SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ik hoop over 3 jaar een stabiele functie te hebben. Zodra dat aan de hand is, zou ik aan een 2e kitten kunnen denkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu ben ik ergens wel benieuwd of je over drie jaar met vier kinderen zit of dat je lekker aan je baan en bestaanszekerheid aan het bouwen bent.
Verstandig en je hebt nog eitjes zat.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoop over 3 jaar een stabiele functie te hebben. Zodra dat aan de hand is, zou ik aan een 2e kitten kunnen denken
Eerste stap is Nina even naar een pleeggezin (dat ben ik) zodat de opvoeder weer even tot rust kan komenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom gewoon helpen opvoeden, help!!?
ik dacht dat we het over een kind haddenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoop over 3 jaar een stabiele functie te hebben. Zodra dat aan de hand is, zou ik aan een 2e kitten kunnen denken
MoerasKAT.---- kind is MoerasKittenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht dat we het over een kind hadden
oohhhquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
MoerasKAT.---- kind is MoerasKitten![]()
Zeg…. Wil je mij even niet zo op mijn tekortkomingen wijzen…..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nog geen donder uitgespookt vandaag, maar het is alweer donker
quote:Volgens SOS Dolfijn zijn het meestal de al verzwakte of zieke bruinvissen die aanspoelen. Gezonde exemplaren maken zich vaak uit de vinnen als een storm op komst is. Maar door al die stormen van de laatste tijd is het een stuk moeilijker voor de bruinvissen om op tijd naar een veilige plek te zwemmen, legt Van den Berg uit.
Ik heb haar een keer een week laten logeren omdat ik op vakantie ging, kreeg dagelijks filmpjes dat ze de gordijnen aan het aanvallen was of de vaatwasser probeerde te slopen of ergens aan het plafond hing te bengelen, sindsdien weet ik dat het de liefde van mijn leven is ook al is het een totaal andere diersoortquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eerste stap is Nina even naar een pleeggezin (dat ben ik) zodat de opvoeder weer even tot rust kan komen![]()
Daarna kunnen we het er wel over hebben of er mogelijkheden zijn tot terugkeer
Al het zand dat ertegenaan is gewaaid wordt nu nat.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:35 schreef bitterbal het volgende:
hopelijk maakt de regen mijn ramen beetje schoon. Was niet te doen na de storm
zakt vast naar benedenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al het zand dat ertegenaan is gewaaid wordt nu nat.
mayo in huis?quote:
even je raam zandstralen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al het zand dat ertegenaan is gewaaid wordt nu nat.
Er waren nog enkele brievenbussen dichtgeplakt vanmorgen. Het plakband gewoon vakkundig weggehaald en weer teruggeplakt...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:35 schreef bitterbal het volgende:
hopelijk maakt de regen mijn ramen beetje schoon. Was niet te doen na de storm
We zullen je missenquote:
Zeker. Ooit gemeet zelfs, al was ik toen zelf niet echt op mijn leukstquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind Moeraskat een leuk wijf, wat jullie?
Zit de ledencommissie klaar voor de telling?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind Moeraskat een leuk wijf, wat jullie?
ja dat had ik nu al. echt geen gezichtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat dan allemaal van die sporen achter.
Wat is je favoriete snack?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hellmans, excellent belg van de AH en een godekope zaanse danwel calve.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht dat we het over een kind hadden
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verstandig en je hebt nog eitjes zat.
Je hebt zojuist een van de zeldzame openingen naar de mooie natte zwoele beige mond van bitterbal gevonden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hellmans, excellent belg van de AH en een godekope zaanse danwel calve.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt zojuist een van de zeldzame openingen naar de mooie natte zwoele beige mond van bitterbal gevonden.
Je was gewoon liefquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker. Ooit gemeet zelfs, al was ik toen zelf niet echt op mijn leukst![]()
Wat gaan we tellen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit de ledencommissie klaar voor de telling?
ohquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb niet echt een favoriet, hangt van de stemming af.
Zuurkoolstamppot met worst en spek.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
wat is je lievelingseten dan?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zuurkoolstamppot met worst en spek.
Zuurkoolquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zuurkoolstamppot met worst en spek.
Heb je wel een minst favoriete?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb niet echt een favoriet, hangt van de stemming af.
shoarmarol, of alles met shoarma eilk, vega dingen met stukjes paprika er in ook niet, maar dat komt meer omdat ik niet tegen paprika kan.quote:
Eensquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:47 schreef bitterbal het volgende:
Parodiuzz mag blijven hoor jongens
Shoarma is lekker.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
shoarmarol, of alles met shoarma eilk, vega dingen met stukjes paprika er in ook niet, maar dat komt meer omdat ik niet tegen paprika kan.
Zo lekker, met spekkies, crčme fraiche, slagroom en echte boter, in de winter voel je je lichaamstemperatuur gewoon omhoog gaan met ieder zijdezacht hapje als buiten de stormwind en de sneeuw tegen de ramen slaat.quote:
Ik heb het indertijd lekker gevonden, totdat ik die bende toen ik jong was en het enigzins in was 2 maanden op rij 3 x in de week voorgeschoteld kreeg bij gerechten waar het totaal niet bij paste, heb er een aversie tegen gekregen.quote:
Nee sorry ik hou daar echt niet van.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo lekker, met spekkies, crčme fraiche, slagroom en echte boter, in de winter voel je je lichaamstemperatuur gewoon omhoog gaan met ieder zijdezacht hapje als buiten de stormwind en de sneeuw tegen de ramen slaat.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb het indertijd lekker gevonden, totdat ik die bende toen ik jong was en het enigzins in was 2 maanden op rij 3 x in de week voorgeschoteld kreeg bij gerechten waar het totaal niet bij paste, heb er een aversie tegen gekregen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:51 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou
https://www.funda.nl/koop(...)0-pernisse-hoofd-15/
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke andere FOK!ker wil dat samen met mij kopen?
@bitterbalquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit op het punt gestaan een oude watertoren te kopen. Viel alleen niet te financieren met verbouwing erbij.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja maar dat is leukerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent toch al voorzien?
Onze vastgoedmagnaat kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent toch al voorzien?
Ik heb serieus gedacht over een kerktoren. Maar vreesde toch een tikje voor al het onderhoudquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit op het punt gestaan een oude watertoren te kopen. Viel alleen niet te financieren met verbouwing erbij.
bestaan er flamingos die niet roze zijn?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat is leuker![]()
moeten welw at aan de tuin doen
iets met roze flamingo's
Trumpbal.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onze vastgoedmagnaat kan er geen genoeg van krijgen.
En ledlampjes zeker?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat is leuker![]()
moeten welw at aan de tuin doen
iets met roze flamingo's
ja grijzequote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
bestaan er flamingos die niet roze zijn?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop je een huis platonisch samen ziet het er binnen een week uit als een Thaise hoerentent.
geinig huisje welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop je een huis platonisch samen ziet het er binnen een week uit als een Thaise hoerentent.
Sowieso haalt in de Rijnmond wonen 7 jaar van je leven af.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:59 schreef bitterbal het volgende:
maar pernis is dacht ik alleen niet zo gezond?
Ach, een beetje Shell lucht is goed voor jequote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:59 schreef bitterbal het volgende:
maar pernis is dacht ik alleen niet zo gezond?
jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso haalt in de Rijnmond wonen 7 jaar van je leven af.
over 7 jaar weer verhuizen :pquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je zorgen dat die 73 jaar leuk leven ervoor het waard zijn er verder schijt aan hebben.
kijk maar uit dat ballie niet zo op de stoep staatquote:
jammer van dat klimaat hequote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:07 schreef UitStraling het volgende:
Kom maar naar Den Bosch, dat is zeventien keer zo leuk als Thailand.
Ze had een uitnodiging maar kwam nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk maar uit dat ballie niet zo op de stoep staat
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze had een uitnodiging maar kwam niet
Specifiek Den Bosch ging het over tochquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor de rest is nederland prima land :p
ja zal vast behalve dat gekke accent niet zoveel mis mee zijn denk ikquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Specifiek Den Bosch ging het over toch
*staat ergens buiten in de regenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze had een uitnodiging maar kwam niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |