abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203814295
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 14:49 schreef freaky40 het volgende:
Enig idee wanneer Lupin weer verder gaat? Het is stil.

Space Force season 2 was wel weer leuk. Hopelijk een season 3.

Nu starten met de nummer 1 van Netflix, Inventing Anna. Ben benieuwd om het karakter Ruth (Julia) uit Ozark in een andere rol te zien. Talentvol meisje!
Zeker!
Ik heb altijd gedacht dat ze haar stem 'aanzette' maar heb nu gemerkt dat dat wel meevalt ;)
pi_203816876
Begonnen aan Inventing Anna.
Dacht bij het zien van de actrice die de journaliste (Vivian Kent) speelt meteen, goh wat een bekend gezicht.
En opeens zag ik het: het meisje uit My Girl uit 1991. :)

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_203817000
1ste aflevering van Inventing Anna gezien. Lange aflevering, en het hele seizoen heeft lange afleveringen. Wel weer een hele zit voor zo'n kortlopende serie. Maar het bevalt wel tot zover.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203821708
Ik vind t hier en daar wel teveel overact.
pi_203825834
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Madea Homecoming - [VS] 2022 16 1:47 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood
Madea is terug! Tijdens het afstudeerfeest van haar achterkleinzoon is er geen gebrek aan familiedrama, maar voor flauwekul ben je bij haar aan het verkeerde adres.

De Volta Aos 15 | Back to 15 - [Brazilië] S01 2022 12 - Netflix Original | Boek, Comedy, Drama, Tienerserie
De 30-jarige Anita is ongelukkig met haar leven. Ze ontdekt toevallig een manier om terug te reizen naar toen ze 15 was. Kan ze haar eigen geschiedenis herschrijven?

The Fame Game - [India] S01 2022 12 - Netflix Original | Drama, Duister, Mystery
Als de beroemdste actrice van India ineens verdwijnt, komen er tijdens de zoektocht pijnlijke waarheden aan het licht over haar toch niet zo ideale leven en gezin.

Karma's wereld: videoclips - [VS] S01 2022 AL - Netflix Original | Kinderserie
Welkom in Karma's muzikale wereld waar zij meester is van haar microfoon, en haar krullen. Vermaak je met een funky playlist vol rijm en rap en de power van positiviteit.

Sans répit | Restless - [Frankrijk] 2022 16 1:36 uur - Netflix Original | Actie, Misdaad
Een corrupte agent heeft er alles aan gedaan om een ongeluk te verdoezelen. Als hij daarna wordt bedreigd door een mysterieuze getuige, ontspoort zijn leven volledig.

Vikings: Valhalla - [VS] S01 2022 16 - Netflix Original | Actie, Duister, Historisch drama
In dit vervolg op 'Vikings' zijn honderd jaar verstreken en staat een nieuwe generatie legendarische helden op om hun eigen lot te bepalen en geschiedenis te schrijven.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203825845
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 09:44 schreef Mike het volgende:
Ik las op FOK! regelmatig enthousiaste verhalen over Superstore. Ik heb nu 3.5 afleveringen gezien en vind het een van de slechtste sitcoms die ik tot nu toe heb gezien. Wordt het nog beter of blijft het van hetzelfde niveau?
Ik vond er ook niet veel aan, met name door de twee hoofdpersonen. Geen chemie en niet echt grappig.
De sidecharacters hadden wel wat leuke dingen.
  Redactie Games vrijdag 25 februari 2022 @ 12:48:20 #57
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_203829960
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Zat er tegenop om het 2e seizoen van Space Force te gaan kijken, maar gelukkig dat ik er maar weer aan begonnen ben. Zo niet nog leuker en grappiger en beter dan seizoen 1, zoals het wel vaker gaat met series. ^O^
John Malkovich is geweldig.
Klopt hij was retegrappig in dit seizoen op z'n mad scientist manier..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 25 februari 2022 @ 15:13:35 #58
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_203832475
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 07:42 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Ik vond er ook niet veel aan, met name door de twee hoofdpersonen. Geen chemie en niet echt grappig.
Als je werkt of gewerkt hebt in de retail kan het misschien ook wel helpen. Er zit zoveel herkenbaars in, van collega's tot 'corporate' die dingen bedenkt. Dat speelt bij mij heel erg.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_203838417
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 07:42 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Exact dit ja. Ging me echt storen aan die twee hoofdpersonen.
pi_203841696
Juvenile Justice - [Zuid-Korea] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Rechtbank
Een taaie rechter compenseert haar afkeer van jonge criminelen met sterke overtuigingen over rechtvaardigheid en straf terwijl ze ingewikkelde jongerenzaken afhandelt.

The Invisibles - [Duitsland] 2014 AL 1:17 uur | Documentaire
Dit docudrama vertelt aan de hand van interviews en re-enactments het leven van vier Joodse jongeren die de Holocaust overleefden door onder te duiken in Berlijn.
pi_203842017
Op aanraden van een aantal mensen Derek gekeken.
Seizoen 1 was echt top *O* maar seizoen 2. -O-
Man, man, man. Ik voel me bijna belazerd ofzo. :')
Ik kan het niet goed uitleggen maar het mistte echt de subtiliteit of timing van seizoen 1.
SPOILER
.
Wat mij betreft had het bij 1 seizoen mogen blijven. -O-
  Spellchecker zaterdag 26 februari 2022 @ 11:12:01 #62
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203843849
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 08:58 schreef vencodark het volgende:
Op aanraden van een aantal mensen Derek gekeken.
Seizoen 1 was echt top *O* maar seizoen 2. -O-
Man, man, man. Ik voel me bijna belazerd ofzo. :')
Ik kan het niet goed uitleggen maar het mistte echt de subtiliteit of timing van seizoen 1.
SPOILER
.
Wat mij betreft had het bij 1 seizoen mogen blijven. -O-
Jammer .... ;)
pi_203845508
2 maart

Against the Ice - [Denemarken] 2022 12 1:43 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Twee mannen zijn in Groenland op zoek naar een zoekgeraakte kaart en moeten vechten om te overleven. Gebaseerd op de waargebeurde poolexpeditie van Denemarken in 1909.

The Pirates: The Last Royal Treasure - [Zuid-Korea] 2022 16 2:06 uur - Netflix Original | Actie, Comedy
Een stel moedige Joseonse piraten en bandieten trotseert stormachtige wateren en militante rivalen en volgt mysterieuze aanwijzingen op zoek naar koninklijk goud op zee.

3 maart

Surviving Paradise: A Family Tale - [VS] 2022 9 1:19 uur - Netflix Original | Documentaire
Terwijl het droge seizoen in de Kalahari-woestijn steeds zwaarder wordt, moeten alle troepen, roedels en kuddes vertrouwen op de kracht van familie om te overleven.

The Weekend Away - [VS] 2021 12 1:31 uur - Netflix Original | Boek, Thriller
Wanneer haar beste vriendin vermist raakt in Kroatië, haast Beth zich om de waarheid te ontdekken. Maar elke aanwijzing leidt tot meer verontrustend bedrog.

4 maart

Il filo invisibile | The Invisible Thread - [Italië] 2022 12 1:49 uur - Netflix Original | Drama
Een tienerzoon van twee vaders maakt een documentaire over zijn ouders, maar is verrast als er binnen zijn familie een levensechte plotwending plaatsvindt.

Meskina - [Nederland] 2021 AL 1:37 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Dertiger Leyla heeft geen relatie en geen baan. Ze probeert haar eigen weg te vinden en zelf op zoek te gaan naar geluk, ondanks de koppelpogingen van haar familie.

8 maart

Bo we mnie jest seks | Autumn Girl - [Polen] 2021 16 1:45 uur - Netflix Original | Drama, Musical
In het Polen van de jaren 60 is ster Kalina Jędrusik op het toppunt van haar populariteit. Ze moet opboksen tegen een functionaris die haar carrière dreigt te ruïneren.

9 maart

Skyggen i mit øje | The Shadow in My Eye - [Denemarken] 2022 16 1:40 uur - Netflix Original | Drama
De lotsbestemmingen van een aantal inwoners van Kopenhagen komen samen als in WO II per ongeluk een school vol kinderen wordt gebombardeerd. Naar een waargebeurd verhaal.

11 maart

The Adam Project - [VS] 2022 12 1:46 uur - Netflix Original | Actie, Avontuur, Familiefilm, Feelgood, Sci-Fi
De tijdreizende gevechtspiloot Adam maakt een noodlanding in 2022 en gaat samen met zijn twaalfjarige ik op een missie om de toekomst te redden.

15 maart

Adam by Eve: A live in Animation - [Japan] 2022 12 0:58 uur - Netflix Original | Drama, Musical
Anime, liveaction en muziek van de vooruitstrevende artiest Eve komen samen in deze dromerige, sonische ervaring die is geïnspireerd op het verhaal van Adam en Eva.

Marilyn ha gli occhi neri | Marilyn's Eyes - [Italië] 2022 12 1:54 uur - Netflix Original | Comedy, Drama
Eten brengt een creatief duo bij elkaar in een psychiatrisch ziekenhuis. Terwijl ze een fictief restaurant tot werkelijkheid maken, moeten ze een helend recept vinden.

17 maart

Rescued by Ruby - [VS] 2022 6 1:30 uur - Netflix Original | Boek, Familiefilm, Feelgood
Een politieagent droomt ervan hondengeleider bij een elite-eenheid te worden en gaat aan de slag met de slimme, maar onhandelbare asielhond Ruby. Waargebeurd.

18 maart

Hasta que nos volvamos a encontrar | Backpackers - [VS] 2022 12 1:36 uur - Netflix Original | Romantisch
De levens van twee tegengestelden, een hardwerkende architect en een gepassioneerde kunstenaar, worden overhoopgegooid door een toevallige ontmoeting in magisch Peru.

Svart krabba | Black Crab - [Zweden] 2022 16 1:53 uur - Netflix Original | Actie, Boek, Duister
Om een apocalyptische oorlog te eindigen en haar dochter te redden, gaat een soldaat op een wanhopige missie om met een topgeheime vracht een bevroren zee over te steken.

Windfall - [Peru] 2022 16 1:32 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Offbeat, Provocerend, Thriller
Een man breekt in bij het lege vakantiehuis van een miljardair, maar het gaat mis als de arrogante techmagnaat ineens besluit met zijn vrouw vakantie te komen vieren.

24 maart

Love Like the Falling Petals - [Japan] 2022 12 2:09 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Een ambitieuze jonge fotograaf wordt verliefd op een energieke haarstylist. De toekomst ziet er veelbelovend uit, totdat een speling van het lot alles verandert.

30 maart

Trust No One: The Hunt for the Crypto King - [VK] 2022 9 1:30 uur - Netflix Original | Documentaire
Als de jonge oprichter van een falende cryptovalutabeurs plotseling sterft, vermoeden de woedende investeerders dat er meer aan de hand is rond zijn dood.

[ Bericht 1% gewijzigd door Aether op 26-02-2022 13:07:47 ]
pi_203868875
Ik heb iets heel bizars. Een vriend van mij woont in het oosten van het land, anderhalf uur bij mij vandaan. Een half jaar geleden was ik een paar uur bij hem op bezoek. We hebben absoluut geen Netflix gekeken. Die avond stuurde hij mij via WhatsApp een screenshot van zijn smart TV. Op een of andere manier had zijn smart TV zijn Netflix account uitgelogd en ingelogd op mijn account. Ik was echt totaal verbaasd, maar dacht dat het heel misschien iets te maken had met de app op m'n telefoon.

Afijn gister ben ik daar weer een paar uur geweest en opnieuw hebben we geen Netflix of TV gekeken. Ik heb de Netflix app inmiddels ook niet meer op m'n telefoon staan. Nog diezelfde avond kreeg ik weer een appje van hem (met screenshot), en weer was hij via zijn smart TV ingelogd op mijn Netflix account. Echt wtf. Hij kent bovendien mijn wachtwoord niet dus het kan geen grap zijn.

Ik vind het echt heel bizar. Herkennen meer mensen dit?
pi_203869068
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 20:59 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb iets heel bizars. Een vriend van mij woont in het oosten van het land, anderhalf uur bij mij vandaan. Een half jaar geleden was ik een paar uur bij hem op bezoek. We hebben absoluut geen Netflix gekeken. Die avond stuurde hij mij via WhatsApp een screenshot van zijn smart TV. Op een of andere manier had zijn smart TV zijn Netflix account uitgelogd en ingelogd op mijn account. Ik was echt totaal verbaasd, maar dacht dat het heel misschien iets te maken had met de app op m'n telefoon.

Afijn gister ben ik daar weer een paar uur geweest en opnieuw hebben we geen Netflix of TV gekeken. Ik heb de Netflix app inmiddels ook niet meer op m'n telefoon staan. Nog diezelfde avond kreeg ik weer een appje van hem (met screenshot), en weer was hij via zijn smart TV ingelogd op mijn Netflix account. Echt wtf. Hij kent bovendien mijn wachtwoord niet dus het kan geen grap zijn.

Ik vind het echt heel bizar. Herkennen meer mensen dit?
Via Google Smart Lock?
pi_203873420
Moje wspaniałe życie | My Wonderful Life - [Polen] 2022 14 1:39 uur - Netflix Original | Drama
Een ongelukkig getrouwde vrouw vecht om haar familie van meerdere generaties bijeen te houden en probeert te voorkomen dat een anonieme afperser haar geheim prijsgeeft.
pi_203873477
https://media.netflix.com/en/only-on-netflix/81288370

twitter

[ Bericht 10% gewijzigd door Aether op 28-02-2022 17:13:57 ]
pi_203878802
En we zij alweer een tijdje bezig met Superstore. Leuke serie, kijkt lekker weg.
  Spellchecker maandag 28 februari 2022 @ 15:42:28 #69
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203879341
S2 van Sweet Magnolia's gisteren afgekeken.
Er komt een S3, kan niet missen _O-

Begonnen aan The Sinner.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 28 februari 2022 @ 15:45:31 #70
284411 crew  heywoodu
pi_203879375
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2022 08:23 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
:o :o

Aan de ene kant retegaaf, aan de andere kant hoop ik niet dat het tegenvalt :@

En Hyde die sowieso geen rol zal spelen omdat de acteur verdacht wordt van meerdere verkrachtingen, jeetje. Even gemist...was toch wel mijn favoriete personage denk ik ;(
pi_203880516
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 15:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En Hyde die sowieso geen rol zal spelen omdat de acteur verdacht wordt van meerdere verkrachtingen, jeetje. Even gemist...was toch wel mijn favoriete personage denk ik ;(
Ja hoe zou dat afgelopen zijn met hem. Hij werd toen gecancceld uit The Ranch.

Edit: na een hele lap tekst kwam ik dit tegen:

Dismissal Denied
quote:
In February 2022, the actor sought to have the criminal rape charges dismissed. He was unsuccessful, and his trial is set for August 2022.
To be continued dus :)

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2022 17:22:58 ]
pi_203880674
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 15:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Weet niet of die überhaupt terug zouden komen.
quote:
Hello, Wisconsin! It’s 1995 and Leia Forman, daughter of Eric and Donna, is visiting her grandparents for the summer, where she bonds with a new generation of Point Place kids under the watchful eye of Kitty and the stern glare of Red. Sex, drugs and rock ’n roll never dies, it just changes clothes.

https://media.netflix.com/en/only-on-netflix/81288370
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 28 februari 2022 @ 17:33:22 #73
284411 crew  heywoodu
pi_203880699
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2022 17:31 schreef Aether het volgende:

[..]
Weet niet of die überhaupt terug zouden komen.
[..]

Met die anderen wordt blijkbaar nog onderhandeld, dus wie weet. Maar Hyde sowieso niet ;(
pi_203880746
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 17:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Met die anderen wordt blijkbaar nog onderhandeld, dus wie weet. Maar Hyde sowieso niet ;(
Oh, dat wist ik niet.
Hoop dat Leo dan ook langskomt.

Eindredactie Sport / Forummod maandag 28 februari 2022 @ 17:48:25 #75
284411 crew  heywoodu
pi_203880925
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2022 17:36 schreef Aether het volgende:

[..]
Oh, dat wist ik niet.
Hoop dat Leo dan ook langskomt.

[ afbeelding ]
Oh ja, zeker :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties