SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
het is dan altijd maar de vraag wie bij wie achterop gaat zittenquote:
Dacht ze juist af te schrikken.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, kutvolkaantrekkende TT is weer gelukt
Nou, wie weet lukt hetquote:Op zondag 20 februari 2022 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht ze juist af te schrikken.
Goedemorgenquote:Op zondag 20 februari 2022 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, kutvolkaantrekkende TT is weer gelukt
Die zat niet bij mijn eerste drie pogingenquote:
De memoires van een paradijsvogelquote:Op zondag 20 februari 2022 10:06 schreef UitStraling het volgende:
Verhaal komt langzaam terug, hadden de verkeerde bus gepakt, stapten we zomaar rond een uur of 23:00 ergens uit middenin de Thaise jungle, ontelbaar dode en halfdode slangen op de (enige) weg dus goed opletten met een zaklampje, na een paar uur kwam er een scootertje met die scooterpiemelmevrouw langs, ben ik achterop gesprongen op zoek naar een hotelletje om te slapen, auto terug gepakt van de gevonden hoteleigenaresse naar mijn vriendin en vrienden, slapen en de volgende dag heb ik die eigenaresse en de lokale politie nog staan te bedreigen omdat ze ons een week aan overnachtingen wilden laten betalen, wel ontbijt geregeld voor die scooterpiemelmevrouw daarna als bedankje bij een Nederlands??? tentje, raar want daar was echt niets in dat gebied, bauxietmijnen alleen, die serveerster was half Thais en haar vader kwam uit Den Haag en zowel mijn maatje Marco als ik waren niet weg te slaan bij dat meisje zo zeldzaam mooi en knap was ze, onze vriendinnen liepen op een gegeven moment maar aan naar het treinstation zo van "Nou ja we zien wel of die twee geile apen ons nog volgen of dat ze op dat grietje springen"![]()
Was getekend US.
ik ga er straks gewoon op uit hoorquote:Op zondag 20 februari 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
Hopelijk leest iedereen het weer bericht en blijven ze lekker thuis
Beetje samen met de kok op de tafels dansen.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
Raar land.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:23 schreef UitStraling het volgende:
Raar dat Belgen het in de afslag noemen als iets in de aanbieding is.
Twee dates in mijn gevalquote:Op zondag 20 februari 2022 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom er toch steeds weer terug voor de vrouwen op een gekke manier.
reken maar van niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet een leuk restaurant met bediening die graag vroeg naar huis wilquote:Op zondag 20 februari 2022 10:24 schreef datismijnmening het volgende:
Vanavond lekker uit eten in Rotterdam denk ik![]()
Oh dat klinkt gezellig. Dan doen ze vaak extra hun bestquote:Op zondag 20 februari 2022 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet een leuk restaurant met bediening die graag vroeg naar huis wil
Ik ga met je mee, ik betaal.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:24 schreef datismijnmening het volgende:
Vanavond lekker uit eten in Rotterdam denk ik![]()
Nou ja, was een tikje ingewikkeld. Laten we het daar maar op houdenquote:Op zondag 20 februari 2022 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit meer iets vernomen van haar?
Heb je je tomatensoep binnen 5 minuten over je heen gekwaktquote:Op zondag 20 februari 2022 10:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dat klinkt gezellig. Dan doen ze vaak extra hun best
Meteen bij vragen of er een plekje vrij is.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je je tomatensoep binnen 5 minuten over je heen gekwakt
”Momentje, zal even voor u kijken.”quote:Op zondag 20 februari 2022 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen bij vragen of er een plekje vrij is.
quote:Op zondag 20 februari 2022 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Momentje, zal even voor u kijken.” [ afbeelding ]
Werd je zelf ook Bupa?quote:Op zondag 20 februari 2022 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, was een tikje ingewikkeld. Laten we het daar maar op houden
Continue zo'n serveerster naast je tafeltjequote:Op zondag 20 februari 2022 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Momentje, zal even voor u kijken.” [ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 februari 2022 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Continue zo'n serveerster naast je tafeltje [ afbeelding ]
extra snel je 3 gangen menu er doorheen jassenquote:Op zondag 20 februari 2022 10:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dat klinkt gezellig. Dan doen ze vaak extra hun best
quote:Op zondag 20 februari 2022 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij Ballie kun je ook per bitterbal bestellen zag ik laatst. Gewoon bij iedere keer dat ze voorbij lokt lopen 1 bitterbal vragen.
Denk dat je dan de keuken over je heen krijgtquote:Op zondag 20 februari 2022 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij Ballie kun je ook per bitterbal bestellen zag ik laatst. Gewoon bij iedere keer dat ze voorbij lokt lopen 1 bitterbal vragen.
Of de serveerster.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je dan de keuken over je heen krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 februari 2022 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of de serveerster.“Mag ik 1 bitterbal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.”
Ze zijn wel moeilijk daar hoor, willen ze geen geld verdienenquote:Op zondag 20 februari 2022 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je dan de keuken over je heen krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |