SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Deze vrouw snapt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je komt nooit boven die nepnawelfans uit....stuk voor stuk pepermuntlachers.
dat klopt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:44 schreef tiki het volgende:
Behoord pindakaas niet tot de basics? Dus altijd in overvloed aanwezig.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:43 schreef Benny het volgende:
Stelling: De pot pindakaas heeft meer inhoud dan Leroy
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
maar even iets anders gaan we 1000 cossen halen ?
Vrouw? Ik hoop dat de vrouw mag blijven. En dat die collectie ingespoten plastic, botox en kunstgebitten mag vertrekken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe dan ook lijkt me 100% zeker dat leroy naar huis gaat, en dat vinden we leuk. Maar welke vrouw neemt hij mee
neequote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Net niet denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Op zich wel begrijpelijk als je kans om naar huis te gaan opeens 66% is i.p.v. 33%.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:45 schreef Kinga het volgende:
Vera staat het huilen nader dan lachen zo te zien...
Zometeen feestquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Bommetje slaat echt wel in het huis
zitten vandaag op 50 dagenquote:
En @mario390quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Komt omdat @:greysbones niet genoeg post
Doe er wat aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
zitten vandaag op 50 dagen
er wordt naar mijn idee steeds minder gepost
Als jullie nu allemaal eens wat sneller typen en postenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Komt omdat @:greysbones niet genoeg post
Dus echt twee naar huisquote:
En dan Vera de mogelijkheid om terug te komen. 🙈quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mijn onderbuik gevoel zegt Vera en Leroy naar huis
Was vast een aanbieding.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:48 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god, die hele Nawel familie is een kunstgebit?
Was een familie-deal bij de Turkse Tandentoko.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:48 schreef Whuzz het volgende:
geen ideeeequote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:49 schreef Whuzz het volgende:
Wat heeft die moeder van Vera daar nou in de achtergrond? Dat ronde ding?
Daar draait alles om uiterlijk…quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:48 schreef Whuzz het volgende:
ik hou het nu al niet bij hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als jullie nu allemaal eens wat sneller typen en posten![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:49 schreef Whuzz het volgende:
Dat wilde ik ook wetenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:49 schreef Whuzz het volgende:
"....iedereen een kunstgebit!!!"quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was een familie-deal bij de Turkse Tandentoko.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Vader van Leroy ook lekker spraakzaam.
Gevalletje onder de sloef ditquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
die zal wel pissed zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef Whuzz het volgende:
[ afbeelding ]
De hele Nawel familie bij elkaar
eerlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus ze noemen leroy te eerlijk zijn ouders, hoe noemen ze dat schelden achter inwoners hun rug dan
Ja eerlijk... Dat kon nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus ze noemen leroy te eerlijk zijn ouders, hoe noemen ze dat schelden achter inwoners hun rug dan
Ja, zei peter ook slim.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:52 schreef Monique___ het volgende:
zegt die ma van leroy nou: er zijn er die het spel slim spelen en hij is te eerlijk?
ze bedoelt: leroy is niet slim haha
Dat is haar straf omdat ze peter 2 weken met Bridget heeft laten zittenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft Geraldine een weddenschap verloren dat ze nu eerst compleet zeikersnat moet regenen?
Dat verdomde steen papier schaar ook altijd!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:53 schreef FreshFruit het volgende:
Het is niet eerlijk bedoelde de moeder van Leroy.
Dimi staat buiten te wachtenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:53 schreef engine het volgende:
Wel raar als Vera eruit gaat en dan alleen familie van Nawel en Leroy ziet staan
die moeder werkt in de thuiszorg en moest werkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het feit dat de moeder van Vera niet aanwezig is ....![]()
Kan misschien heel misschien er op wijzen dat de twee Leroy en Nawel die naar huis gaan
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dimi staat buiten te wachten
Ik hoop nog altijd op een plottwist dat ze nog papier-steen-schaar gaan spelen om wie er naar huis moeten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat verdomde steen papier schaar ook altijd!
Die zat bij de moeder van Vera op de bankquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dimi staat buiten te wachten
PAPIER!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd op een plottwist dat ze nog papier-steen-schaar gaan spelen om wie er naar huis moeten.
ja he ik zeg dat net hier, die nicht myriam was van de week in het huisquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:54 schreef Kinga het volgende:
De namen van die domme wijven staan verkeerd om.
last van buikgriep ?quote:
dan schud je die onderbuik de volgende keer maar eensquote:
Heeft ze er meerdere?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat huilt Nawel nou? Straks komt Goelio elke keer gezellig bij haar klitten...
Ik denk't nietquote:
Nou....grotere afgang is er niet......mijn geloof in BB is tot het laagste punt gezakt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:58 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Vreselijk die aanhang op Twitter van Nawel.
Hoezo dan. Omdat hier op fok zoveel Nawel haters zitten? Go Nawel!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:58 schreef Koos1958 het volgende:
dit is voor mij denk ik dat me vertrouwen in het eerlijk verloop van BB wel weggaat. Dit begon wel met het nomineren. Moeten we we het nog doen met julio en hanne.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou....grotere afgang is er niet......mijn geloof in BB is tot het laagste punt gezakt.
denk dat die nu in de auti naar vlissingen staptquote:
Heb je je temperatuur al genomen??quote:
Ik denk een tia.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je je temperatuur al genomen??
ik denk dat je een griepje krijgt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:00 schreef odie22 het volgende:
je zou bijna stoppen met kijken, maar dat kan ik jullie niet aandoen
en gewonnen met papier steen schaar!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar Leroy heeft over legoblokjes gelopen
nu weet ik het echt zekerquote:
er komen geen nieuwe meerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:00 schreef BubblySnowflake het volgende:
Zal vanavond de nieuwe bewoonster al komen? Gaat de clown zijn toch? Zijn we er al achter wie dat was?
Twee focking keer!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
en gewonnen met papier steen schaar!
!!!
ik welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Mooi Nawel die blijft. Hoop nu dat ze een keer NIET op de bank komt.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar Leroy heeft over legoblokjes gelopen
Ja man, iemand die een paar tientjes in de maand (gemiddeld) verdient door zich in Dubai te laten misbruiken. Echt een rolmodelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:01 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Nawel wordt aanbeden op Twitter bedoel ik. Echt een aanhang van jonge dames die heel erg tegen haar opkijken.
Die gaat als winnares de poort uit. Zal ik je wat vertellen, het boeit mij geen flikker wie eruit gaat of niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wel
elke week![]()
tot ze verliest
het is een niet al te grote erg luidruchtige groepquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:01 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Nawel wordt aanbeden op Twitter bedoel ik. Echt een aanhang van jonge dames die heel erg tegen haar opkijken.
Wat hopelijk volgende week isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wel
elke week![]()
tot ze verliest
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja man, iemand die een paar tientjes in de maand (gemiddeld) verdient door zich in Dubai te laten misbruiken. Echt een rolmodel
Die staat in de finale.....let op zolang ze het met stemmen doen en vooral op het laatste moment....quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wel
elke week![]()
tot ze verliest
Gewoon tegen Nouchine zetten ...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:04 schreef Stargazing het volgende:
Aan de andere kant.. hoe meer twijfelgevallen eruitgaan, hoe sneller de kans dat Nawel tegenover Tobi/Grace/Salar komt en dan vliegt ze.
Ja, inderdaad triest. Maar ja. Je moet wat als tiktokker. Ze had ook kunnen gaan werken natuurlijk. Maar dan kun je niet 12 uur per dag op je bed liggen.quote:
of tobiquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gewoon tegen Nouchine zetten ...
nog beter.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja man, iemand die een paar tientjes in de maand (gemiddeld) verdient door zich in Dubai te laten misbruiken. Echt een rolmodel
Je kraamt onzin uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, inderdaad triest. Maar ja. Je moet wat als tiktokker. Ze had ook kunnen gaan werken natuurlijk. Maar dan kun je niet 12 uur per dag op je bed liggen.
of gracequote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jij bent teveel bezig met social mediaquote:
Tegen wie chat jij eigenlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij bent teveel bezig met social media
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:04 schreef Stargazing het volgende:
Aan de andere kant.. hoe meer twijfelgevallen eruitgaan, hoe sneller de kans dat Nawel tegenover Tobi/Grace/Salar komt en dan vliegt ze.
Je weet toch niet waarom hij er niet is ?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:06 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Nouja. Dimitri is er niet eens. Wat een lamlul. Arme meid er uit en nog helemaal alleen ook.
Hij zou er staan...dickheadquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:06 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Nouja. Dimitri is er niet eens. Wat een lamlul. Arme meid er uit en nog helemaal alleen ook.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij bent teveel bezig met social media
Die zou als ze er uit zou komen naar het huis van vera komen werd gezegd op tv.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:07 schreef KoningWouter het volgende:
Dimitri kon er niet bij zijn vanavond. Die zit op de voetbal pintekes te tikken denk ik.
Dan moet je ook niet zeggen dat je er zal zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:07 schreef just me het volgende:
[..]
Je weet toch niet waarom hij er niet is ?
afgeschilderd als ??quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:08 schreef BB-King het volgende:
Het is echt de Nawel show geworden.
Krijgt gewoon haar eigen privé feestje in de gameroom.
Bloemen voor je onderbuik.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mijn onderbuik gevoel zegt Vera en Leroy naar huis
Ja, heb echt met haar te doen.quote:
En dat mogen wij zien?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Stemming in het huis tot een dieptepunt gezakt
Gooi dat feestje er maar in
ja he die is echt verdrietig. Grace denkt ook wel maar die heeft ook al gerekend nog 1 nederlander eruit en ik zit in de finalequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |