SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Kun je geen lieve dingen door de brievenbus zeggen dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
ik heb een keer gelezen dat honden niet begrijpen dat als het baasje weggaat het baasje ook weer terug komt en dat ze dan dus in paniek raken omdat ze bang zijn achter gelaten te worden
die brievenbus zit in de halquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je geen lieve dingen door de brievenbus zeggen dan?
Klopt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
ik heb een keer gelezen dat honden niet begrijpen dat als het baasje weggaat het baasje ook weer terug komt en dat ze dan dus in paniek raken omdat ze bang zijn achter gelaten te worden
Ja das een zware woef maar als je die eindeloos zou horen blaffen zou je er ook wel klaar mee zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:08 schreef CherryLips het volgende:
De chihuahua van beneden hoor ik niet. Blijkbaar had ze er eerst twee, had ik nooit door
De vorige bewoner had een labrador maar die hoorde je heel soms een keer blaffen, cut zo'n zware woef en dat was het.
Die heb ik nog niet op untappd. Mag je meenemen als je weer eens naar Nederland komtquote:
Nee? Helemaal niemand die schichtig om zich heen keek en snel een zijweg in sloeg toen je in de verte aan kwam lopen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen wandelaars gezien die de geheime Foqueville-groet deden
Wat heb je ermee gedaan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Kleinkinderen van de vorige buren konden ook wel schijt irritant zijn
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee? Helemaal niemand die schichtig om zich heen keek en snel een zijweg in sloeg toen je in de verte aan kwam lopen?
Buda is met zijn 2 meter natuurlijk een erg indrukwekkende verschijning.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee? Helemaal niemand die schichtig om zich heen keek en snel een zijweg in sloeg toen je in de verte aan kwam lopen?
Moest net door de regen fietsen ookquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:11 schreef gianni61 het volgende:
Hier is het hoereweer. Hier zijn geen wandelaars
Die gaat zo toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen wandelaars gezien die de geheime Foqueville-groet deden
Ik ben na 2 sec de draad al kwijtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die gaat zo toch?
[ afbeelding ]
Chiwafwafsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb een hekel aan chihuahuas, maar op een of andere worden ze rustig als je ze bij de naam weet te noemen, drama-queens.
Daar gaat de naam geheimzinnig...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die gaat zo toch?
[ afbeelding ]
Die uitstraling heb je wel ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik voel me een een beetje moeraskatterig dus ik ga de afwas maar doen.
Ik heb de afwas al gedaan. Bedje is ook verschoond en de woonbegeleider heeft de wc gedaan. Ik hoef vanavond niet veel meer te doen...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die uitstraling heb je wel ja.
Gaat het wel? De afwasquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Zo toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die gaat zo toch?
[ afbeelding ]
Ik moet de wasmachine nog laden zodat vannacht draait. Gelukkig heb ik er al aan gedacht om het bed schoon op te trekkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb de afwas al gedaan. Bedje is ook verschoond en de woonbegeleider heeft de wc gedaan. Ik hoef vanavond niet veel meer te doen...
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zou eigenlijk nogmoeten eten, maar dan moet ik ook afwassen, mssn dat ik het eten mssn maar eens oversla.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom duik ik altijd weg als ik jou zie. Zo akward als de begroeting elke keer mislukt
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gewoon dat te dure apparaat inladen maar wilde gewoon even melodramatisch doen.
Ben je ziek?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Had geen zin om te eten vanavond.
helemaal in de war nuquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totale mismatch, abort misson.
Eerder dood denk ik. Geen zin om te eten...quote:
Wasje heb ik vandaag al gedraaid, misschien morgen ook nog, als de machines vrij zijn natuurlijk..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet de wasmachine nog laden zodat vannacht draait. Gelukkig heb ik er al aan gedacht om het bed schoon op te trekken
Voer is afwasquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:20 schreef bitterbal het volgende:
heb die zin 3 keer gelezen en begrijp nog niet wat er staat
Afgezien van die tigtal medicijnen die ik per dag moet slikken niet nee,maar ik heb er gewoon geen zin in.quote:
Papieren bordjes.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voer is afwas
Geen voer, geen afwas
Ben je niet helemaal in orde dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Afgezien van die tigtal medicijnen die ik per dag moet slikken niet nee,maar ik heb er gewoon geen zin in.
Hij post op FOK!.. Dat zegt toch genoeg...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je niet helemaal in orde dan?
Zit je daar, in dat schijtweerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)d-op-32-meter-hoogte
Wie welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Afgezien van die tigtal medicijnen die ik per dag moet slikken niet nee,maar ik heb er gewoon geen zin in.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me niet snel iemand van fok bedenkenquote:
Wie gaat er dan ook naar plopsalandquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan me niet snel iemand van fok bedenken
Vanmiddag was nog best mooi. Op de wind naquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar plopsaland![]()
Met dit kutweer.
mwoah het zijn bloeddrukverlagers en pijnstillers(omdat ik al een maand of drie op een heupoperatie zit te wachten), en vanmiddag heb ik wel drie botehammen naar binnen gewerkt en vanochtend een bakje yochurt met muesli.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
'The Ride to Happiness'quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:23 schreef CherryLips het volgende:
De een heeft een rugzakje, de ander een hutkofferquote:
Tof, maar transport tycoon is leuker.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik weer even Rollercoaster Tycoon opstarten![]()
en wanneer krijg je de operatie? Moest je ook wachten vanwege corona?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mwoah het zijn bloeddrukverlagers en pijnstillers(omdat ik al een maand of drie op een heupoperatie zit te wachten), en vanmiddag heb ik wel drie botehammen naar binnen gewerkt en vanochtend een bakje yochurt met muesli.
Vanavond gewoon geen zin.
k een backpackquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De een heeft een rugzakje, de ander een hutkoffer
nog geen specifieke datum,men verwacht minnen nu en een maand.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en wanneer krijg je de operatie? Moest je ook wachten vanwege corona?
Als je niet in de rij wilt wachten, en je krijgt iig de tijd om van je rit te genieten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar plopsaland![]()
Met dit kutweer.
Geef maarquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:22 schreef UitStraling het volgende:
Mijn sukadelapjes zijn verpieterd, soort kattenvoer geworden.
Please do share.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeie LP's teruggevonden bij uitzoeken van mijn platen. Nu een muziekavondje.
zal voor je duimen dat het snel is. Dan heb je het achter de rugquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nog geen specifieke datum,men verwacht minnen nu en een maand.
Ja, gaat lekkerquote:
Als begenadigd mensenkenner zeg ik dat je echt niet op de sofa hoeft.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik een kudde zwaar bepakte ezels.![]()
Nee, valt wel mee
Rare manier om bier te schrijvenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is een glas ijskoud water toch lekker.
Dank u dokter, voor deze diagnosequote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als begenadigd mensenkenner zeg ik dat je echt niet op de sofa hoeft.
Ik denk dat ik pas weer trek in bier heb als de temperatuur boven de 25 graden ligtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rare manier om bier te schrijven
Ik geloof dat ik te laat benquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
@:liesje1979 kijk je ook?
@:ama
@:ygritte
@:cherrylips
Je kunt je nog inschrijven bij ons.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Datingapp laat nu dames met natte bovenlip uit Italië zien
Ik dacht dat ik al lang ingeschreven stond?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt je nog inschrijven bij ons.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Je kan TT mentionen zo vaak als je wil hoor, maar verwacht geen reply...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:00 schreef dud0r het volgende:
@:tt ik heb whisky gepakt. Is dat ook goed
Gewoon zeggen dat je gewonnen hebtquote:
Oh ja, dat ook. 98 had ik geloof ikquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je gewonnen hebt
Volgende keer dat je naar de Veluwe gaat even laten weten dan. Dan regelen we een datequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al lang ingeschreven stond?
Heb je het zo hard nodig om slim te lijken?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook. 98 had ik geloof ik
Wat ben jij goedquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook. 98 had ik geloof ik
Je hebt wel specifieke voorkeuren.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Die bedeesde rooie van gisteren zou al een schot in de roos zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende keer dat je naar de Veluwe gaat even laten weten dan. Dan regelen we een date
Ja, ik haal mijn complete eigenwaarde uit wat de mensen hier wel of niet van mij vindenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je het zo hard nodig om slim te lijken?
Maar als je niet in een kerk gelooft dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geloven doe je maar in de kerk
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, ik haal mijn complete eigenwaarde uit wat de mensen hier wel of niet van mij vinden
Weet ikquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kan TT mentionen zo vaak als je wil hoor, maar verwacht geen reply...![]()
Ken ook nog een blonde vrouw met eigen bedrijf die wel goed zou passen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die bedeesde rooie van gisteren zou al een schot in de roos zijn.
Alleen de bovenlip?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat? Wie?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die bedeesde rooie van gisteren zou al een schot in de roos zijn.
dan moet je zeker wetenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar als je niet in een kerk gelooft dan?
Met een B&B zeker.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken ook nog een blonde vrouw met eigen bedrijf die wel goed zou passen.
heb je die jongen van chef special al in je bestand?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed in de slappe was zitten is altijd wel een preetje.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die blijkt net zo slecht te kunnen koken als dat die kan zingenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je die jongen van chef special al in je bestand?
hoe weet je datquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die blijkt net zo slecht te kunnen koken als dat die kan zingen
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een bospod denk ik. Vast op de veluwe en met lang opgetoken haar en een rok
Ja, maar die is nog niet van zijn vrouw af.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je die jongen van chef special al in je bestand?
Beetje hagelslag op een cracker flikkeren in de ochtend kan iedere mongool wel lijkt me.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die blijkt net zo slecht te kunnen koken als dat die kan zingen
50/50 is dan geen slechte score.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, ik haal mijn complete eigenwaarde uit wat de mensen hier wel of niet van mij vinden
Dit vind ik juist pijnlijk en eeeeeuwig zondequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij mag blij zijn dat je ‘x’ kilometer verderop zit
@CherryLips gaat dit lukken denk je?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een bospod denk ik. Vast op de veluwe en met lang opgetoken haar en een rok
Zit Gerry ook in je bestand?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:CherryLips gaat dit lukken denk je?
Life just ain’t fairquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit vind ik juist pijnlijk en eeeeeuwig zonde
Oh ja tuurlijk tuurlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal op basis van anonimiteit. US en ik zijn heel zorgvuldig.
Wanneer hebben we weer een screeningsdagje? Ben er wel weer aan toe.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal op basis van anonimiteit. US en ik zijn heel zorgvuldig.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
50/50 is dan geen slechte score.
Sommige mensen moeten eerst gekneed worden voordat ze open staan voor liefde.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk tuurlijk.
Jullie houden er wel een ambtenaren tempo op na. Zie vooral veel gelul maar weinig concreets
Je werkt voor anderen he… het is niet te bedoeling dat je zelf uit het bestand gaat zitten snoepen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wanneer hebben we weer een screeningsdagje? Ben er wel weer aan toe.
Oh ja dan hoef ik em nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, maar die is nog niet van zijn vrouw af.
Een solide vruchtbare relatie heeft een stevig gemetselde en goed doordachte basis nodig.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk tuurlijk.
Jullie houden er wel een ambtenaren tempo op na. Zie vooral veel gelul maar weinig concreets
Moet toch een beetje weten wat ik verkoop joh.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je werkt voor anderen he… het is niet te bedoeling dat je zelf uit het bestand gaat zitten snoepen.
Wat wil je doen?quote:
Ik zou dit als mantra aan je badkamerspiegel gaan hangenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een solide vruchtbare relatie heeft een stevig gemetselde en goed doordachte basis nodig.
* streept beige bijvrouw van de lijst af.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit is toch wel een harde eis
Ik sla het allemaal op in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* streept beige bijvrouw van de lijst af.
CE, noteer even mee.
Leuk voor tijdens het tandenpoetsen en mezelf bewonderen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou dit als mantra aan je badkamerspiegel gaan hangen
Die stevige basis hoef jij er niet in te metselen hequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet toch een beetje weten wat ik verkoop joh.
Elke nacht huilend naar bedquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk voor tijdens het tandenpoetsen en mezelf bewonderen.
Ja, leukquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zijn aan het paartjes koppelen, doe je mee?
Gooi dit idee van mij door de shredder, dit gaat hem niet wordenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen na het tanden poetsen weer terug in bed springen.
Ja weet je hoe eng dat isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]@:ltvdk doet tegenwoordig zijn wandelingen in het holst van de nacht om mij maar niet tegen te komen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* streept beige bijvrouw van de lijst af.
CE, noteer even mee.
Nee. Maar ik gun Gianni wel iemandquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al potentiele liefdeskoppeltjes gespot?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Maar ik gun Gianni wel iemand
Ja dat kan, zeg maar wie dan regelen we dat hier in het dorpje.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Maar ik gun Gianni wel iemand
Palingbeestjes kunnen wel tegen muren omhoog kruipen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoop dat het geen wat mij vannacht probeerde op te eten zo te pakken krijg
Denk zelf eens even mee.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat kan, zeg maar wie dan regelen we dat hier in het dorpje.
Ehmquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoop dat het geen wat mij vannacht probeerde op te eten zo te pakken krijg
Wie is er bereid om te emigreren denk je?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat kan, zeg maar wie dan regelen we dat hier in het dorpje.
Voor mij misschien wel, maar voor jou ...quote:
ik weet nog niet wat het is . US had het over een Maasspinquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Palingbeestjes kunnen wel tegen muren omhoog kruipen?
CLquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wie is er bereid om te emigreren denk je?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor mij misschien wel, maar voor jou ...
Ik was seireus aan het zoeken of een palingbeestje bestond.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan zijn het naaktslakkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:34 schreef LTVDK het volgende:
Net een grote metalen slang in de pan gehakt
hoezo serieusquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik was seireus aan het zoeken of een palingbeestje bestond.
Getversquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet nog niet wat het is . US had het over een Maasspin
zal wel wat kosten om dat warm te stokenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:34 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ditters.nl/nl(...)l6o1NTHnpMopTLKM0JME
Niet met Gianniquote:
En ze is liefquote:
Ik ben onschuldigquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Buda…… dat kun je écht niet zomaar midden in de nacht doen……
Over het bestaan van deze Rotterdamse levensvorm zou je hele sc’s kunnen teruglezenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik was seireus aan het zoeken of een palingbeestje bestond.
ze bestaan gewoon hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Over het bestaan van deze Rotterdamse levensvorm zou je hele sc’s kunnen teruglezen
Slitherfangquote:
Oh gelukkig. Mini Gianni's is nooit een goed ideequote:
Alsof je die beesten dood krijgt met een vliegenmeppertje.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ..
zo dus maar op jacht met mijn electrische vliegenmepper
op de nos site zag ik dat het een jaar duurt om 1 zo'n slang te makenquote:
heb niks andersquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je die beesten dood krijgt met een vliegenmeppertje.
Vast wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Mini Gianni's is nooit een goed idee
Want no soul?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Mini Gianni's is nooit een goed idee
Nein nein neinquote:
Ahhhhh fuckzooi… ineens denk je ‘ik heb nog kaas’ ……..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoals het hoort.
Ik had een klein beetje snacks maar
[ link | afbeelding ]
Ik heb wel soul, maar geen zielquote:
Ik denk dat je ze wel een beetje kan flamberen zo… beetje net die rokerige smaak en dan fileer je ze zo tussen de sushi….quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je die beesten dood krijgt met een vliegenmeppertje.
@EttovanBelgie is het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ahhhhh fuckzooi… ineens denk je ‘ik heb nog kaas’ ……..
En maar een paar minuten om hem in de pan te hakkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op de nos site zag ik dat het een jaar duurt om 1 zo'n slang te maken
Wie zegt lelijk danquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij lelijk rood is?
Gekocht bij de Speelboom?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En maar een paar minuten om hem in de pan te hakken
Zou mij worst wezenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:ettovanbelgie is het hier niet mee eens
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erop gaan zitten, na een tijdje bewegen ze niet meer.
Ja bij de vriendelijke meneer die toen ik binnen kwam nog net niet zei van 'ja wat mot je' maar wel zo'n uitstraling had. Vervolgens zonder ook maar iets te hoeven laten zien het spel meegekregenquote:
ik weet nog niet wat het isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon vangen met een glas en papiertje.
Traditiequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij de vriendelijke meneer die toen ik binnen kwam nog net niet zei van 'ja wat mot je' maar wel zo'n uitstraling had. Vervolgens zonder ook maar iets te hoeven laten zien het spel meegekregen
Neequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bestaat die winkel(keten) nog joh
Al 20 jaar niet meer toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bestaat die winkel(keten) nog joh
Jij weet waar GRMBL zo ongeveer woont toch… pass ff z’n adres want dan kom ik die playstation shit van hem jatten vannachtquote:
Nou dit was ook de jongste niet meer hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Traditie![]()
Misschien wel de zoon van die chagrijn van vroeger
*stuurt dm*quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij weet waar GRMBL zo ongeveer woont toch… pass ff z’n adres want dan kom ik die playstation shit van hem jatten vannacht
Moet je eens proberen, dan prop ik je in de Buisleidingenstraatquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij weet waar GRMBL zo ongeveer woont toch… pass ff z’n adres want dan kom ik die playstation shit van hem jatten vannacht
Yes maar hebben we hier ook weinig last van.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wist je dat het meest dodelijke dier ter wereld de mug is?
Ik dacht de bitterbal.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wist je dat het meest dodelijke dier ter wereld de mug is?
Denk dat ik het tot op 50 meter nauwkeurig wel weet jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik gok dat het een speelgoedwinkel was? Dan speelgoed kopenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Ja weet ik veelWat moet ik in zulke winkels doen
Ja, maar die vent die ik bedoel was 35 jaar geleden al pensioengerechtigdquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dit was ook de jongste niet meer hoor
Hangt dat niet vol met camera’s?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je eens proberen, dan prop ik je in de Buisleidingenstraat
Ik ben al een paar decennia uitgespeeld met de collectie die daar zoal aangeboden wordtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik gok dat het een speelgoedwinkel was? Dan speelgoed kopen
"Let bij muggen op de grootte en de streepjes en..."quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
En elk jaar worden ook hier exemplaren van de tijgermug gevonden
[ afbeelding ]
Die komen in jouw koffertje mee terug uit Thailandquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
En elk jaar worden ook hier exemplaren van de tijgermug gevonden
[ afbeelding ]
hehehehequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die komen in jouw koffertje mee terug uit Thailand
quote:
Ik heb geen actieve herinnering aan die winkelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben al een paar decennia uitgespeeld met de collectie die daar zoal aangeboden wordt
Zo nauwkeurigquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ik het tot op 50 meter nauwkeurig wel weet ja
Ze kan ook een tropische spin in d'r koffer meenemen. Die dan onder haar bed gaat zittenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die komen in jouw koffertje mee terug uit Thailand
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze kan ook een tropische spin in d'r koffer meenemen. Die dan onder haar bed gaat zitten
Vriend van mijn pa had een keer een schorpioen meequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja daar ben ik altijd wel bang voor
Oh deze moet nog wel 3,5 jaarquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar die vent die ik bedoel was 35 jaar geleden al pensioengerechtigd
Ik wel… ‘KIJKEN DOE JE MET JE HANDEN!’quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb geen actieve herinnering aan die winkel
Jawel, laatste alleen van Google.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Golff, Nettorama, Raider ook niet??
brrrquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vriend van mijn pa had een keer een schorpioen mee
Dat beestje zit al twee jaar te loeren op een geschikt moment om toe te slaanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze kan ook een tropische spin in d'r koffer meenemen. Die dan onder haar bed gaat zitten
Heb ik een keer gehad, sprong er een gifgroene spin uit mijn rugzak, niet zo'n hele grote maar ik kon hem niet meer terugvinden daarna.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jonkiequote:
Uhm..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wel… ‘KIJKEN DOE JE MET JE HANDEN!’
Baby-spin neem je altijd wel mee.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja daar ben ik altijd wel bang voor
nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat beestje zit al twee jaar te loeren op een geschikt moment om toe te slaan
Heb ik dat gezegdquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je zei toch ooit dat je zowat naast een voormalige autodealer woont?
Knabbelt elke avond een beetje tenenkaas om te overlevenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee aan mij verkopen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die zit mee te lezen op Fok!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Golffquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nettorama bestaat toch nog?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:
Leuk waren diequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:49 schreef Ama het volgende:
Moet ineens aan het grote soeekgoedboek denken wat altijd voor Sinterklaas in de speelgoedwinkel lag.
Klinkt mee als een kikker.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik een keer gehad, sprong er een gifgroene spin uit mijn rugzak, niet zo'n hele grote maar ik kon hem niet meer terugvinden daarna.
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |