SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Rinkelt er bij jou al wat?quote:Op zondag 20 februari 2022 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer een stel in mijn vriendengroep waar een baby op komst is. Babyboom de laatste jaren.
Oooow. Ja das onhandigquote:Op zondag 20 februari 2022 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
jij noemt een document in word een bestand..
een email noem je een email..
zijn pa gaat gewoon 100% voor "bestand"
wat ouderwets.quote:
Nee, maar ik heb mensen snel zien switchen daarover.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rinkelt er bij jou al wat?
beetje medelijden met de bezorger:quote:
quote:Bezorger is onderweg
Nog 5 adressen, dan naar je onderweg.
zolang je niet buiten hoeft is het prima te doenquote:Op zondag 20 februari 2022 16:25 schreef mschol het volgende:
voor de rest kan ik wel genieten van dit weer
de regen hoef ik niet zo.. de wind vind ik primaquote:Op zondag 20 februari 2022 16:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang je niet buiten hoeft is het prima te doen
storm en sneeuw is ook een ietwat ongelukkig huwelijkquote:Op zondag 20 februari 2022 16:27 schreef mschol het volgende:
[..]
de regen hoef ik niet zo.. de wind vind ik prima
was het sneeuw geweest had je me niet weg kunnen slaan buiten
kost teveel geld als ik dat nu met zo'n dienst moet doen.quote:
gewoon minder mensen moeten een koter uitpoepenquote:Op zondag 20 februari 2022 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zouden meer mensen moeten doen voor ze een koter uitpoepen.
Olympische spelen zijn toch afgelopen?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 16:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon minder mensen moeten een koter uitpoepen
Ze vliegen terug.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Olympische spelen zijn toch afgelopen?
Dat ook. Maar dan niet aanvullen met migratie.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ze wind mee heeft met de Bitterbrommer gaat het ook wel zou je zeggenquote:Op zondag 20 februari 2022 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan een collega je niet naar huis toe brengen?
dat sowieso..quote:Op zondag 20 februari 2022 16:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Trouwen is voor mij dan ook weer geen must. Mijn vriendin hecht er iets meer waarde aan, en ik vind het niet erg om een feestje te geven.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zouden meer mensen moeten doen voor ze een koter uitpoepen.
geldt ook voor kittens!quote:
daar kiezen we niet zelf voor hequote:Op zondag 20 februari 2022 16:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ook. Maar dan niet aanvullen met migratie.
Maar ik ben daar goed inquote:
Wel als je weet dat ik gisteren hier nog zei, dat ik nog een baby wildequote:Op zondag 20 februari 2022 16:38 schreef mschol het volgende:
[..]
daar is niksaan hoor..
er zijn gewoon teveel mensen op deze planeet..
Dan moet je in Afrika en India zijn. Daar zit de bevolkingsexplosie.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:38 schreef mschol het volgende:
[..]
daar is niksaan hoor..
er zijn gewoon teveel mensen op deze planeet..
ik ben in zo veel dingen goed.quote:
Tenzij je van Noord-Oostelijke richting moet komen natuurlijk.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je je jas openrits en op de wind gaat staan fladder je zo naar huis
Nou, daar ben ik blij omquote:
Het is hier geen OUDquote:Op zondag 20 februari 2022 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel als je weet dat ik gisteren hier nog zei, dat ik nog een baby wilde
Al dm’s gekregen van mensen die willen helpen?quote:Op zondag 20 februari 2022 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook geen ZUUquote:
nog een...quote:Op zondag 20 februari 2022 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
i see what you did therequote:
Nee, maar dat hoeft niet hoorquote:Op zondag 20 februari 2022 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al dm’s gekregen van mensen die willen helpen?
2 dagen terug op fok, het is wachten op de eerste dickpics.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al dm’s gekregen van mensen die willen helpen?
Ik gun Moeraskitten gewoon een broertje of een zusje. Als het aan Kitten zou liggen, komen er nog 3quote:Op zondag 20 februari 2022 16:40 schreef mschol het volgende:
[..]
nog een...
dan heb je je quota al ruimschoots verbruikt hoor
Aliquote:Op zondag 20 februari 2022 16:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 dagen terug op fok, het is wachten op de eerste dickpics.
ja maar dat betekent niet dat ze in het westen ook maar door moeten fokken als konijnen..quote:Op zondag 20 februari 2022 16:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan moet je in Afrika en India zijn. Daar zit de bevolkingsexplosie.
Als je vrouw in verwachting is bedoel je.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra wij in verwachting zijn ga ik hier iedere dag posten over de kleine spruit.
@bitterbal vindt dit niet leukquote:Op zondag 20 februari 2022 16:41 schreef dud0r het volgende:
alsnog vergeten extra pure chocolade te halen. Was ik genoodzaakt minder lekkere warme chocolademelk te maken
Straks maar eens kroketten en bitterballen warm maken
geen probleem, ik heb eten in huisquote:Op zondag 20 februari 2022 16:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij rood word het heellastig om eten te bestellen ed.
Doen we al decennia niet meer. Geboortecijfer in Europa is 1.5 ver onder de 2.1 die nodig om de populatie constant te houden.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ja maar dat betekent niet dat ze in het westen ook maar door moeten fokken als konijnen..
Zij is natuurlijk zwanger. Maar samen in verwachting van een kind.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je vrouw in verwachting is bedoel je.Voor jou is het gewoon voetjes omhoog en een biertje erbij.
die vindt het fijn om warm te zijn dus deze statement is niet waarquote:
ligt eraan hoe je d'r opwarmtquote:Op zondag 20 februari 2022 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
die vindt het fijn om warm te zijn dus deze statement is niet waar
in de airfryerquote:
Ze zou de weg naar huis door de storm moeten live-streamen.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
die vindt het fijn om warm te zijn dus deze statement is niet waar
Dat doen ze heus niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 dagen terug op fok, het is wachten op de eerste dickpics.
zou je denken?quote:
zou wel leuk zijnquote:Op zondag 20 februari 2022 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zou de weg naar huis door de storm moeten live-streamen.
Ja want we hebben nog geen tweehonderdduizend aandachtshoeren op internet die dat doenquote:Op zondag 20 februari 2022 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zou de weg naar huis door de storm moeten live-streamen.
Bitterbal kennen we.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja want we hebben nog geen tweehonderdduizend aandachtshoeren op internet die dat doen
nieuwe schoenen kopenquote:Op zondag 20 februari 2022 17:00 schreef CherryLips het volgende:
M'n schoenen zijn niet meer waterdicht.
Ik denk dat ze niet streamt omdat anders stiefmonster ziet dat ze gewoon door de Maastunnel loopt EN DAAR LOPEN ALLEMAAL TERRORISTENquote:
Doet een beetje denken aan dat verhaal van die duitser dis zn geslachtdeel met zn vriend wilden opeten.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:01 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-onderlinge-afspraak
Wat
ehm oke.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Wat
GMTA.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
ehm oke.
misschien een beetje zoals die duitse kannibaal?
Zoek Armin Meiwes maar even op.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Wat
ik wist z'n naam niet meer. maar die dus ja.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoek Armin Meiwes maar even op.
pestoquote:Op zondag 20 februari 2022 17:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo even pesto maken en dan pasta pesto met een kippetje.
broccoli. Met wat noodles denk ik. Kook ik mooi in het zelfde water. Waar het komt is het toch donker.quote:
Friturenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 17:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 februari 2022 17:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pizza al gearriveerd?quote:
Bitterballen en kip saté kroket hierquote:Op zondag 20 februari 2022 17:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Bitterballen en andere snacks in de airfryer getieft.
Oh jee moeten we weer bang gemaakt worden?quote:Op zondag 20 februari 2022 17:46 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)uimvee-vogels-gevaar
Top.
meh, zal welquote:Op zondag 20 februari 2022 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Top.
Je ziet het goed, alleen bangmakerijquote:Op zondag 20 februari 2022 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee moeten we weer bang gemaakt worden?
Ik vond het al vreemd dat er meer warden die op een of andere manier net op mij wilde mikken als ze in een boom zaten waar ik net onderdoor gelopen was.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Top.
Zijn allemaal met de fiets :pquote:Op zondag 20 februari 2022 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan een collega je niet naar huis toe brengen?
wat doe jij ineens gezondquote:Op zondag 20 februari 2022 17:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Smaakt prima.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |