SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik start de frituurpan op voor je :$quote:Op zondag 20 februari 2022 00:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nu wil ik wel een bitterorgituurtje
Soms ook geen pijl op te trekken helaas…. Ik hoor veel verschillende dingen, sommige niks, andere toch ook nog best wel goed ziek ook als ze wel gevaccineerd zijn.quote:
Met de kickstart?quote:
Ja, ik denk dat het gewoon een soort roulette is.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Soms ook geen pijl op te trekken helaas…. Ik hoor veel verschillende dingen, sommige niks, andere toch ook nog best wel goed ziek ook als ze wel gevaccineerd zijn.
''Vroeger was alles beter''. Nu weten we het welquote:
Ik slinger 'm aanquote:
Frikandellen?quote:
quote:
Kom maar doorquote:
Als ik slaap en in de ochtend, dan wil ik echt helemaal niets.quote:
Maar. Koffie :$quote:Op zondag 20 februari 2022 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik slaap en in de ochtend, dan wil ik echt helemaal niets.
Prima toch. Geef ze gewoon aan mijquote:Op zondag 20 februari 2022 00:42 schreef datismijnmening het volgende:
Een bamischijf is gewoon een soort krokante ijshockey puk gevuld met restjes Chinees voer.
Oh ja, ademen, knipperen met de eaugen en koffiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |