die 3 punten zijn het belangrijkste.
Kutveld speelt wel wat mee inderdaad, alleen is dit wel de zoveelste winst die vrij moeizaam tot stand komt.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij hele kleine vlagen.
Vlak na de rust bijvoorbeeld. Toen zag je dat ze wat druk gingen zetten en dan heb je Heerenveen meteen mat staan. Combinatie bij die goal van Veerman liep ook wel aardig.
Daarna kakte het weer ontzettend in. Daarvoor was het ook niet veel.
Verder kutveld, gelegenheidsopstelling, ontzettend matige tegenstander en weer 2 blessures erbij.
Ja, dieptepass valt niet echt mee op dit veld. Maar goed, ook op een normaal veld valt dat voor de meeste spelers van PSV al niet mee.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kutveld speelt wel wat mee inderdaad, alleen is dit wel de zoveelste winst die vrij moeizaam tot stand komt.
Ik snap best dat je dat als supporter van een andere club best frustrerend vindt. Je hoopt vurig op puntverlies van PSV en nu winnen ze WEER met matig spel.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kutveld speelt wel wat mee inderdaad, alleen is dit wel de zoveelste winst die vrij moeizaam tot stand komt.
Doe niet zo flauw.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik snap best dat je dat als supporter van een andere club best frustrerend vindt. Je hoopt vurig op puntverlies van PSV en nu winnen ze WEER met matig spel.
Wat vond je van Veerman?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dieptepass valt niet echt mee op dit veld. Maar goed, ook op een normaal veld valt dat voor de meeste spelers van PSV al niet mee.
Scheelt misschien ook wel dat Gakpo en Madueke eraf moesten. Dan krijg je toch wat minder dat ze maar wat breien tot de bal bij Gakpo of Madueke komt en dan met de handen over elkaar gaan kijken of die er wat leuks meedoen.
Na de 3-1 kakte het wel weer helemaal in.
Volgende week Sparta-uit. Hopelijk vallen de blessures van Gakpo en Guti mee.
Moeizaam tot stand vond ik meevallen. Even aanzetten in de 2e helft en het stond meteen 3-1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |