SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Awwquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:21 schreef bitterbal het volgende:
Er hupste net een konijntje buiten
ja echt super schattig.quote:
Wild konijn of is er ergens een konijnenhok uit de tuin gewaaid.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:21 schreef bitterbal het volgende:
Er hupste net een konijntje buiten
Ja denk wild toch ? Kan ik vanaf hier ook niet zienquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wild konijn of is er ergens een konijnenhok uit de tuin gewaaid.
Nou ja als hij zwartwit gevlekt was dan moet er een belletje gaan branden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk wild toch ? Kan ik vanaf hier ook niet zien
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja als hij zwartwit gevlekt was dan moet er een belletje gaan branden.
nu niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is het goed. Anders mocht je hem voor me gaan vangen.
is dat ook vandaag?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nu extra popcorn in huis halen voor WW3.
Probeer je van een rustig weekend te genietenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is nog niet geheel duidelijk
wat ga je allemaal kopen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:37 schreef Karzai het volgende:
Gedoucht, ontbeten, de wasmachine staat aan
zo even naar de praxis en de action
wel veelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:46 schreef Karzai het volgende:
Stel voor dat we alle bomen kappen in Amsterdam, ze hebben 3 doden gister gemaakt
Alle bomen terug naar het bosquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:46 schreef Karzai het volgende:
Stel voor dat we alle bomen kappen in Amsterdam, ze hebben 3 doden gister gemaakt
Het is hier rustig.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Vanochtend is het vooral in het noorden nog onstuimig.
Begin er een beetje aan te wennen eigenlijk, die wind.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Vanochtend is het vooral in het noorden nog onstuimig. Tegen de avond waait het hard in het westen, tot windkracht 8, en zeker ook morgenavond is het stormachtig, verwacht het weerbureau.
Ik heb nu lekker het raam openquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Vanochtend is het vooral in het noorden nog onstuimig. Tegen de avond waait het hard in het westen, tot windkracht 8, en zeker ook morgenavond is het stormachtig, verwacht het weerbureau.
Hier balkondeur . geen gefluitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nu lekker het raam open
Denk dat het lopen gaat wordenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, het is nog even afwachten of ik vanmiddag met de trein kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |