SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik start de frituurpan op voor je :$quote:Op zondag 20 februari 2022 00:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nu wil ik wel een bitterorgituurtje
Soms ook geen pijl op te trekken helaas…. Ik hoor veel verschillende dingen, sommige niks, andere toch ook nog best wel goed ziek ook als ze wel gevaccineerd zijn.quote:
Met de kickstart?quote:
Ja, ik denk dat het gewoon een soort roulette is.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Soms ook geen pijl op te trekken helaas…. Ik hoor veel verschillende dingen, sommige niks, andere toch ook nog best wel goed ziek ook als ze wel gevaccineerd zijn.
''Vroeger was alles beter''. Nu weten we het welquote:
Ik slinger 'm aanquote:
Frikandellen?quote:
quote:
Kom maar doorquote:
Als ik slaap en in de ochtend, dan wil ik echt helemaal niets.quote:
Maar. Koffie :$quote:Op zondag 20 februari 2022 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik slaap en in de ochtend, dan wil ik echt helemaal niets.
Prima toch. Geef ze gewoon aan mijquote:Op zondag 20 februari 2022 00:42 schreef datismijnmening het volgende:
Een bamischijf is gewoon een soort krokante ijshockey puk gevuld met restjes Chinees voer.
Oh ja, ademen, knipperen met de eaugen en koffiequote:
Kon dit aanstootgevende bericht niet even in een spoiler?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:42 schreef datismijnmening het volgende:
Een bamischijf is gewoon een soort krokante ijshockey puk gevuld met restjes Chinees voer.
Ik vind die omschrijving wel mooi, want dat is precies wat het isquote:Op zondag 20 februari 2022 00:42 schreef datismijnmening het volgende:
Yaaaayquote:Op zondag 20 februari 2022 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ademen, knipperen met de eaugen en koffie
Ik smelt al bij de gedachtequote:
Nooitquote:
'altijd weer die wijve 'quote:
Nee, ik heb geen kloons.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:44 schreef Ygritte het volgende:
Ah iedereen heeft z’n kloon nu meegenomen?
Walgelijke aantijging, wordt verworpenquote:Op zondag 20 februari 2022 00:44 schreef Ygritte het volgende:
Heb ik niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:44 schreef Ygritte het volgende:
Abject en infaamquote:Op zondag 20 februari 2022 00:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Walgelijke aantijging, wordt verworpen
Ik las partyseksquote:
Eensch!quote:Op zondag 20 februari 2022 00:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Walgelijke aantijging, wordt verworpen
In m'n diepvriesquote:
Bram Ladagequote:
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 00:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Walgelijk, wordt verworpen
Help me ffquote:Op zondag 20 februari 2022 00:48 schreef Moeraskat het volgende:
OH.Dqod. Weet je nog bij die sushi-tent
Ik kwam laatst nog een foto van jou tegen.
Mijn interesse is gewektquote:Op zondag 20 februari 2022 00:48 schreef Moeraskat het volgende:
OH.Dqod. Weet je nog bij die sushi-tent
Ik kwam laatst nog een foto van jou tegen.
Met die stokjesquote:
Was jij daar bij? Bij mijn eerste wasabi-ervaringquote:
Beetje scary, me likequote:
Is die ook al weer mod, pffffquote:
Misschien was ik er ook bijquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 00:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met die stokjes
[..]
Was jij daar bij? Bij mijn eerste wasabi-ervaring
Het klinkt wel bekendquote:Op zondag 20 februari 2022 00:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met die stokjes
[..]
Was jij daar bij? Bij mijn eerste wasabi-ervaring
Volgens mij was ik toen idd nog bij L. En dat ik oreo-tiramisu voor haar meenam, dacht ikquote:Op zondag 20 februari 2022 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het klinkt wel bekendUtrecht weer, toevallig?
Nee, Fas niet. Die kwam later pas toch?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien was ik er ook bij![]()
Fas, denk ik niet..
Goud was het.quote:
Jaquote:Op zondag 20 februari 2022 00:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij was ik toen idd nog bij L. En dat ik oreo-tiramisu voor haar meenam, dacht ik
Heb jij die foto serieus nog? Wil je m delen met me?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, Fas niet. Die kwam later pas toch?
[..]
Goud was het.
Oh jaaaa, in zo'n aluminium -ish bakjequote:Op zondag 20 februari 2022 00:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij was ik toen idd nog bij L. En dat ik oreo-tiramisu voor haar meenam, dacht ik
Volgens mij kwam zij inderdaad later pas, denk toen met Scheveningen ?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, Fas niet. Die kwam later pas toch?
[..]
Goud was het.
Al die wijvenquote:
Formeel koen maar die laat de laatste tijd nogal wat steken vallenquote:Op zondag 20 februari 2022 00:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Nou lekker zeg, wie heeft brugdienst?
Ja, of de schaatsmeet?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij kwam zij inderdaad later pas, denk toen met Scheveningen ?
Ja, als ik hem weer kan vinden, krijg je'mquote:Op zondag 20 februari 2022 00:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb jij die foto serieus nog? Wil je m delen met me?
Ja, volgens mij is ze leuk. Ik voel ook een connectie met haar.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:55 schreef Dqod het volgende:
Ik heb wel een zwak voor Ygritte btw, maar ik weet niets. Net als Jon
Awesomequote:Op zondag 20 februari 2022 00:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, of de schaatsmeet?
[..]
Ja, als ik hem weer kan vinden, krijg je'm
Dohhhhhquote:Op zondag 20 februari 2022 00:55 schreef Dqod het volgende:
Ik heb wel een zwak voor Ygritte btw, maar ik weet niets. Net als Jon
Van jou heb ik een foto in DBquote:Op zondag 20 februari 2022 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij kwam zij inderdaad later pas, denk toen met Scheveningen ?
Aardig wat ja zo te zienquote:Op zondag 20 februari 2022 00:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Formeel koen maar die laat de laatste tijd nogal wat steken vallen
Klopt ik zei al dat het tijd wordt voor functie eldersquote:Op zondag 20 februari 2022 00:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Formeel koen maar die laat de laatste tijd nogal wat steken vallen
Schaatsmeet was met Neo-mullen en dingesquote:Op zondag 20 februari 2022 00:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, of de schaatsmeet?
[..]
Ja, als ik hem weer kan vinden, krijg je'm
Soms ben ik wel een beetje liefquote:
Wachtgeld kun je trouwens vergeten, daar doen we niet aanquote:Op zondag 20 februari 2022 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt ik zei al dat het tijd wordt voor functie elders
Wie was dat ook alweer bij de Ribfactory, die zei ''ik wil gewoon avondeten:'( ''quote:Op zondag 20 februari 2022 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schaatsmeet was met Neo-mullen en dinges
Dacht dat Scheveningen de eerste keer was dat Fas erbij was
Ja, die was leuk!quote:
Ja, net gevondenquote:Op zondag 20 februari 2022 00:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die was leuk!![]()
Als ik denk dat ik weet welke het was.
Mocht je hem terugvinden, dan ontvang ik hem ook graag
Ja en ijs met bagger (B&J ijs)quote:Op zondag 20 februari 2022 00:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer bij de Ribfactory, die zei ''ik wil gewoon avondeten:'( ''
Verzondenquote:
Where iezj?quote:
Ik weet niet of jouw nummer nog kloptquote:Op zondag 20 februari 2022 00:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en ijs met bagger (B&J ijs)
Was ene A, maar ik kende haar niet, want zij kwam mee samen met nog een andere jongen die sowieso niet veel connectie hadden met de rest van de groep
Volgens mij nog welquote:Op zondag 20 februari 2022 01:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet of jouw nummer nog klopt
Heb je een kat en een hond als fotoquote:
Uhhhh nee..quote:Op zondag 20 februari 2022 01:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je een kat en een hond als foto
Maar goed dat ik niets gestuurd heb danquote:
Lekker random foto's versturenquote:Op zondag 20 februari 2022 01:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niets gestuurd heb dan
Volgende keer naakte caafs.quote:Op zondag 20 februari 2022 01:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker random foto's versturen
Grensoverschrijdendquote:
Dat zijn naakte molrattenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Nieuwsgierig gewordenquote:Op zondag 20 februari 2022 01:16 schreef Moeraskat het volgende:
WauwIk kom vanalles tegen. Maar ik negeer dit even tot een andere moment.
beste seizoen is gewoon winter, lekker rustigquote:Op zondag 20 februari 2022 01:19 schreef Pokkehandtas het volgende:
Altijd leuk om koeien elkaar te zien bespringen *lente
quote:
Ik vind mergpijpkoeien altijd mooiquote:Op zondag 20 februari 2022 01:19 schreef Pokkehandtas het volgende:
Altijd leuk om koeien elkaar te zien bespringen *lente
quote:Op zondag 20 februari 2022 01:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Nee, is niet zo leuk als die foto
Ik dacht dat ik meer had, maar helaas. Kwijt.
Ik ook. Houdoequote:Op zondag 20 februari 2022 01:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar nu bedje in, wellicht tot gauw![]()
Snel de piste op danquote:Op zondag 20 februari 2022 05:37 schreef kwiwi het volgende:
GoedemorgenLees net dat alle toeristen weer onderweg naar hier waren gisteren
dan ga ik er van uit dat het daar geen hondenweer is nu?quote:
Hier nog steeds niet best.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan ga ik er van uit dat het daar geen hondenweer is nu?
Gelukkigquote:Op zondag 20 februari 2022 00:25 schreef Flory het volgende:
1
[..]
Had me vorige week hier al gemeld![]()
Groetjes aan @:bitterbal![]()
Nog niet, volgende storm komt vanavond begreep ik.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan ga ik er van uit dat het daar geen hondenweer is nu?
Nee was gewoon wakker, en de regen was irritant tegen het raam aan het slaanquote:
Zag van de week iemand met een gebroken pols in mitella op de piste, dus dit valt meequote:Op zondag 20 februari 2022 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bwikkel hoor, met je gekneusde ribben
Teveel gewoei?quote:Op zondag 20 februari 2022 08:40 schreef bitterbal het volgende:
ik heb toch weer niet zo goed geslapen vannacht
Jeetjequote:Op zondag 20 februari 2022 08:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag van de week iemand met een gebroken pols in mitella op de piste, dus dit valt mee
Bijzondere beestjesquote:Op zondag 20 februari 2022 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen kuttekopjes en zonnestraaltjes van meVandaag weer 3:55 regengenot erbij
![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig kun je je zinnen even verzetten op het werk. Word je braaf van.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:42 schreef bitterbal het volgende:
dat de dag maar snel voorbij mag zijn
Nooit slapen lijkt me dan ook weer niks ergens.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen kuttekopjes en zonnestraaltjes van meVandaag weer 3:55 regengenot erbij
![]()
[ afbeelding ]
ik ben echt al een brave snack eigenlijkquote:Op zondag 20 februari 2022 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig kun je je zinnen even verzetten op het werk. Word je braaf van.
Dit is vast niet de mooiste wijk van Kiev.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geen aanval op het immer prachtige Kiev.
ga je ook dood vanquote:Op zondag 20 februari 2022 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit slapen lijkt me dan ook weer niks ergens.
Moet je maar geen dolfijn worden heaquote:Op zondag 20 februari 2022 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit slapen lijkt me dan ook weer niks ergens.
Afgesproken met vrienden vanmiddag.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mij straks weer door dit weer worstelen![]()
wat ga jij doen?
ja ik wil ook wel weer even naar buitenquote:Op zondag 20 februari 2022 08:45 schreef LTVDK het volgende:
Hopelijk wordt het zo nog wel eventjes droog dat ik nog een rondje kan lopen
Zo'n afgekoelde bitterbal die je in zijn geheel zonder gevaar voor orale brandwonden in je mond kan stoppen.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben echt al een brave snack eigenlijk
What’s the fun in that.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n afgekoelde bitterbal die je in zijn geheel zonder gevaar voor orale brandwonden in je mond kan stoppen.
Mocht jij kiezen toen je uit de preut kwam?quote:Op zondag 20 februari 2022 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je maar geen dolfijn worden hea
Kief?quote:Op zondag 20 februari 2022 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is vast niet de mooiste wijk van Kiev.
Wij spreken het trouwens massaal verkeerd uit. Het is niet ki-ev, maar kiev.
Toen hadden we ook al democratie en kiesrecht en zo jaquote:Op zondag 20 februari 2022 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mocht jij kiezen toen je uit de preut kwam?
oh jaquote:Op zondag 20 februari 2022 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Afgesproken met vrienden vanmiddag.
ja nou dat jaquote:Op zondag 20 februari 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n afgekoelde bitterbal die je in zijn geheel zonder gevaar voor orale brandwonden in je mond kan stoppen.
Ja wat er uit zo'n mismaakt hondje met doorgefokte puiloogjes komt.quote:
Ik had nog zo gevraagd of ik George Clooney mocht worden, maar die functie was al bezetquote:Op zondag 20 februari 2022 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mocht jij kiezen toen je uit de preut kwam?
Gok dat die kievieten het grootste deel van de Nederlandse plaatsnamen ook niet normaal kunnen uitsprekenquote:Op zondag 20 februari 2022 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is vast niet de mooiste wijk van Kiev.
Wij spreken het trouwens massaal verkeerd uit. Het is niet ki-ev, maar kiev.
Kief kief kiefquote:Op zondag 20 februari 2022 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat er uit zo'n mismaakt hondje met doorgefokte puiloogjes komt.
Scheelt niet veel toch?quote:Op zondag 20 februari 2022 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had nog zo gevraagd of ik George Clooney mocht worden, maar die functie was al bezet
Gelukkig heb je voor Buda gekozenquote:Op zondag 20 februari 2022 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had nog zo gevraagd of ik George Clooney mocht worden, maar die functie was al bezet
Hier ligt het ook beetje aan de tijdsgeest hoe er die namen schrijven en uitspreken.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok dat die kievieten het grootste deel van de Nederlandse plaatsnamen ook niet normaal kunnen uitspreken
quote:Op zondag 20 februari 2022 08:52 schreef UitStraling het volgende:
Rare mental image nu van bitterbals geboorte.
Ja je hebt hier ook nog van die stofnesten die pertinent DE Oekraīne blijven zeggenquote:Op zondag 20 februari 2022 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ligt het ook beetje aan de tijdsgeest hoe er die namen schrijven en uitspreken.
Ja, raar iets is dat.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hebt hier ook nog van die stofnesten die pertinent DE Oekraīne blijven zeggen
Tegenwoordig is het ook weer Belarus in plaats van Wit-Rusland.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hebt hier ook nog van die stofnesten die pertinent DE Oekraīne blijven zeggen
De Nederlandje.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker heel de dag tijd om te Horizonnen zonder gestoord te wordenquote:
Zo zullen ze het in Roffa-Zuid en Agga wel noemenquote:
Zit je anders constant te F5-en op je telefoon op zoek naar blote ballen?quote:Op zondag 20 februari 2022 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker heel de dag tijd om te Horizonnen zonder gestoord te worden
quote:Op zondag 20 februari 2022 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker heel de dag tijd om te Horizonnen zonder gestoord te worden
De Soedanquote:Op zondag 20 februari 2022 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken geen annequote:Op zondag 20 februari 2022 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je niet iets langer blijven? Anne die zit thuis met COVID.
quote:
Ik noem Congo gewoon nog Zaīrequote:
Ben je soms een Belg? Gewoon er niet over praten want dan bestaat het nietquote:
Ja bordje "slecht wegdek" heuj opgelostquote:Op zondag 20 februari 2022 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je soms een Belg? Gewoon er niet over praten want dan bestaat het niet
Bruisend Delfzijl.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
vind dat ook altijd zo tenenkrommend he, van die gezochte bijvoeglijke naamwoorden in advertenties van reisbureaus. "Spannend Madrid" "Romantisch Florence" "Avontuurlijk Israel"![]()
ja jij niet? Ik kan daar echt over vallenquote:
Volgens mij gaan ze in hun eigen land nog beter om met het wegdek dan dat ze met de mensen in Afrika dedenquote:Op zondag 20 februari 2022 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bordje "slecht wegdek" heuj opgelost
Gierend Den Boschquote:
Denderend Deventer.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja jij niet? Ik kan daar echt over vallen
Nee niet eens allitererend, dan was het nog wat. Nou ja, dan viel het nog meer op hoe gekunsteld het was.quote:
Op zich wel een brute indrukwekkende naam om je eigen piemel zo te noemen, CONGO.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er gaan decennia voorbij dat ik het niet heb over Congo.
Voor uiteenlopende waarden van "zelfde" ja.quote:
De Budacongo.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zich wel een brute indrukwekkende naam om je eigen piemel zo te noemen, CONGO.
Nooit begrepen waarom het er twee zijn geworden eigenlijk, even lezen.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor uiteenlopende waarden van "zelfde" ja.
Je hebt Congo - Brazzaville, dat is Congo, en je hebt Congo - Kinshasa, aka de Democratische Republiek Congo, dat is Zaīre. Net zo democratisch als de DDR overigens.
Jaquote:
Beter gewoon Leopold noemen.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zich wel een brute indrukwekkende naam om je eigen piemel zo te noemen, CONGO.
Dat Buda zo zijn inktzwarte budaconda uit zijn broek zwiertquote:
Hai maisje, ik heb de moeder van alle foute lullen en hij heet Leopold. Proeven?quote:Op zondag 20 februari 2022 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beter gewoon Leopold noemen.
Maakt dat niet een beetje suffige ingeslapen indruk?quote:Op zondag 20 februari 2022 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beter gewoon Leopold noemen.
We kunnen hem ook Napoleon noemen maar dan denken ze dat die klein is, terwijl die voor zijn tijd juist een grote man wasquote:Op zondag 20 februari 2022 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maakt dat niet een beetje suffige ingeslapen indruk?
"Momentje Anne, even kijken of ik Leopold wakker kan krijgen hoor"
Tering wat een machtig mooi beest.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
https://9gag.com/gag/ajgg248
een grappenfant
quote:Op zondag 20 februari 2022 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat Buda zo zijn inktzwarte budaconda uit zijn broek zwiert
"Henkie"quote:Op zondag 20 februari 2022 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen hem ook Napoleon noemen maar dan denken ze dat die klein is, terwijl die voor zijn tijd juist een grote man was
Kijk uit voor de Tinderverslinder!quote:Op zondag 20 februari 2022 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat Buda zo zijn inktzwarte budaconda uit zijn broek zwiert
quote:Op zondag 20 februari 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
https://9gag.com/gag/ajgg248
een grappenfant
Zat net weer te swipen, maar met overdonderend gebrek aan resultaatquote:Op zondag 20 februari 2022 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk uit voor de Tinderverslinder!
Een gniffelfant.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:20 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat die fant binnen een beetje gniffelt wel
Misschien slapen alle mooie vrouwen nog?quote:Op zondag 20 februari 2022 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat net weer te swipen, maar met overdonderend gebrek aan resultaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 februari 2022 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien slapen alle mooie vrouwen nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van ballie inkomend in 3, 2, 1…
Pak hagelslag mee.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal heb je een slaapzak mee naar het werk? Vanavond weer storm.
Zou ze je zo durven negeren?quote:Op zondag 20 februari 2022 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ik ben niet eens meer eenwaard.
Ik begin me nu zorgen te maken een beetje.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ze je zo durven negeren?
Ik weet dat jij en bitterbal dit nu voor zich zien.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou likken als een dorstige buffel.
Obligatoir huehue'tjequote:
Misschien ligt ze met een kerel in bed. Dan is ze er over 5 minuten vast weerquote:Op zondag 20 februari 2022 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik begin me nu zorgen te maken een beetje.
terug naar bed danquote:Op zondag 20 februari 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb negen uur geslapen. Dat is lang geleden. En volgens mij ben ik nog niet klaar
Yups, ik ben blij dat ik een ruime pyjamabroek aan heb.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet dat jij en bitterbal dit nu voor zich zien.
neequote:Op zondag 20 februari 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal heb je een slaapzak mee naar het werk? Vanavond weer storm.
dat klinkt wel zielig zoquote:Op zondag 20 februari 2022 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ik ben niet eens meer eenwaard.
Dan ben je echt wel erg aantrekkelijk als je dat in 5 minuten lukt.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ligt ze met een kerel in bed. Dan is ze er over 5 minuten vast weer
quote:Op zondag 20 februari 2022 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet dat jij en bitterbal dit nu voor zich zien.
Ja het maakt niet zoveel uit. moet toch lopenquote:Op zondag 20 februari 2022 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou het weerbericht even bekijken als ik jou was
ben om 7:50 opgestaanquote:
https://www.weersvoorspelling.nl/weer-thailand/thquote:Op zondag 20 februari 2022 09:30 schreef bitterbal het volgende:
Het is bewolkt en er zijn flinke perioden met regen. Het wordt 10 graden. De zuidwestelijke wind neemt stevig toe en wordt vanavond stormachting aan zee met zeer zware windstoten. Ook landinwaarts is het onstuimig. Ook trekken dan actieve buien over, soms met hagel. In de nacht naar maandag blijft een bui mogelijk bij een minimumtemperatuur van zo'n 3 graden. Morgen is het in de ochtend nog droog, 's middags zijn er vaker buien en waait het opnieuw flink. Het wordt 7 tot 9 graden.
Om maximaal te kunnen genieten van deze stralende zondagquote:Op zondag 20 februari 2022 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben om 7:50 opgestaan
vraag me eigenlijk af waarom
quote:Op zondag 20 februari 2022 09:30 schreef bitterbal het volgende:
Het is bewolkt en er zijn flinke perioden met regen. Het wordt 10 graden. De zuidwestelijke wind neemt stevig toe en wordt vanavond stormachting aan zee met zeer zware windstoten. Ook landinwaarts is het onstuimig. Ook trekken dan actieve buien over, soms met hagel. In de nacht naar maandag blijft een bui mogelijk bij een minimumtemperatuur van zo'n 3 graden. Morgen is het in de ochtend nog droog, 's middags zijn er vaker buien en waait het opnieuw flink. Het wordt 7 tot 9 graden.
ik mis de straling een beetje..quote:Op zondag 20 februari 2022 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om maximaal te kunnen genieten van deze stralende zondag
in de avond ook regen en 25 gradenquote:Op zondag 20 februari 2022 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.weersvoorspelling.nl/weer-thailand/th
Kun je beter in Rotterdammetje zijn.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in de avond ook regen en 25 graden
Huiskamerdansen op de zondag. Niets mis mee.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik begin een beetje in deze stemming te komen.
[ afbeelding ]
snel aan de gluhweinquote:
Ja even afwachten of Rusland vandaag losgaatquote:
Vaste prik, even het leven vierenquote:Op zondag 20 februari 2022 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Huiskamerdansen op de zondag. Niets mis mee.
Kun je straks bergop skiënquote:
Misschien kan ik een kleine bijdrage leveren?quote:Op zondag 20 februari 2022 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja even afwachten of Rusland vandaag losgaat
Ik ga ook even een plaatje uitzoeken voor vanmorgen.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaste prik, even het leven vieren [ afbeelding ]
Jij hebt nog een paar Tsar Bomba's in het tuinhuisje liggen?quote:Op zondag 20 februari 2022 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kan ik een kleine bijdrage leveren?
Als ik mijn onderbroek "uit" trek blijft er alleen "straling" over.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt nog een paar Tsar Bomba's in het tuinhuisje liggen?
https://rozevla.nl/smilies/quote:Op zondag 20 februari 2022 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is die site met al die KSC smileys ook weer? Ben mn bookmark kwijt
quote:Op zondag 20 februari 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://9gag.com/gag/a511L9N
Daarom zou ik dus niet naar Thailand op vakantie gaan. Eet je eens iets verkeerds en heb je die in je zitten.quote:
Goeie gerrie welquote:Op zondag 20 februari 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 februari 2022 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom zou ik dus niet naar Thailand op vakantie gaan. Eet je eens iets verkeerds en heb je die in je zitten.
Noem je het dan ook reactor 4?quote:Op zondag 20 februari 2022 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik mijn onderbroek "uit" trek blijft er alleen "straling" over.
quote:Op zondag 20 februari 2022 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom zou ik dus niet naar Thailand op vakantie gaan. Eet je eens iets verkeerds en heb je die in je zitten.
Nou doe dit maar niet meer, gewoon.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
er zijn zoveel redenen om er niet heen te gaanquote:Op zondag 20 februari 2022 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarquote:Op zondag 20 februari 2022 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb in Thailand eens in de nacht urenlang bij een vrouw met een piemel achterop een scooter gezeten.
Waar of niet waar?
ja das daar niet zo raarquote:Op zondag 20 februari 2022 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb in Thailand eens in de nacht urenlang bij een vrouw met een piemel achterop een scooter gezeten.
Waar of niet waar?
Jaa broccoliquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |