SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Vakman pur sang
Nederland gaat in april twee vliegtuigen naar Bulgarije sturen! Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat deed de nato dan al maanden lang?
https://amp.nos.nl/artike(...)g-in-zwarte-zee.htmlquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Nederland gaat in april twee vliegtuigen naar Bulgarije sturen! Dat zal ze leren!
Hebben we die wel?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Nederland gaat in april twee vliegtuigen naar Bulgarije sturen! Dat zal ze leren!
Poetin heeft in een ding gelijk, bij de NAVO krijgen ze wel een erg stijf piemeltje om de strategisch belangrijkste voormalige Sovjetstaat in te lijven.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://amp.nos.nl/artike(...)g-in-zwarte-zee.html
Juni 2021, grootste “oefening” ooit in de zwarte zee.
Geheugen is kort.
quote:
Waarom "oefening"?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://amp.nos.nl/artike(...)g-in-zwarte-zee.html
Juni 2021, grootste “oefening” ooit in de zwarte zee.
Geheugen is kort.
Maar kennelijk is zo'n oefening een teken van agressie? Dan moeten we de Russische oefening dus ook al een teken van agressie interpreteren?quote:De oefening Sea Breeze (zeewind) wordt sinds 1997, met een enkele onderbreking, jaarlijks uitgevoerd.
Als er een orkaan komt, hebben jullie nu een schuilplaats.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
Net bij het werk wezen kijken of er schade was. Gelukkig niets noemenswaardigs aan de hand. Maar waar ik vooral blij mee was, is dat de wilgenhut die we maandag hebben gebouwd nog staat, dat had ik niet verwacht omdat hij erg hoog is en de takken nog niet geworteld hebben.
[ afbeelding ]
Dit is een beetje hetzelfde dat de VS destijds had gezegd tegen Cuba, Russische kernwapens op jullie eiland, prima joh, strak plan en gezellig, vooral doen, koekje erbijquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom "oefening"?
[..]
Maar kennelijk is zo'n oefening een teken van agressie? Dan moeten we de Russische oefening dus ook al een teken van agressie interpreteren?
Ziet eruit alsof het redelijk uit de wind is in dat hoekjequote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
Net bij het werk wezen kijken of er schade was. Gelukkig niets noemenswaardigs aan de hand. Maar waar ik vooral blij mee was, is dat de wilgenhut die we maandag hebben gebouwd nog staat, dat had ik niet verwacht omdat hij erg hoog is en de takken nog niet geworteld hebben.
[ afbeelding ]
Nah, je moet het ook in de tijd zien. Rond 2000 dacht Rusland erover zich aan te sluiten bij de NAVO. In de jaren daarna was er sprake van dat Oekraïne en Georgië zich aan zouden sluiten bij de NAVO. Dat was in die tijd niet heel gek, maar achteraf gezien geen goed idee. Ondertussen is Rusland weer een heel eigen koers gaan varen en nu is het ondenkbaar dat Oekraïne bij de NAVO komt. Je kunt dat alleen niet zo opschrijven, omdat een land niet mag dicteren waar een ander land zich bij aansluit. Van kernraketten in Oekraïne is nooit sprake geweest, behalve in het memorandum van Boedapest, waarin werd afgesproken door o,a. Rusland, dat Oekraïne de Sovjetwapens zou inleveren in ruil voor veiligheidsgaranties. Die zijn vanuit Rusland gezien niets waard gebleken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een beetje hetzelfde dat de VS destijds had gezegd tegen Cuba, Russische kernwapens op jullie eiland, prima joh, strak plan en gezellig, vooral doen, koekje erbij
Deels.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof het redelijk uit de wind is in dat hoekje
Feit is alleen dat de NAVO na het verdwijnen van de communistische vijand verworden is tot een gretige neokoloniale macht uit op grondgebied, wacht gewoon tot er weer een andere wind waait in het Kremlin, nu wil de NAVO het laatste koekje uit de koektrommel pakken en dat is niet zo slim in dit tijdsgewricht, Kiev en Moskou zijn door de geschiedenis heen ook nog eens teveel met elkaar verweven in bloed, tranen en zaad.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, je moet het ook in de tijd zien. Rond 2000 dacht Rusland erover zich aan te sluiten bij de NAVO. In de jaren daarna was er sprake van dat Oekraïne en Georgië zich aan zouden sluiten bij de NAVO. Dat was in die tijd niet heel gek, maar achteraf gezien geen goed idee. Ondertussen is Rusland weer een heel eigen koers gaan varen en nu is het ondenkbaar dat Oekraïne bij de NAVO komt. Je kunt dat alleen niet zo opschrijven, omdat een land niet mag dicteren waar een ander land zich bij aansluit. Van kernraketten in Oekraïne is nooit sprake geweest, behalve in het memorandum van Boedapest, waarin werd afgesproken door o,a. Rusland, dat Oekraïne de Sovjetwapens zou inleveren in ruil voor veiligheidsgaranties. Die zijn vanuit Rusland gezien niets waard gebleken.
Springt hij ineens achter een boom vandaan "BUDA!!!"quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:14 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij heb ik Buda kunnen ontwijken
Ben wel bij elke voorbij rijdende Clio de bosjes ingesprongenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Springt hij ineens achter een boom vandaan "BUDA!!!"
pas maar op, straks springt een clio erachter aanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben wel bij elke voorbij rijdende Clio de bosjes ingesprongen
Ja gelukkig zit ik weer veilig thuisquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:24 schreef mschol het volgende:
[..]
pas maar op, straks springt een clio erachter aan
nee, gewoon helemaal opquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Halve Bossche bol op
Precies de juiste hoeveelheid
Potver. Waarom maak je me weer jaloers.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Halve Bossche bol op
Dan word ik misselijkquote:
Waar is de andere helft gebleven?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Halve Bossche bol op
Lekker spiegelenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Potver. Waarom maak je me weer jaloers.
Wattenschijfjequote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar is de andere helft gebleven?
Big Buda is watching youquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:14 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij heb ik Buda kunnen ontwijken
Cavia’s zijn niet fysiek in staat om te brakenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus je kijkt nu naar een brakende cavia van 40 kilo?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Big Buda is watching you
Vind het ook wel types voor.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia’s zijn niet fysiek in staat om te braken
Blijkbaar kunnen ze wel scheten laten
Wij nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:42 schreef datismijnmening het volgende:
Jeuk aan mijn rug. Wij komt krabben?
Hoogpolig vloerkleed kopen en lekker wurmelen op de vloer.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:42 schreef datismijnmening het volgende:
Jeuk aan mijn rug. Wie komt krabben?
Gewoon zo'n grote draaiende borstel aan het plafond hangen zoals voor koeien.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:42 schreef datismijnmening het volgende:
Jeuk aan mijn rug. Wie komt krabben?
neequote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weer fris en fruitig na je schoonheidsslaapje? [ afbeelding ]
Je bent ook al je vel kwijt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
Keertje op het dak van de auto gaan liggen, in de wasstraat. Daarna ben je jeukvrij én schoon.
Goede scrubquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon zo'n grote draaiende borstel aan het plafond hangen zoals voor koeien.
En dan opgegeten worden door het wasstraatmonster zekerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
Keertje op het dak van de auto gaan liggen, in de wasstraat. Daarna ben je jeukvrij én schoon.
Dat lijkt wel zo'n seks-machine voor vrouwen die geen zin hebben om achter de kassa te gaan zitten.quote:
Dat is mij tot op heden nog nooit overkomen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan opgegeten worden door het wasstraatmonster zeker
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan opgegeten worden door het wasstraatmonster zeker
@Ama zit straks vastquote:Slechts enkele NS-treinen rijden alweer, spoorschade nog groter dan gedacht
En ze had al hongerquote:
Ze heeft alleen maar gezegd dat ze in de trein zit, niet of die ook rijdtquote:
Hier is het best lekker weer nuquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:59 schreef bitterbal het volgende:
Vanmiddag is er eerst nog aardig wat ruimte voor de zon maar al snel neemt de bewolking vanuit het westen toe. De maxima liggen rond 8 graden en er waait een vrij krachtige tot aan zee harde (zuid)westenwind. Vanavond valt op uitgebreide schaal regen. Komende nacht zijn er droge perioden en komen er enkele opklaringen voor. Het koelt af naar 2 tot 5 graden. Morgen is het opnieuw onstuimig met perioden met regen en flink wat wind. Aan de kustprovincies zijn zware windstoten mogelijk.
klote weer [ afbeelding ]
niet liegenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier is het best lekker weer nu [ afbeelding ]
Grauw en grijs hier.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier is het best lekker weer nu [ afbeelding ]
Is echt zo, droog, bijna windstil en dus geen windfluitje, aangename temperatuur om een beetje bezig te zijn met poetsen en huiskamerdansen, geen smurfblauwe lucht om een veel te kleine bikini aan te trekken maar wel lekker doorwaaiweer hoor.quote:
hmmmquote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is echt zo, droog, bijna windstil en dus geen windfluitje, aangename temperatuur om een beetje bezig te zijn met poetsen en huiskamerdansen, geen smurfblauwe lucht om een veel te kleine bikini aan te trekken maar wel lekker doorwaaiweer hoor.
Wattenschijfje is een van mijn cavenquote:
Ohquote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wattenschijfje is een van mijn caven
Ik straal me rotquote:
Jawel, dus als je ze aait heb je caviaspuug aan je handenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
Likken cavia's niet hun vacht schoon?
Maar krijgen ze dan geen haarballen? Ik vind het zo ''gek'' dat ze niet kunnen braken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, dus als je ze aait heb je caviaspuug aan je handen
Tevens eten ze ook hun eigen poep
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
4E heeft een stoere leuke Brabander aan de haak geslagen maar ze moet nog een beetje wennen aan het beloofde land en ze schaamt zich een beetje voor zoveel levensgeluk en gezellige liefde dat ze haar vriend Wattenschijfje noemtquote:
Geef je ze ook wel eens kusjes op hun caviamondje?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, want zo heel heel veel verharen ze gelukkig nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar krijgen ze dan geen haarballen? Ik vind het zo ''gek'' dat ze niet kunnen braken.
Net als konijnenquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4E heeft een stoere leuke Brabander aan de haak geslagen maar ze moet nog een beetje wennen aan het beloofde land en ze schaamt zich een beetje voor zoveel levensgeluk en gezellige liefde dat ze haar vriend Wattenschijfje noemt
Knusquote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4E heeft een stoere leuke Brabander aan de haak geslagen maar ze moet nog een beetje wennen aan het beloofde land en ze schaamt zich een beetje voor zoveel levensgeluk en gezellige liefde dat ze haar vriend Wattenschijfje noemt
Nee, Wattenschijfje de labracaaf likt weleens mn kin, maar dan ga ik gelijk mijn gezicht wassen, omdat poep- verhaalquote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef je ze ook wel eens kusjes op hun caviamondje?
Ik gok op een Maaskantvogelspin.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
ik ben gebeten door iets in mijn hand
En als ze zich verslikken dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, want zo heel heel veel verharen ze gelukkig niet
Ja, gek he
Paarden kunnen dat eigenlijk ook niet
Eerder door hun neus ...
wtf is dat nou weerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gok op een Maaskantvogelspin.
O is dat spuug, dacht dat er dan eentje een gouden douche had gehad.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dimmy vind Wattenschijfje eigenlijk een wattenstaafjequote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Knus![]()
Ik gun 4EBE sowieso een hele leuke vriend met een grote liefde voor haar en haar caafs. Maar ik prefereer wattenstaafjes boven wattenschijfjes.
Leuk als ze in je gezicht geeuwen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, Wattenschijfje de labracaaf likt weleens mn kin, maar dan ga ik gelijk mijn gezicht wassen, omdat poep- verhaal
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, Wattenschijfje de labracaaf likt weleens mn kin, maar dan ga ik gelijk mijn gezicht wassen, omdat poep- verhaal
Ik zou denk ik wel prima kunnen braken nadat ik mijn eigen poep opgegeten had, even vieren dat ik geen cavia benquote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |