De bewoners die moeten gaan, zijn over het algemeen snel vergetenquote:Op zondag 20 februari 2022 00:19 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Hip hip hoi... mijn zogenaamde hik beste vriendin is hik naar huis gestemd... en ik ben er stikkapot van hik.
Partytime Motherfuckers...
Tsss mijn shitlist wordt zo alleen maar groter....
1x te dicht bij 'n kaars en ze kan blaffen............ WOEFFF weg haar.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:09 schreef suzi1 het volgende:
ik wil zo graag dat die struik ineens van dr kop vliegt
Kristoff reddenquote:Op zondag 20 februari 2022 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar Salar heeft de grootste fout gemaakt de afgelopen week ...
saven van kristof ?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Welke?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
feestje ook zo spontaan.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:05 schreef Charlotte-007 het volgende:
Hoezo heel die familie aanwezig terwijl we tot vrij laat konden stemmen en er voor Vera niemand was?
Narwal of Vera? Niet die Leroyquote:Op zondag 20 februari 2022 00:25 schreef -sabine- het volgende:
Wie had hij dan moeten redden? Hij heeft nu het meest met K.
Vera, lief persoon, heeft nooit geroddeld, oprecht en eerlijk. Was voor mij de winnaar ...quote:Op zondag 20 februari 2022 00:25 schreef -sabine- het volgende:
Dat, en er zijn maar liefst twee Nederlanders van het schaakbord geveegd in één avond, waarvan één op hem stemde. Gunstig avondje voor Salar.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:25 schreef -sabine- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |