En met al die kerona regels zal het neuken in het Olympisch dorp ook wel minder zijn geworden.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:26 schreef Remco het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over toch? Ik bedoel als ik haar zo volg staat ze ook niet echt open voor veel contact met andere sporters. Ja dan is het eenzaam.
Groot-Brittannië telt vier landen dus dan is Gooooo Team wel gerechtvaardigd.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij komt het ook uit de UK en USA. Waar ze de ploegen vaak als Team USA en Team GEEBEE aanduiden
Ze had ook met Team IKO kunnen optrekken. Marten Liiv en Bart Swings moesten ook nog op de laatste dagen hun wedstrijden doen.quote:Op zondag 20 februari 2022 22:19 schreef Felagund het volgende:
Dit kon ze vooraf toch ook wel bedenken? Het was ook deels haar eigen keuze om een eigen team op te richten.
En welke producten uit China koop jij niet meer?quote:Op zondag 20 februari 2022 22:50 schreef HPoi het volgende:
Sowieso had die hele China zooi geboycot moeten worden. Flikker toch op met je isolatie-eisen en misdaden tegen de menselijkheid.
En wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op zondag 20 februari 2022 22:50 schreef HPoi het volgende:
Sowieso had die hele China zooi geboycot moeten worden. Flikker toch op met je isolatie-eisen en misdaden tegen de menselijkheid.
Heel duidelijk, maar te lang om de kosten bij de drukker omlaag te krijgen voor de kleding (3 tekens meer en de penningmeester raakt in de stress)quote:Op zondag 20 februari 2022 12:58 schreef Nober het volgende:
Kon ze niet bij Verheijen of Coopmans terecht met haar klachten?
[..]
Wat dacht je van de naam Nederland?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |