abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8253523
Wie volgen er nog meer trainingen van het LessMills gebeuren?
Welke trainingen doe je? Welke blokken en welke tracks vond je het leukst?
Doe je ook nog automatisch alle bewegingen mee als je de muziek van een tijdje terug hoort?
En niet te vergeten, kom je ook naar dat mega-gebeuren volgend kwartaal?

Dus, vertel wat je ervan vindt enzo, ben erg benieuwd naar de ervaringen van anderen!

(lesmills is zeg maar de ontwikkelaar van de volgende trainingen: BodyPump, Body Combat, BodyBalance, RPM, BodyAttack, BodyJam en BodyStep)

modjes, dit staat echt apart van fitness, bodybuilding ect, dus geen slotje alsjullieblieft deze keer

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
  maandag 3 februari 2003 @ 14:54:46 #2
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_8254579
quote:
Op maandag 3 februari 2003 14:01 schreef Nyame het volgende:
Wie volgen er nog meer trainingen van het LessMills gebeuren?
WOEHOOOOOEEEEE Les Mills, maar dan vooral MIKE the bike MCSWEENEY
Wekelijks drie a vier keer 2 uurtjes spinning. Band maakt me niet uit, gisteren de nieuwste band 17, als ie maar niet gaat zingen!
[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
  maandag 3 februari 2003 @ 15:42:00 #3
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_8255492
Niemand?

[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
  maandag 3 februari 2003 @ 19:34:35 #4
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_8258819
Ik was vanmiddag bijna klaar met typen totdat de bliksem insloeg......

BodyPump, BodyAttack en normale Spinning (we hebben nog geen RPM licensie.)

Bodypump vind ik het leukste (Niet alleen omdat ik het meeste gewicht eraan hang in vergelijking met de rest van de groep )
Ik doe donderdags Bodybump en daarna een spinningles, een perfecte combinatie(heb ik mijn workout voor die dag ook weer gehad )

Wel even de BodyPump Dame posten he

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 03-02-2003 20:24]

In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_8265098
quote:
Op maandag 3 februari 2003 19:34 schreef Scighera het volgende:

Bodypump vind ik het leukste (Niet alleen omdat ik het meeste gewicht eraan hang in vergelijking met de rest van de groep )

En hoeveel gewicht hang jij eraan bij BodyPump per track?
ik echt niet veel, dus is niet de moeite van het posten waard. Als ik zeg dat ik bij het squatten al niet verder kom dan 7,5 kg per kant zegt dat wel genoeg denk ik, maar ik ben dan ook een meisje he!
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
  dinsdag 4 februari 2003 @ 06:13:17 #6
43276 Scighera
pi_8265197
Hangt ervan af:(alle gewichten excl. gewicht van de barbell)

enkele oefeningen;

Borst ("bankdrukken" en daarna opdrukken): 17.5-20kg
Onderrug/rug/schouder (door de knieën en dan roeien(rug), de rug strekken (onderrug) barbell naar de schouder brengen en boven je hoofd duwen): 17.5kg
Triceps(drukken en buigen gevolgt door smal opdrukken): 10kg

Oh ja, ik ben een jongen, 1.80@61kg ,ben 1.5 maand geleden begonnen met BP ('s woendags train ik ook mijn bovenlichaam met fitness)

Ben benieuwd of we beiden dezelfde muziek hebben bij BP (lijkt me wel): Bij Squats: Republica-Ready to go, rug: 2Unlimited; Never Surrender Remix

@Golfer
Resizen ok (ik wist niet hoe dat moest) maar om het plaatje nou buiten haar proporties te resizen vind ik niet echt mooi.

[Dit bericht is gewijzigd door Scighera op 04-02-2003 06:58]

pi_8285813
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 06:13 schreef Scighera het volgende:

Borst ("bankdrukken" en daarna opdrukken): 17.5-20kg
Onderrug/rug/schouder (door de knieën en dan roeien(rug), de rug strekken (onderrug) barbell naar de schouder brengen en boven je hoofd duwen): 17.5kg
Triceps(drukken en buigen gevolgt door smal opdrukken): 10kg

Oh ja, ik ben een jongen, 1.80@61kg ,ben 1.5 maand geleden begonnen met BP ('s woendags train ik ook mijn bovenlichaam met fitness)

Ben benieuwd of we beiden dezelfde muziek hebben bij BP (lijkt me wel): Bij Squats: Republica-Ready to go, rug: 2Unlimited; Never Surrender Remix

SHIIIIIT, da's wel veel gewicht wat je eraan kunt hangen zeg... (stiekem jaloers wordt), zeker voor de triceps!!

We hebben inderdaad dezelfde muziek en doen dezelfde oefeningen, da's wereldwijd zo!
Binnenkort komt de nieuwe ronde er weer aan, ik ben benieuwd watvoor muziek en oefeningen ze voor deze keer weer bedacht hebben! Ik hoop dat de track met lunges (hoe schrijf je dat?) een keertje mee gaat vallen, net zoals de tricepstrack, die triceps-pushups hoeven er van mij niet meer in hoor!

Weet jij trouwens welke remix het is van 2 unlimited - never surrender? Ik heb hem nog niet kunnen vinden maar wil hem wel graag hebben.

Wij zouden vandaag beginnen met het nieuwe kwartaal BodyBalance, maar helaas was onze instructrice en er viel iemand in die de nieuwe ook nog niet kent, vond het wel erg jammer, Balance is toch wel mijn favoriet en ben daar dus het meest benieuwd naar! (balance 2 tot 3 keer per week) Vandaag had de instructrice maar een compilatie gemaakt van de oude oefeningen (uit 15 en 18), meest belabberde had ze er juist allemaal in gedaan, de trut! (en dan niet eens de moeilijkste, maar de meest nietszeggende)

Morgen ga ik nog even verder met reageren!

woensdag 5 februari 2003 @ 06:25:41 #8
43276 Scighera
pi_8285912
thanx, ik train ook elke dag (fitnes,wielrennen, hardlopen, BP, BA etc)

Dat nummer van 2 Unlimited heet Never Surrender (Unlimited Mix) is idd de leukste oefening van het BP-programma.
En over de lunches; effectief, maar ik vind het behoorlijk zwaar voor het been wat achter staat.

Het opdrukken kan trouwens op drie manieren:
-een beetje dame (handen op de step, knieën op de grond)
-sterke dame / beetje man (handen en knieën op de vloer)
-sterke man (normaal; hand en tenen op de vloer)
(aldus de trainster)

Pas wel op je polsen met opdrukken (ik heb spieren in mijn rechterpols overbelast na een uur spinning, met direct daarna BA, fitness en BP)
Je kan het beste dumbells op de gond leggen en deze vastpakken, op deze manier houd je je polsen recht.

oh ja, ik stuur nog even een mailtje

pi_8286368
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 06:25 schreef Scighera het volgende:
Dat nummer van 2 Unlimited heet Never Surrender (Unlimited Mix) is idd de leukste oefening van het BP-programma.
En over de lunches; effectief, maar ik vind het behoorlijk zwaar voor het been wat achter staat.
Ja, het is echt een hele leuke, ik vind sowiezo die track voor de rug het leukste hoor, was in de vorige kwartalen ook!
quote:
Het opdrukken kan trouwens op drie manieren:
-een beetje dame (handen op de step, knieën op de grond)
-sterke dame / beetje man (handen en knieën op de vloer)
-sterke man (normaal; hand en tenen op de vloer)
(aldus de trainster)

Pas wel op je polsen met opdrukken (ik heb spieren in mijn rechterpols overbelast na een uur spinning, met direct daarna BA, fitness en BP)
Je kan het beste dumbells op de gond leggen en deze vastpakken, op deze manier houd je je polsen recht.

Whoeah, het is echt erg! Ik en de meeste meiden van onze pumples doen het op de 4e manier: zittend op de step en dan jezelf langzaam voor de step laten zakken en weer omhoog drukken, is nog een beetje makkelijker dan de makkelijkste manier die jij beschrijft! De échte slapzakken mogen het bij ons zelfs door op handen en knieen te zitten en dan alleen je armen te buigen en te strekken, maar momenteel is er niemand meer die dat zo doet.

Hoe moet ik me het voorstellen met die dumbells op de grond? De voornaamste reden dat ik het doe op de erg makkelijke manier is om mijn polsen en ellebogen te sparen (op bevel van de trainster, die kon niet tegen het knakken)

quote:
oh ja, ik stuur nog even een mailtje
naar mij? nog niets gezien, maar mail is altijd wel welkom hoor!

woensdag 5 februari 2003 @ 17:41:07 #10
43276 Scighera
pi_8295370
Ok, ff gegoogled: (ik ben dit dus niet )

ik denk dat dit duidelijk is (polsen recht houden)

en dat knakken, tja, als ik mijn warming up doe met bankdrukken hoor je ook eerst ardig wat geknak. Hoewel, sinds ik calcium-preperaten neem is het een stuk minder geworden.

Gisterochtend nog gespinnt, 's avonds in de sneuwstorm wezen hardlopen
Ik heb je fotoboek bekeken (leuke foto btw )/gelezen. Doe je alleen maar trainingen in groepsverband of ook gewoon individueel?

over dat mailtje, ik hoop dat ie inmiddels is aangekomen, volgens mijn Outlook iig wel.

pi_8300248
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 17:41 schreef Scighera het volgende:
Ok, ff gegoogled: (ik ben dit dus niet )

[afbeelding]
ik denk dat dit duidelijk is (polsen recht houden)

over dat mailtje, ik hoop dat ie inmiddels is aangekomen, volgens mijn Outlook iig wel.

Jah, zo is het duidelijk, bedankt! (gaat hier alleen niet lukken omdat we geen losse dumbells hebben liggen...)

Mailtje is er nog niet hoor!
Het mailadres in mijn profiel klopt iig. gewoon...

pi_8305836
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 17:41 schreef Scighera het volgende:
Gisterochtend nog gespinnt, 's avonds in de sneuwstorm wezen hardlopen
Ik heb je fotoboek bekeken (leuke foto btw )/gelezen. Doe je alleen maar trainingen in groepsverband of ook gewoon individueel?
Spinning lijkt me erg leuk, effectief ook, helaas wordt er bij ons niet zoiets gegeven (wie weet komt dat nog, er zit een grote verbouwing aan te komen).
Ach, dat fotoboekding komt ooit wel een foto in te staan, maar ik moet er nog eentje zo zien te bewerken dat ik niet herkenbaar ben voor iemand die mij irl kent, voor het geval iemand hier ooit eens zou kijken!
Maar ik wil best eens heel even een foto neerzetten hoor, maar geloof me, je mist niets met het ontbreken van een foto!

Trainingen doe ik eigenlijk alleen in groepsverband:
maandagochtend bodybalance, avond steps 1
dinsdagavond combinetics en bodybalance
woensdagavond bodypump en soms fitnessdance of buikspiertraining erachteraan
donderdagochtend bodybalance, avond squash
vrijdagochtend BBBsteps en callanetics
zaterdagochtend bodypump
zondag niets...

Ik moet alleen nog een uurtje (of 2 ) bodycombat in zien te weven, wordt waarschijnlijk per volgende maand op de donderdagavond voor het squashen.
En als ik moet werken laat ik uiteraard dat dagdeel vallen. Als ik veel tijd over heb doe ik er weleens een extra uurtje fitnessdance bij, maar dat komt te weinig voor de laatste tijd eigenlijk...
Voor individueel fitness heb ik al helemaal geen tijd en/of energie meer over!

Vanavond hebben we de eerste 4 nummers van het nieuwe blok Pump gehad, maar shit wat een rotzooi zeg!
De warming-up is nog wel leuk, goed te doen ook, de squat ook, nummer 3 (of 4, ben de volgorde echt kwijt) was al minder (welke spiergroep is dat nou toch ook alweer??) en die track voor de borstspieren is een rampenplan. Een of andere slechte remix van Smooth Criminal van Michael Jackson, chaotische oefening en geen rustmomenten om even te stretchen, waardoor je aan het eind erg zuur wordt...

Het valt me wel op dat er niet zo veel mensen hier posten, zou de titel "lesMills" te onherkenbaar zijn? Er zijn vast nog meer mensen die de trainingen volgen...

Kom je trouwens ook naar de volgende kwartaalworkshop? daar mogen alle leden naartoe om eens te kijken. Gewoon emt je instructeur mee als die de nieuwe les gaat halen dus.
Ik ben het zelf zeker wel van plan, schijnt een enorme vertoning te zijn incl. maskers ect.

Weet jij (of iemand anders) ook hoe je aan de trainingsvideos's kunt komen? Ze zijn gewoon op internet te bestellen, maar dan moet je wel een trainer met licentie zijn. En ik ben geen trainer, laat staan met licentie!

donderdag 6 februari 2003 @ 06:20:45 #13
43276 Scighera
pi_8306297
hmm, even een mailtje naaar mijn webhoster sturen...

mijn schema:
zondag; spinning + BA
maandag: Fitness
dinsdag: spinning, 's avonds hardlopen
woensag: fitness
donderdag: BP+spinning
vrijdag: spinning
zaterdag: fitness

Kan je niet aan een trainer vragen of hij zo'n video voor je kan bestellen. Waarschijnlijk gaan ze voor mij alle posters bestellen (was toe aan nieuw behang )

ps. ik typ niet erg veel omdat ik enkele spieren in mijn pols overbelast heb,,,

pi_8306428
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 06:20 schreef Scighera het volgende:
Kan je niet aan een trainer vragen of hij zo'n video voor je kan bestellen. Waarschijnlijk gaan ze voor mij alle posters bestellen (was toe aan nieuw behang )

ps. ik typ niet erg veel omdat ik enkele spieren in mijn pols overbelast heb,,,

Da's een pittig rooster dat je voor jezelf hebt gemaakt zeg!
Enne, je mailtje is er en het is inderdaad precies de goede!

Hmz, overbelaste pols is lastig, doe het rustig aan in ieder geval!

Ik heb al bij mijn trainsters een beetje lopen vissen of ze niet die banden willen bestellen, maar ze zijn daar bijzonder moeilijk in... (zo is er slechts 1 die bereid is kopietjes van de cd-hoes waarop de tracks van Balance staan te geven, back-upjes van de cd's zelf is echt uit den boze, bijbestellen was ook absoluut niet bespreekbaar en die films mogen we ook niet zien. Waarom? Joost mag het weten...)
Ik heb mijn hoop nu een beetje gericht op die kwartaalworkshops, daar zijn ook standjes waar ze spullen verkopen, misschien liggen die banden er ook...

donderdag 6 februari 2003 @ 08:05:28 #15
43276 Scighera
pi_8306461
Hm, misschien dat ik daar ook heen ga (zal het even bij sportschool overleggen) Bij ons wordt niet echt moeilijk over gedaan. we hebben ook niet altijd originele cd's tijdens de work-outs (except les mills. alhoewel. we vonden celine dion niet echt fantastisch dus hebben we maar een andere cooling down erachter geplakt )

Ik ga me nu snel omkleden en naar de sportschool, even opwarmen en alles klaarzetten omdat de BP les op video wordt gezet..)

pi_8320235
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 08:05 schreef Scighera het volgende:
Hm, misschien dat ik daar ook heen ga (zal het even bij sportschool overleggen) Bij ons wordt niet echt moeilijk over gedaan. we hebben ook niet altijd originele cd's tijdens de work-outs (except les mills. alhoewel. we vonden celine dion niet echt fantastisch dus hebben we maar een andere cooling down erachter geplakt )

Ik ga me nu snel omkleden en naar de sportschool, even opwarmen en alles klaarzetten omdat de BP les op video wordt gezet..)

Knoeien in de volgorde wordt bij ons ook weleens gedaan hoor!
Op de dinsdagavondbalanceles hebben we de originele relaxation 1 keer gedaan, daarna altijd die van blok 16 en 17...
Bij de pumplessen wil het ook nogal eens wisselen, we pakken regelmatig die track met die zware lunges (was die met de muziek van N-trance - set you free). Verder komt Donna Summer nog steeds regelmatig voorbij voor de biceps. (is ook wel een van mijn favorieten, samen met de borstspieren op Metallica)

Bij Pump maakt het me overigens verder geen moer uit welk blok we doen en hoe er met de volgorde gerotzooid wordt, maar bij balance wordt ik altijd reuze saggerijnig als ze een mooie track vervangen door eentje die totaal niet aanspreekt. Maar ik krijg balance van 3 verschillende mensen, en die ene heeft behoorlijk dezelfde smaak als ik, dus die lessen zijn vaak echt super! De 2e maakt er een vreselijk potje van, zit er serieus over te denken om met die les te stoppen, maar ja, wil ik eigenlijk ook niet, en die 3e werkt alleen nog samen met de eerste (is ook perfect hoor, als er 2 naast elkaar staan, zeker omdat de een zeer goed is en de ander nog niet echt, kun je makkelijk technieken afkijken)

vrijdag 7 februari 2003 @ 06:12:53 #17
43276 Scighera
pi_8325649
Dan zijn ze daar helemaal verkeerd bezig;je moet juist zo'n 2-3 maanden exact hetzelfde schema/muziek hanteren. Dit om het optimale effect te bereiken en jezelf te kunnen verbeteren.

Ik schrap aanstaande zondag de spinningles, de vaste instructeur heeft vrij dat weekend en de directrice neemt het over. Die is echt zaai met lesgeven . Ik hoorde later van iemand die er al 10 jaar traint dat ze vroeger echt een 'beest' was, enorme gespierde benen en een moordend tempo bij de cardio lessen. maar nadat ze zwanger is geweest en directrice is geworden is ze nogal veranderd.

Gisteren weer een hoop los tijdens BP en spinning. Een MTB-ster was terug van twwe weken vakantie en bleek dus vier kilo te zijn aangekomen, die moest de weerstand extra hoog zetten bij de spinning. Op de vraag waarom iemand er niet was bij BP en spinning (een hardloper) kregen we te horen dat hij geblesseerd was; hij had een nieuwe sport ontdekt (ik vermoed een vechtsport) en na twee lessen een stel ribben gekneust....

pi_8325654
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 06:12 schreef Scighera het volgende:
Dan zijn ze daar helemaal verkeerd bezig;je moet juist zo'n 2-3 maanden exact hetzelfde schema/muziek hanteren. Dit om het optimale effect te bereiken en jezelf te kunnen verbeteren.

Ik schrap aanstaande zondag de spinningles, de vaste instructeur heeft vrij dat weekend en de directrice neemt het over. Die is echt zaai met lesgeven . Ik hoorde later van iemand die er al 10 jaar traint dat ze vroeger echt een 'beest' was, enorme gespierde benen en een moordend tempo bij de cardio lessen. maar nadat ze zwanger is geweest en directrice is geworden is ze nogal veranderd.

Gisteren weer een hoop los tijdens BP en spinning. Een MTB-ster was terug van twwe weken vakantie en bleek dus vier kilo te zijn aangekomen, die moest de weerstand extra hoog zetten bij de spinning. Op de vraag waarom iemand er niet was bij BP en spinning (een hardloper) kregen we te horen dat hij geblesseerd was; hij had een nieuwe sport ontdekt (ik vermoed een vechtsport) en na twee lessen een stel ribben gekneust....

De eerste 2 maanden houden we het programma ook echt aan zoals het bedoeld is! (alleen dan de relaxation van balance niet, maar daarin is de muziek het enige dat verandert en van deze muziek werden we een beetje agressief, en dat heeft met relaxen natuurlijk niets meer te maken)

2 ribben gekneusd? Zou iid goed een vechtsport kunnen zijn!

Jammer van die mensen die altijd zo lekker fanatiek waren maar ineens in lijken te klappen he, zonde hoor!
Jammer ook van je les!

vrijdag 7 februari 2003 @ 07:46:42 #19
43276 Scighera
pi_8325784
info over de oefeningen:
http://www.lesmills.com/resources/downloads/mainSite/doc/pregnancy.doc

enkele tracks:

Enter Sandman (squats)
44. The Hitman van A.B. Logic. (shoulder)
44. Alien Ant Farm - Smooth Crimina (borst)
43. Warp Brothers - We Will Survive (shoulder)

pi_8325900
Die link is echt geweldig!!
Ga ik nog vele malen gebruiken!
Dank je wel!!!!
pi_8427423
Vandaag voor de 2e keer de eerste 4 nieuwe tracks balance gedaan, mensenlief ze zijn erg "balance", maar erg moeilijk hoor!
Zie het voor je, een squat op 1 been, of in een soort squat gaan staan, met je bovenlichaam op een van die benen leunen (met je elleboog dus) en dan je andere hand achter je rug langs óók op dat been leggen! Moet je dus allebei de kanten op doen.

Of via de "starpose" naar de "eaglepose", vraagt ook erg veel van je evenwicht!

Scighera, heb je de nieuwe pump al gedaan? En wat is je indruk?

pi_8583393
Eej! Ik deed dit ook eerst altijd, maar dan spinning en body step,
die vond ik altijd de leukste, body pump wou ik wel doen, maar durfde het eigenlijk nooit echt goed... Helaas heb ik er nu geen tijd meer voor.. echt super jammer!!
pi_8655562
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 14:42 schreef Freaky_pauwie het volgende:
die vond ik altijd de leukste, body pump wou ik wel doen, maar durfde het eigenlijk nooit echt goed... Helaas heb ik er nu geen tijd meer voor.. echt super jammer!!
Leuk!
Jammer dat je nooit pump hebt geprobeerd, is weer een heel ander genre...
Watvoor soort oefeningen deed je bij bodystep? Hoe was een les opgebouwd?
  zondag 23 februari 2003 @ 06:37:32 #24
43276 Scighera
pi_8661763
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 14:42 schreef Freaky_pauwie het volgende:
ik twijfelde ook of ik er heen zou gaan, daar er toen nog alleen maar damens mededen en ik dus dacht dat het dus niet voor mannen was (heette toen nog dumbell power)

Maar valt de les dan bij jou op een ongelukkig moment of zo?

@Nyame; Heb je m'n mail nog ontvangen?

[Dit bericht is gewijzigd door Scighera op 23-02-2003 19:00]

pi_8679256
quote:
Op zondag 23 februari 2003 06:37 schreef Scighera het volgende:

[..]
@Nyame; Heb je m'n mail nog ontvangen?

[offtopic]
Ja, en het pakketje zit al 3 dagen in mijn tas te wachten tot ik een brievenbus tegen kom!! Als ik er straks geen tegen het lijf loop ga ik er wel naar 1 op zoek, dus het komt goed! Kunt het binnen 2 en 5 dagen zeker wel verwachten
[/offtopic]
pi_10539766
Bescheiden schopje...

Ik hoorde dat er een concurrent aan het ontwikkelen is, die aardige invloed kan gaan hebben op de positie van lesmills in nederland.
Ze maken bijna dezelfde programma's, maar zouden voor sportscholen goedkoper zijn.
Heeft iemand hier al iets over gehoord?
Ik heb geen idee hoe ze heten, ik weet wel dat ze bij mijn sportschool over willen stappen
Wat kunnen we gaan verwachten?

En in de trant van het topic:
de nieuwe pump is erg leuk! Alleen die track met de lunges, wat willen ze nou bereiken met dat gewiebel op die step? Maar vooral track 1 en 2 zijn bijzonder geslaagd!
Van de nieuwe balance (hoewel de introduktie pas bij track 6 is) kan ik alleen maar zeggen wat is ie ZWAAAR!! De standing strength, normaal gesproken een van mijn favorieten, krijg ik alweer pijn in mijn heupen van als ik eraan terugdenk!
Maar mooi is-ie wel!

pi_10637851
Ben ik dan ook de enige die Body Combat volgt?
Als het goed is gaan ze binnenkort bij ons op de sportschool ook Body Pump geven. Eens kijken of dat ook te doen is
pi_10644331
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 21:02 schreef MikelenniuM het volgende:
Ben ik dan ook de enige die Body Combat volgt?
Als het goed is gaan ze binnenkort bij ons op de sportschool ook Body Pump geven. Eens kijken of dat ook te doen is
[offtopic]
WOW! Reaktie!
[/offtopic]

Nee hoor, je bent niet de enige die bodycombat volgt! Ik volg het zelf ook, zij het niet zo heel vaak (1x per 3/4 weken, dus eigenlijk erg weinig). De nieuwe combat heb ik nog niet gedaan, is die een beetje te doen of is het weer een uur springen en na 10 minuten al uitgeteld zijn?

BodyPump is echt geweldig, kan me niet voorstellen dat je het niet leuk gaat vinden! Met een beetje geluk heb je de eerste keer last van aardige spierpijn, zelfs als je al getrained bent. Voordeel ook van Pump is dat je steeds weer de uitdaging met jezelf kunt aangaan door er steeds wat meer gewichten bij te doen. Veel plezier!

pi_10646906
Shame shame! Body Combat moet je zeker wel 1x per week volgen (doe het zelf 2x in de week)
De nieuwe combat (de nieuwste is geloof k combat... eehh... 13? of waren we al bij 14? ) is leuk, maar wel behoorlijk zwaar.... zweet druipt er aan alle kanten af na dat ene uurtje

Tja.. dat body pump zal voorlopig nog wel op zich moeten laten wachten... er is een nijpend tekort aan instructeurs bij ons op de sportschool
Gelukkig wordt dat probleem binnenkort ook opgelost aangezien ondergetekende in september ook met de cursus Body Combat begint
Can''t wait.....

Jij ook nog veeeel plezier met je trainingen

pi_10677619
He Joh eindelijk eens een Topic over de LESMILLS te pakken.....Ik doe zelf BodyPump al bijna twee jaar en ben sinds maart ook instructor geworden iets wat het nog allemaal leuker maakt....
Ik doe ongeveer vier a vijf keer per week BodyPump>:) en probeer sinds kort ook bodycombat....

Ik ben hartstikke verslaafd er aan geworden dat wel, het valt best wel tegen om als instructor toch alle oefeningen goed uit te voeren maar nu bij BP45 gaat het me goed af beter dan bij BP44 was een moeilijke cd...deze is stukken makkelijker om te leren. Ik heb ook al nummers van BP46 gehoord en de tracklist weet ik inmiddels ook die is iets minder dan 45 maar sommige vinden 44 weer beter dan 45 al bij al smaken verschillen waarschijnlijk....

Ik hoop dat er nog vele bij komen in ieder geval want ik ga echt uit mijn dak tijdens een uur BodyPump...
Misschien leuk om eens te gaan vergelijken wat voor gewichten jullie allemaal gebruiken en dan bedoel ik het gewicht aan schijven

Ik zit bij squat op 30 kilo
borst op 25 kilo (bij BP45)
rug op 25 kilo
triceps op 15 kilo
biceps op 12 kilo
lunges op 20 kilo
Waar zitten jullie op?????

Grtz and let's go pumping

Mario
http://www.kluivie.nl

pi_10677849
quote:
Op maandag 26 mei 2003 00:23 schreef kluivie het volgende:

Misschien leuk om eens te gaan vergelijken wat voor gewichten jullie allemaal gebruiken en dan bedoel ik het gewicht aan schijven

Ik zit bij squat op 30 kilo
borst op 25 kilo (bij BP45)
rug op 25 kilo
triceps op 15 kilo
biceps op 12 kilo
lunges op 20 kilo
Waar zitten jullie op?????

Hmz, da's niet verkeerd!

Oke, ik ben dan wel typetje slappe zak maar je wilde gewichten weten dus daar komt ie:
warming-up: 7
squatten: 12
borst: 7
rug: 12
triceps: 4 (en dan nog met bizar veel moeite)
biceps: 7
lunges: doe ik zonder gewicht, het gewicht op mijn heupen zorgt al voor meer ballast dan er op een stang past
schouders: fly's ect 2 losse van 2,5 kg, het gedeelte met de stang slechts 2...

Maar tegenwoordig kan ik de push-ups volhouden (jaja, wel op de knieen) en zowaar, zelfs de triceps-pushups gaan goed (vind het bijna jammer dat ze er nu niet in zitten)

En ondanks dat het misschien weinig gewicht is is het veel meer dan toen ik begon, dus ik ben er zelf nog niet eens zo ontevreden over!

Kom eens meedoen op onze sportschool! Weet zeker dat er achtermekaar mensen van verwarring en verbazing hun gewichten uit hun handen laten kletteren als ze zien dat jij de borst gaat doen met 25 kg (onze "beste" zit op 15)

pi_10677880
Nee push ups op de tenen he en soms ook nog op een voet maar dan moet ik me erg sterk voelen maar verschil mag er ook zijn waarschijnlijk als je het zo vaak per week doet vind je niet?....:D:D:D:D

Maar ook ik wil meer hoor

Grtz Mario

pi_10679500
quote:
Op maandag 26 mei 2003 00:40 schreef kluivie het volgende:
Nee push ups op de tenen he en soms ook nog op een voet maar dan moet ik me erg sterk voelen maar verschil mag er ook zijn waarschijnlijk als je het zo vaak per week doet vind je niet?....:D:D:D:D
hoe vaak doe jij het per week dan?

(ondergetekende 2x pump, 3x balance, 1x callanetics, 1x combinetics, 1x steps, 2x 45 min. squash en als het gaat 1x combat, met het nieuwe lesrooster van de sportschool hoop ik straks meer te kunnen combatten en steppen en ook fitnessdance weer te kunnen gaan doen)

pi_10680510
Ik Pump meestal rond de vier a vijf keer per week, plus nog e 1 of twee keer bodycombat...dus kom wel aan mijn uurtjes dat wel...maar nu ben ik weg de combat roept
Vanavond weer pumpen heb er weer al zin in....ik moet er wel bij zeggen dat ik niet vier of vijf keer per week les geeft maar dan doe ik gewoon mee in de class lesgeven is of 1 of 2 keer per week (voorlopig)

Grtz Mario

pi_10691474
Wauw... u iz wel behoorlijk actief mario met dat pumpen!
Jammer dat ze het bij ons nog niet geven
Voorlopig hou k het dan nog wel bij de gewichten en t Combatten.
Met dat combatten krijg k het toch druk genoeg... kreeg van de week al te horen dat ze me vaker op het podium gaan vragen ter voorbereiding op mijn lesgeven

Hoe is de cursus aerobics eigenlijk? Die ga ik namelijk ook ergens in september volgen.
K moet geloof k eerst aerobics instructeur worden voordat k met de combat cursus kan beginnen....

pi_10691648
U ???? zeg maar je hoor ik ben dan wel 35 jaar maar voel me dankzij dat pumpen echt superjong ook al door de muziek alhoewel ik toch vrij muziek minded ben hoor volg nog alle hitlijsten en mp3 dl ik genoeg elke dag....

Maar daar gaat het hier niet om, ja ben vrij fanatiek...je moet gewoon de sportschool pushen om toch bodypump licentie te verkrijgen...desnoods ga je zelf de les geven waarom niet als je ook al Combat ga geven...is het een kleine moeite om ook bodypump te gaan geven....en tja als het niet gaat dan kom je maar bij mij naar de les...ik weet alleen niet of je in de buurt woont (zie profiel)

Grtz Mario
-edit:spam-

[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 26-05-2003 18:03]

pi_10696073
Kluivie,
Blijven ze bij jullie sportschool wel de LM pump ect als dat andere spulletje straks ontwikkeld is? (zie paar posts terug)
Volgens mij woon ik nl. niet echt ver bij jouw sportschool vandaan en ik wil toch ook straks graag blijven pumpen! En geven ze ook balance?
pi_10696328
hmz.. je woont ni echt in de buurt van Bilthoven (rechtsboven utreg) Mario... beetje errug ver voor een keertje BP
pi_10713517
Ik heb nog niks over die concurrent gehoord binnen de sportschool dus denk niet dat die er 1 2 3 zal komen Ik weet dus ook niet of die er zowieso is......

Nee utrecht is niet echt in de buurt hierzo......ik woon in zeeuws vlaanderen dus ja is wel sneller geworden met die konijnenpijp nu onder de schelde maar is toch nog ver voor een uurtje pump kan je net zo goed naar Breda of Roosendaal zitten ook goede sportscholen waar ze goede pump geven maar denk dat het in de buurt van Utrecht ook wel goed zit....Nieuwegein begrijp ik dat er ook een zit dus!!!!

Hij blijft leuk deze topic heerlijk dat er toch nog zoveel met pump bezig zijn in Nederland....oke je komt een heleboel instructors tegen maar hier op internet zag je er nooit zoveel eigenlijk!!!

Grtz Mario

pi_10717448
ow jah, hier in Utrecht zijn er ook wel enkele die BP geven. Maar heb t voorlopig al ff druk genoeg met Combatten
Maar jij was toch instructeur? Dan ga je vast en zeker wel eens naar zo'n Les Mills dag?
pi_10762873
Ja wel maar wij gaan meestal naar de less mills dag in Roosendaal we zijn pas weer geweest..... en gaan 30 augustus weer heb er wel zin in....hebben we weer een nieuwe cd namelijk...... Maar moet zeggen dat ik combat ook leuk vind maar echt om gewoon mee te doen maar ja dat vond ik ook met BodyPump ...... en nu geef ik ook les !!!!

Het is echt super iedereen dus let's go for pumping

GRtZ Mario

pi_10766362
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 22:26 schreef kluivie het volgende:
let's go for pumping
Afgelopen bijeenkomst in Roosendaal zou openbaar zijn, dat er ook mensen die geen lesgeven meemochten, maar dat ging niet door helaas (anders was ondergetekende er ook geweest).

Heb jij een idee wanneer dat dan wel is?

pi_10770755
Het zal mij ook benieuwen hoe het is om les te geven! Lijkt me wel een totaal andere ervaring iig. Heb al wel enkele keren naast de instructrice op t podium mogen staan, maar dat was gelukkig nog zonder mic... moet er ni aan denken om dat ding dan ook nog eens voor mn snuitje te hebben...

Nyname, als k het niet vergeet zal k het morgen eens vragen wanneer er weer zo'n dag is.
Meeting?

pi_10783086
Het is echt super om zelf les te geven ....moet wel zeggen dat het stukken zwaarder is in het begin moet je echt minder gewicht pakken omdat je je goed moet concentreren op de muziek en je mensen in de zaal die moet je ook kunnen corrigeren wanneer dat nodig is ....

Ik wist trouwens niet dat er gasten nu mee mochten naar Roosendaal dus kan ik helaas geen antwoord op geven...ik weet alleen dus dat we 30 augustus weer mogen voor BP 46 maar dat is alles....
Trouwens al iemand de nieuwe Tracklist voor 46 gezien? hij is stukken minder qua bekendheid dus ben benieuwd hoe die zal zijn...heb al gehoord dat die tegenvalt ....gehoort via de forum van lessmills.com

Nou ja we zien wel wie belangstelling heeft ...zoja geef ik jullie de tracklist nog wel....

GRTz mario

Let's Go For Pumping

pi_10783279
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 00:12 schreef kluivie het volgende:

Trouwens al iemand de nieuwe Tracklist voor 46 gezien? hij is stukken minder qua bekendheid dus ben benieuwd hoe die zal zijn...heb al gehoord dat die tegenvalt

May I introduce....

01 I´m Gonna Getcha Good - Jackie 'O'
02 Escape - Red Hardin
03 Love Is The Drug - Ekko
04 Set The World On Fire - E-Type
05 Rise-Up Funky - Gree Dogs
06 Boom - P.O.D.
07 On And On - Yahou presents DO
08 I Like To Move It - DJ Aligator Project feat. Dr. Alban
09 Lose Yourself - Eminem
10 Canto Della Terra - Andrea Bocelli

Bonus Track

11 Do It - Yello

pi_10783317
Hahahaha oke bedankt ....hoef ik hem niet meer te knippen en plakken

Grtz Mario

Let's go for PUMPING

pi_10798666
Owja de bonustrack is voor de schouders is me verteld.....voor de rest is het afwachten allemaal maar we doen het nog maar ff met 45 heeee...

GReetZ Mario

Let's Go For Pumping

pi_10890613
pfff... wat een hitte zeg! En dan ook nog eens proberen te trainen... zweet druipt uit elk gaatje :9~
Hoe gaat t dan met Body Pump? De gewichtjes maar een beetje minder of gewoon doorknallen?

I'ts a constant battle to stay in shape

pi_10890836
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 21:42 schreef MikelenniuM het volgende:
pfff... wat een hitte zeg! En dan ook nog eens proberen te trainen... zweet druipt uit elk gaatje :9~
Hoe gaat t dan met Body Pump? De gewichtjes maar een beetje minder of gewoon doorknallen?

I'ts a constant battle to stay in shape

Heb zelf helaas BodyPump gemist vandaag... Maar over het algemeen is mijn fitheid die dag belangrijker dan het weer! (hoewel dat natuurlijk ook weer verband houdt).
Het is me wel opgevallen dat sommige oefeningen veel moeilijker worden in de hitte dan anderen, als het heet is kan ik mijn rijtje lunges echt niet afmaken meestal, ook de rugtrack is dan moeilijker (qua houding; meer gooi-neiging).

Balance gaat dus wel steeds beter naarmate het warmer wordt, steppen enzo juist veel minder...

pi_10908455
Gewoon knallen vanavond warm of niet warm het is juist heerlijk nog net voor het weekend om alles eruit te gooien en dan lekker gespannen het weekend in ....
Maar doe het wel goed is altijd belangrijk, trouwens bij de rugtrack is over het algemeen, hoe zwaarder hoe beter je techniek...zeker met de clean and press met zwaarder gewicht ga je minder snel gooien met je halter....

Grtz Mario
Let's Go For Pumping

pi_11922488
*schop omhoog*

HELLUP!! Ze stoppen met de Les Mills programma's bij ons op de sportschool!
De kosten hiervan worden te hoog werd er als reden opgegeven...

Maar nu ga ik dus samen met een andere instructrice de uurtjes die Body Combat in beslag nam opvullen.
Nou zit ik wel met een klein probleempje... doe pas 9 maanden aan combatten.... en nu moet k al een halve les in elkaar weten te fixen...

Iemand nog tips over hoe k dit kan gaan doen? (muziek, bewegingen e.d.)

pi_12438489
Van de lesmills-site:

Aansluitend vindt op zondag 30 november ook in de Sporthallen Zuid de Les Mills presents "Moves & Grooves" plaats. Dit evenement is zowel toegankelijk voor Les Mills instructeurs als voor consumenten. Op "Moves & Grooves" zijn het gehele Nederlandse BTS trainersteam en de internationale presenters aanwezig en komen alle Les Mills programma's aan bod.

Ben zeer zeker van plan om te gaan, wie ook?

pi_12502411
Joh Nyame ik ben er ook natuurlijk he weet dus nog niet voor beide dagen maar wel de zaterdag voor de nieuwe cd heb er al zin in want de tracklist van 47 is stukken aantrekkelijker dan 46 maar ja we zullen het er mee moeten doen he

groetjes Mario

LET'S GO FOR PUMPING

pi_12840086
Joh vandaag weer nieuwe Cd opgehaald van BP 46 heerlijk hoor....lekkere muziek...met goeie knallers ertussen...heerlijk buik met Eminem

LET' S GO FOR PUMPING

Greetz Mario

pi_12881163
Vooral de rugtrack van Pump 46 is Goed!

Vandaag de eerste 3 tracks van de nieuwe balance gedaan dat wordt niet zo prettig morgen! De warming up is niet zo bijzonder, maar de sun sals en de stending strength heb ik nog niet eerder zo meegemaakt... Geweldig gewoon! De muziek is ook weer
Ben benieuwd wat de rest van de tracks te bieden heeft...

zondag 14 september 2003 @ 09:03:14 #56
43276 Scighera
pi_13154507
De nieuwe BP lijst wordt toch in oktober ingevoerd dacht ik? Ik moet het nu helaas regelmatig op dinsdagavond pumpne (andere instructeur). Maar die doet het een stuk minder dan mijn vaste instructrice.

bijv.
-zegt teveel (daarbij de microfoon te hard)
-mag niet diep gaan met de kuiten (dat setje in de track voor de lunges)
-geografie loopt niet helemaal 100%
-schoudertrack geskipt
-stretchen naar de lunges overgeslagen
-cooling down klopte niet
-etc

kon gelukkig weer afgelopen donderdag van 08.45-11.45 trainen 9BP, Spinning, krachttraining benen)

vandaag Attack(morgen ook) en spinning, en bij gebrek aan Combat ga ik maar wat tai-boo lessen volgen.

Hoeveel pakken jullie trouwens bij BP? (wij zijn bij lijst 45, lijst 46 in oktober)

-warming up: 5kg
-squat: 25kg
-borst: 25kg en 2 dumbells van 7kg voor de flyes
-rug: 25kg
-triceps: 12.5kg en 7kg voor de triceps extension achter het hoofd
-biceps: 10kg
-lunges: 25kg
-schouders:
Bent-lateral raises: 2 schijven van 5kg
Lateral Raises 2 schijven van 2.5kg
Front raises: 5kg
Upright row: 15kg
Military press: 15kg

ps. Nyame; leuk dat je instructrice wordt

pi_13672886
thanx Scighera!

Hebben jullie het rampenplan al gehoord?
De nieuwe kwartalen gaan niet gelanceerd worden in nederland om gelijk met de rest van de wereld te krijgen!
Betekent dat balance 23, pump 47, combat 17, jam 27, attack 42, step 53 en RPM 20 hier finaal worden overgeslagen...

Sja, vind het wel een goede ontwikkeling dat we dan straks gelijk lopen met de rest, maar aan de andere kant vind ik het ook wel jammer een hele release te moeten missen!
Gelukkig kunnen we de tapes wel kopen, dat scheelt weer wat.

De gewichten van Pump 46 die ik pak zijn nog altijd vele malen lager dan de jouwe Scighera! Maar momenteel doe ik:

-warming up: 4,5kg
-squat: 6 of 7,5 kg
-borst: 2,5kg
-rug: 6 tot 7,5kg
-triceps: 2 kg en 2,5 kg voor de tricepsbackkicks
-biceps: 3,5 kg
-lunges: kost mijn eigen gewicht al genoeg
-schouders: 2 losse van 2,5 en 1a2 kg op de bar
en de push-ups uiteraard op de knieen... Maar in het strechen ben ik tenminste wel goed!

[Dit bericht is gewijzigd door Nyame op 05-10-2003 20:48]

zondag 5 oktober 2003 @ 20:53:45 #58
43276 Scighera
pi_13673204
Het is inderdaad wel nodig, om nou steeds een lijst achter te lopen...

Ik heb vandaag al een deel van de nieuwe Attack gedaan en vorige week een deel van de nieuwe BodyStep gezien.

Ik ben benieuwd hoe de Pump gaat worden (ik heb van mijn instructrice gehoord dat de triceptrack een stuk veranderd is.)

Zie je trouwens kans om mij van de pump en de attack muziek te voorzien?

Ik heb trouwens een shop gevonden die de Pump materialen ook aan particulieren levert

pi_13676208
Sorry Scighera, je weet toch hoe LM is mbt copyright en copieren van muziek?

zondag 5 oktober 2003 @ 22:33:14 #60
43276 Scighera
pi_13676352
helaas wel Nyame, dat wordt dus verder zoeken
pi_13679168
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 22:33 schreef Scighera het volgende:
helaas wel Nyame, dat wordt dus verder zoeken
Jammer he!
Dat soort dingen zou je gewoon ergens moeten kunnen bestellen, en dat ze het dan bezorgen ofzo

Maar ja...

maandag 6 oktober 2003 @ 05:58:35 #62
43276 Scighera
pi_13681208
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 00:12 schreef Nyame het volgende:

[..]

Jammer he!
Dat soort dingen zou je gewoon ergens moeten kunnen bestellen, en dat ze het dan bezorgen ofzo

Maar ja...

Helaas voor particulieren niet mogelijk
pi_13681817
Kun je op elk gewenst moment instappen?

Ik wil nml Body Attack van LessMills gaan volgen.

maandag 6 oktober 2003 @ 12:16:17 #64
43276 Scighera
pi_13685570
geen probleem.

Tip: doe het deze week nog, het nieuwe kwartaal begint namelijk, en dan ben je niet de neige die af en toe de draad kwijt bent

pi_13696482
Geen probleem als je ineens in een van de lessen wilt instappen!
Hou er wel rekening mee dat attack, hoewel bijzonder leuk, toch een zware les is! Dat went wel, maar laat je niet afschrikken de eerste keer hoor!
Met een kwartaalwisseling is het idd altijd wel gemakkelijker instappen, de bewegingen worden nog iets meer uitgelegd en zoals Scighera al zei; je bent dan niet de enige die precies doet wat je eigenlijk daarvoor of daarna had moeten doen omdat het voor iedereen nieuw is. (hoewel het anders ook goed te volgen is hoor, je stapt er in feite vrij gemakkelijk in en na een lesje of 3,4 weet je ook wat er komen gaat).

Veel plezier bij attack en hou ons op de hoogte!

pi_14146630
hmz..dus 47 wordt overgeslagen? houdt dat in dat we in nov. met 48 beginnen? hmmmz...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_14147525
Volgens het inschrijfformulier van de mooves and grooves (=het megakwartaal) wordt er helemaal niets overgeslagen... Dus 'k ben bang dat we ons eerst door 47 moeten worstelen!
(48 ziet er beter uit!!)
pi_14147695
muziek van 48 lijkt mij ook leuker, van de oefeningen weet ik nog niets

[Dit bericht is gewijzigd door TearSong op 26-10-2003 14:58]

It's all up to you
  zondag 26 oktober 2003 @ 15:18:50 #69
43276 Scighera
pi_14148528
Persoonlijk vind ik het squatnummmer van deze Pump en het buispieren nummer van de Attack niet echt denderend qua muziek en choreografie.
de triceps track is beduidend zwaarder geworden door het weglaten van tricep-presses en de borsttrack is wel leuk geworden vind ik
pi_14149768
probleem bij borst in 46 is dat veel mensen (bij ons in de les dan) de "choreografie" nog steeds niet doorhebben, nu bijna aan het eind van dit kwartaal En de lunges vind ik zelf vrij zwaar in verhouding met de rest, merk dat de rest daar ook altijd vrij veel moeite mee heeft.
Buik (lose yourself) vind ik nu eigenlijk vrij licht. 1 van de instructrices pakt daarom ook vrijwel altijd voor de buik ipv. eminem lady marmelade (misschien uit vorige kwartalen? geen idee..) en die vind ik ook wel fijner eigenlijk.

merk wel dat bodypump erg verslavend is

Overigens heb ik bij een andere sportschool ooit 'powerpump' gedaan, zou dit een spin-off zijn geweest? Zelfde oefeningen, alleen dan met elke les andere muziek, werkte dus niet met kwartalen...

It's all up to you
  zondag 23 november 2003 @ 19:38:19 #71
43276 Scighera
pi_14869299
op 12 december bij ons de introductie van de nieuwe kwartalen BP, BS, BA en BJ , ben benieuwd...

Over die Lunges: ik vind deze heerlijk. Je kan er lekker tegenaan gaan (30kg aan schijven), heerlijke muziek (Yanou he lekker meezingen en tot slot het uitstappen, een goede mnaier om je benen weer te ontspannen (wij doen het uitstappen zonder barbell)

pi_14873406
quote:
Op zondag 23 november 2003 19:38 schreef Scighera het volgende:
Over die Lunges: ik vind deze heerlijk. Je kan er lekker tegenaan gaan (30kg aan schijven), heerlijke muziek (Yanou he lekker meezingen en tot slot het uitstappen, een goede mnaier om je benen weer te ontspannen (wij doen het uitstappen zonder barbell)
Tja, Yanou inderdaad Van meezingen komt het meestal niet bij ons hoor Uitstappen inderdaad zonder barbell, soms doen we die powerlunges ook niet en doen we in plaats daarvan op het eind wat aan de kuiten (op rand step, hielen over de rand heen en dan omhoog en omlaag, vasthouden aan barbell anders flikker je om natuurlijk)

Maar ik ben nu wel echt toe aan #47, 46 begint te vervelen

It's all up to you
pi_48860466
hey mensen,

heeft iemand nog een idee hoe ik aan de muiek van RPM kan komen?
Ik heb zelf het een en ander en hoop via dit forum iets uit te kunnen ruilen.
Heb je wat? mail me dan ff.
rsnacht@hotmail.com
niet moeilijk, gewoon duidelijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')