SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ja wat is dit dan? Oh jee paniek, hup beloven dat we gaan comnpenseren, en als iedereen druk is met de storm en de Oekraīne en het einde van de cojona: ohneetochnietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Sparen mensjes, sparen zodat je niet hoeft te bedelen als een kansloze bij de overheid.
https://www.ad.nl/politie(...)ierekening~a0fb440f/
Als brandstof of als voedsel?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:35 schreef Karzai het volgende:
mja met gedroogde poep kan je toch ook koken?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kennelijk.![]()
Is voor het eerst en ik werk er al rond de 17 jaar.
Pimmetje was een kleine King Charles Cavalier die altijd honger had, altijd vrolijk was en een teringhekel aan kou had, daarom had ik een warmtelamp in de huis gehangen tot net boven de vloer en daar had hij het prima naar zijn zin op een zacht dekentje, Pimmetje is mijn lievelingshuisdiertje tot nu toe.quote:
Gaat hard daarquote:Derde dode in regio Amsterdam
Op de Vrijheidslaan in Amsterdam is een derde dode gevallen. Een boom viel daar op een fietser, meldt Het Parool.
https://www.parool.nl/ams(...)-amsterdam~b02a533e/
oh jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pimmetje was een kleine King Charles Cavalier die altijd honger had, altijd vrolijk was en een teringhekel aan kou had, daarom had ik een warmtelamp in de huis gehangen tot net boven de vloer en daar had hij het prima naar zijn zin op een zacht dekentje, Pimmetje is mijn lievelingshuisdiertje tot nu toe.
Aaawquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pimmetje was een kleine King Charles Cavalier die altijd honger had, altijd vrolijk was en een teringhekel aan kou had, daarom had ik een warmtelamp in de huis gehangen tot net boven de vloer en daar had hij het prima naar zijn zin op een zacht dekentje, Pimmetje is mijn lievelingshuisdiertje tot nu toe.
Vernoemd naar Pim Fortuyn??quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat we die opnieuw moeten maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:39 schreef Recce het volgende:
[..]Bij dit weer raak je ook zo een paar kinderen kwijt bij een windstoot.
Zou de wilgenhut het moeilijk hebben?
Yupsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vernoemd naar Pim Fortuyn??![]()
![]()
wat een dag. geen extra compensatie voor gas en energie, storm des doods en een ww3quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:40 schreef Recce het volgende:
Ondertussen begint de oorlog in Oekraīne nu wel zo ongeveer. De leiders van de opstandige republieken zijn iedereen aan het evacueren naar Rusland en er is net een aanslag met een auto uitgevoerd in Donetsk.
awwwwquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pimmetje;
https://i.imgur.com/hWmTmoO.jpg
ik geloof er niet meer in, treuzelt te lang, momentum is voorbijquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:40 schreef Recce het volgende:
Ondertussen begint de oorlog in Oekraīne nu wel zo ongeveer. De leiders van de opstandige republieken zijn iedereen aan het evacueren naar Rusland en er is net een aanslag met een auto uitgevoerd in Donetsk.
en sushi verboden wegens gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een dag. geen extra compensatie voor gas en energie, storm des doods en een ww3
Waait het daar niet dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:40 schreef Recce het volgende:
Lief beestje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pimmetje;
https://i.imgur.com/hWmTmoO.jpg
nou ze kwamen het toch al niet brengenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en sushi verboden wegens gewoon omdat het kan
met een beetje mazzel vliegen de vissen uit de Maas gewoon bij je naar binnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ze kwamen het toch al niet brengen
Nog even de Yellowstone caldera ontploffen en een goede meteorietinslag en het feest is compleetquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een dag. geen extra compensatie voor gas en energie, storm des doods en een ww3
Robotstofzuigers die plotseling hun baasjes proberen op te zuigen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even de Yellowstone caldera ontploffen en een goede meteorietinslag en het feest is compleet
Ja zie je nou wel, ligt gewoon aan het Oosten zelfquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:42 schreef Ygritte het volgende:
Zie hier het NL Alert misterie
[ twitter ]
Lieflijk uitzicht.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat zijn er alweer wat meer...
[ afbeelding ]
met de teefjes??quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:45 schreef bitterbal het volgende:
windkracht 8 nu hier. gaat het nog omhoog?
Van de week hadden ze bij rtl-nieuws wel zo'n stukje over op mensen lijkende robots die taken van ambtenaren overnemen in Ruslandquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Robotstofzuigers die plotseling hun baasjes proberen op te zuigen?
chinees van gisterenquote:
Ja, dat waren wel gezellige typesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de week hadden ze bij rtl-nieuws wel zo'n stukje over op mensen lijkende robots die taken van ambtenaren overnemen in Rusland
en dat op deze dagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat de takken nog wel ergens in de buurt liggen straks.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat we die opnieuw moeten maken.
Mihoen met zalmteriyakiquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
kip tandoori met naanbrood, en jij?
Lasagnequote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Volgens mij is er iemand boos.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Poeh dat is wel lekker.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
En ophalen ?quote:
Is dat gemaakt van kippen die alleen maar groentjes aten?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat gemaakt van kippen die alleen maar groentjes aten?
had ik je al verteld over mijn scooterquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn fiets was trouwens weggewaaid bij m'n werk. Koplamp kapot. Dat ook nog!
what happend?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ik je al verteld over mijn scooter
Ligt-ie nog steeds op de grond?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ik je al verteld over mijn scooter
Gatverdammequote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:50 schreef FranticDJ het volgende:
De hondenpoep opvangbak is opengewaaider waait nu zo'n 50 tal papieren zakjes met hondenpoep rond
een shitstormquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:50 schreef FranticDJ het volgende:
De hondenpoep opvangbak is opengewaaider waait nu zo'n 50 tal papieren zakjes met hondenpoep rond
nee hij is omgewaaid. Dus scherm is gebroken maar hij is ook op de rem gevallen en hij blijft nu ook gasgeven.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:52 schreef mschol het volgende:
[..]
kapot as in ergens op gereden of gewoon motor die er mee is gekapt?
ahh das klote.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij is omgewaaid. Dus scherm is gebroken maar hij is ook op de rem gevallen en hij blijft nu ook gasgeven.
ja slimquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh das klote.
ik heb na vanochtend mn fiets gelijk in berging gezet
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:57 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/dossie(...)hrikkelijk~a238c169/
quote:Maar de storm vind ik echt verschrikkelijk. Want als mijn haar niet goed zit, is m’n hele dag verpest
Ken je die mooie kerk in de elandstraat? Daar staat ook 1 van de torens te wiebelen in de wind.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:57 schreef bitterbal het volgende:
17:50
Een door de storm gevelde bouwkraan heeft in het Belgische Doornik meerdere mensen verwond in een ziekenhuis. De kraan viel bovenop de geriatrische afdeling. Het is onduidelijk hoe ernstig de slachtoffers eraan toe zijn.
Ondertussen moeten inwoners van Asse, ten westen van Brussel, een veilig heenkomen zoeken voor een kerktoren die dreigt om te vallen. Het centrum van de plaats wordt volgens de politie ontruimd omdat de toren van de middeleeuwse Sint-Martinuskerk al een stuk heeft verloren en er meer dreigt te volgen. Tot dusver is niemand geraakt.
Elders in het land zijn volgens Belgische media een 18-jarige hardloper en een man ernstig gewond geraakt door de storm. De tiener werd geraakt door een afgewaaide tak, de man door een zonnepaneel.
https://www.ad.nl/dossier(...)mobilisten~aa5dff83/
Is dat die straat die is afgesloten?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ken je die mooie kerk in de elandstraat? Daar staat ook 1 van de torens te wiebelen in de wind.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat die straat die is afgesloten?
Amaai zenne, we zunne toch ginne bange konijnekes geworden zegquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:57 schreef bitterbal het volgende:
17:50
Een door de storm gevelde bouwkraan heeft in het Belgische Doornik meerdere mensen verwond in een ziekenhuis. De kraan viel bovenop de geriatrische afdeling. Het is onduidelijk hoe ernstig de slachtoffers eraan toe zijn.
Ondertussen moeten inwoners van Asse, ten westen van Brussel, een veilig heenkomen zoeken voor een kerktoren die dreigt om te vallen. Het centrum van de plaats wordt volgens de politie ontruimd omdat de toren van de middeleeuwse Sint-Martinuskerk al een stuk heeft verloren en er meer dreigt te volgen. Tot dusver is niemand geraakt.
Elders in het land zijn volgens Belgische media een 18-jarige hardloper en een man ernstig gewond geraakt door de storm. De tiener werd geraakt door een afgewaaide tak, de man door een zonnepaneel.
https://www.ad.nl/dossier(...)mobilisten~aa5dff83/
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ken je die mooie kerk in de elandstraat? Daar staat ook 1 van de torens te wiebelen in de wind.
Oh plaats ik net filmpje van hehe.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoor net op het journaal dat woningen daar ontruimd zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:02 schreef Ama het volgende:
https://www.dumpert.nl/top/dag/?selectedId=100023014_859dc22d @:haags
Zag hem jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:02 schreef Ama het volgende:
Ja logisch wel, dit kan niet lang goed gaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoor net op het journaal dat woningen daar ontruimd zijn.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Amaai zenne, we zunne toch ginne bange konijnekes geworden zeg
Ja maar die is gewoon niet helemaal goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:08 schreef gianni61 het volgende:
maar nee, onze Lospedro zou zeggen dat het klimaat niet verandert en het weer helemaal niet extremer wordt
Die is gewoon even een rondje van 300 kilometer aan het fietsen en het valt allemaal wel mee dat briesjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:08 schreef gianni61 het volgende:
maar nee, onze Lospedro zou zeggen dat het klimaat niet verandert en het weer helemaal niet extremer wordt
De storm van 1990 was heftiger hoor. Dus valt allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:08 schreef gianni61 het volgende:
weet ik niks meer vanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:09 schreef Haags het volgende:
[..]
De storm van 1990 was heftiger hoor. Dus valt allemaal wel mee.
Is er godverdomme nou een kerk naar jou vernoemd?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:04 schreef bitterbal het volgende:
17:58
In het Haagse Zeeheldenkwartier zijn omwonenden van de Elandkerk geëvacueerd vanwege een instabiele kerktoren. Op filmpjes op Twitter is te zien dat de spits van een van de twee torens beweegt. Door de storm kwamen stukken van de spits al naar beneden. Een deel belandde op straat naast en tegen een geparkeerde auto. De officiële naam van de Rooms-katholieke kerk luidt: Onze Lieve Vrouw van Onbevlekte Ontvangenis.
Die weet ik nog wel ja, toen sneeuwde het ook nog. Toen heb ik een uur in een greppel liggen schuilen onder mijn fietsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:09 schreef Haags het volgende:
[..]
De storm van 1990 was heftiger hoor. Dus valt allemaal wel mee.
quote:Flitsbezorger Gorillas was aanvankelijk nog van plan om door te gaan met boodschappen leveren, maar stuurt nu toch geen bezorgers meer op pad vanwege storm Eunice. Bestellen via andere flitsbezorgers, zoals Flink, Getir en Zapp, is ook niet meer mogelijk.
Thuisbezorgd besloot eerder vandaag al bezorgers niet meer te laten rijden, behalve in Maastricht en Heerlen. Ook Deliveroo heeft op plekken waar code rood geldt de app gesloten.
Supermarkten Albert Heijn en Jumbo maakten eerder al bekend vanavond geen boodschappen meer aan huis te leveren.
?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:10 schreef gianni61 het volgende:
Is dat brandende containerschip met dure auto's trouwens nog ergens aan het dobberen?
Ik heb toch geen nakomelingquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is er godverdomme nou een kerk naar jou vernoemd?
echt?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die weet ik nog wel ja, toen sneeuwde het ook nog. Toen heb ik een uur in een greppel liggen schuilen onder mijn fiets
Ja ergens waar het beter weer is. Azoren of zoquote:
Hier weet ik niks van.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ergens waar het beter weer is. Azoren of zo
uhm neequote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag je die niet als zoontje dan?
Weet ik ook nogquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die weet ik nog wel ja, toen sneeuwde het ook nog. Toen heb ik een uur in een greppel liggen schuilen onder mijn fiets
Zo oudquote:
Die storm is het litteken op de ziel van het KNMI omdat ze nergens voor gewaarschuwd hadden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet ik ook nogWij zaten toen in het Sauerland.
Dat is geen containerschip maar een full car carrier..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:10 schreef gianni61 het volgende:
Is dat brandende containerschip met dure auto's trouwens nog ergens aan het dobberen?
quote:
Die orkaan zagen ze niet aankomen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die storm is het litteken op de ziel van het KNMI omdat ze nergens voor gewaarschuwd hadden.
Ja bij Corfu, de hele dag al. Zitten nog 2 truckers op vast begreep ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is geen containerschip maar een full car carrier..
En in de Med staat er ook een roro ferry in de hens..
Dit is een containerschipquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is geen containerschip maar een full car carrier..
En in de Med staat er ook een roro ferry in de hens..
Word ik verdrietig van...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:02 schreef Ama het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is een containerschip
[ twitter ]
Nou je zou er maar eentje tegen je hoofd gewaaid krijgenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in de berichtgeving hier staat ook dat er gewaarschuwd wordt voor rondvliegende containers
Dat is niet eens een schip, dat is een kade.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nou ja een beetje wel maar ze onderschatten de kracht ervan en het tijdstip (midden in de spits) en besloten geen weerswaarschuwing af te geven, 17 doden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die orkaan zagen ze niet aankomen?
Jaaaa een beetje wat wij ook heel goed kunnen…quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die orkaan zagen ze niet aankomen?
oh echt?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja een beetje wel maar ze onderschatten de kracht ervan en het tijdstip (midden in de spits) en besloten geen weerswaarschuwing af te geven, 17 doden.
Blijkbaar ja https://en.wikipedia.org/wiki/Burns%27_Day_Stormquote:
wat ergquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkbaar ja https://en.wikipedia.org/wiki/Burns%27_Day_Storm
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ja detail, het gaat om het ideequote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet eens een schip, dat is een kade.
En ditquote:
quote:In de dierentuin van Hannover stortte het wolvenhok in, waarop drie wolven ontsnapten.
Als je goed kijkt ligt Fles daar rechts in die greppel onder zijn fietsje.quote:
En daarom hebben we hier nu dus loslopende wolven die heel onze veestapel verscheurenquote:
Nee dat was ergens anders, niet heel ver weg trouwens. In midden-Brabantquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je goed kijkt ligt Fles daar rechts in die greppel onder zijn fietsje.
Gemiste kans, denk ik danquote:In Apeldoorn werden tanks van het leger ingezet om de straten schoon te vegen.
+130 km/hquote:
Dat mag pas na 19.00 uurquote:
Ik zal het even doorgevenquote:
Je zat zeker al een half uur te wachten op iets vies?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zal de oven eens aanzetten.. toch wel handig enzo..
Oh was dat vandaag open, wel verstandig ja als heel het land dicht zit om een pretpark in de buitenlucht vol met bomen open te houdenquote:De Efteling eerder dicht vandaag
De Efteling heeft bezoekers na 16.00 uur gevraagd te vertrekken in verband met de storm, aldus een woordvoerder van het park tegen persbureau ANP. Op normale dagen gaat het park om 18.00 uur dicht, maar dat gebeurde nu ruim een uur eerder.
Aanvankelijk werd rond 16.00 uur besloten de hoge buitenattracties zoals de achtbanen en de Pagode te sluiten, maar daarna werd besloten het park helemaal dicht te doen.
Nu kun je dus morgen niet werken en heb je weekendquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:35 schreef kwiwi het volgende:
Gevallen en nu gekneusde ribben aan één kant
Ook dat nogquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:35 schreef kwiwi het volgende:
wat, onze skwiwi is niet een twerminatwor?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:35 schreef kwiwi het volgende:
Jij blijft toch thuis?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zat zeker al een half uur te wachten op iets vies?
waarom denk je dat @CherryLips zoveel kaartjes nodig hadquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh was dat vandaag open, wel verstandig ja als heel het land dicht zit om een pretpark in de buitenlucht vol met bomen open te houden
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:35 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:35 schreef kwiwi het volgende:
Die zat vandaag gewoon in de Efteling, vandaar dat ze hier zo stil is vandaagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom denk je dat @:cherrylips zoveel kaartjes nodig had
Nee met skiën natuurlijkquote:
Tja kut, toch de wind?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:35 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:38 schreef UitStraling het volgende:
Je zult nu een klein groen kikkertje zijn en naar een vliegje springen, dan land je over drie dagen ergens op het strand van Bora Bora.
Dat komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:41 schreef LTVDK het volgende:
In het oosten van het land toch al stroomdips
[ twitter ]
Oke, is goed.. maar als ik ergens in de vangrail beland dan is het jouw schuldquote:
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:35 schreef kwiwi het volgende:
sinds hoeneer is Assen het oostenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze dragen daar alleen twee kokosnoten, een rieten rokje en een bloemetje in de haren [ afbeelding ]
Wees blij dat ik het al als oosten benoem en niet alles daar Achterhoek noemquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Sin
[..]
sinds hoeneer is Assen het oosten
ja ff dat het licht flikkert. Niet eens zo lang dat je PC er van uit gaat of zo. Stelt niet veel voor dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[ twitter ]
Drenthe is geen achterhoek.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wees blij dat ik het al als oosten benoem en niet alles daar Achterhoek noem
Daar heb je wel het Planetarium in Dwingeloo, de eerste plek waar ik ooit op internet ben geweestquote:
Hmm hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed ik vroeg me dus iets af he.. als je in de buurt van een crematorium woont, adem je dan ook stukjes mens in ?
Jazeker wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed ik vroeg me dus iets af he.. als je in de buurt van een crematorium woont, adem je dan ook stukjes mens in ?
Dat ken ik niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb je wel het Planetarium in Dwingeloo, de eerste plek waar ik ooit op internet ben geweest
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben je dan technisch gezien een kannibaal?quote:
Mensenstofquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uit stof zijt gij geschapen en tot stof zult gij wederkeren.
Stof dus.
Dat heb ik sowieso altijd in huis want kaarsen. ❤️quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:47 schreef UitStraling het volgende:
Wie heeft er allemaal kaarsen in huis voor als de stroom uitvalt?
Raar stug volk daar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb je wel het Planetarium in Dwingeloo, de eerste plek waar ik ooit op internet ben geweest
139 waxinepitjes en 3 doosjes lucifers. En een knijpkat. Kan hier bar gezellig wordenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel kaarsen in huis, maar niet voor dat doel specifiek.. meer voor de sfeer enzoquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:47 schreef UitStraling het volgende:
Waxinelichtjes. En een zaklamp.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:47 schreef UitStraling het volgende:
quote:Eerder overleed er ook al iemand door een omgewaaide boom...🙏
https://www.nhnieuws.nl/n(...)6fIY2aKjpjCEiWxffOdM
Een beetje zeker wel, zeker als je van de smaak van dode mensen in je mond geniet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je dan technisch gezien een kannibaal?
Boksquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel kaarsen in huis, maar niet voor dat doel specifiek.. meer voor de sfeer enzo
Is dat gemaakt van gemalen mensen ?quote:
Ja, geen idee, want ik woon niet dichtbij een crematoriumquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een beetje zeker wel, zeker als je van de smaak van dode mensen in je mond geniet.
Nooit een keer.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, jullie gaan friet zeggen
Jouw interpretatie is niet hun probleem.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:49 schreef bitterbal het volgende:
NH nieuws zet gewoon een highfive smiley achter de tekst in hun fb bericht
[..]
Uit 1945 of zo ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
139 waxinepitjes en 3 doosjes lucifers. En een knijpkat. Kan hier bar gezellig worden
het is serieus een high five smileyquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw interpretatie is niet hun probleem.
Gelatinequote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat gemaakt van gemalen mensen ?
Volgens mij is dat een bid-smiley.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee mensen begrijpen die smiley altijd verkeerdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een bid-smiley.
Gewoon een keer een middagje aan de muren gaan likken van een crematorium, dan weet je hetquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee, want ik woon niet dichtbij een crematorium
ik vind het een bid smiley... KLAAR...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:51 schreef bitterbal het volgende:
nee
[..]
nee mensen begrijpen die smiley altijd verkeerd
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik vind het een bid smiley... KLAAR...
VECHTEN?
Dat is bidden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb ergens wel kaarsen in een verhuisdoos..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:47 schreef UitStraling het volgende:
Vind sowieso het gebruik van smileys bij een nieuwsbericht niet echt kunnen, maar okequote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:51 schreef bitterbal het volgende:
nee
[..]
nee mensen begrijpen die smiley altijd verkeerd
Nee. Melk is trouwens nooit gemaakt van gemalen ietsen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat gemaakt van gemalen mensen ?
Ja, of gewoon buiten rondjes rennen, met je mond open en tong naar buiten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer een middagje aan de muren gaan likken van een crematorium, dan weet je het
Uhm wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Melk is trouwens nooit gemaakt van gemalen ietsen.
Koemelk niet van gemalen koeien
Geitenmelk niet van gemalen geiten
Schapenmelk niet van gemalen schapen
Kokosmelk niet van gemalen kokos
Sojamelk niet van gemalen soja
Bodymilk niet van gemalen body
Stift Melk niet van gemalen stiften.
Gewoon nooit.
Ja dat dacht ik ook, maar dan hadden die handen toch dezelfde huidskleur mogen hebben?quote:
goorlapjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm wel.
Als ik cashewmelk maak, dan gaat dat dus echt wel in de blender.
Ja klopt dus iedereen heeft het fout maar dat kan @bitterbal niemand kwalijk nemen want bijna iedereen denkt dat dus niet zo gek dat die nieuwssite dat ook dacht.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar dan hadden die handen toch dezelfde huidskleur mogen hebben?
Het is best wel oke.quote:
Ja of je gebruikt ze verkeerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind sowieso het gebruik van smileys bij een nieuwsbericht niet echt kunnen, maar oke
Dus toch bidden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.google.nl/search?q=.%F0%9F%99%8F&ie=UTF-8&oe=
google is het niet met je eens
Rare vergelijking.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
de courgette is ook geen penis smiley jongens
Zou de generator maar alvast aan gaan slingerenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Op 18 februari 2022 werd het startschot gegeven voor een omwenteling in het eens zo harmonieuze Foqueville, toen twee partijen in discussie raakten over de betekenis van een emoji. Het gevolg was een jarenlange bloedige burgeroorlog tussen de Bidtisten en de HighFivers, waarbij 45.678 doden vielen.
Na serie kijken eerst en snacks eten en blowen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is dus een bidsmiley. Okee. Iedereen kan weer rustig gaan slapen.
ja ik een high fivequote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik blijf het sowieso altijd bidden vinden hoor.
Aubergine bedoel jequote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
nee daar heb je deze voor:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
🍆quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:59 schreef UitStraling het volgende:
Sinds hoeneer lijkt een aubergine op een piemel?
mooi moment om je buiten te zettenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:00 schreef Ama het volgende:
Heb hier binnen geen last van de wind. Alleen beetje lawaaierig.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:47 schreef UitStraling het volgende:
quote:
In een fictief interview met een docent op mijn opleiding werd hem de uitspraak in de mond gelegd dat hij sinds zijn besnijdenis met een kloppende aubergine in zijn broek rondlooptquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:59 schreef UitStraling het volgende:
Sinds hoeneer lijkt een aubergine op een piemel?
Doet eens niet zo vunzig johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |