Dit gaat wel goedkomen denk ik. Partizan had ook een lollerpoule.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:22 schreef Scrummie het volgende:
Kom maar op. We maken die gekken he-le-maal af in een KOLKENDE KUIP.
Las net dat Quincy Menig daar basisspeler is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit gaat wel goedkomen denk ik. Partizan had ook een lollerpoule.
Ja, is Partizan slecht? Hoelijk.De competitie in Servië stelt waarschijnlijk niet zo veel voor, maar ze staan daar wel ruim aan kop na 23 wedstrijden (21 gewonnen, 2 gelijk).quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:20 schreef Kerftminister het volgende:
Partizan denk ik de minst sterke tegenstander van de 6 mogelijke. Prima hoor.
Rode Ster is vrij goed, de rest van de Servische competitie is dramatisch.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, is Partizan slecht? Hoelijk.De competitie in Servië stelt waarschijnlijk niet zo veel voor, maar ze staan daar wel ruim aan kop na 23 wedstrijden (21 gewonnen, 2 gelijk).
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:41 schreef Caland het volgende:
Zal je altijd zien, was er al een paar weken bang voor.
Nou, deze sla ik over
Daar gaat de Jørg een stokje voor steken ben ik bang.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:43 schreef fetX het volgende:
Dit gaat goed komen. Volgende ronde dan maar tegen PSV
Ik heb Rode Ster in augustus live gezien tegen Cluj, die kunnen er ook weinig van hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rode Ster is vrij goed, de rest van de Servische competitie is dramatisch.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar gaat de Jørg een stokje voor steken ben ik bang.
@:dombohetolifantje1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |