In het algemene cortopic staat dat overzicht en vooralsnog is de top5 boven de rivieren....quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Niet verwonderlijk deze stijging idd. Zie het als niet gevaarlijk.
Is er ergens een overzicht van besmettingen per gemeente? Als de zuidelijke gemeentes goed scoren, dan weet je waar aan het ligt.![]()
Carnaval, houd er ook wel van, maar aangezien ik komend weekend in de UK zit en graag voor de terugreis negatief wil testen heb ik het carnaval dit jaar nog maar ff vermeden. Komen nog jaren genoeg (indien geen herleving van het virus of geen wereldwijde oorlog) om het in te halen.
Om het van de positieve kant te bekijken: Brabant wordt de eerste provincie met groepsimmuniteit.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:51 schreef Sangha het volgende:
[..]
Mega explosie besmettingen covid na Carnaval!
Het zou mij niet verbazen als de Brabanders en Limburgers meer immuniteit hebben en juist de bezoekers van boven de rivieren het opgepikt hebben en mee terug gesleept hebben naar huis.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
In het algemene cortopic staat dat overzicht en vooralsnog is de top5 boven de rivieren....
Ik hoopte eigenlijk vooral dat we niet meer bepaalde groepen 'de schuld' zouden gevenquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:32 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als de Brabanders en Limburgers meer immuniteit hebben en juist de bezoekers van boven de rivieren het opgepikt hebben en mee terug gesleept hebben naar huis.
Ach, als iedereen die positief test een paar dagen zorgt voor afstand tot andere mensen dan is het zo weer afgelopen. Dansen met Janssen zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |