dat dacht michel vorig jaar ook dat hij het wel zou redden van jillquote:Op zondag 20 februari 2022 00:27 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dat, en er zijn maar liefst twee Nederlanders van het schaakbord geveegd in één avond, waarvan één op hem stemde. Gunstig avondje voor Salar.
quote:Op zondag 20 februari 2022 00:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vera, lief persoon, heeft nooit geroddeld, oprecht en eerlijk. Was voor mij de winnaar ...
Die heeft zo haar eigen feestje met Woody en zijn woodpecker.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:27 schreef odie22 het volgende:
Vera was niet jarig, dus hoefde er ook geen feestje te komen
Benieuwd of ie het even gunstig of plezierig zou vinden als Kristofke voorstelt om op Nouche te gaan voor nominatie.... want veertje was meer en meer naar de meiden aan het trekken (zij gaf ook al aan niet meer op Nawel of Nouche te gaan).quote:Op zondag 20 februari 2022 00:27 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dat, en er zijn maar liefst twee Nederlanders van het schaakbord geveegd in één avond, waarvan één op hem stemde. Gunstig avondje voor Salar.
Gelukkig nietquote:Op zondag 20 februari 2022 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar Salar heeft de grootste fout gemaakt de afgelopen week ...
Ik denk niet dat dat gaat standhouden, ze ontmaagd hem en dan is het meteen over na drie seconden ...quote:Op zondag 20 februari 2022 00:29 schreef Yolk het volgende:
Die heeft zo haar eigen feestje met Woody en zijn woodpecker.
Die vind zo een knappe eierboer...Kris is toch echt de sfeermaker daar..quote:Op zondag 20 februari 2022 00:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Salar kotsen zo verdiend had hij maar Vera moeten saven..😡
Nee dat weet ik niet eigenlijk.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:33 schreef mario390 het volgende:
weet je wie nog buiten mijn vater gisteren
jarig gewezen was ,wanneer hij nog leven
word?
Of ze wordt blij gemaakt met een dooie musquote:Op zondag 20 februari 2022 00:29 schreef Yolk het volgende:
[..]
Die heeft zo haar eigen feestje met Woody en zijn woodpecker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |