Allemaal mensen die goedkope arbeidskrachten hebben ingehuurd, erg mooi. Zonnepanelen en muren die omvallen. Allemaal geïnstalleerd door AMATEURS.quote:
Goed bedrijf nemen, mijn panelen liggen nog muurvast ondanks winkracht 10.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
installateurs van zonnepanelen zouden zware boetes en sancties moeten krijgen als een zonnepaneel eraf gaat bij een wind.
en ze willen goedkoper en sneller werken.... maar de kwaliteit van het vastmaken vergeten ze soms. Ze zouden het moeten bestand maken bij een 200km/u wind
Mijn godquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:17 schreef summer2bird het volgende:
Buurvrouw heeft het fantastische idee om nu het hok van het buitenkonijn te verschonen.
Overal ligt nu hooi![]()
Wat zijn dit voor mensen?
Maar goed dat ie dat deed!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Deze auto die gewoon door blijft rijden
Of je gaat daar gewoon niet heen rijden als een boom ziet wiebelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar goed dat ie dat deed!
Duitser volgens mij. Nuchter volk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Deze auto die gewoon door blijft rijden
Sowieso niet de weg op.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Of je gaat daar gewoon niet heen rijden als een boom ziet wiebelen.
De komende uren zou de storm aan kracht nog moeten toenemen zo is voorspeld.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:27 schreef dick_laurent het volgende:
Hmmm, hier (midden NL) was het best wel heftig een uur geleden, en nu lijkt het alweer wat afgezwakt met de wind.
Dawas 'm weer? Of krijgen we nog een:
Verliest wel een deel van z'n autoquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
Duitser volgens mij. Nuchter volk.
Zo stuitert de wind weg. Slim toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ah, de buren hebben de trampoline nog staan.
Nieuw, binnenkort bij u in de tuin!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ah, de buren hebben de trampoline nog staan.
Het appje moest anders wel verstuurd worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Of je gaat daar gewoon niet heen rijden als een boom ziet wiebelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |