SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Awwquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:21 schreef bitterbal het volgende:
Er hupste net een konijntje buiten
ja echt super schattig.quote:
Wild konijn of is er ergens een konijnenhok uit de tuin gewaaid.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:21 schreef bitterbal het volgende:
Er hupste net een konijntje buiten
Ja denk wild toch ? Kan ik vanaf hier ook niet zienquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wild konijn of is er ergens een konijnenhok uit de tuin gewaaid.
Nou ja als hij zwartwit gevlekt was dan moet er een belletje gaan branden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk wild toch ? Kan ik vanaf hier ook niet zien
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja als hij zwartwit gevlekt was dan moet er een belletje gaan branden.
nu niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is het goed. Anders mocht je hem voor me gaan vangen.
is dat ook vandaag?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nu extra popcorn in huis halen voor WW3.
Probeer je van een rustig weekend te genietenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is nog niet geheel duidelijk
wat ga je allemaal kopen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:37 schreef Karzai het volgende:
Gedoucht, ontbeten, de wasmachine staat aan
zo even naar de praxis en de action
wel veelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:46 schreef Karzai het volgende:
Stel voor dat we alle bomen kappen in Amsterdam, ze hebben 3 doden gister gemaakt
Alle bomen terug naar het bosquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:46 schreef Karzai het volgende:
Stel voor dat we alle bomen kappen in Amsterdam, ze hebben 3 doden gister gemaakt
Het is hier rustig.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Vanochtend is het vooral in het noorden nog onstuimig.
Begin er een beetje aan te wennen eigenlijk, die wind.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Vanochtend is het vooral in het noorden nog onstuimig. Tegen de avond waait het hard in het westen, tot windkracht 8, en zeker ook morgenavond is het stormachtig, verwacht het weerbureau.
Ik heb nu lekker het raam openquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Vanochtend is het vooral in het noorden nog onstuimig. Tegen de avond waait het hard in het westen, tot windkracht 8, en zeker ook morgenavond is het stormachtig, verwacht het weerbureau.
Hier balkondeur . geen gefluitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nu lekker het raam open
Denk dat het lopen gaat wordenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, het is nog even afwachten of ik vanmiddag met de trein kan
Als ik om 12:00 niet weg kan blijf ik dit weekend helaas thuis.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, het is nog even afwachten of ik vanmiddag met de trein kan
het is geen 28 graden en windstil maar het is nog droogquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:21 schreef gianni61 het volgende:
is het vandaag lekker weer of niet?
Zover is het toch ook weer niet lopenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ik dan liever de budabolide neem.
droog en zonnig, maar volgens mij waait het nog best stevig.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is geen 28 graden en windstil maar het is nog droog
dat is het nooitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
droog en zonnig, maar volgens mij waait het nog best stevig.
ik twijfel nog of het fietsweer is
Dan moet ik nu onderhand wegquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zover is het toch ook weer niet lopen
Denk dat z’n doordeweekse vriendin ook later weg is. Dus voor hem maakt het niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:22 schreef Ama het volgende:
Maar 14:00 weg ben ik best laat bij mijn vriend.
Is het zo ver reizen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:22 schreef Ama het volgende:
Maar 14:00 weg ben ik best laat bij mijn vriend.
Is maar een uurtje of 4/4,5 lopen tochquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet ik nu onderhand weg
Sowquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat z’n doordeweekse vriendin ook later weg is. Dus voor hem maakt het niet zoveel uit.
Valt mee maar een deel van het spoor ligt er hier sowieso al uit dit weekend dus moet sowieso een stuk met de bus wat ook weer extra reistijd is.quote:
Ik heb niet eens een fietsquote:
Hmm, okee.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Sow
[..]
Valt mee maar een deel van het spoor ligt er hier sowieso al uit dit weekend dus moet sowieso een stuk met de bus wat ook weer extra reistijd is.
Ja, dan moet ik dus nu weg als ik daar om 14.00 uur wil zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is maar een uurtje of 4/4,5 lopen toch
Opstaan danquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik dus nu weg als ik daar om 14.00 uur wil zijn.
quote:
Met een beetje geluk rijden de treinen weer vanmiddag en hoef je niet terug te lopenquote:
Die cups van lavazza zijn ook wel oké trouwens.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een beetje geluk rijden de treinen weer vanmiddag en hoef je niet terug te lopen
Dan weten we dat ook weer.. Die van de Lidl (?) zijn niet te hachelenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Die cups van lavazza zijn ook wel oké trouwens.
Dan maar wachten tot ze weer in de bonus zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Die cups van lavazza zijn ook wel oké trouwens.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zijn wat stoelen die een ander plekje hebben gevonden in de achtertuin en dat was de storm'schade' hierBij jullie verder schade?
Neuh alles staat nog, zelfs tuinstoelen zijn niet omgevallen.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Zo'n sierkrans die bij de buurvrouw aan de deur hing rolde wel als een soort tuimelkruid over de galerij gister.
Het valt mee dusquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Neuh alles staat nog, zelfs tuinstoelen zijn niet omgevallen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week paddenstoelen, vreet ik ook niet.
Ik heb op het balkon van die lampjes op zonne-energie staat maar die staan ook nog op hun plekquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Neuh alles staat nog, zelfs tuinstoelen zijn niet omgevallen.
Hm, ik heb blikjes Malibu, noten, zaden & pitten, hutspot en borek in mn persoonlijke bonus.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ineens koffie in m'n persoonlijke bonus. Hoe dan. Vorige week paddenstoelen, vreet ik ook niet.
Mijn voordeur had het af en toe beetje moeilijk volgens mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb op het balkon van die lampjes op zonne-energie staat maar die staan ook nog op hun plekmaar de achterdeur kraakte wel enorm.
Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaar leveeeeeeeenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:42 schreef CherryLips het volgende:
En m'n mangosiroop is op. Moet ik heeeelemaal voor naar een andere AH
zo lang mensen het glas in de bak doen is er niks aan de handquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaar leveeeeeeeen
Btw, ik was afgelopen donderdag weer in Ede (laatste keer), maar wat handig dat ze daar glasbakken direct naast de weg hebben geplaatst.
Lekke banden gegarandeerd
Bij mij slaat die ook nergens op voor volgende week, Valless meuk, roosvicee, koffiebonen. Maar het zijn er ook meer dan 10 zo te zien, dus zullen wel wat extra dingen erbij zittenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ineens koffie in m'n persoonlijke bonus. Hoe dan. Vorige week paddenstoelen, vreet ik ook niet.
Je hebt daar altijd glassplinters op de grond, ook al gedragen mensen zich netjesquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang mensen het glas in de bak doen is er niks aan de hand
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Btw, ik was afgelopen donderdag weer in Ede (laatste keer), maar wat handig dat ze daar glasbakken direct naast de weg hebben geplaatst.
Ik ben blij dat dit soort gebruiksaanwijzingen bestaan.quote:Anijsmelk
Bereidingswijze
Doe melk in een steelpannetje met dikke bodem.
Verwarm de pan op de laagste stand en blijf er bij.
Doe de inhoud van het anijsstaafje bij de melk.
Af en toe even roeren.
Door de samenstelling van melk kan het heel snel omhoog komen, dus blijf constant roeren tot dat de melk heet is.
Ja, hier ook.. altijd genieten als je het hoort knerpen onder de banden van anderenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]zou het niet weten, die van mij staan op de parkeerplaats van de supermarkt
Ja je hebt nu extra bonus ofzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij slaat die ook nergens op voor volgende week, Valless meuk, roosvicee, koffiebonen. Maar het zijn er ook meer dan 10 zo te zien, dus zullen wel wat extra dingen erbij zitten
Heb ik hier ook langs de weg, nog nooit wat van gemerkt eigenlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
rare glasbakken hebben julliequote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt daar altijd glassplinters op de grond, ook al gedragen mensen zich netjes
Als het dan ook nog eens dingen zouden zijn die je zou kopenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja je hebt nu extra bonus ofzo.
quote:
Ik heb het idee dat die extra bonus wel afgestemd is op hetgeen ik ooit heb gekochtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het dan ook nog eens dingen zouden zijn die je zou kopen
Nou hier niet hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
Persoonlijke bonus box zijn afaik dingen die je al eens gekocht hebt...
Ja normaal zijn dat 10 dingen die bij je aankopen passen, maar soms gooien ze er nog een paar extra algemene bij zoals nu, kan nu uit 14 dingen kiezenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
Persoonlijke bonus box zijn afaik dingen die je al eens gekocht hebt...
De campina volle kwark die ik heb is 1,89quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom is Danio kwark alweer ruim over een euro ? Niet normaal die prijzen
Dat zijn dus die algemene, die heb ik ookquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb komende week ook rare bonusdingen
Hagelslag. Eet ik nooit.
Van die vegetarische vleesschijven. Koop ik ook nooit.
Geniet ervanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De campina volle kwark die ik heb is 1,89
Dat is wel veruit de lekkerstequote:
Dit klinkt heel vies.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Van die vegetarische vleesschijven.
Eet je daar dan niets doorheen?quote:
Ik had gisteren een Valess ding, best smakelijk, maar ik hoef het nu ook niet wekelijksquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Valess. Het nadeel van die fantasiereclamebureaunamen is dat het net zo goed een treinaanbieder in Groningen kan zijn.
Waarom staan die dan niet bij de algemene bonusaanbiedingen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn dus die algemene, die heb ik ook
Ze hebben die van ons omgedraaid.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Hagelslag. Eet ik nooit.
Zo’n kaasding kan best lekker zijn op zich.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had gisteren een Valess ding, best smakelijk, maar ik hoef het nu ook niet wekelijks
Nope, gewoon zo direct vanuit de bak naar binnen lepelenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eet je daar dan niets doorheen?
Ja, ik had ook limonadesiroop.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben die van ons omgedraaid.
Dat spul smaakt toch ook wel een beetje naar restjes die ze van het spoor hebben geschraapt, dus in dat opzicht is het wel een pakkende naamquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Valess. Het nadeel van die fantasiereclamebureaunamen is dat het net zo goed een treinaanbieder in Groningen kan zijn.
Volgens mij lezen ze hier mee.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Hagelslag. Eet ik nooit.
Omdat die alleen voor eckte klanten zijn die de app gebruiken. Ofzoiets.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom staan die dan niet bij de algemene bonusaanbiedingen?
Welke smaak koop je?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De Haagen-Dasz is weer in de aanbieding![]()
Hallo AHquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij lezen ze hier mee.
Ik beheers me en ik koop niets, maar ik vind die Belgische chocolade of strawberry cheesecake wel erg lekkerquote:
Is een complot van de antivleeslobbyquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Hagelslag. Eet ik nooit.
Voor de eckte tier 1 loyalty-klantenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat die alleen voor eckte klanten zijn die de app gebruiken. Ofzoiets.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor de eckte tier 1 loyalty-klanten![]()
Strawberry cheesecake is lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik beheers me en ik koop niets, maar ik vind die Belgische chocolade of strawberry cheesecake wel erg lekker
Welke koop jij doorgaans?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Strawberry cheesecake is lekker
Aan bitterbal geven.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor de eckte tier 1 loyalty-klanten![]()
Heb nog steeds niks aan hagelslag
Dat sowieso. Die zullen niet rusten voordat iedereen aan de vegetarische schijven uit één van de walmende fabrieken van Unilever zit.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is een complot van de antivleeslobby
"Hoi! haaai! heeeee! hiiii"quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanmorgen echt veel bekenden tegengekomen bij rondje lopen.
Vegetarische producten betekent helaas niet automatisch dat het ook gezond isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat sowieso. Die zullen niet rusten voordat iedereen aan de vegetarische schijven uit één van de walmende fabrieken van Unilever zit.
Ja, alleen die eigenlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke koop jij doorgaans?
Hoi meneer Pestenaarquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hallo AHVolgende week de koffie in de bonus, oké?
Ik moet gelijk aan dat broodje met ijs-verhaal van jou denkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, alleen die eigenlijk![]()
Ik vind dat Italiaanse spagnola-ijs van AH erg lekker
O, de paaseitjes zijn in de bonusquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoi meneer Pestenaar
https://www.ah.nl/bonus/volgende-week
Gr gr Frans van de klantenservice
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan dat broodje met ijs-verhaal van jou denken![]()
Geen idee waarom.
Ze hebben de hagelslag al bij mij in de bonusbox gedaanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:02 schreef bitterbal het volgende:
ik kan mijn nieuwe bonus box nog niet zien
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben de hagelslag al bij mij in de bonusbox gedaan
Voor bij de koffiequote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, de paaseitjes zijn in de bonus
Ja, maar jij vond het niet lekker en het lijkt mij ook niet echt smakelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dat moet je echt eens proberen in Rome
Het is raar, maar wel een aparte ervaringquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jij vond het niet lekker en het lijkt mij ook niet echt smakelijk![]()
![]()
Pfff, zou wel graag naar Rome gaan ...
omgquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de app op bonus klikken en dan kun je bovenaan de week aanpassen.
Dan moet je bij Elsemieke van de marketingafdeling zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is echt niet goed voor mij dat Pasen tegenwoordig in januari begint
Even hond knuffelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hoi! haaai! heeeee! hiiii"
Blije honTquote:
En sint eind augustusquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is echt niet goed voor mij dat Pasen tegenwoordig in januari begint
Ja, dat is wel slim, ik was ooit in april gegaan, dan is het qua drukte ook nog wel te doen, maar in het hoogseizoen is het een echte no-goquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is raar, maar wel een aparte ervaring
Ja, zo’n toffe stadMaar als ik ga, ga ik weer in januari.
Die vind alles best. Mocht ook nog wat melkschuim oplikken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blije honT
Of vind hij aandacht niet leuk?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:13 schreef mschol het volgende:
melding bij VVE gemaakt, ben niet de enige en meerdere stukken glas beneden op de grond
mja, gelukkig veiligheidsglas, dus voornamelijk grote stukken en aan de achterkant van de flat, dus zeer weinig volk dat daar looptquote:
Veiligheidsglas valt toch juist in van die korrels uit elkaar zoals bij bushokjesquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, gelukkig veiligheidsglas, dus voornamelijk grote stukken en aan de achterkant van de flat, dus zeer weinig volk dat daar loopt
De eerste keer was ik er in september. Maar toen was het voor mij ook veel te warmquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is wel slim, ik was ooit in april gegaan, dan is het qua drukte ook nog wel te doen, maar in het hoogseizoen is het een echte no-go![]()
Met NY was ik ook ergens in jan/ feb gegaan en dan heb je toch beduidend minder mensen = joy
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:09 schreef LTVDK het volgende:
Ga denk zo maar even naar Budadorp lopen om bij de Intertoys Horizon te gaan halen
Nou wij waren daar april/ mei en toen hadden ze de airco nog niet aan (want buiten het seizoen), maar toen was het al 28-30 graden ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De eerste keer was ik er in september. Maar toen was het voor mij ook veel te warm
Ik ken nog wel iemand met connecties bquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:18 schreef gianni61 het volgende:
ik vind de bank niet meer die ik wil
Is wel een kutwinkel daar trouwensquote:
oke, ik zoek iets cognacbruin en leer 2zitsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand met connecties b
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:09 schreef LTVDK het volgende:
Ga denk zo maar even naar Budadorp lopen om bij de Intertoys Horizon te gaan halen
Ja weet je hoe briljant dat eerste deel wasquote:
Bedankt hequote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
2x geniest en niet 3x, dus morgen schijtweer
nee :pquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet je hoe briljant dat eerste deel was
ja godver !!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
* snuift nog wat niespoeder opquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou wij waren daar april/ mei en toen hadden ze de airco nog niet aan (want buiten het seizoen), maar toen was het al 28-30 graden ofzovoor mij wel het teken dat dit geen overbodige luxe is
Ik kan me nog goed herinneren dat het een Speelboom was, met een chagrijnige ouwe vent als eigenaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel een kutwinkel daar trouwens
Volgens mij is het nog steeds dezelfde ventquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren dat het een Speelboom was, met een chagrijnige ouwe vent als eigenaar.
jaaa leukquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:33 schreef LTVDK het volgende:
Besteld voor afhalen, maar eventjes omkleden en schoenen aantrekken
De vraag is tegenwoordig of het dan ook af is of je nog een half jaar moet wachten totdat het werkt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:29 schreef bitterbal het volgende:
zie dat er 4 jaar aan gewerkt is door 350 mensen om dat spel te maken
je bedoeld de laadtijd als je het spel in de playstation doet?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De vraag is tegenwoordig of het dan ook af is of je nog een half jaar moet wachten totdat het werkt.
nee, je ben anno 2022 meer een betatester dan een gamerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je bedoeld de laadtijd als je het spel in de playstation doet?
de volgende storm komt maandag iddquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de volgende storm komt maandag idd
Het is een Playstation exclusive, die werken gelukkig vrijwel altijd direct perfect op releasequote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, je ben anno 2022 meer een betatester dan een gamer
volgens mij juist niet want dan kan je glassplinters krijgenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veiligheidsglas valt toch juist in van die korrels uit elkaar zoals bij bushokjes
Ja alleen jezelf niet opensnijdenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij juist niet want dan kan je glassplinters krijgen
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:48 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik ga maar voordat ik straks Buda nog tegenkom
eff ingelezen: het kan breken maar blijft zoveel mogelijk 1 geheel, als het echt breekt komen er idd die korreltjesquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:48 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik ga maar voordat ik straks Buda nog tegenkom
KWIWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
Kwiwi is tegen de berg aan gewaaid.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
KWIWIIIIIIIIIIIIIIIIIII
heeft het in de bergen gewoeid?
Kijken hoe de buren staan te klungelen om hun loungeset uit de sloot te vissen.quote:
Ik heb geen uitzicht op een slootquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kijken hoe de buren staan te klungelen om hun loungeset uit de sloot te vissen.
Leren, eten, slapen, serie kijken, fokken.. zoiets ?quote:
niet in de volgorde hoop ik?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leren, eten, slapen, serie kijken, fokken.. zoiets ?
Ben nu bezig met leren en ga zo eten.. misschien daarna een slaapjequote:
Ownoessquote:
Toch maar verhuizen dan, dan kan je vandaag direct veel geld uitgevenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb geen uitzicht op een sloot
Misschien toch maar veel geld uitgeven vandaag.
tevens: POES !
Veel schade?quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon bestuursdino heeft het gemaakt zegt hijmaar zag net mensen op het dak
fokken doe ik nu, serie kijken zometeen misschien nog. en er moet nog minimaal 2x gegeten worden voordat slapen aan de beurt is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben nu bezig met leren en ga zo eten.. misschien daarna een slaapjewat is er mis met die volgorde ?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik zie nu een dino met een brilletje op
hebben ze al aangeboden het te repareren?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:15 schreef bitterbal het volgende:
en de oudjes zijn allemaal erg begaan met mijn scooter
nee dat nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben ze al aangeboden het te repareren?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja bedoel gewoon weer zo'n oude man die hier al vanaf het begin woont![]()
die ex bestuursgriezel die is al 86. Bizar. je ziet het echt niet. Met goed weer fiets hij nog 50 km op een dag
ja dit is echt absurd. En hij loopt ook nog rechtop. UIteraard wel wat rimpels maar niets geksquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Sommige mensen zijn echt nog fit
Wauw, op zo'n manier wil ik ook wel 86 worden!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja bedoel gewoon weer zo'n oude man die hier al vanaf het begin woont![]()
die ex bestuursgriezel die is al 86. Bizar. je ziet het echt niet. Met goed weer fiets hij nog 50 km op een dag
Andere schoenen kopen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
ben ik bijna 3 dagen vrij en nog steeds pijn in mijn voeten tijdens het lopen
In BB's geval: andere voeten kopenquote:
wat een aso's!quote:
Staat de kerktoren nog?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:26 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Zo zou ik wel 40 willen worden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wauw, op zo'n manier wil ik ook wel 86 worden!
dat komt al best dichtbijquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo zou ik wel 40 willen worden.
Koop toch lekker een scooter of zoquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
ben ik bijna 3 dagen vrij en nog steeds pijn in mijn voeten tijdens het lopen
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo zou ik wel 40 willen worden.
Lekker met de scooter door het restaurant.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop toch lekker een scooter of zo
quote:
andere schoenen kopen voor werk ook als je daar zo'n last van houdtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga voorlopig niet die reeboks aantrekken waar ik altijd op werk. Hopelijk werkt dat
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop toch lekker een scooter of zo
Dan komt dat wel goedquote:
Huh, jij was toch jonger dan ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dan word ik 38quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik tel de Corona-jaren ook niet mee.
Oh… dan ben ik ook nog in de 30quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik tel de Corona-jaren ook niet mee.
Nee ik ben een oud vel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Huh, jij was toch jonger dan ik?
Ik hoop dat hij in een kanaal is gewaaid en niks meer kan zeggen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Godverdomme. Een of andere mongool heeft z'n puppy in het bos vastgebonden tijdens de storm gister. Achtergelaten. Ik hoop dat die lul een boom op z'n kop heeft gekregen, tak door z'n oog, alles.
aww.. mag ik dat doen bij hem?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Godverdomme. Een of andere mongool heeft z'n puppy in het bos vastgebonden tijdens de storm gister. Achtergelaten. Ik hoop dat die lul een boom op z'n kop heeft gekregen, tak door z'n oog, alles.
Ik snap niet hoe je zulke dingen over je hart kan verkrijgenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:59 schreef CherryLips het volgende:
ik vind dat het te hard waait nogquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:04 schreef Ygritte het volgende:
Ik wil eigenlijk in het bos op de fiets baggeren, maar dat is nou niet echt the place to be na gisteren
wij allemaal hier toch?quote:
Ja die zit ook wel een beetje op de wip wap… maar nog steeds, ik wil eruit, zon schijntquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind dat het te hard waait nog
Ik zou zeggen ney denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:07 schreef gianni61 het volgende:
ik twijfel tussen yay, ney of te duur
https://www.loods132.com/(...)dustrieel-kookeiland
Soms voel ik mij wel een oud wijf maar 32 is eigenlijk nog best jong.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen vond ik mij ook al best wel oud. Nu denk ik….. joahhhhh da was nie…..
Ik heb in de keuken een loze ruimte onder een werkblad. (mijn ouders hadden hier vroeger de kattenbak staan)quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ney denk ik.
Voor hoe wat waar had je hem bedacht?
Precies!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms voel ik mij wel een oud wijf maar 32 is eigenlijk nog best jong.
Zie ik dan wel weer.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Precies!Komende jaren ga je vanzelf denken ‘hoe teh fuck krijg ik ineens rimpels’ en ‘hoezo zie ik hier een grijze haar’.
Hoe oud of jong ben je dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:13 schreef mschol het volgende:
ik ga er maar gewoon vanuit dat ik al over de helft van mn leven ben
Ik zou hem voor het gebruiken van keukenspullen of etenswaar een beetje ‘viezig’ vinden. Maar ik ben op dat gebied raarquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb in de keuken een loze ruimte onder een werkblad. (mijn ouders hadden hier vroeger de kattenbak staan)
deze zou daar onderin passen, dan heb ik weer extra laatje en met een beetje aanpassing denk ik dat ik de combi magnetron nog wel passend krijg tussen dit rekje en het blad.
Ik geloof dat ik hier andere n=1 ervaringen mee hebquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen allenWeer 3:54 extra voorjaar vandaag
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je weet dat je dingen kunt schoonmaken hequote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou hem voor het gebruiken van keukenspullen of etenswaar een beetje ‘viezig’ vinden. Maar ik ben op dat gebied raar
Ik ben geen hondenliefhebber, maar dit is wat het isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hier andere n=1 ervaringen mee heb
Nou persoonlijk hoop ik wel ouder dan ergens tussen de 70-80 te worden. Maar dan wel met een niet al te krakkemikkerig lijf en een heldere geest.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
"wat" ouder dan 35 maar onder de 40
ik verwacht gewoon niet al teveel met mijn gezondheidquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou persoonlijk hoop ik wel ouder dan ergens tussen de 70-80 te worden. Maar dan wel met een niet al te krakkemikkerig lijf en een heldere geest.
Ik wil nog te veel dingen doen dus krijg het na mijn 67e nog druk
Nee, want materiaal wat niet glad is en wat niet echt lekker af te nemen valt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je weet dat je dingen kunt schoonmaken he
glad maken danquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, want materiaal wat niet glad is en wat niet echt lekker af te nemen valt.
Dus schoonmaken voor de bühne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |