Kim Lian wordt veel teveel als mol door de redactie gepusht, die is het zeker nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had dus ook 100 punten op Welmoed verloren.
Ik erger me overigens kapot aan Kim Lian, ik hoop echt dat zij er asap uit gaat.
Precies, en ook al heeft ze altijd een passende outfit aan... Dan nog trap ik er niet in!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kim Lian wordt veel teveel als mol door de redactie gepusht, die is het zeker niet
Het kan gewoon een kandidaat zijn die om het publiek te verwarren af en toe iets ingefluisterd krijgtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies, en ook al heeft ze altijd een passende outfit aan... Dan nog trap ik er niet in!
Of ze krijgen gewoon een speluitleg en kunnen daarna nog omkledenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het kan gewoon een kandidaat zijn die om het publiek te verwarren af en toe iets ingefluisterd krijgt
Meh, met die schapen leken ze wel oprecht verbaasd te zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of ze krijgen gewoon een speluitleg en kunnen daarna nog omkleden
ik kijk het niet.quote:
Ze had anders wel een perfecte rok aan. Ze leek wel heidi. En met lasergamen ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh, met die schapen leken ze wel oprecht verbaasd te zijn
Ze had vooraf toch al 'het gevoel' dat ze iets met schapen gingen doen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze had anders wel een perfecte rok aan. Ze leek wel heidi. En met lasergamen ook.
Ja, dat klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze had vooraf toch al 'het gevoel' dat ze iets met schapen gingen doen?
Dat zei Gianni ook al ja. KSC is drukker.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:34 schreef Koen66 het volgende:
Een echt druk topic is het hier helaas niet meer @:moeraskat Moet ook eerlijk bekennen dat ik hier ook aan meewerk
KSC is drukker, Maar ook daar kom ik minder de laatste tijdquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zei Gianni ook al ja. KSC is drukker.
Huehuequote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze had vooraf toch al 'het gevoel' dat ze iets met schapen gingen doen?
Beetje jammer.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC is drukker, Maar ook daar kom ik minder de laatste tijd
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Loopt nu ook wel wat storende externe invloed haha
Sterkte maatquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Loopt nu ook wel wat storende externe invloed haha
De feromonen vliegen weer in het rond?quote:
Hij krijgt geen aandacht. Dat is het probleem.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De feromonen vliegen weer in het rond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |