SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Kun je geen lieve dingen door de brievenbus zeggen dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
ik heb een keer gelezen dat honden niet begrijpen dat als het baasje weggaat het baasje ook weer terug komt en dat ze dan dus in paniek raken omdat ze bang zijn achter gelaten te worden
die brievenbus zit in de halquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je geen lieve dingen door de brievenbus zeggen dan?
Klopt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
ik heb een keer gelezen dat honden niet begrijpen dat als het baasje weggaat het baasje ook weer terug komt en dat ze dan dus in paniek raken omdat ze bang zijn achter gelaten te worden
Ja das een zware woef maar als je die eindeloos zou horen blaffen zou je er ook wel klaar mee zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:08 schreef CherryLips het volgende:
De chihuahua van beneden hoor ik niet. Blijkbaar had ze er eerst twee, had ik nooit door
De vorige bewoner had een labrador maar die hoorde je heel soms een keer blaffen, cut zo'n zware woef en dat was het.
Die heb ik nog niet op untappd. Mag je meenemen als je weer eens naar Nederland komtquote:
Nee? Helemaal niemand die schichtig om zich heen keek en snel een zijweg in sloeg toen je in de verte aan kwam lopen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen wandelaars gezien die de geheime Foqueville-groet deden
Wat heb je ermee gedaan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Kleinkinderen van de vorige buren konden ook wel schijt irritant zijn
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee? Helemaal niemand die schichtig om zich heen keek en snel een zijweg in sloeg toen je in de verte aan kwam lopen?
Buda is met zijn 2 meter natuurlijk een erg indrukwekkende verschijning.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee? Helemaal niemand die schichtig om zich heen keek en snel een zijweg in sloeg toen je in de verte aan kwam lopen?
Moest net door de regen fietsen ookquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:11 schreef gianni61 het volgende:
Hier is het hoereweer. Hier zijn geen wandelaars
Die gaat zo toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen wandelaars gezien die de geheime Foqueville-groet deden
Ik ben na 2 sec de draad al kwijtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die gaat zo toch?
[ afbeelding ]
Chiwafwafsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb een hekel aan chihuahuas, maar op een of andere worden ze rustig als je ze bij de naam weet te noemen, drama-queens.
Daar gaat de naam geheimzinnig...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die gaat zo toch?
[ afbeelding ]
Die uitstraling heb je wel ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik voel me een een beetje moeraskatterig dus ik ga de afwas maar doen.
Ik heb de afwas al gedaan. Bedje is ook verschoond en de woonbegeleider heeft de wc gedaan. Ik hoef vanavond niet veel meer te doen...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die uitstraling heb je wel ja.
Gaat het wel? De afwasquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Zo toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die gaat zo toch?
[ afbeelding ]
Ik moet de wasmachine nog laden zodat vannacht draait. Gelukkig heb ik er al aan gedacht om het bed schoon op te trekkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb de afwas al gedaan. Bedje is ook verschoond en de woonbegeleider heeft de wc gedaan. Ik hoef vanavond niet veel meer te doen...
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zou eigenlijk nogmoeten eten, maar dan moet ik ook afwassen, mssn dat ik het eten mssn maar eens oversla.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom duik ik altijd weg als ik jou zie. Zo akward als de begroeting elke keer mislukt
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gewoon dat te dure apparaat inladen maar wilde gewoon even melodramatisch doen.
Ben je ziek?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Had geen zin om te eten vanavond.
helemaal in de war nuquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totale mismatch, abort misson.
Eerder dood denk ik. Geen zin om te eten...quote:
Wasje heb ik vandaag al gedraaid, misschien morgen ook nog, als de machines vrij zijn natuurlijk..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet de wasmachine nog laden zodat vannacht draait. Gelukkig heb ik er al aan gedacht om het bed schoon op te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |