quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik denk dat ik meer reis en gereisd heb dan 90% van de kandidaten die er over begint. Maar goed, misschien sta ik er ook wel anders dan gemiddeld in qua het er over hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:58 schreef Pisces29 het volgende: [..] Ja maar is het volgens mensen hier dan ook wel mogelijk om het bescheiden op te noemen dan? Je mag gewoon niet een land noemen of je wordt afgeschoten.
Iemand die zelf reist reageert niet zo, vandaar mijn conclusie.
Meh...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:03 schreef Bugno3 het volgende:
Moet dus 10 kg vanaf, dan een plaatje.
Wel een kinnetje maar ze is niet dikquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:03 schreef Bugno3 het volgende:
Moet dus 10 kg vanaf, dan een plaatje.
Misschien ben je wat meer nuchter en gematigdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik meer reis en gereisd heb dan 90% van de kandidaten die er over begint. Maar goed, misschien sta ik er ook wel anders dan gemiddeld in qua het er over hebben
Ik vond z’n zinnen oprecht overkomen. Voor het eerst.quote:
Zelf ook een dikkerdje denk ik?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:05 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Wel een kinnetje maar ze is niet dik
Behalve in mijn oordeel over reizende boomersquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien ben je wat meer nuchter en gematigd
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |