SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Nu zien we hoe bal haar tinderdates in de wacht sleept
het zijn borstjesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:04 schreef UitStraling het volgende:
Wat hebben taco's met seks te maken dan?
Moeten we ook nog kamelentenen aan je gaan uitleggen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik snap 'm ook niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:04 schreef UitStraling het volgende:
Wist jij dat ze zo ordinair, loops en wild was?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Nu zien we hoe bal haar tinderdates in de wacht sleept
Taco is vagina. Twee taco's is lesbisch slaapfeestje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:04 schreef UitStraling het volgende:
Hij snapte dat liedje over die grote bloemkolen ook al nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we ook nog kamelentenen aan je gaan uitleggen?
Oh.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Taco is vagina. Twee taco's is lesbisch slaapfeestje.
Nee, ben wel een tikje geschokt nu.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wist jij dat ze zo ordinair, loops en wild was?
Nee, dat zie ik er echt niet inquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel BN-er-volgend Nederland in rep en roer nu.quote:In Amsterdam rijdt een auto onder een vallende boom door. De wagen wordt nog wel geraakt, maar het gaat net goed. Voormalig presentatrice Ellemieke Vermolen laat weten dat zij in de auto zat.
Nee want ik had eens wat met een ordinaire kapster en die droeg vaak hotpants, die zag je al vanaf vijftig meter met haar tweede mondje praten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we ook nog kamelentenen aan je gaan uitleggen?
Leerzame user ben jijquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In een auto met Belgisch kenteken, vuige belastingontduiker dat het isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel BN-er-volgend Nederland in rep en roer nu.
en je hoorde vanaf driehonderd meter haar eerste zeker.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want ik had eens wat met een ordinaire kapster en die droeg vaak hotpants, die zag je al vanaf vijftig meter met haar tweede mondje praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Vandaar dat ik hem niet snaptequote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die is/was toch met Sergio Herman?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In een auto met Belgisch kenteken, vuige belastingontduiker dat het is
Geen idee wie dat is, is dat een Belg?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is/was toch met Sergio Herman?
Meisje ziet een leuke kameel, kijkt vanaf de kameel naar een jongen, die loopt hard weg maar ze bind hem vast in haar huis en daar melkt ze alle auberginesap uit de arme jongen?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meisje ziet een leuke kameel, kijkt vanaf de kameel naar een jongen, die loopt hard weg maar ze bind hem vast in haar huis en daar melkt ze alle auberginesap uit de arme jongen?
Ik snap er ook de bliksem van hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meisje ziet een leuke kameel, kijkt vanaf de kameel naar een jongen, die loopt hard weg maar ze bind hem vast in haar huis en daar melkt ze alle auberginesap uit de arme jongen?
Die onderste gaat helemaal aan mijn beschaafde brein voorbij, doe eens debiel met je handen en dan schieten we samen een raket af?quote:
Allemaal dankzij the hot Bal from the Netherlandsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:13 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Maar je woont toch niet in Oldenzaalquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[ twitter ]
Dit is dus precies het scenario waar ik geen zin in heb nu.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:13 schreef bitterbal het volgende:
Nee. ZO precies nou ook weer niet. Ook niet in een laag arbeiderswoningkje. En ook niet gehuurd en dat is misschien wel het grootste probleem.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar je woont toch niet in Oldenzaal
baantje voor jou?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:13 schreef bitterbal het volgende:
NOU MOET JE EENS EVEN GOED NAAR ME LUISTEREN MENEER DE VERVELENDE VERTELLERquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Ba
[..]
baantje voor jou?
https://www.instagram.com/reel/CZwp0D2ABCb/?utm_medium=copy_link
Ik durf het niet uit te leggen aan je onschuldige ziel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die onderste gaat helemaal aan mijn beschaafde brein voorbij, doe eens debiel met je handen en dan schieten we samen een raket af?
Dat paard maar douwen als een dollequote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Ba
[..]
baantje voor jou?
https://www.instagram.com/reel/CZwp0D2ABCb/?utm_medium=copy_link
Heb ik niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooi... pass eens een blike DrFoots
Heb je een toeval of wat?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooi... pass eens een blike DrFoots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |