abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 februari 2022 @ 23:30:53 #276
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203804835
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2022 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
In de rust had ik al verwacht dat Ajax het vanavond zou afmaken.
die 1-1 kwam uit de lucht vallen en toch wel een foutje van opa, die 2-2 was het wachten op, heel matig aan de bal Ajax, denk dat Ten Hag toch wat eerder had moeten wisselen.
pi_203804846
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 23:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
eens ja, je speelt jezelf uit de wedstrijd al is dat uiteraard ook hun verdienste, wordt nog een heet avondje in Amsterdam
Zij speelden als ik het zo hoor en lees hun beste pot van het seizoen, dat was nog steeds niet heel best, maar dit kun je verwachten in een kolkend stadion tegen Portugezen. Het is nu wel weer jammer dat uitgoals niet meer dubbel tellen, maar ik denk dat je dit thuis wel af moet kunnen maken, als zij niet opgezweept worden door hun thuispubliek.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 23 februari 2022 @ 23:33:59 #278
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_203804868
Jullie gaan hier thuis wel overheen walsen. Denk oprecht 3/4-0.

Maar die Blind en Gravenberch, man man man..
  woensdag 23 februari 2022 @ 23:34:32 #279
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203804871
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 23:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Zij speelden als ik het zo hoor en lees hun beste pot van het seizoen, dat was nog steeds niet heel best, maar dit kun je verwachten in een kolkend stadion tegen Portugezen. Het is nu wel weer jammer dat uitgoals niet meer dubbel tellen, maar ik denk dat je dit thuis wel af moet kunnen maken, als zij niet opgezweept worden door hun thuispubliek.
je had het vandaag ook in de 1e helft kunnen beslissen en dat moet thuis ook kunnen maar gewoon een beetje dom gevoetbald de 2e helft, dat valt me eigenlijk het meeste tegen, is lang geleden dat ze zo aan het kloten waren en zoveel kansen hebben weggegeven
pi_203804877
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 23:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De Pas trouwens ook 2 lekkere zeperds op het moment dat het er het meest toe doet.
Hoezo was die tweede een blunder? Dat is echt een snoeiharde bal, hij pakt 'm fantastisch. Vervolgens heeft hij de richting niet mee. Dat is pech geen blunder.
  woensdag 23 februari 2022 @ 23:35:44 #281
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203804881
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 23:26 schreef XDo het volgende:

[..]
Om de vergelijking met toen even af te maken. Verdedigend ben je nu beter. Al is Blind duidelijk ouder. Middenveld gelijkwaardig. Alvarez is top, Gravenberch wel wat minder dan De Jong. Aanval ben je veel beter en efficiënter geworden. Conclusie: de piek zou nu hoger moeten liggen.
Dat het aanvallend beter is ben ik met je eens. Er lijken simpelweg 'meer doelpunten op het veld te staan'. Verdedigend geloof ik niet dat het nu sterker is, daarvoor is de verdediging te zeer een wisselwerking tussen de spelers en linies. Frenkie en Schone haalden er door hun positionering veel uit, het middenveld is nu gatenkaas en Blind en De Ligt functioneerden toen ook beter dan het nu marcheert. Timber camoufleert een heleboel en is momenteel fenomenaaal, die covert voor iedereen en de Latijntjes zijn ook prima maar gezamenlijk oogt het rommelig en onrustig. Ik denk echter dat De Ligt beter is dan Timber wanneer je echt met de rug tegen de muur gedrukt wordt en Blind is nu ook echt een achilleshiel geworden.
We have always been at war with Eastasia.
  woensdag 23 februari 2022 @ 23:40:25 #282
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203804928
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 23:35 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat het aanvallend beter is ben ik met je eens. Er lijken simpelweg 'meer doelpunten op het veld te staan'. Verdedigend geloof ik niet dat het nu sterker is, daarvoor is de verdediging te zeer een wisselwerking tussen de spelers en linies. Frenkie en Schone haalden door hun positionering veel weg, het middenveld is nu gatenkaas en Blind en De Ligt functioneerden toen ook beter dan het nu marcheert. Timber camoufleert een heleboel en is momenteel fenomenaaal, die covert voor iedereen en de Latijntjes zijn ook prima maar gezamenlijk oogt het rommelig en onrustig. Ik denk echter dat De Ligt beter is dan Timber wanneer je echt met de rug tegen de muur gedrukt wordt en Blind is nu ook echt een achilleshiel geworden.
blijft altijd moeilijk om teams te vergelijken maar ook toen ontstonden er gatenkazen puur omdat spelers uit positie liepen en dat zag je vandaag de 2e helft ook
  woensdag 23 februari 2022 @ 23:44:50 #283
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203804970
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 23:34 schreef Tarado het volgende:

[..]
je had het vandaag ook in de 1e helft kunnen beslissen en dat moet thuis ook kunnen maar gewoon een beetje dom gevoetbald de 2e helft, dat valt me eigenlijk het meeste tegen, is lang geleden dat ze zo aan het kloten waren en zoveel kansen hebben weggegeven
Viel me ook tegen dat Ten Hag niet eerder ingreep.
We have always been at war with Eastasia.
  woensdag 23 februari 2022 @ 23:46:08 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203804989
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 23:44 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Viel me ook tegen dat Ten Hag niet eerder ingreep.
eens je zag het fout gaan, hij was ook net te laat want ze stonden klaar om te vallen toen de goal viel
pi_203805269
2-2.. nou, jammer dan. Misschien een tikkeltje verrast dat Benfica toch een goede ploeg blijkt te zijn.

Tijdens eredivisiewedstrijden hoor je nog wel eens tam publiek in de JC Arena, maar bij Europese wedstrijden is het publiek echt de 12e man.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_203806171
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 23:35 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat het aanvallend beter is ben ik met je eens. Er lijken simpelweg 'meer doelpunten op het veld te staan'. Verdedigend geloof ik niet dat het nu sterker is, daarvoor is de verdediging te zeer een wisselwerking tussen de spelers en linies. Frenkie en Schone haalden er door hun positionering veel uit, het middenveld is nu gatenkaas en Blind en De Ligt functioneerden toen ook beter dan het nu marcheert. Timber camoufleert een heleboel en is momenteel fenomenaaal, die covert voor iedereen en de Latijntjes zijn ook prima maar gezamenlijk oogt het rommelig en onrustig. Ik denk echter dat De Ligt beter is dan Timber wanneer je echt met de rug tegen de muur gedrukt wordt en Blind is nu ook echt een achilleshiel geworden.
Ik ben gestopt met lezen na "het middenveld is nu gatenkaas". Kijk even naar hoeveel goals dit Ajax tegenkrijgt, en hoeveel het Ajax van De Ligt en Frenkie tegenkreeg. Je hebt je schijnbaar volledig gebaseerd op de wedstrijd van gisteren. Ajax heeft nl. in de meeste Europese wedstrijden redelijk de controle kunnen behouden.
  donderdag 24 februari 2022 @ 07:07:18 #287
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203806214
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 23:34 schreef Tarado het volgende:

[..]
je had het vandaag ook in de 1e helft kunnen beslissen en dat moet thuis ook kunnen maar gewoon een beetje dom gevoetbald de 2e helft, dat valt me eigenlijk het meeste tegen, is lang geleden dat ze zo aan het kloten waren en zoveel kansen hebben weggegeven
Vooral dit ja. Zo dom balverlies lijden en positionering die zo ondermaats is hebben we sinds de JC schaal tegen psv niet meer gezien.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_203806233
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 23:30 schreef Tarado het volgende:

[..]
die 1-1 kwam uit de lucht vallen en toch wel een foutje van opa, die 2-2 was het wachten op, heel matig aan de bal Ajax, denk dat Ten Hag toch wat eerder had moeten wisselen.
Ja een vooral Gravenberch had er veel eerder uitgemoeten.
En dat naïeve moet er ook echt een keer uit. Timber mag natuurlijk nooit in de spits rennen bij een 2-1 voor voorsprong en onder druk staan en ook nog eens op de grond gaan liggen. Dat kost je gewoon de 2-2

En verder heeft volgens mij niemand beweert dat Ajax favoriet is voor de CL winst. Als Ajax in goede doen is kunnen ze het iedereen lastig maken en dat blijft zo.
No bitch to me
pi_203806372
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 20:12 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Sympathiek ^O^
Zoals altijd heb ik gewoon weer gelijk gekregen

Benfica was de betere ploeg deze wedstrijd
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203806434
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 07:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Zoals altijd heb ik gewoon weer gelijk gekregen

Benfica was de betere ploeg deze wedstrijd
Mwa vind ik wel meevallen Ajax had genoeg kans op meer. En benfica heeft niks gepresteerd op momenten dat het gelijk stond.
Dat je meer gaat aanvallen als je achter staat is logisch natuurlijk.

Maar ze waren wel beter dan ik had verwacht.
No bitch to me
pi_203806846
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 07:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Zoals altijd heb ik gewoon weer gelijk gekregen

Benfica was de betere ploeg deze wedstrijd
zei je niet dat Ajax zou verliezen?

Gelijkspel was gewoon een terechte uitslag. Ajax eerste helft alles onder controle, 2e helft weggegeven.

Ik zie de thuiswedstrijd met vertrouwen tegemoet :)

Edit:jouw quote was:

quote:
Morgen gewoon een flink pak slaag.

Ik heb Benfica van voren en naar achteren van links naar rechts geanalyseerd. Die maken ajax met de grond gelijk.
:')
pi_203807027
Wat heeft Ajax slecht gespeeld zeg. Man man man
pi_203807402
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 23:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het valt ook allemaal niet in elkaar zoals 3 jaar geleden.
Toen verloor Ajax de 1e wedstrijd in de 8e finale anders! Toen leek het nergens op in de competitie overigens, maar zat er in de CL geen slechte wedstrijd tussen
pi_203807626
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 07:00 schreef AmaninFull het volgende:

[..]
Ik ben gestopt met lezen na "het middenveld is nu gatenkaas". Kijk even naar hoeveel goals dit Ajax tegenkrijgt, en hoeveel het Ajax van De Ligt en Frenkie tegenkreeg. Je hebt je schijnbaar volledig gebaseerd op de wedstrijd van gisteren. Ajax heeft nl. in de meeste Europese wedstrijden redelijk de controle kunnen behouden.
Dit, je werd gisteren voor het eerst dit seizoen denk ik een paar keer in de omschakeling gepakt, met name omdat de passing en de druk op het middenveld niet goed genoeg werd uitgevoerd.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:16:30 #295
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203807722
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dit, je werd gisteren voor het eerst dit seizoen denk ik een paar keer in de omschakeling gepakt, met name omdat de passing en de druk op het middenveld niet goed genoeg werd uitgevoerd.
Ze hadden het gisteren kunnen beslissen, helaas nagelaten en nu is het enige probleem dat Benfica in Amsterdam hetzelfde spelletje kan spelen en wachten op de ruimtes maar als Ajax in de organisatie blijft komen de kansen en de goals wel.
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:24:46 #296
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203807882
Ik vond Ajax erg matig, weinig controle ook gedurende de wedstrijd. Maar goed, 2-2 uit in een 8e finale dit moet je thuis afmaken al zal dat nog lastig zat worden.
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:27:48 #297
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203807963
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 23:40 schreef Tarado het volgende:

[..]
blijft altijd moeilijk om teams te vergelijken maar ook toen ontstonden er gatenkazen puur omdat spelers uit positie liepen en dat zag je vandaag de 2e helft ook
Toen zat het in die potjes vaak ook mee, nu meteen een kutgoal tegen. (en die 2e vond ik eigenlijk een fout van Pasveer)
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:30:13 #298
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203808017
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Toen zat het in die potjes vaak ook mee, nu meteen een kutgoal tegen. (en die 2e vond ik eigenlijk een fout van Pasveer)
Bij beide goals zag hij er niet goed uit, maar die 2e riepen ze echt op hun zelf af door desorganisatie, die eerste was uit het niets en op goed geluk van Jan.
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:31:43 #299
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203808050
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:30 schreef Tarado het volgende:

[..]
Bij beide goals zag hij er niet goed uit, maar die 2e riepen ze echt op hun zelf af door desorganisatie, die eerste was uit het niets en op goed geluk van Jan.
Timber die een schwalbe doet in hun 16 en een counter tegen aan de andere kant voor vrijwel open veld. Dit was weer ouderwets ja, dat viel mij erg tegen dat was juist dit seizoen goed voor elkaar.

Was ook rond de 70e minuut terwijl het niet super liep. Dan moet je de wedstrijd 'gewoon' dood maken als het niet loopt in plaats van weer open huis houden.
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:35:24 #300
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203808136
quote:
15s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Timber die een schwalbe doet in hun 16 en een counter tegen aan de andere kant voor vrijwel open veld. Dit was weer ouderwets ja, dat viel mij erg tegen dat was juist dit seizoen goed voor elkaar.
dat deed me toch een beetje denken aan Spurs thuis met De Ligt "in de spits", ook totaal onnodig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')