gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:20 schreef fetX het volgende:
Verjaardagspunthoofd @:neef_wuppie @:lenny_leonard @:wereldgozer
Dank maat.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
Van harte makker! @:fetx Ik zou je graag 3 punten gunnen morgen als cadeau maar hullie motten tegen Cambuur. (al wordt dat gewoon een simpele overwinning)
Het draait al een hele tijd niet meer. Laatste overwinning 10 december. Alleen de 0-0 tegen AZ was nog netjes.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Dank maat.
Ga ik wel vanuit, ja. Vind trouwens wel dat Cambuur af en toe leuk voetbalt. Hoewel, dat baseer ik op de eerste seizoenshelft maar weet niet of dat nu nog zo is.
Hopen op een dikke 4-0 dan maar. Wel leuk weer eens in een vol stadionquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het draait al een hele tijd niet meer. Laatste overwinning 10 december. Alleen de 0-0 tegen AZ was nog netjes.
Dat zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:33 schreef El-Stinho het volgende:
Mensen die aan Woordle doen, hebben significant meer kans om vroegtijdig te overlijden.
@aTypisch zou je willen beginnen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:33 schreef El-Stinho het volgende:
Mensen die aan Woordle doen, hebben significant meer kans om vroegtijdig te overlijden.
Was het bier op?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:22 schreef tong80 het volgende:
Ik had gisteren een mental break out, zoals dat in goed Nederlands heet. Zat er even doorheen. Schijnt normaal te zijn na een hartaanval. Dat het na een tijdje pas echt doordringt. Na me herpakt te hebben kan ik weer normaal gaan slapen. Trusten voor nu en straks. En morgen weer gezond op. Geniet van het leven. Dan doe ik het ook.
Nee je moeder was al volgespoten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |