quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Samen in bad naar de sterren kijken.
Voor in de badkamer is zoiets ook wel leuk bedenk ik me nu ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Samen in bad naar de sterren kijken.
Da's vast ook een storm of zoquote:
Grrrrrrrr. Zero points.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kan er ook voor zorgen dat mensen sterren zien, kost je niks
Hij is ook wel veilig. Werkt op een USB poort/adapter.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor in de badkamer is zoiets ook wel leuk bedenk ik me nu ja.
toch besteld. En hoop dat die een lange tijd ondersteund word. Anders vinden we wel een manier zodat het kan. Hopelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
aja voor dat geld gewoon bestellen borrelnootje
doe eensquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
Mag ik de kandidaten selecteren?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
leuk kadootje, heb je verdiend!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
toch besteld. En hoop dat die een lange tijd ondersteund word. Anders vinden we wel een manier zodat het kan. Hopelijk.
Krijg je er gratis psychedelica bij eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
toch besteld. En hoop dat die een lange tijd ondersteund word. Anders vinden we wel een manier zodat het kan. Hopelijk.
vind ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
leuk kadootje, heb je verdiend!
Misschien het natuurlijke bijeffect alsof je in het universum waantquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Krijg je er gratis psychedelica bij eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |