Jij doet het alleen met kleine jochies dus voor jou niet neequote:Op zondag 20 februari 2022 18:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt gewoon niet![]()
Dusss
Met 25 cm bungel je onderaan op Fok.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:03 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik denk dat het overgrote gedeelte van de vrouwen gelijk opdroogt en je keihard uitlacht als je dat soort opmerkingen maakt. Verder heeft iedereen hier minstens 25+ cm.
Vaak wel wat jonger maar geen kinderenquote:Op zondag 20 februari 2022 20:05 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Jij doet het alleen met kleine jochies dus voor jou niet nee
Zou er een positieve correlatie zijn tussen “bij mama op zolder wonen” en “penislengte”?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met 25 cm bungel je onderaan op Fok.
Laat je maar eens een keertje goed uitdeuken door een echte gentlemen. Dat piep je wel anders.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vaak wel wat jonger maar geen kinderen
Je klinkt bijna jaloers
Hehe, penissen en salarissen groeien blijkbaar hard bij mama op zolder.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:02 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Zou er een positieve correlatie zijn tussen “bij mama op zolder wonen” en “penislengte”?
Kuikens piepen.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:03 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Laat je maar eens een keertje goed uitdeuken door een echte gentlemen. Dat piep je wel anders.
Een echte gentleman laat een vrouw niet incasseren maar genieten.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:03 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Laat je maar eens een keertje goed uitdeuken door een echte gentlemen. Dat piep je wel anders.
Met een zeester ga ik niet sensueel doen. Het moet van beide kanten komen.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een echte gentleman laat een vrouw niet incasseren maar genieten.
Een echte gentleman is geen stoefer.
Word jij maar eerst even een man ipv een stampend jongentje
Ik ben een vrouw , geen kuiken.quote:
Kom maar voor een kusje dan. Dan maken we het weer goed.quote:Op zondag 20 februari 2022 23:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw , geen kuiken.
En al helemaal geen zeester.
Precies en dan veranderd zelfs een zeester in een nymfomanequote:Op zondag 20 februari 2022 21:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 februari 2022 23:43 schreef KillemWieft het volgende:
Puzzie wil geraakt worden door Bruinie.
Dat is een zeekoe.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:34 schreef Netsplitter het volgende:
Zoek ik op zeester zie ik dit voorbij komen
[ afbeelding ]
Ah, de winnares van vandaag!quote:Op zondag 20 februari 2022 21:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeurenquote:Op zondag 20 februari 2022 23:43 schreef KillemWieft het volgende:
Puzzie wil geraakt worden door Bruinie.
Omdat ze allemaal wegrennen wanneer jij je broekje omlaag doet?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:31 schreef Chandler het volgende:
Als ze al een zeester zijn doe jij het waarschijnlijk niet goed. Heb namelijk zelf nog nooit een zeester mee gemaakt...
Als je dat wilt horen, ja hoor... tuurlijk!quote:Op maandag 21 februari 2022 20:05 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal wegrennen wanneer jij je broekje omlaag doet?
Aha een beest in bed dus... zo heb ik ze graagquote:Op zondag 20 februari 2022 14:51 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Bij mij zal je te druk zijn met incasseren. Dan moet je wel van goede huize komen als je ook je nagels wil doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |