Nee, dat is die nieuwe plee meur van WC Eend.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 11:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Een zeester is eerder een dame die koeltjes haar nagels vijlt terwijl jij met het zweet druipend van je voorhoofd tekeer gaat.
zoveel zal je toch niet zweten als je geen moeite doet om niet klaar te komen?quote:Op zondag 20 februari 2022 11:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Een zeester is eerder een dame die koeltjes haar nagels vijlt terwijl jij met het zweet druipend van je voorhoofd tekeer gaat.
Bij mij zal je te druk zijn met incasseren. Dan moet je wel van goede huize komen als je ook je nagels wil doen.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat een kneuzenopmerkingquote:Op zondag 20 februari 2022 14:51 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Bij mij zal je te druk zijn met incasseren. Dan moet je wel van goede huize komen als je ook je nagels wil doen.
Ik denk dat het overgrote gedeelte van de vrouwen gelijk opdroogt en je keihard uitlacht als je dat soort opmerkingen maakt. Verder heeft iedereen hier minstens 25+ cm.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:51 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Bij mij zal je te druk zijn met incasseren. Dan moet je wel van goede huize komen als je ook je nagels wil doen.
We hebben een I! We hebben een N! We hebben een C...quote:
Wat je zegt klopt gewoon nietquote:Op zondag 20 februari 2022 18:37 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Nu moet je mij niet uitdagen puzzle
Mannen die zo opscheppen bakken er niets vanquote:Op zondag 20 februari 2022 14:51 schreef Bruinie het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |