SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
het is dan altijd maar de vraag wie bij wie achterop gaat zittenquote:
Dacht ze juist af te schrikken.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, kutvolkaantrekkende TT is weer gelukt
Nou, wie weet lukt hetquote:Op zondag 20 februari 2022 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht ze juist af te schrikken.
Goedemorgenquote:Op zondag 20 februari 2022 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, kutvolkaantrekkende TT is weer gelukt
Die zat niet bij mijn eerste drie pogingenquote:
De memoires van een paradijsvogelquote:Op zondag 20 februari 2022 10:06 schreef UitStraling het volgende:
Verhaal komt langzaam terug, hadden de verkeerde bus gepakt, stapten we zomaar rond een uur of 23:00 ergens uit middenin de Thaise jungle, ontelbaar dode en halfdode slangen op de (enige) weg dus goed opletten met een zaklampje, na een paar uur kwam er een scootertje met die scooterpiemelmevrouw langs, ben ik achterop gesprongen op zoek naar een hotelletje om te slapen, auto terug gepakt van de gevonden hoteleigenaresse naar mijn vriendin en vrienden, slapen en de volgende dag heb ik die eigenaresse en de lokale politie nog staan te bedreigen omdat ze ons een week aan overnachtingen wilden laten betalen, wel ontbijt geregeld voor die scooterpiemelmevrouw daarna als bedankje bij een Nederlands??? tentje, raar want daar was echt niets in dat gebied, bauxietmijnen alleen, die serveerster was half Thais en haar vader kwam uit Den Haag en zowel mijn maatje Marco als ik waren niet weg te slaan bij dat meisje zo zeldzaam mooi en knap was ze, onze vriendinnen liepen op een gegeven moment maar aan naar het treinstation zo van "Nou ja we zien wel of die twee geile apen ons nog volgen of dat ze op dat grietje springen"![]()
Was getekend US.
ik ga er straks gewoon op uit hoorquote:Op zondag 20 februari 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
Hopelijk leest iedereen het weer bericht en blijven ze lekker thuis
Beetje samen met de kok op de tafels dansen.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
Raar land.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:23 schreef UitStraling het volgende:
Raar dat Belgen het in de afslag noemen als iets in de aanbieding is.
Twee dates in mijn gevalquote:Op zondag 20 februari 2022 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom er toch steeds weer terug voor de vrouwen op een gekke manier.
reken maar van niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet een leuk restaurant met bediening die graag vroeg naar huis wilquote:Op zondag 20 februari 2022 10:24 schreef datismijnmening het volgende:
Vanavond lekker uit eten in Rotterdam denk ik![]()
Oh dat klinkt gezellig. Dan doen ze vaak extra hun bestquote:Op zondag 20 februari 2022 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet een leuk restaurant met bediening die graag vroeg naar huis wil
Ik ga met je mee, ik betaal.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:24 schreef datismijnmening het volgende:
Vanavond lekker uit eten in Rotterdam denk ik![]()
Nou ja, was een tikje ingewikkeld. Laten we het daar maar op houdenquote:Op zondag 20 februari 2022 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit meer iets vernomen van haar?
Heb je je tomatensoep binnen 5 minuten over je heen gekwaktquote:Op zondag 20 februari 2022 10:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dat klinkt gezellig. Dan doen ze vaak extra hun best
Meteen bij vragen of er een plekje vrij is.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je je tomatensoep binnen 5 minuten over je heen gekwakt
”Momentje, zal even voor u kijken.”quote:Op zondag 20 februari 2022 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen bij vragen of er een plekje vrij is.
quote:Op zondag 20 februari 2022 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Momentje, zal even voor u kijken.” [ afbeelding ]
Werd je zelf ook Bupa?quote:Op zondag 20 februari 2022 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, was een tikje ingewikkeld. Laten we het daar maar op houden
Continue zo'n serveerster naast je tafeltjequote:Op zondag 20 februari 2022 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Momentje, zal even voor u kijken.” [ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 februari 2022 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Continue zo'n serveerster naast je tafeltje [ afbeelding ]
extra snel je 3 gangen menu er doorheen jassenquote:Op zondag 20 februari 2022 10:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dat klinkt gezellig. Dan doen ze vaak extra hun best
quote:Op zondag 20 februari 2022 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij Ballie kun je ook per bitterbal bestellen zag ik laatst. Gewoon bij iedere keer dat ze voorbij lokt lopen 1 bitterbal vragen.
Denk dat je dan de keuken over je heen krijgtquote:Op zondag 20 februari 2022 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij Ballie kun je ook per bitterbal bestellen zag ik laatst. Gewoon bij iedere keer dat ze voorbij lokt lopen 1 bitterbal vragen.
Of de serveerster.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je dan de keuken over je heen krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 februari 2022 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of de serveerster.“Mag ik 1 bitterbal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.”
Ze zijn wel moeilijk daar hoor, willen ze geen geld verdienenquote:Op zondag 20 februari 2022 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je dan de keuken over je heen krijgt
ja 1 balquote:Op zondag 20 februari 2022 10:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze zijn wel moeilijk daar hoor, willen ze geen geld verdienen
Woon jij in een dierentuin of zoquote:Op zondag 20 februari 2022 10:47 schreef bitterbal het volgende:
stond ik onder de douche zag ik eens wat boven mijn hoofd cirkelen zoals die gieren doen [ afbeelding ]
Heb em te pakken gekregen met mijn elektrische vliegenmeppert![]()
denk dat het de bloedzuiger was
Als je daar dan 1.50 per stuk voor vraagt is het een beter verdienmodel dan bierquote:
Geloof 1 euro per stukquote:Op zondag 20 februari 2022 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je daar dan 1.50 per stuk voor vraagt is het een beter verdienmodel dan bier
Alles omhoogquote:Op zondag 20 februari 2022 10:56 schreef bitterbal het volgende:
Maar prijzen zullen binnenkort wel stijgen. We betalen ook al flink meer voor bier
quote:Op zondag 20 februari 2022 10:57 schreef Moeraskat het volgende:
Goedemorgen lieve mensen en nieuwe toekomstige vrienden![]()
Die van mij gaat in april omhoog.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alles omhoog
Behalve salarissen uiteraard
Hier ook. Alleen weet ik nog niet hoeveel.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die van mij gaat in april omhoog.
Met 10-15%? Want daar zal de inflatie minimaal op uitkomenquote:Op zondag 20 februari 2022 10:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die van mij gaat in april omhoog.
quote:Op zondag 20 februari 2022 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik niet duur voor een bitterbal.
Hier miezert het en gaat het al richting stormachtigquote:Op zondag 20 februari 2022 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even naar buitenklein stukje maar
Als je nu iedere maand 350 euro over hebt leef je in 2023 nog, anders niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met 10-15%? Want daar zal de inflatie minimaal op uitkomen
Jij bent later aan de beurt vermoed ikquote:Op zondag 20 februari 2022 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
voordat het dus weer gaat waaien inderdaad
Ik ben in januari al enorm omhoog gegaan. Dus ik denk wel dat ik uiteindelijk zoveel procent omhoog gegaan ben ja.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met 10-15%? Want daar zal de inflatie minimaal op uitkomen
Dit dusquote:Op zondag 20 februari 2022 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je nu iedere maand 350 euro over hebt leef je in 2023 nog, anders niet.
Netjes hoor dan hoor je bij de minderheidquote:Op zondag 20 februari 2022 11:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben in januari al enorm omhoog gegaan. Dus ik denk wel dat ik uiteindelijk zoveel procent omhoog gegaan ben ja.
Mja, zou het moeten uitrekenen denk ik. Maar ik hou sowieso wel 350 overquote:Op zondag 20 februari 2022 11:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Netjes hoor dan hoor je bij de minderheid
Kwiwilifequote:Op zondag 20 februari 2022 11:14 schreef kwiwi het volgende:
Storm is even gaan liggen![]()
[ afbeelding ]
Dat heb ik net ook op.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het biertje is van Gergi, ik zit braaf aan de warme chocomel
Wat mooi daarquote:Op zondag 20 februari 2022 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
2022 zal het laatste jaar worden dat huize Koen überhaupt geld overhoudt ben ik bangquote:Op zondag 20 februari 2022 11:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mja, zou het moeten uitrekenen denk ik. Maar ik hou sowieso wel 350 over![]()
Als ik eens zou stoppen met bepaalde dingen te kopen nog wat meer
quote:Op zondag 20 februari 2022 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik net ook op.![]()
Chocolademelk dan he?
quote:Op zondag 20 februari 2022 11:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2022 zal het laatste jaar worden dat huize Koen überhaupt geld overhoudt ben ik bang
quote:Op zondag 20 februari 2022 11:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2022 zal het laatste jaar worden dat huize Koen überhaupt geld overhoudt ben ik bang
Net op tijd voor een biertjequote:Op zondag 20 februari 2022 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel fijnquote:Op zondag 20 februari 2022 11:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Hoe staat het met de nieuwe relaxte ambtenarenleef?
Mooi hoor, wat een verbeteringquote:Op zondag 20 februari 2022 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Best wel fijn
Tot nu toe een hele leuke organisatie met fijne collega’s. En drie dagen weekend is echt heerlijk
Goedemorgenquote:
Welke schrik?quote:Op zondag 20 februari 2022 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ben je een beetje bekomen van de schrik van gisteravond?
Tsja mevr Koen sinds april vorig jaar werkloos, d'r WW zal volgend jaar aflopen. ik krijg er nauwelijks iets bij, dus tenzij de erfenis van m'n pa loskomt wordt het knopen tellenquote:
De invasie van gisterenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 11:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja mevr Koen sinds april vorig jaar werkloos, d'r WW zal volgend jaar aflopen. ik krijg er nauwelijks iets bij, dus tenzij de erfenis van m'n pa loskomt wordt het knopen tellen
Je kan jezelf niet mentionenquote:Op zondag 20 februari 2022 11:26 schreef Haags het volgende:
#Haags wenst u allen een fijn LUNCHGENOT moment toe!
Ik moet straks wegquote:Op zondag 20 februari 2022 11:25 schreef bitterbal het volgende:
Blijf binnen. K herhaal informatie binnen
Hee luiwammes, ga je nog mee naar Hull volgende week?quote:Op zondag 20 februari 2022 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Best wel fijn
Tot nu toe een hele leuke organisatie met fijne collega’s. En drie dagen weekend is echt heerlijk
Ik weet niet wie Dimmy is. Maar ik geloof jequote:Op zondag 20 februari 2022 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was Dimmy. Die is sowieso bang voor buitenlanders.
Dat weet je helemaal nog niet, straks valt Poetin aan, spreek je rond augustus allemaal vloeiend Russisch, ontmoet je de voluptueuze vochtige dochter van een aimabele oligarch en lig je met je vers geschoren ballen aan het strand van Odessa cocktails te klappen, die onvoorspelbaarheid van het leven is juist zo mooi, kansen in plaats van doemdenkenquote:Op zondag 20 februari 2022 11:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee helaas. Maar dat hoeft ook niet.quote:
Op het moment is de markt wel goed voor werknemers over het algemeen. Bij ons zijn ze niet aan te slepen.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]En het is lastig om weer iets te vinden zeker.
Wat ontzettend rot zeg!
Ik heb wel hoop nog hoor, ze gaat liever kantoren schoonmaken dan dat ze niks doet. 50+ is overduidelijk toch lastig aan een baan in een andere tak te gerakenquote:Op zondag 20 februari 2022 11:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]En het is lastig om weer iets te vinden zeker.
Wat ontzettend rot zeg!
En voor spinnen en sociale mensen.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was Dimmy. Die is sowieso bang voor buitenlanders.
Kijk op jouw positiviteit kan ik rekenenquote:Op zondag 20 februari 2022 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal nog niet, straks valt Poetin aan, spreek je rond augustus allemaal vloeiend Russisch, ontmoet je de voluptueuze vochtige dochter van een aimabele oligarch en lig je met je vers geschoren ballen aan het strand van Odessa cocktails te klappen, die onvoorspelbaarheid van het leven is juist zo mooi, kansen in plaats van doemdenken
Waar woon je ook alweer ongeveer Koen?quote:Op zondag 20 februari 2022 11:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb wel hoop nog hoor, ze gaat liever kantoren schoonmaken dan dat ze niks doet. 50+ is overduidelijk toch lastig aan een baan in een andere tak te geraken
Sweet Lakequote:Op zondag 20 februari 2022 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar woon je ook alweer ongeveer Koen?
Nee hoor het is de beste tijd ooit, een half miljoen banen staan er open in Nederland, van ellende een paar weken geleden iemand aangenomen die 64 is.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb wel hoop nog hoor, ze gaat liever kantoren schoonmaken dan dat ze niks doet. 50+ is overduidelijk toch lastig aan een baan in een andere tak te geraken
Bij ons hebben we ook veel mensen nodig. Maar dat komt ook omdat er een bepaalde generatie steeds wegloopt.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op het moment is de markt wel goed voor werknemers over het algemeen. Bij ons zijn ze niet aan te slepen.
Ze heeft alleen ervaring in de reisbranche en da's nou net niet echt booming nuquote:Op zondag 20 februari 2022 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor het is de beste tijd ooit, een half miljoen banen staan er open in Nederland, van ellende een paar weken geleden iemand aangenomen die 64 is.
Reiswereld toch, ik zal eens wat balletjes opgooien, ik ken heel wat startups in dat wereldje, die duiken allemaal in het ontstane gat.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kijk op jouw positiviteit kan ik rekenen
quote:Op zondag 20 februari 2022 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee luiwammes, ga je nog mee naar Hull volgende week?
Juist wel dus.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze heeft alleen ervaring in de reisbranche en da's nou net niet echt booming nu
Oké dus dan heeft ze ervaring met kantoorwerk + klanten.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze heeft alleen ervaring in de reisbranche en da's nou net niet echt booming nu
Dit zou denk ik echt top zijn. - Als ik me even bemoeiquote:Op zondag 20 februari 2022 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reiswereld toch, ik zal eens wat balletjes opgooien, ik ken heel wat startups in dat wereldje, die duiken allemaal in het ontstane gat.
Dimmy aka datismijnmeningquote:Op zondag 20 februari 2022 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Dimmy is. Maar ik geloof je
Ik rij er na 25 minuten voorbijquote:Op zondag 20 februari 2022 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm beetje ver weg van schiphol waaar we allerlei vacatures hebben.
En Kwiwi stopt je wel in een fijne salarisschaalquote:Op zondag 20 februari 2022 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm beetje ver weg van schiphol waaar we allerlei vacatures hebben.
Nicequote:Op zondag 20 februari 2022 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reiswereld toch, ik zal eens wat balletjes opgooien, ik ken heel wat startups in dat wereldje, die duiken allemaal in het ontstane gat.
Je hebt ook wel gelijk, maar ik ken een paar mensen die wel veel vacatures kunnen vinden, en ook wel op gesprek komen. Maar die komen er nooit door. Omdat er enorm veel concurrentie is. Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen. En bedrijven nemen dan minder makkelijk iemand aan die ''onder het niveau'' komt werken, omdat ze ''bang'' zijn dat ze toch weer gauw weggaan.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor het is de beste tijd ooit, een half miljoen banen staan er open in Nederland, van ellende een paar weken geleden iemand aangenomen die 64 is.
quote:Op zondag 20 februari 2022 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En Kwiwi stopt je wel in een fijne salarisschaal
Ah okey.quote:
Datquote:Op zondag 20 februari 2022 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah okey.
Maar ik kende een aantal klonen dus ik dacht niet gauw aan die user die je nu noemt.
Lijkt op Heil Hitler maar kan aan mij liggen.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geheime schaal voor iedereen die de Foqueville-groet kent [ afbeelding ]
Ik begreep hetquote:Op zondag 20 februari 2022 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat
Is
Mijn
Mening
Het kort zo lekker afNet zoals we jou weleens MoKa noemden
Even prikken of die tieten wel echt zijn?quote:Op zondag 20 februari 2022 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja loon is wel een probleem ja als je op een bepaalde leeftijd zit dat je hoge lasten hebt, dat ontken ik niet, alhoewel wij alle schelen bijvoorbeeld op +1 hebben gezet kort geleden om personeel aan te kunnen trekken.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk, maar ik ken een paar mensen die wel veel vacatures kunnen vinden, en ook wel op gesprek komen. Maar die komen er nooit door. Omdat er enorm veel concurrentie is. Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen. En bedrijven nemen dan minder makkelijk iemand aan die ''onder het niveau'' komt werken, omdat ze ''bang'' zijn dat ze toch weer gauw weggaan.
Zo heb ik een vriendin die al 2 jaar bezig is met solliciteren. En daar komt bij dat bepaalde lonen zo laag zijn, dat ze haar hypotheek niet meer kan betalen, waardoor ze dan dus in de shit komt.Ik had mezelf net misschien verkeerd uitgedrukt. Ik wilde niet de indruk wekken dat ik denk dat er weinig banen zijn.
Mwah, dat zag er toch wat anders uit hoorquote:Op zondag 20 februari 2022 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt op Heil Hitler maar kan aan mij liggen.
Wat is dat nu weer voor een rare groetquote:Op zondag 20 februari 2022 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 februari 2022 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mwah, dat zag er toch wat anders uit hoor [ afbeelding ]
De Heil KSC groet.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een rare groet
Dat is dan wel weer netjes. Nu moet ik ook wel toegeven dat de dame in kwestie ook niet zo'n groot gebied heeft om te solliciteren omdat ze geen rijbewijs heeft. Maar dan nog. Ik vind het wel gewoon sneu. Dan heb je iemand die echt iets kan en écht wil. En dan krijg je dit gezeikquote:Op zondag 20 februari 2022 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja loon is wel een probleem ja als je op een bepaalde leeftijd zit dat je hoge lasten hebt, dat ontken ik niet, alhoewel wij alle schelen bijvoorbeeld op +1 hebben gezet kort geleden om personeel aan te kunnen trekken.
Alle schelen en dwazen een eurootje erbijquote:Op zondag 20 februari 2022 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja loon is wel een probleem ja als je op een bepaalde leeftijd zit dat je hoge lasten hebt, dat ontken ik niet, alhoewel wij alle schelen bijvoorbeeld op +1 hebben gezet kort geleden om personeel aan te kunnen trekken.
Wat doet die smiley?quote:Op zondag 20 februari 2022 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat is grensoverschrijdendquote:Op zondag 20 februari 2022 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even prikken of die tieten wel echt zijn?
quote:Op zondag 20 februari 2022 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat is grensoverschrijdend
Maar ja zonder grensoverschrijdend geen KSCquote:Op zondag 20 februari 2022 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat is grensoverschrijdend
Waarheid dit.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja zonder grensoverschrijdend geen KSC
Met je kut smileysquote:Op zondag 20 februari 2022 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle schelen en dwazen een eurootje erbij[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 februari 2022 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mwah, dat zag er toch wat anders uit hoor [ afbeelding ]
Ja huphup skiën met je luie kadaverquote:Op zondag 20 februari 2022 11:50 schreef kwiwi het volgende:
Nou, zo maar weer eens wat doen in plaats van alleen maar in de zon chillen.
Nou als ik nu mijn ramen ga schoonmaken sta ik in de regen. Denk dat dat beetje maf eruit ziet.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:51 schreef mschol het volgende:
het is hier perfect weer om de ramen eens te doen, geen zon te zien
Ik begin de dag altijd heel actief, maar als ik eenmaal lekker in de zon zit zakt dat snel weg jaquote:Op zondag 20 februari 2022 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja huphup skiën met je luie kadaver
Snap ik wel.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik begin de dag altijd heel actief, maar als ik eenmaal lekker in de zon zit zakt dat snel weg ja![]()
Zon?quote:Op zondag 20 februari 2022 11:50 schreef kwiwi het volgende:
Nou, zo maar weer eens wat doen in plaats van alleen maar in de zon chillen.
Zolang ik een rechtop sta gaat het wel, doet het meeste pijn als ik voorover buig of kracht moet zetten met m'n arm aan de rechterkant.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap ik wel.Voel je je weer beetje oke?
Oei, zorgen dat je nu niet weer valt.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zolang ik een rechtop sta gaat het wel, doet het meeste pijn als ik voorover buig of kracht moet zetten met m'n arm aan de rechterkant.
ik heb het dan ook over de binnenkantquote:Op zondag 20 februari 2022 11:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou als ik nu mijn ramen ga schoonmaken sta ik in de regen. Denk dat dat beetje maf eruit ziet.
Maar als ik ramen ga schoonmaken wil ik buiten meteen ook doen.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het dan ook over de binnenkant
buitenkant is wat suf nu ja (al kan ik het aan gallerijkant wel doen, staat de regen niet op nu)
geen last vanquote:Op zondag 20 februari 2022 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar als ik ramen ga schoonmaken wil ik buiten meteen ook doen.
quote:Op zondag 20 februari 2022 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet de binnenkant ook eens doen maar daar staat een verwarming voor.
Ja heb ik in de woonkamer ook maar ik was maandag best snel klaar.quote:
Volgend jaar weer een kans om de ramen schoon te maken.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg die bank echt niet van z'n plek
Mensen die geen ei eten zijn niet te vertrouwen, tenzij je veganist bent dan mag het.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:26 schreef dud0r het volgende:
tijd voor lunch wel.
even kaiser broodjes warm maken en eitjes koken.
inb4 kersenlippen: ei
Je moet ook eerst opstaan.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg die bank echt niet van z'n plek
nee, veganisten zijn ook niet te vertrouwenquote:Op zondag 20 februari 2022 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Mensen die geen ei eten zijn niet te vertrouwen, tenzij je veganist bent dan mag het.
Ik help je nog eens als je geblockt bentquote:Op zondag 20 februari 2022 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Mensen die geen ei eten zijn niet te vertrouwen, tenzij je veganist bent dan mag het.
quote:Op zondag 20 februari 2022 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik help je nog eens als je geblockt bent
Totdat je erachter komt dat ze geen worst willen?quote:Op zondag 20 februari 2022 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Veganistenmeisjes zijn lief voor beestjes dus ik heb er wel wat mee
Integendeel juist, smekkende compensatiedrang, alsof het lichaam weet dat het ernstig eiwitten tekort komt.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Totdat je erachter komt dat ze geen worst willen?
https://travel.earth/bewa(...)piders-in-australia/quote:
Veel te vroeg nog voor partypoopmodus USquote:Op zondag 20 februari 2022 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://travel.earth/bewa(...)piders-in-australia/
Dat vergeet ik eventjes oke?quote:Op zondag 20 februari 2022 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://travel.earth/bewa(...)piders-in-australia/
Wel uitkijken dat ze verder wel helemaal stabiel zijn. Anders bijten ze ‘m er af.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Integendeel juist, smekkende compensatiedrang, alsof het lichaam weet dat het ernstig eiwitten tekort komt.
Ik ook, maar dan wil ik een heel bijzonder tiny house. Eentje ter grootte van een normaal huis! Dat gaat nog eens heel hip worden.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan wil ik een heel bijzonder tiny house. Eentje ter grootte van een normaal huis! Dat gaat nog eens heel hip worden.
Waarschijnlijk zijn ze al allergisch geworden. Geen redden meer aan.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Integendeel juist, smekkende compensatiedrang, alsof het lichaam weet dat het ernstig eiwitten tekort komt.
Vertrouw jij @CherryLips nietquote:Op zondag 20 februari 2022 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Smek smek smek en hard wegrennen.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat ze verder wel helemaal stabiel zijn. Anders bijten ze ‘m er af.
en was het leuk?quote:
Wees blij dat het in de badkamer is! Als je in zo'n heftige geur zit en je kunt er niet aan ontkomen, word je helemaal gek na een paar uur. Ik heb een keer een heel heftig geconcentreerd onderdeel van parfum op me gekregen. Na 10 keer douchen was de geur nog steeds niet weg en m'n kleren heb ik weggegooid.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Liet net een fles parfum vallen. Badkamer ruikt wel lekker nu.
Heb het daarom ook snel opgeruimd dus hoop dat het langzaam wegtrekt.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Wees blij dat het in de badkamer is! Als je in zo'n heftige geur zit en je kunt er niet aan ontkomen, word je helemaal gek na een paar uur. Ik heb een keer een heel heftig geconcentreerd onderdeel van parfum op me gekregen. Na 10 keer douchen was de geur nog steeds niet weg en m'n kleren heb ik weggegooid.Ik werd er kotsmisselijk van.
Ik zag dat Rail Away een boek heeft. Leek me echt iets voor jou.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Loon is geboekt![]()
Op zondag![]()
Biljetjes kopenOh nee eerst spaarrekening bijvullen
Nuttig vooral. Kreeg er best energie van ookquote:
Ik ben benieuwd of die geur je heel erg tegen gaat staan.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb het daarom ook snel opgeruimd dus hoop dat het langzaam wegtrekt.
Ben na dit weekend wel even klaar met alles in/opruimen. Net alweer een halve kast opgeofferd voor de liefde.
Hopelijk niet voor wintertruien en andere hobbezakkleding?quote:Op zondag 20 februari 2022 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb het daarom ook snel opgeruimd dus hoop dat het langzaam wegtrekt.
Ben na dit weekend wel even klaar met alles in/opruimen. Net alweer een halve kast opgeofferd voor de liefde.
Oh neuh ik ben niet zo boekerigquote:Op zondag 20 februari 2022 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag dat Rail Away een boek heeft. Leek me echt iets voor jou.
Ik verstop me op mijn zolderkamer. Net zoals vroeger.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of die geur je heel erg tegen gaat staan.
Heeft je vriendin je huis helemaal overgenomen?Heb jij alleen nog een klein computerhoekje?
Met zo'n hek eromheen en dat er af en toe wat Gallische kreten en wat everzwijnenbotten uit komen.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:54 schreef Recce het volgende:
Heeft je vriendin je huis helemaal overgenomen?Heb jij alleen nog een klein computerhoekje?
Jurkjes. Schoenen met hakken.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk niet voor wintertruien en andere hobbezakkleding?
Dat zou nog een redelijke situatie zijn. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat CE over een paar weken te horen krijgt dat-ie wel z'n computerhoekje moet opruimen. Dan is-ie verloren.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met zo'n hek eromheen en dat er af en toe wat Gallische kreten en wat everzwijnenbotten uit komen.
Misschien staan er hele mooie plaatjes in?quote:Op zondag 20 februari 2022 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh neuh ik ben niet zo boekerigHeb nog een paar Lonely Planet magazines en wat biljettenblaadjes die ik nog moet lezen. Gelukkig kan ik de Biljetgazet overslaan want die schrijf ik zelf
![]()
Dat liet ik me toch niet zeggen in mijn eigen huisquote:Op zondag 20 februari 2022 12:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou nog een redelijke situatie zijn. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat CE over een paar weken te horen krijgt dat-ie wel z'n computerhoekje moet opruimen. Dan is-ie verloren.
fake newsquote:
Vast welquote:Op zondag 20 februari 2022 13:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien staan er hele mooie plaatjes in?
De chaos is hier ook redelijk onder controle op dit moment.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat liet ik me toch niet zeggen in mijn eigen huis![]()
Trouwens, het is hier over het algemeen best netjes.
is dat goed of slecht?quote:
Goed natuurlijk!quote:
Dat heb ik gemist, laatste keer dat ik checkte waren ze nog oranjequote:Op zondag 20 februari 2022 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle landen zo ongeveer toch?
De Oekraīne niet hoorquote:Op zondag 20 februari 2022 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle landen zo ongeveer toch?
Zo te zien zijn ze daar al een heel eind voorbij de omikronpiek:quote:
Lol ik vertrouw niet zo op die grafieken van Albanië.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien zijn ze daar al een heel eind voorbij de omikronpiek:
[ afbeelding ]
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze gestopt zijn met testen of zoiets.
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ik vertrouw niet zo op die grafieken van Albanië.
Trein?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:12 schreef Recce het volgende:
[..]Als het net zo gaat met het testen als met die trein, snap ik dat.
Ohja die trein wil ik nog een keer doen, dat was leuk!quote:Op zondag 20 februari 2022 13:12 schreef Recce het volgende:
[..]Als het net zo gaat met het testen als met die trein, snap ik dat.
Het is een complot van de elite. Er is helemaal geen storm! Heb je bewijs dat er storm is? Nee? Niet zeuren dan, er is geen storm. Het is gewoon wind. En de bomen die omvallen zijn omgevallen met de wind, niet door de wind.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar, die Dudley, en Eunice, en nou Franklin weer, en al die andere hoerenlopers. Het is nu wel een keer klaar na een week aan een stuk storm onniedan?
Groetjes, de burgemeester van Bielefeldquote:Op zondag 20 februari 2022 13:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is een complot van de elite. Er is helemaal geen storm! Heb je bewijs dat er storm is? Nee? Niet zeuren dan, er is geen storm. Het is gewoon wind. En de bomen die omvallen zijn omgevallen met de wind, niet door de wind.
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hebben daar een heel mooi treintje:
[ afbeelding ]
Ja dat weet ik.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hebben daar een heel mooi treintje:
[ afbeelding ]
Ondanks TWEE pogingenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar Fles kent het treintje. Alleen is hij er nog niet in geweest.
Is die wappie?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Groetjes, de burgemeester van Bielefeld
ik wacht nog op storm Windquote:Op zondag 20 februari 2022 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar, die Dudley, en Eunice, en nou Franklin weer, en al die andere hoerenlopers. Het is nu wel een keer klaar na een week aan een stuk storm onniedan?
Aardbevinkje op zijn tijd helpt ook niet echt meequote:
Oh maar dan moet ik met die wizzair naaiballen zeker. Nee dat doen we nietquote:
Het enige wat Wizz gedaan heeft is een vlucht geannuleerd.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar dan moet ik met die wizzair naaiballen zeker. Nee dat doen we nietDan vlieg ik liever op Corfu en pak ik daar de boo.... die is ook net uitgebrand
En mij bij die zogenaamde club gelapt en dat geld gewoon gestolen.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het enige wat Wizz gedaan heeft is een vlucht geannuleerd.
jij liever dan ikquote:Op zondag 20 februari 2022 13:19 schreef LTVDK het volgende:
Zo ik heb er 15k stappen door het gierende kutweer opzitten, kan ik zo tenminste de hele dag Horizon spelen
Als je een lekker wijf was zou ik zeggen kom mijn roerei eens proeven..quote:Op zondag 20 februari 2022 13:21 schreef LTVDK het volgende:
Roerei is zo'n beetje de saaiste manier om ei te maken, tenzij je het bakt en zodra je het vuur uitdraait er nog even een dooier doorheen mengt
Oh zouden ze dat zo doen ja? Dat het er altijd nog een klein beetje runny uit ziet?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:21 schreef LTVDK het volgende:
Roerei is zo'n beetje de saaiste manier om ei te maken, tenzij je het bakt en zodra je het vuur uitdraait er nog even een dooier doorheen mengt
Nee hoor want je bent gewoon nog steeds lid van die club en je kan er nog steeds gebruik van maken dus dat hebben ze helemaal niet gestolen.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En mij bij die zogenaamde club gelapt en dat geld gewoon gestolen.
Vieze bermzigeunerquote:Op zondag 20 februari 2022 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je een lekker wijf was zou ik zeggen kom mijn roerei eens proeven..
Zo glad als vla
nee joh..quote:Op zondag 20 februari 2022 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zouden ze dat zo doen ja? Dat het er altijd nog een klein beetje runny uit ziet?
Jaquote:Op zondag 20 februari 2022 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hoor want je bent gewoon nog steeds lid van die club en je kan er nog steeds gebruik van maken
Structuurloos vind ik niet echt een pluspunt als he tom voedsel gaatquote:Op zondag 20 februari 2022 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo glad als vla
Was die van mij ook hoor, klein scheutje melk erdoor en zo kort als mogelijk bakken, en dan dus een dooier erdoorquote:Op zondag 20 februari 2022 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo glad als vla
in japan is het serieus een ding:quote:Op zondag 20 februari 2022 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Structuurloos vind ik niet echt een pluspunt als he tom voedsel gaat
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het enige wat Wizz gedaan heeft is een vlucht geannuleerd.
Lijkt me best lekkerquote:Op zondag 20 februari 2022 13:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in japan is het serieus een ding:
[ afbeelding ]
Ik heb heel juli vrijquote:Op zondag 20 februari 2022 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, mijn vrije dagen voor dit jaar zijn alweer zo goed als opOf nou ja, ingepland. Dus dit jaar wordt het lastig denk ik.
japanners zijn dan ook knettergekquote:Op zondag 20 februari 2022 13:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in japan is het serieus een ding:
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, mijn vrije dagen voor dit jaar zijn alweer zo goed als opOf nou ja, ingepland. Dus dit jaar wordt het lastig denk ik.
mwah gepocheerd is lekkerderquote:
gepocheerd ei met hollandaisesausquote:Op zondag 20 februari 2022 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Egg benedict schijnt helemaal het toppunt te zijn. Moet dat ooit nogeens proberen ergens.
El Diablo Rougequote:Op zondag 20 februari 2022 13:31 schreef Recce het volgende:
Code oranje voor Zeeland, Zuid-Holland en Noord-Holland voor windstoten. Dus niet voor jou, @:Dr_Flash, jij krijgt geel, net als de rest van het land.
ik zit nog in de denktrein van de eidooiers hequote:Op zondag 20 februari 2022 13:31 schreef Recce het volgende:
Code oranje voor Zeeland, Zuid-Holland en Noord-Holland voor windstoten. Dus niet voor jou, @:Dr_Flash, jij krijgt geel, net als de rest van het land.
Heb ik nog nooit zelf proberen te maken, wordt waarschijnlijk een grote teringzooi danquote:
omnomnomquote:Op zondag 20 februari 2022 13:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gepocheerd ei met hollandaisesaus
enige keer dat eigeel niet moet druipen(huehuehue) is als je gevulde eieren of eiersalade gaat makenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit zelf proberen te maken, wordt waarschijnlijk een grote teringzooi danMaar vind bij een spiegelei een krokant randje lekker en het eigeel lekker druiperig
Iets wat ik dus nooit doequote:Op zondag 20 februari 2022 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
enige keer dat eigeel niet moet druipen(huehuehue) is als je gevulde eieren of eiersalade gaat maken
Geel is dan de juiste kleur, toch? Oranjeachtig eigeel vind ik altijd een beetje verdacht.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zit nog in de denktrein van de eidooiers he
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:35 schreef Moeraskat het volgende:
Zo'n blauw uitgeslagen hardgekookt ei.
echt hequote:
Kan primaquote:Op zondag 20 februari 2022 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou je ook katenspek kunnen gebruiken voor "eieren met spek"? Ik doe dat altijd met ontbijtspek maar dat heb ikj niet in huis nu.
dan is het goedquote:
Natuurlijk.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou je ook katenspek kunnen gebruiken voor "eieren met spek"? Ik doe dat altijd met ontbijtspek maar dat heb ikj niet in huis nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |