Prima toch, die kunnen we hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En wat is dat voor teringbullshit dat we Slavia weer kunnen loten.
Dat is toch alleen maar fijn. Die kunnen er niks van.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En wat is dat voor teringbullshit dat we Slavia weer kunnen loten.
Je bent tegen geen club kansloos.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:51 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind alles prima. Laat maar komen, welke club er straks ook uitrolt.
Daarom. En als ik dan toch een voorkeur moet uitspreken, ik vind Engelse clubs altijd leuk dus dan Leicester maar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent tegen geen club kansloos.
Ik hoop op Bodo/Glimt!
Staan ook maar 12 he. Zouden echt toppotjes zijn, ben ook wel nieuwsgierig naar wat Feyenoord kan tegen dit soort tegenstanders.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom. En als ik dan toch een voorkeur moet uitspreken, ik vind Engelse clubs altijd leuk dus dan Leicester maar.
Ik heb voor het eerst in jaren het idee dat je in ieder geval het veld op gaat met een plan tegen dat soort ploegenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staan ook maar 12 he. Zouden echt toppotjes zijn, ben ook wel nieuwsgierig naar wat Feyenoord kan tegen dit soort tegenstanders.
Dat geldt net zo goed voor PAOK of Partizan natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop in ieder geval geen Marseille, ook omdat dat qua supporters echt problemen kan gaan opleveren.
Ik denk niet dat het uitmaakt tegen wie Feyenoord speelt. Het levert altijd problemen op.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop in ieder geval geen Marseille, ook omdat dat qua supporters echt problemen kan gaan opleveren. Nog een keer Slavia zou ik ook niet zo leuk vinden. Leicester lijkt mij wel een leuke loting maar liever pas wat later.
Die andere drie mogen van mij allemaal. Ik denk dat het PAOK gaat worden.
Dat viel in Praag en Berlijn eigenlijk reuze mee.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:39 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het uitmaakt tegen wie Feyenoord speelt. Het levert altijd problemen op.
Wel een stukkie minder qua reisafstand natuurlijk (plus wat in Frankrijk gebeurt wordt altijd wat meer belicht in de media). Ook de vergelijking met Union gaat niet echt op, in Duitsland zijn de problemen met supporters vele malen minder dan in Frankrijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geldt net zo goed voor PAOK of Partizan natuurlijk.
Klopt, ieder seizoen welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een stukkie minder qua reisafstand natuurlijk (plus wat in Frankrijk gebeurt wordt altijd wat meer belicht in de media). Ook de vergelijking met Union gaat niet echt op, in Duitsland zijn de problemen met supporters vele malen minder dan in Frankrijk.
Met ‘problemen met supporters’ doel ik voor de verandering overigens niet eens zo zeer op Feyenoord maar vooral op Marseille. Die zijn toch dit seizoen al meerdere malen stilgelegd wegens wangedrag van supporters?
Een soort Vitesse dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, ieder seizoen wel
Dit seizoen lag het ook een aantal keer aan de tegenstander overigens
Ja verder heb je wel gelijk hoor. Franse politie is ook echt verschrikkelijk, je krijgt daar al pepperspray in je muil als je over een losliggende klinker struikeltquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een stukkie minder qua reisafstand natuurlijk (plus wat in Frankrijk gebeurt wordt altijd wat meer belicht in de media). Ook de vergelijking met Union gaat niet echt op, in Duitsland zijn de problemen met supporters vele malen minder dan in Frankrijk.
Met ‘problemen met supporters’ doel ik voor de verandering overigens niet eens zo zeer op Feyenoord maar vooral op Marseille. Die zijn toch dit seizoen al meerdere malen stilgelegd wegens wangedrag van supporters?
Ze steken ook wel eens wat in je hol toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja verder heb je wel gelijk hoor. Franse politie is ook echt verschrikkelijk, je krijgt daar al pepperspray in je muil als je over een losliggende klinker struikelt
Dat zal je aan @yats moeten vragen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze steken ook wel eens wat in je hol toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |