Gewoon niet meer op komen dagen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, maar dat kost je dan wel aardig wat centjes.
Toch zou zoiets wellicht wel kunnen. Want als je ontslag neemt ben je transfervrij en dan kan Feyenoord hem overnemen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, maar dat kost je dan wel aardig wat centjes.
Denk het ook niet. Ik vind 1.75m voor Til dan ook wel weer wat overdreven eigenlijk. Maar gezien de situatie gok ik dat ze er wel uit zouden komen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij krijgt daar ook 1,75 mil toch? Begreep dat hij dit seizoen aardig inleverde (500K) maar hij zal na toch gewoon een goed seizoen zeker cijfermatig niet zoveel willen inleveren lijkt mij.
Ik denk dat Til wel naar andere clubs kan met soortgelijke salarissen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij krijgt daar ook 1,75 mil toch? Begreep dat hij dit seizoen aardig inleverde (500K) maar hij zal na toch gewoon een goed seizoen zeker cijfermatig niet zoveel willen inleveren lijkt mij.
Beetje zo'n Van Persie-deal? Contract zelf laten ontbinden en dan als tekengeld nog een miljoentje of wat krijgen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Ik vind 1.75m voor Til dan ook wel weer wat overdreven eigenlijk. Maar gezien de situatie gok ik dat ze er wel uit zouden komen.
Lijkt mij ook wel maar ik denk vooral dat hij (voor zijn portemonnee) een hoop interessante opties heeft mocht hij transfervrij of iets in die trant zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Ik vind 1.75m voor Til dan ook wel weer wat overdreven eigenlijk. Maar gezien de situatie gok ik dat ze er wel uit zouden komen.
Til heeft natuurlijk nog gewoon waarde en die Russen hebben net zijn contract verlengd en er bijna 20 miljoen voor gedokt, als daar geen speciale regels voor komen is dit volstrekt ondenkbaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beetje zo'n Van Persie-deal? Contract zelf laten ontbinden en dan als tekengeld nog een miljoentje of wat krijgen?
Oja, ik was even vergeten dat andere clubs ook wel eens interesse konden hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel maar ik denk vooral dat hij (voor zijn portemonnee) een hoop interessante opties heeft mocht hij transfervrij of iets in die trant zijn.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, ik was even vergeten dat andere clubs ook wel eens interesse konden hebben
Zou kunnen maar volgens mij heeft hij het fantastisch naar zijn zin bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, ik was even vergeten dat andere clubs ook wel eens interesse konden hebben
Jawel, maar als dat 750.000 scheelt (oid) is het naar je zin hebben ergens anders ook wel prima.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou kunnen maar volgens mij heeft hij het fantastisch naar zijn zin bij Feyenoord.
De eerste poging was geen succes daar, maar ja, dat lijkt me wel een competitie voor hem.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:59 schreef aTypisch het volgende:
Maar ik zou ook niet zo goed weten waar hij past. Bundesliga?
Berghuis leverde ook geld in.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, maar als dat 750.000 scheelt (oid) is het naar je zin hebben ergens anders ook wel prima.
nee sorry klaasquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Til is niet goed genoeg voor het buitenland
Voor nederland is hij goed genoeg.
Komt omdat meneertje vooral middenvelder wil uithangen terwijl hij eigenlijk een spits zou moeten zijn.
Til dit seizoen ook, maar net als bij Berghuis was dat op een doodspoor om je carrière weer een boost te geven in plaats van na een goed seizoen. Ik ben niet zo'n fan van de speler Til maar zijn cijfers zijn voor een middenvelder wel bizar natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Berghuis leverde ook geld in.
Til heeft er voor gezorgd dat Feyenoord al die goals van Berghuis heeft kunnen opvangen. Zou hem toch maar proberen in te lijven als ik Feyenoord was.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Til dit seizoen ook, maar net als bij Berghuis was dat op een doodspoor om je carrière weer een boost te geven in plaats van na een goed seizoen. Ik ben niet zo'n fan van de speler Til maar zijn cijfers zijn voor een middenvelder wel bizar natuurlijk.
Heb er ook niet veel mee, maar in de juiste tactiek kun je echt veel bijdragen als zo'n type speler.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Til dit seizoen ook, maar net als bij Berghuis was dat op een doodspoor om je carrière weer een boost te geven in plaats van na een goed seizoen. Ik ben niet zo'n fan van de speler Til maar zijn cijfers zijn voor een middenvelder wel bizar natuurlijk.
Prima toch, die kunnen we hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En wat is dat voor teringbullshit dat we Slavia weer kunnen loten.
Dat is toch alleen maar fijn. Die kunnen er niks van.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En wat is dat voor teringbullshit dat we Slavia weer kunnen loten.
Je bent tegen geen club kansloos.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:51 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind alles prima. Laat maar komen, welke club er straks ook uitrolt.
Daarom. En als ik dan toch een voorkeur moet uitspreken, ik vind Engelse clubs altijd leuk dus dan Leicester maar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent tegen geen club kansloos.
Ik hoop op Bodo/Glimt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |