Zichzelf uitschakelen doen de echte criminelen nooit, hebben veel teveel lol met elkaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:27 schreef Tengano het volgende:
Stel je voor dat iedere crimineel dit zou doen. Dan hou je straks geen misdaad meer over
Ken je Lau Geeraerts nog?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Zichzelf uitschakelen doen de echte criminelen nooit, hebben veel teveel lol met elkaar.
Had ie beter het land ontvlucht..quote:Brunel had been released on bail last November but had been ordered to return to prison to await trial.
En zich daarbij zes keer in het hart gestoken heeft terwijl ie struikeldequote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:29 schreef Repentless het volgende:
Hij heeft zichzelf waarschijnlijk met zijn eigen handen gewurgd ofzo. En dan zal uit de autopsie blijken dat hij dat ook nog eens vanachteren heeft gedaan.
Dit soort figuren laat zich drie keer liften.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:46 schreef Sodemieters het volgende:
Als die man op de foto 76 is, ga ik ook babybloed drinken.
Je kan zo iemand toch niet zomaar om laten brengen; dat komt toch altijd uit? En dan hangt de opdrachtgever alsnog. Ik snap wel om iets dergelijk er achter te zoeken maar kan het me toch moeilijk voorstellen. Zeker als ze alledrie gaan. Dan gaat het grote publiek toch ook denken neem ik aan dat het geen toeval meer is.quote:
Wat zouden andere belangen zijn in dit proces?quote:
Ja, en dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je kan zo iemand toch niet zomaar om laten brengen; dat komt toch altijd uit? En dan hangt de opdrachtgever alsnog. Ik snap wel om iets dergelijk er achter te zoeken maar kan het me toch moeilijk voorstellen. Zeker als ze alledrie gaan. Dan gaat het grote publiek toch ook denken neem ik aan dat het geen toeval meer is.
Ik weet het ook allemaal niet maar over het algemeen, als de opdrachtgever een handig of machtig persoon is, en Epstein zijn inner circle, daar zaten de rijksten en machtigste wereldleiders van de aarde tussen, dan valt deze totaal niet te achterhalen. En dan heb je misschien wel een enorme rel, maar daar heb je een steenrijke smeerlap in de Hamptons niet mee aan het beven.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je kan zo iemand toch niet zomaar om laten brengen; dat komt toch altijd uit? En dan hangt de opdrachtgever alsnog. Ik snap wel om iets dergelijk er achter te zoeken maar kan het me toch moeilijk voorstellen. Zeker als ze alledrie gaan. Dan gaat het grote publiek toch ook denken neem ik aan dat het geen toeval meer is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |