oh, gemistquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Die grap maakte ik al paar minuten voor je.
Verder gaat alles goed?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sven sven sven super sven sven sven
@:zipportal
Ik vind de skeletonmedaille van Bos nog net iets toffer, maar qua schaatsen die van Wust en de 3000m van Schoutenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:52 schreef Arcee het volgende:
Eens met Erben: 1500 meter van Wüst hoogtepunt OS 2022.
Maar we zijn nog geeneens klaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:54 schreef Zipportal het volgende:
De stats zijn uit.
Zipportal in OWS / Olympische Spelen sluitingsceremonie #1 De werkkampen draaien weer
Mexicanobakker 2 weken geleden al:quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Die grap maakte ik al paar minuten voor je.
quote:
1000 van Krol vond ik ook best spannend. Maar je hebt gelijk hoor, ik vind de 5000 v sowieso de minste afstand.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was wel een mooie afstand qua spanningsopbouw en een hele mooie tijd
Nou en. Dit is wel gespeeld.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar we zijn nog geeneens klaar.
Niet eens. Dat was wel een race van niveau. Die van Krol viel gewoon tegen. Goed genoeg, maar de tijd had eigenlijk geen goud mogen zijn. Jammer dat daar niemand een écht goede race neer kon zetten.quote:
Verdommequote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mexicanobakker 2 weken geleden al:
[..]
Er is helemaal NIEMAND in de omroepwereld die zo mooi met wenkbrauwen en rimpeltjes kan spelen als Rivkah.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat ziet Rivkah er vreselijk uit
Het ging niet over niveau maar saaiheid.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:55 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Niet eens. Dat was wel een race van niveau. Die van Krol viel gewoon tegen. Goed genoeg, maar de tijd had eigenlijk geen goud mogen zijn. Jammer dat daar niemand een écht goede race neer kon zetten.
Stukje Phuketquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Er is helemaal NIEMAND in de omroepwereld die zo mooi met wenkbrauwen en rimpeltjes kan spelen als Rivkah.
Rivkah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |