Prima filmpjequote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:38 schreef Arcee het volgende:
KramerDie heeft wel een eerbetoon verdiend inderdaad.
1e WR in Salt Lakequote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:38 schreef Montov het volgende:
Waar is rondje 27.9?
Waar is de reactie op de aanval van Bokko?
Schouten!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, wie moet Bert nu interviewen die er gewoon lekker in mee gaat.
Ik denk dat het bij Nuis wel een beetje van zijn humeur afhangt.quote:
Beetje sinds 10 jaar idd. Hele sfeer erom is weg en meeste wedstrijden zijn niet om aan te gluren. Er was ook teveel. Vroeger ging je wel echt zitten idd voor die all-round kampioenschappen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:37 schreef WAvanBuren het volgende:
“Er gingen meer mensen voor de tv zotten door Kramer”.
Ik heb het idee dat steeds minder mensen het schaatsen boeit de laatste 10/15 jaar. Spelen buiten beschouwing gelaten.
Alleen de plakken droge cake ontbreken nogquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nu lijkt het echt een begrafenis
Daar ging het ook niet overquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:40 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Die gaan geen 9 wereldtitels sprint pakken.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen de plakken droge cake ontbreken nog
Wel fruit! Niet eens de broodjes.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen de plakken droge cake ontbreken nog
Ik mis Mart met een Noorse trui, samen met Ria en Bartquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Beetje sinds 10 jaar idd. Hele sfeer erom is weg en meeste wedstrijden zijn niet om aan te gluren. Er was ook teveel. Vroeger ging je wel echt zitten idd voor die all-round kampioenschappen.
Ze is 19cm kleinerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:40 schreef AgnesGru het volgende:
Ireen is wel een grotere schaatser dan Kramer vind ik.
Ik dacht dat Tuitert al bij Van Goozen was vanaf de kleuterklas.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:40 schreef TheVulture het volgende:
Tuitert pakte ook nog even Annette af van Sven, jammer dat dat niey even benoemd wordt
Ja nos heeft het heel droog en saai gemaakt. Henry schut en dione de graaff… die maken elke sport uitzending helemaal kapot qua sfeer.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik mis Mart met Noorse truien, samen met Ria en Bart
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:38 schreef Montov het volgende:
Waar is rondje 27.9?
Waar is de reactie op de aanval van Bokko?
Geen WR gereden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:40 schreef AgnesGru het volgende:
Wel in een rijtje met Rembrant en Cruijff genoemd door Van Dijk tijdens de racequote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is hij de afgelopen weken nou nergens aangeschoven? Slecht teken.
https://www.mediacourant.(...)ew-sorry-lig-in-bed/quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is hij de afgelopen weken nou nergens aangeschoven? Slecht teken.
Die won in 2006 al goud.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:40 schreef AgnesGru het volgende:
Wereldtitels boeien veel minder dan Olympisch goud.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:40 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Die gaan geen 9 wereldtitels sprint pakken.
Ja die is wel een tandje beter in de breedte, en langer op het topniveau geblevenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:40 schreef AgnesGru het volgende:
Mwah, zoals Kramer domineerde op de 5km en allroundtoernooien is Wüst nooit gelukt. Maar Wüst kon ongekend pieken op de OSquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:40 schreef AgnesGru het volgende:
Mart, Ria en Bart ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik mis Mart met een Noorse trui, samen met Ria en Bart
Oud hoofd.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:42 schreef eentwee het volgende:
Ik zou nachtmerries krijgen van het gezicht van Anouk.
Dat is alleen relevant voor Jillert Anema.quote:
Heel veel oude hoofden achter Tuitert ookquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:42 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Mart, Ria en Bart ja.Die waren vaak zo lekker aan het bakkeleien
Nope. Alleen WR juniorenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft Wust nooit een WR gereden?
Klopt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft Wust nooit een WR gereden? (individueel)
Mja, eigenlijk wel vaak verloren van Sablikova met allrounden. Geen WR. Nooit seizoenen dominant zijn, maar wel goed pieken qua aantal titels. Kramer was 8 seizoenen zo dominant dat de vraag was met welke tijd hij ging winnen. En hoe rustig hij op de 10km kon schaatsen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:40 schreef AgnesGru het volgende:
OS >>>>> allroundtoernooien. Dus Wüst >>>>> Kramer.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mwah, zoals Kramer domineerde op de 5km en allroundtoernooien is Wüst nooit gelukt. Maar Wüst kon ongekend pieken op de OS
Matige carrière gehad dus.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ze had de laatste jaren wel het doel er een te rijden op de 1.500, maar niet gelukt dus.
Kramer heeft dan op het grootste toernooi het nooit compleet laten zien. Nul keer goud op de 10 kilometer is wel een flink gat op zijn erelijst.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:44 schreef Montov het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk wel vaak verloren van Sablikova met allrounden. Geen WR. Nooit seizoenen dominant zijn, maar wel goed pieken qua aantal titels. Kramer was 8 seizoenen zo dominant dat de vraag was met welke tijd hij ging winnen. En hoe rustig hij op de 10km kon schaatsen.
Veel schaatsers hebben 1, 2of 3 seizoenen gedomineerd op hun afstanden. Heiden 4 jaar. Maar waar de meeste toppers 'gewoon' wereldtop waren voor een hele carriere was de dominantie van Kramer ongekend lang.
Niet op de snelle banen kunnen rijden sinds corona.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ze had de laatste jaren wel het doel er een te rijden op de 1.500, maar niet gelukt dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |