quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben niet bang aangelegd maar heb voorlopig mijn portie bad luck wel gehad
vorige week schoorsteenbrandquote:
Hier is het nu relatief rustig. Met de nadruk op relatief.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
vorige week schoorsteenbrand
dus zit nu niet op stormschade te wachten
gaat hier nu echt hard
Hij heeft zelfs zijn ui weg gegooidquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:54 schreef greysbones het volgende:
@:B00ster
kun je me even zeggen waarom je niet meer komt?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs zijn ui weg gegooid
@B00STER we zitten hierquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
die man verdient op portie![]()
![]()
![]()
![]()
jouw ui!!!!
Boom op een auto?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
De wind die ik net heb gelaten was nu eens schadelijk
Alle planten in een cirkel van 450 meter rondom ons huis zijn direct gestorven, om nog maar te zwijgen over al het dierenleedquote:
dat zal het zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:B00STER we zitten hier
Misschien zit hij nog steeds in het topic van 13-2
#Bidden4Boosterquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zal het zijn
301 is echt de laatste post
@:B00ster
Hij MOET GVD gewoon terug komenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
we wish he will return safely
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij MOET GVD gewoon terug komen![]()
Die MOET inderdaad ook snoei en snoei hard terug deze kant op geslagen worden!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
helemaal mee eens
en @:Foshizzle ook
Gebeld en niet teleur gesteldquote:
quote:
klopt, daarom had ik hem er ook niet afgekniptquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
Dat nummer klopt niet eens, heeft maar 9 cijfers ipv 10
Toch wel jammer ergensquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
klopt, daarom had ik hem er ook niet afgeknipt
Ook wel goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Redelijk rustig
Hoe was die van jou?
Niet echt eigenlijk, zie ik morgen enz wel weerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook wel goed.
Nog wilde plannen voor het weekend?
quote:
Hey Schakelquote:
zet 'm precies goed aanquote:
Als we je niet meer zien, het was fijn je gekend te hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
zo met gevaar voor eigen leven maar even naar het tuinhuisje
Gewoon kruipend er heenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
Samen met @suzi1 zeker?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Je bent hier meer geliefd dan in de cos
heeft ie haters?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Hier is iedereen geliefd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ja die!quote:
ja!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
als het van dat nr is wel dan zijn dat ze
Inmiddels weer topfitquote:
Mooizoquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Inmiddels weer topfit
Mag morgen weer naar buiten
Zit er nog iemand in?quote:
En weer naar de supermarktquote:
Aan de cojona geweest?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Inmiddels weer topfit
Mag morgen weer naar buiten
oh echt joh, leuk weetje!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:49 schreef engine het volgende:
Dit nummer hebben ze ooit voor Thunderdome gemaakt omdat ze kwamen optreden. Daar kwam zoveel commentaar op dat ze uiteindelijk niet gekomen zijn. Vond het zelf wel jammer....best leuk die combi van hiphop/hardcore.
Lekker je eigen boodschapjes doen, met de winkelwagen door de winkel racenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
En weer naar de supermarktDat heb ik nog het meest gemist
Jupquote:
Vroem vroemquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker je eigen boodschapjes doen, met de winkelwagen door de winkel racen
Ik heb een relaxte regendouche, zin om te komen proberen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker je eigen boodschapjes doen, met de winkelwagen door de winkel racen
Moet al drie dingen proberen bij jouw, krijg het nog drukquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een relaxte regendouche, zin om te komen proberen.
Ik zit weer wattenstaafjes m'n neus in te duwen omdat er iemand een besmette keuter had.quote:
Bambi heeft weer goed gesmaakt!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo lekker bordje met eten zeg
Ja die zelftestjes heb ik ook meerdere gedaan. Allemaal negatief.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit weer wattenstaafjes m'n neus in te duwen omdat er iemand een besmette keuter had.
Kop op, iedereen heeft een beetje positiviteit in z'n leven nodig he!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die zelftestjes heb ik ook meerdere gedaan. Allemaal negatief.
Dat is wel gezellig zeg.. Was t nog druk in restaurant?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Bambi heeft weer goed gesmaakt!
En we hebben een heel leuk gesprek gehad met een stel deftige mensen aan de tafel naast ons!
Dat vinden we vaak ook echt leuk.
Mijn glas is volquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Kop op, iedereen heeft een beetje positiviteit in z'n leven nodig he!
Lachebekkiequote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mannetje HAD een PAAR rustige momenten terwijl we aan het eten waren!
Het was vrijwel helemaal uitgestorven. De medewerkers daar wisten echt niet wat ze meemaakten, maar trokken wel de conclusie dat het door de storm kwam.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel gezellig zeg.. Was t nog druk in restaurant?
Handig. Maar goed, ik heb geen klachten dus ga niet naar de GGD. Als je ergens wil komen waar je zeker weet dat meer dan de helft van de mensen om je heen cojona heeft is het de teststraatquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die zelftestjes heb ik ook meerdere gedaan. Allemaal negatief.
Haha ja dat is ook wel zoquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Handig. Maar goed, ik heb geen klachten dus ga niet naar de GGD. Als je ergens wil komen waar je zeker weet dat meer dan de helft van de mensen om je heen cojona heeft is het de teststraat
Momentje.quote:
Mwa dan gaan mensen niet zo snel de deur uit voor een etentjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was vrijwel helemaal uitgestorven. De medewerkers daar wisten echt niet wat ze meemaakten, maar trokken wel de conclusie dat het door de storm kwam.
Ik heb hier net een glaasje whiskey ingeschonken!quote:
Lekker op tijd @Deisyy !!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:B00STER we zitten hier
Misschien zit hij nog steeds in het topic van 13-2
BOOSTER vriend.quote:
Volgens de voorspellingen is het morgen bijna net zo erg als nu.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa dan gaan mensen niet zo snel de deur uit voor een etentje
Hopen dat t morgen toch minder hard waait..
Daar ben je!quote:
Lijkt me leukquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen als je naar Wonderland toe gaat!
Tof je weer te zien, we begonnen je te missen.quote:
Ja hij en ik hebben sowieso nog onafgemaakte zaken enzo!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tof je weer te zien, we begonnen je te missen.
Maandag al, maar ik was te druk om het hier te melden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het waait idd behoorlijk hard, begin van de middag viel hier nog best meequote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens de voorspellingen is het morgen bijna net zo erg als nu.
Wel grappig, vlak voor we vertrokken waren de voorspellingen dat de windsnelheden zo rond de 30 km/u zouden liggen, maar nu is het blijkbaar 63!Oepsje......
Echt, die blauwen ook. Met deze UI weiger ik je RED te noemen he.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben je!![]()
Er is iets mis gegaan in de taakoverdracht
Als we haar ook niet hadden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik mezelf ook. Bedank @:greysbones maar
voor de terugkeer dan
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
voor de terugkeer dan
Zolang dat niet op de cursus scherpschutters was, fijn om te horen!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mafketel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zolang dat niet op de cursus scherpschutters was, fijn om te horen!
Volgens mij heeft jouw smoezenboek een upgrade nodigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maandag al, maar ik was te druk om het hier te melden.
Zeg dan maar Coquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Echt, die blauwen ook. Met deze UI weiger ik je RED te noemen he.
Heeft ze je aan je haren het topic in getrokken?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
voor de terugkeer dan
ik ben hier echt de hele week niet geweestquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Volgens mij heeft jouw smoezenboek een upgrade nodig
Have fun!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:09 schreef ToT het volgende:
Ow maar family time hier weer!
Niet weer ineens weg gaan he, B00ster!
Fok Vakantie niet nee, tenminste ik nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hai, dankjewel. Gaat er nooit iemand op vakantie hier?
Hmm ja op de eerste. En nee op de tweede. Lang verhaal.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft ze je aan je haren het topic in getrokken?
Was je VIV-moe?
Jawel, maar daar wordt vooraf een verlofaanvraag voor ingediendquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar bij jou springt niet het halve forum op je nekquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ben hier echt de hele week niet geweest
Is lekker hoor af en toe even uitwaaienquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Fok Vakantie niet nee, tenminste ik niet
Haha! duidelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Fok Vakantie niet nee, tenminste ik niet
Jij werkt hier, ik nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, maar daar wordt vooraf een verlofaanvraag voor ingediend
Het belangrijkste is dat je er weer bentquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hmm ja op de eerste. En nee op de tweede. Lang verhaal.
nee tenzij het een verplichte vakantie isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik was elders hierquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar bij jou springt niet het halve forum op je nek
B00STERquote:
Konijnekop! Dank u!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
B00STER![]()
![]()
Goed je weer te zien posten kerel![]()
Nee maar jij kanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg er alleen niet voor betaald
quote:
Morgen is het wel weer te doen toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het waait idd behoorlijk hard, begin van de middag viel hier nog best mee
Wind is ook gedraaid volgens mij
En morgen moet ik nog wel de duur uit voor boodschappen
Het is dat ik weet wie me zo noemt, anders had ik SBE gemaand met de Eendelijke garde jouw kant op te komen om je een pak slaag te gevenquote:
Volgens ToT niet, maar zie idd morgne ook nog wind..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen is het wel weer te doen toch?
Er is een boom vermist?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
net nog een NL alert ontvangen voor deze regio
Ik had er vanmorgen al eentje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
net nog een NL alert ontvangen voor deze regio
Alweer? hij heeft vorige week nog in mijn teennagel gebeten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik weet wie me zo noemt, anders had ik SBE gemaand met de Eendelijke garde jouw kant op te komen om je een pak slaag te geven
Toen heb ik hem jouw kant op gestuurd omdat hij alweer de jonkdames benaderde met seksueel overschrijdend gedragquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Alweer? hij heeft vorige week nog in mijn teennagel gebeten.
Hard waaien mag, maar een windkrachtje of 2 zou ik er wel graag af zien.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens ToT niet, maar zie idd morgne ook nog wind..
Die wat ik vanmorgen kreeg was al specifiek voor mijn regio.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
s
[..]
straks 1 voor heel nl
nu voor deze regio
Wij kregen er rond 17:15 eentje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
s
[..]
straks 1 voor heel nl
nu voor deze regio
Morgen start rustiger met zonnige perioden. Het blijft droog tot de middag. Dan neemt vanuit het westen de bewolking toe en gaat het regenen. De temperatuur komt uit op een graad of 8. Er staat een matige tot vrij krachtige, en langs de kust krachtige of harde zuidwestenwind. In de avond kan de wind in het westelijk kustgebied af en toe stormachtig worden, windkracht 8, met kans op zware windstoten tot 95 km/u.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hard waaien mag, maar een windkrachtje of 2 zou ik er wel graag af zien.
dank u mevrouw paulusmaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Morgen start rustiger met zonnige perioden. Het blijft droog tot de middag. Dan neemt vanuit het westen de bewolking toe en gaat het regenen. De temperatuur komt uit op een graad of 8. Er staat een matige tot vrij krachtige, en langs de kust krachtige of harde zuidwestenwind. In de avond kan de wind in het westelijk kustgebied af en toe stormachtig worden, windkracht 8, met kans op zware windstoten tot 95 km/u.
En dan stuur je hem naar mij?? Wat moet ik daar aan doen dan haha.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toen heb ik hem jouw kant op gestuurd omdat hij alweer de jonkdames benaderde met seksueel overschrijdend gedrag
Precies op de seconde mis posten.quote:
het lot tart mij weer eensquote:
Ik dacht dat jij hem wel het een en ander kon bijbrengen over hoe je de vrouwtjes versiertquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
En dan stuur je hem naar mij?? Wat moet ik daar aan doen dan haha.
Maar wel met klasse en stijl en precies 1 seconden te laatquote:
dit verzacht de pijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wel met klasse en stijl en precies 1 seconden te laat
Ik had serieus gewoon moeten zeggen dat mijn nickname een ode aan die prik wasquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hem wel het een en ander kon bijbrengen over hoe je de vrouwtjes versiert
Op de sec. mis hebben is ook knap.quote:
Heul knap.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op de sec. mis hebben is ook knap.
ik dacht aan de kermisattractiequote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had serieus gewoon moeten zeggen dat mijn nickname een ode aan die prik was
Nog beter! Alhoewel, in deze context he.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik dacht aan de kermisattractie
Zwieren, zwaaien en knoeperrrrrrrhard door het luchtruim draaien! Whoppa!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik dacht aan de kermisattractie
een wild ritjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zwieren, zwaaien en knoeperrrrrrrhard door het luchtruim draaien! Whoppa!
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zwieren, zwaaien en knoeperrrrrrrhard kontje draaien
21:21:21quote:
SpannOndquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
of gespiegeldhet lot beslist
![]()
Nootje!!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
of gespiegeldhet lot beslist
![]()
Ik heb het in mijn excel lijst genoteerdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had serieus gewoon moeten zeggen dat mijn nickname een ode aan die prik was
Deze maan welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een maan waait niet zo makkelijk weg
is dat op plafond of heeft een speciale werking?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb mijn sterrenlampje weer aan en ik voel mij weer helemaal zen worden.
Ja gaat redelijk de goede kant op weerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeey gurllll
alles goed?
Zo'n lamp die het heelal op alle muren projecteerd?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb mijn sterrenlampje weer aan en ik voel mij weer helemaal zen worden.
Mijn nicnkame is vernoemd naar de stuwwaket van de Apollo 13. The Booster! Zo. Dat moet je in je Excel zetten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn excel lijst genoteerd
[insert 'het ontspant eend zijn eigen sterretje' garpje]quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is dat op plafond of heeft een speciale werking?
Ha daar!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn nicnkame is vernoemd naar de stuwwaket van de Apollo 13. The Booster! Zo. Dat moet je in je Excel zetten.
had hier een keer een post met 02.02.02quote:
echt ik denk dat vrijwel niemand dat zou denkenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn nicnkame is vernoemd naar de stuwwaket van de Apollo 13. The Booster! Zo. Dat moet je in je Excel zetten.
Mietjequote:
Sinds Corona heb ik de schijn wat tegen inderdaad. Maar ik heb hem al sinds 1999 haha.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
echt ik denk dat vrijwel niemand dat zou denken
Ze doet het gewoonquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
had hier een keer een post met 02.02.02
echt wtf was dat![]()
en een keer nachts in het muziek topic een nr met 3.33.33 tijdsaanduiding
Goed om te horenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja gaat redelijk de goede kant op weerHao gaat het met jou?
Ik vind het zielig voor dat meisje dat Eunice Storm heet.quote:
Ja en het mooiere weer, alleen nu ff nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Goed om te horenbetere tijden komen eraan
met mij gaat rustig
Projecteerd groene laserpuntjes op het plafond en de muren. Dat draait heel relaxed rond met een rode lavazweem.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is dat op plafond of heeft een speciale werking?
voorzienend oogquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sinds Corona heb ik de schijn wat tegen inderdaad. Maar ik heb hem al sinds 1999 haha.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor dat meisje dat Eunice Storm heet.
Ja hier ook sinds een uurtje of 19.00quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hier gaat het hard aan toe.
o nice! Ik ben nu nieuwsgierig geworden. Leuk ding.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Projecteerd groene laserpuntjes op het plafond en de muren. Dat draait heel relaxed rond met een rode lavazweem.
Ik ben er aan gehecht en gewend. En sowieso niet zo van het wisselen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
voorzienend oog
nee je bent gewoon loyaal aan je naam
De schade zal morgen overdag wel duidelijker zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja hier ook sinds een uurtje of 19.00
In 2020 was er Dennis Stormquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor dat meisje dat Eunice Storm heet.
Nou ik weet niet hoe het is waar jij (en jullie) woont, maar een NL Alert wegens weersomstandigheden is hier nog nooit eerder gebeurd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
De schade zal morgen overdag wel duidelijker zijn.
Ik ben zo benieuwd. Ben nu bij mijn moeder, vorige storm was er een boom omgewaaid bij mijn flat ( maar dan helemaal links dus niet bij mijn eigen flat ) dus hoop niet dat er nu 1 op mijn flat gaatquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
De schade zal morgen overdag wel duidelijker zijn.
Ze staat op het liveblog van de NOSquote:
Oh echtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze staat op het liveblog van de NOS
Ik zit in het oosten. Dicht bij veluwe gebied.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe het is waar jij (en jullie) woont, maar een NL Alert wegens weersomstandigheden is hier nog nooit eerder gebeurd.
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd. Ben nu bij mijn moeder, vorige storm was er een boom omgewaaid bij mijn flat ( maar dan helemaal links dus niet bij mijn eigen flat ) dus hoop niet dat er nu 1 op mijn flat gaat
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
o nice! Ik ben nu nieuwsgierig geworden. Leuk ding.
Arm kind!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)l-alert-blijf-binnen
niet dat ze er iets aan kan doen maar is toch niet echt leedvermaakquote:
Nee die had je kunnen zien aankomen zeg maarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
niet dat ze er iets aan kan doen maar is toch niet echt leedvermaak
Ja een mooie naam wel. Hoor je niet zo vaak.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee die had je kunnen zien aankomen zeg maarIk vind het overigens terzijde een hele mooie naam.
Leuke naam idd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee die had je kunnen zien aankomen zeg maarIk vind het overigens terzijde een hele mooie naam.
oooooooooooooooooo wauw.quote:
Zo'n ding wat kost het ongeveer? Nu ik dit zie wil ik dit ook wel aanschaffenquote:
3d printer?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn printer kan ook rubber printen. Daar kan je leuke speeltjes mee maken.
Voor je zusje?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
dit klinkt zooooo foutquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Thanks! Valt mee. Wat leuk zeg. FF denken.. zou ik bestellen of fysiek in de winkel gaan halen want de prijs is te overzien.quote:
inb4 onverwachtse rukwindenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
Je kan nu wel dit doen zonder op je bek te gaan
[ afbeelding ]
Oh van dat ding.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:52 schreef Schakeltopia het volgende:
hoe zit het zonder app? want je kunt er op rekenen dat over x jaren de app niet meer bestaat of werkt
Dan is het de bedoeling dat je een nieuwe kooptquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:52 schreef Schakeltopia het volgende:
hoe zit het zonder app? want je kunt er op rekenen dat over x jaren de app niet meer bestaat of werkt
ik lees dat het te bedienen is met en zonder de appquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:52 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens mij zit er wel wat standen op, maar dat kan badeendje ons vast wel vertellenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oh van dat ding.dat is wel een goede
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan is het de bedoeling dat je een nieuwe koopt
Je hebt een knop op de zijkant voor de verschillende thema's. Met de app kan je wel meer regelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:52 schreef Schakeltopia het volgende:
Op een of andere manier klinkt alles wat je zegt nu fout. Grey's schuld.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt een knop op de zijkant voor de verschillende thema's. Met de app kan je wel meer regelen.
ja maar waarschijnlijk niet je kleur instellen, niet de snelheid, het zal gelimiteerde functionaliteit bieden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik lees dat het te bedienen is met en zonder de app
Dit niet kunnen zonder op je bek te gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
Je kan nu wel dit doen zonder op je bek te gaan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt een knop op de zijkant voor de verschillende thema's. Met de app kan je wel meer regelen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Op een of andere manier klinkt alles wat je zegt nu fout. Grey's schuld.
Nou ja, zo gaat dat wel met veel dingen. Vooral van dit soort gimmicks.quote:
Jij hebt makkelijk praten met Stamperski's als voeten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit niet kunnen zonder op je bek te gaan
ja klopt inderdaad, heb je gelijk inquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, zo gaat dat wel met veel dingen. Vooral van dit soort gimmicks.
doe even een tiktokje zodat ik van jou kan lerenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit niet kunnen zonder op je bek te gaan
Samen in bad naar de sterren kijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
samen met badeendje naar de sterren kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |