SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
mja helaasquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Arme mensen in midden-, oost, en noordelijk Thailand verkopen hun minderjarige dochters aan vieze mannen in Bangkok en Pattaya.
Thai die ik kende zat daar onder bij Krabi, die had ook wel genoeg centjes maar die zat daar voor zijn zieke zoontje voor de schone lucht, die nam toeristen mee op apenkayaksafari.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:29 schreef bitterbal het volgende:
dat eiland waar ik heen ga zitten hele rijke thai. Die hebben al vroeg ingezien dat het toeristisch zou worden grond en bedrijven gekocht.
locals noemen ze ook maffia trouwens
op werk hadden we met storm corrie die zonwering uitgelaten blijkbaar. Zon hele grote luifel is dat. Die was ook kapotquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:31 schreef LTVDK het volgende:
Goed opgeruimd wel dat terras, dat wordt morgen tafeltjes en stoeltjes van het strand vissen
Die glijbaan ziet er ook uit alsof die al ergens anders stond vanochtendquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:33 schreef bitterbal het volgende:
die webcam van hoek van holland wiebelt ook goed
trap er niet in!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:35 schreef LTVDK het volgende:
De zon begint hier nu volle bak te schijnen met blauwe lucht
Hier komt de regen juist met bakken naar beneden vallen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:35 schreef LTVDK het volgende:
De zon begint hier nu volle bak te schijnen met blauwe lucht
Dat is die bui waar ik net doorheen liepquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier komt de regen juist met bakken naar beneden vallen.
Ohquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is die bui waar ik net doorheen liep
Gewoon met een kettingslot aan iets zwaars vastmaken. Een scooter of zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:37 schreef Ama het volgende:
Of ik alles rondom mijn woning kan verwijderen en uit de schuur. Ja waar zet ik dan 2 fietsen neer?
Gvdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon met een kettingslot aan iets zwaars vastmaken. Een scooter of zo.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon met een kettingslot aan iets zwaars vastmaken. Een scooter of zo.
uit de schuur? wtf?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:37 schreef Ama het volgende:
Of ik alles rondom mijn woning kan verwijderen en uit de schuur. Ja waar zet ik dan 2 fietsen neer?
Dan snap je ook waarom ik doorweekt wasquote:
Voor hoe lang?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:37 schreef Ama het volgende:
Ja ze gaan ook bezig in de berging staat er. Ik ben de enige die hem nog gebruikt van de 6 huizen.quote:
Wat moet die chinees daar nou weerquote:
ahhhquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze gaan ook bezig in de berging staat er. Ik ben de enige die hem nog gebruikt van de 6 huizen.![]()
Ja een dag hoop ik. Als langer is moet ik het maar even bij vrienden neerzetten. Zet ze wel midden op de stoep neer.quote:
Nee fiets staat buiten nu.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ahhh
ikdacht serieus dat het voor de storm was
ja ik ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ahhh
ikdacht serieus dat het voor de storm was
quote:
niet eens.. :/quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:40 schreef Ama het volgende:
En heb liever ook geen asbest op mijn fiets(en).
Neuh moet voor werkzaamheden binnenkort.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ook.
denk misschien zijn ze bang dat de schuur instort ofzo
ja dat naar huis gaan is voor sommige vast nog een dingetjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:43 schreef mschol het volgende:
op werk hebben ze ook allemaal voorzorgsmaatregelen genomen...
zendingen via voordeur (de overheaddeur kan er uit waaien met deze rukwinden)
en collega's die andere naar huis brengen enzo
Vroegah toen je nogquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:40 schreef Ama het volgende:
En heb liever ook geen asbest op mijn fiets(en).
Zag hier op het industrieterrein bij veel vrachtwagens met zo'n zijlaadtrailer (met dat canvasdoek) extra dichtgemaakt met spanbanden rondomquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:43 schreef mschol het volgende:
op werk hebben ze ook allemaal voorzorgsmaatregelen genomen...
zendingen via voordeur (de overheaddeur kan er uit waaien met deze rukwinden)
en collega's die andere naar huis brengen enzo
yup, meerdere die met OV komen.. nu rijden er een aantal met elkaar mee en worden ze thuis gedroptquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat naar huis gaan is voor sommige vast nog een dingetje
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah toen je nogbrandveilige
nepsneeuw kon kopen gemaakt van 100 % asbest. In poedervorm
![]()
Cleanest
Whitest
Best
![]()
[ afbeelding ]
ook wel logisch jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag hier op het industrieterrein bij veel vrachtwagens met zo'n zijlaadtrailer (met dat canvasdoek) extra dichtgemaakt met spanbanden rondom
wauwquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah toen je nogbrandveilige
nepsneeuw kon kopen gemaakt van 100 % asbest. In poedervorm
![]()
Cleanest
Whitest
Best
![]()
[ afbeelding ]
moet jij ook nog naar huis straks?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:49 schreef gianni61 het volgende:
het klinkt alsof er zometeen een plaat gaat loswaaien van de keet
En bij 10 beland je zo te zien in de Matrixquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:50 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Moet lachen om dat plaatje van dat kind wat uit een kinderwagen flikkert.
zitten toch vlakbij een orkaanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:50 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Bij 7 ren je achter een fietser aan. Weet niet zo goed waarom.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En bij 10 beland je zo te zien in de Matrix
een collega waait ook zowat om danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:50 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel het planquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet jij ook nog naar huis straks?
Daar gaat alvast één van jouw fietsen dusquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij 7 ren je achter een fietser aan. Weet niet zo goed waarom.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar gaat alvast één van jouw fietsen dus
Omdat die je fiets heeft gejat denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij 7 ren je achter een fietser aan. Weet niet zo goed waarom.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:54 schreef bitterbal het volgende:
maar zou die storm nou snachts doorgaan?
Nee die heeft een 9 tot 5 uur contract nou goedquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:54 schreef bitterbal het volgende:
In het noorden wel ja, bij ons zal die rond middernacht al redelijk afgezwakt zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:54 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat mijn paraplu het wel eerder begeeft ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:50 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
En dan moet de storm nog beginnenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:56 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm boom gescheurd in de tuin waar ik vrijwilliger ben. De klimboom.
Die wil ik morgen kijken. Hopelijk @Solotovski ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Texas Chainsaw Massacre op NetflixAls ze oude films er meteen ook even opzetten.
Awquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:56 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm boom gescheurd in de tuin waar ik vrijwilliger ben. De klimboom.
Die ga ik kijken als ik The Good Doctor klaar heb.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb echt genoten van Inventing Anna, echt een aanradertje.
ja best johquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Die wil ik morgen kijken. Hopelijk @:solotovski ook.
Wel wachten met het opruimen van die boom tot de storm voorbij isquote:
quote:Dode in Ierland na omvallen boom
In Ierland is een man overleden nadat een boom op hem was gevallen. Hij was op dat moment bezig met het opruimen van stormschade, meldt de Ierse omroep RTÉ.
Het goede leven.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:01 schreef Karzai het volgende:
Vrouwe fortuna zal ons door deze storm heen helpen
[ afbeelding ]
die kijk ik nuquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb echt genoten van Inventing Anna, echt een aanradertje.
Dit zijn de enige momenten dat ik een auto ook wel chill had gevonden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:05 schreef bitterbal het volgende:
de collega's die vanavond werken hebben allemaal geen auto
ja nu op je fietsjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit zijn de enige momenten dat ik een auto ook wel chill had gevonden.
Ja ik vind fietsen helemaal niet erg maar op dit soort momenten heb ik er echt een pesthekel aan.quote:
Totdat ie naast een boom geparkeerd staat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
waar staat jouw auto?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Totdat ie naast een boom geparkeerd staat.
Heb jij een rijbewijs eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja al 13 jaar ofzo maar is al een tijdje verlopen maar kan zo weer nieuwe halen. Rij nooit auto dus heb er ook geen haast mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij een rijbewijs eigenlijk?
Niet, je moet dan opnieuw afrijden!!!!!!!111111!1!111quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja al 13 jaar ofzo maar is al een tijdje verlopen maar kan zo weer nieuwe halen. Rij nooit auto dus heb er ook geen haast mee.
Ook een livestream van Schiphol nuquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:09 schreef bitterbal het volgende:
er gaat nog een watertaxi de wind in op het water
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Niet, je moet dan opnieuw afrijden!!!!!!!111111!1!111
Ik heb ook al jaren niet meer gereden. Ooit eind 2016 nog een keer een paar lesjes genomen bij @LompeHork om het gevoel een beetje te houden. Sindsdien denk ik alleen nog 3 dagen een huurPandaatje in Portugal gereden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja al 13 jaar ofzo maar is al een tijdje verlopen maar kan zo weer nieuwe halen. Rij nooit auto dus heb er ook geen haast mee.
Dat mag je niet zeggen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:21 schreef mschol het volgende:
jammer dat ik nu niet even naar de kust kan
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen die in het westen wonen.
Van mij wel hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen die in het westen wonen.
zou wel in dat reuzenrad willen nuquote:
Lijkt wel The Mist.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
zou wel in dat reuzenrad willen nu
Kun je een vrouw ook een windstoot noemen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:25 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
Windkracht 10 in Vlissingen: windstoot van 117 kilometer per uur
Inmiddels is windkracht 10 gemeten in Vlissingen, met een windstoot van 117 kilometer per uur, meldt Weerplaza. De hoogst gemeten windsnelheid tijdens storm Dudley gisternacht was 114 kilometer per uur, op weerstation Lauwersoog.
jetzt geht los
Lijkt me best tof.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:25 schreef bitterbal het volgende:
moet er echt niet aan denken om nu op het strand te zijn
Zie niet veel meer dan een witte waasquote:
Deze gaat onder de copy paste.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:25 schreef bitterbal het volgende:
moet er echt niet aan denken om nu op het strand te zijn
Daar hadden ze geloof ik alle cabines uitgehaald voor de stormquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
zou wel in dat reuzenrad willen nu
lekker zandstralenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie niet veel meer dan een witte waas
ja doeiquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze gaat onder de copy paste.
Golven van een halve kilometer hoog.quote:
Ik vind reuzenrad zonder storm al eng genoeg.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee grapjewordt je zo het bakkie uitgeslingerd door een rukwind
nee hangen er nog ene paarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hadden ze geloof ik alle cabines uitgehaald voor de storm
@Haags kan hier wel wat meequote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je een vrouw ook een windstoot noemen?
En gratis parkeren want er loopt nu toch geen boa buitenquote:
Moet je net zien.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En gratis parkeren want er loopt nu toch geen boa buiten
Ligt er aan hoe flatulent ze isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je een vrouw ook een windstoot noemen?
Mwah zolang er geen tornado's zijn enz durf ik best naar buiten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:28 schreef bitterbal het volgende:
ja weet je wat het is. als men zegt ga niet naar buiten en kom het van een weerinstituut dan neem ik dat wel serieus ja
ja ze noemen dit al zeer gevaarlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah zolang er geen tornado's zijn enz durf ik best naar buiten.
De wappies van de windcrisis vooralquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:29 schreef bitterbal het volgende:
die mensne op het strand zijn zeg maar de wappies van de corona crisis ;P
Ik luister dan altijd naar de fietsenmaker, de koekenbakker en de werkeloze buurvrouw.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:28 schreef bitterbal het volgende:
ja weet je wat het is. als men zegt ga niet naar buiten en kom het van een weerinstituut dan neem ik dat wel serieus ja
Zeker precies zo'n overijverige autist want die is altijd ingepland op vrijdagmiddag en nu dus ook das moet en zal die naar buitenquote:
Windwappies.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De wappies van de windcrisis vooral
Komt gemiddeld meer waarheid uit dan uit jouquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik luister dan altijd naar de fietsenmaker, de koekenbakker en de werkeloze buurvrouw.
Ik was niet van plan het water in te gaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:30 schreef bitterbal het volgende:
nu denk ik ook dat op het strand je nu niet heel veel kan gebeuren maar er zijn ook kitesurfers. die kunnen serieus in de problemen raken en dan moeten vrijwilligers hun leven weg wagen om ze het water uit te vissen
Maar dat is gewoon beetje logisch nadenken. Maar als ik naar de supermarkt wil ofzo dan ben ik echt niet bang dat ik dood ga onderweg tbh.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:30 schreef bitterbal het volgende:
nu denk ik ook dat op het strand je nu niet heel veel kan gebeuren maar er zijn ook kitesurfers. die kunnen serieus in de problemen raken en dan moeten vrijwilligers hun leven weg wagen om ze het water uit te vissen
niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was niet van plan het water in te gaan.
Dit gaat je twee likes opleveren.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt gemiddeld meer waarheid uit dan uit jou
Ja die gaan dat dus niet doen want eigen veiligheid gaat voor.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:30 schreef bitterbal het volgende:
nou ja dan heb je kans op losvliegend puin of takken bv. Daar waarschuwen ze juist voorquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon beetje logisch nadenken. Maar als ik naar de supermarkt wil ofzo dan ben ik niet echt bang dat ik dood ga onderweg tbh.
Dit. Het is niet alsof je in een bos gaat wandelen ofzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon beetje logisch nadenken. Maar als ik naar de supermarkt wil ofzo dan ben ik niet echt bang dat ik dood ga onderweg tbh.
Wel meer ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat je twee likes opleveren.
werkt dat zo? Dacht dat ze wel een poging doen toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die gaan dat dus niet doen want eigen veiligheid gaat voor.
nou ja die zal je vast ook hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. Het is niet alsof je in een bos gaat wandelen ofzo.
Ja maar dat bepalen ze zelf en dat zijn meestal geen bange schijtluizen zonder eergevoel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die gaan dat dus niet doen want eigen veiligheid gaat voor.
Ook niet zo bang voor eigenlijk. Meeste takken zijn laatste 2 dagen al van de bomen gewaaid hier.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dan heb je kans op losvliegend puin of takken bv. Daar waarschuwen ze juist voor
denk dat je op een leeg strand minder risico;s loopt dan in een winkelstraat met bomen?
Je hebt ook van die lui die zich in veel te krappe grotten wringen, dus eh.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja die zal je vast ook hebben
Ja en vandaag dus de rest van de boomquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook niet zo bang voor eigenlijk. Meeste takken zijn laatste 2 dagen al van de bomen gewaaid hier.
Dat is wel zo jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat bepalen ze zelf en dat zijn meestal geen bange schijtluizen zonder eergevoel.
*trekt wandelschoenen weer uit*quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. Het is niet alsof je in een bos gaat wandelen ofzo.
Ali B en Marco B.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hebt ook van die lui die zich in veel te krappe grotten wringen, dus eh.
Dat waren alle mensen die een boom op zich kregen vast ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook niet zo bang voor eigenlijk. Meeste takken zijn laatste 2 dagen al van de bomen gewaaid hier.
Ik dacht meer aan die gast die ondersteboven vast kwam te zitten.quote:
Dat zijn ook engerds, zit je vast op de kop ga je na drie dagen dood, krijgen ze je er niet uit dus blazen ze de spelonk maar opquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hebt ook van die lui die zich in veel te krappe grotten wringen, dus eh.
Dat is wel een ziek verhaal.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan die gast die ondersteboven vast kwam te zitten.
Moeten we voor Franny al een search en rescue opzetten?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Overal woei behalve hier![]()
[ afbeelding ]
5G mast omgewaaid. Eindigt straks op bal d'r balkon.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
5G mast omgewaaid. Eindigt straks op bal d'r balkon.
Ik kende 'm daarvoor inderdaad al.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:37 schreef Ama het volgende:
Ook al kennen mensen het ook wel denk ik.
Of scooter, is dat probleem meteen ook opgelost.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
staat die bijna binnenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Of scooter, is dat probleem meteen ook opgelost.
Scooter plat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Of scooter, is dat probleem meteen ook opgelost.
Welnee die kan wel ergens tegenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moeten we voor Franny al een search en rescue opzetten?
Daar kan ie nog steeds omvallenquote:
Op d'r scooter.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is de vraag "repareren y/n" ook meteen beantwoord.quote:
Ik vrees ook een beetje voor mijn omheining, die heeft zijn beste tijd ook wel een beetje gehad….quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:39 schreef LTVDK het volgende:
Stond even buiten te roken en toen waaide er een plank van de schuttingDat ding ligt straks gewoon helemaal horizontaal gok ik
Wist niet dat je rookt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:39 schreef LTVDK het volgende:
Stond even buiten te roken en toen waaide er een plank van de schuttingDat ding ligt straks gewoon helemaal horizontaal gok ik
Ja die schutting is ook helemaal verrot, stond al op de lijst voor vervangingquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vrees ook een beetje voor mijn omheining, die heeft zijn beste tijd ook wel een beetje gehad….
‘Ze kennen je’quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:40 schreef UitStraling het volgende:
Mijn tweelingnichtjes van vijf hebben een tekening van mij gemaakt dat ik naakt in ons zwembad in Spanje spring en dat dan al het water eruit is.
Kun je weer wat nieuws kopenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vrees ook een beetje voor mijn omheining, die heeft zijn beste tijd ook wel een beetje gehad….
Waarom denk je anders dat ik zoveel loop. beetje compenserenquote:
Ik wil hem eigenlijk zelf niet meer vervangen dus hopelijk blijft ie ongedeerd staanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die schutting is ook helemaal verrot, stond al op de lijst voor vervanging
Ben ik gelukkig (samen met Etto dan) niet de enige hier met een slechte gewoonte.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat ik zoveel loop. beetje compenseren
Beetje helpen door deels door te zagen. De rest doet de natuur welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:41 schreef Ama het volgende:
Hopelijk waait die klote conifeer van mij om.
Zal het onthouden voor een volgende storm, ik heb geen zaag.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Beetje helpen door deels door te zagen. De rest doet de natuur wel
Had het er vorig jaar al een keertje over gehad met de buurman, die heeft gelukkig een eigen klusbedrijf dus die kan aan wat voordeliger hout komenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk zelf niet meer vervangen dus hopelijk blijft ie ongedeerd staan
Ja die zijn echt superleuk, sierraadjes voor de mensheid, knalrode Koos en Ted, ik ga wel eens met ze praten waarom ze me naakt tekenen en waarom ze denken dat het zwembad leeg is als ik erin duikquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
‘Ze kennen je’
Zijn dat die met die coole namen?Want dat moeten ook gewoon coole kindjes zijn….
Hebbie al zandzakken?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:44 schreef bitterbal het volgende:
die scooter wiebelde net al flink maar de wind komt dus van links
[ afbeelding ]
Ook in de stad ben je niet veilig dusquote:Zwaargewonde door omgevallen boom op Aalsmeerweg
14 minuten geleden · Door AT5/NH Amsterdam
Op de Aalsmeerweg in Zuid is vanmiddag iemand door een boom die omviel geraakt. Het slachtoffer raakte zwaargewond.
https://www.at5.nl/artike(...)-boom-op-aalsmeerweg
jeetjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook in de stad ben je niet veilig dus
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die zijn echt superleuk, sierraadjes voor de mensheid, knalrode Koos en Ted, ik ga wel eens met ze praten waarom ze me naakt tekenen en waarom ze denken dat het zwembad leeg is als ik erin duik
Jij welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah zal wel hoog genoeg zitten toch
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat jonge kinderen de persoon die ze het belangrijkste vinden het grootste tekenen, dus als je een ‘familieportret’ krijgt en jij bent degene die heel klein is weet je hoe laat het is
Sprekendquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
https://i.imgur.com/BXQIXxC.jpg
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
https://i.imgur.com/BXQIXxC.jpg
De echte storm moet nog beginnen he, zal pas vanavond zijn dat het gaat regenenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:49 schreef Ama het volgende:
Het gaat hier niet meer echt regenen volgens mij.
Wel geinig, over een half jaar zit ik daar met die twee kleine hummeltjes en ze zijn nu al mijn strapatsen aan het uittekenenquote:
Ik zag net iets vliegen door de tuin…. Ghelp…..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De echte storm moet nog beginnen he, zal pas vanavond zijn dat het gaat regenen
Hier door de storm al.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn hele dag weer verkloot door allerlei hackers. Dat die mensen eens een andere hobby gaan zoeken.
Do not mess with Koos en Ted!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koos en Ted vinden van wel, ik ga ze knijpen.
Mijn jongste maakte dit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat jonge kinderen de persoon die ze het belangrijkste vinden het grootste tekenen, dus als je een ‘familieportret’ krijgt en jij bent degene die heel klein is weet je hoe laat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zegt dat dan?Vakman pur sang
Zo de maas in jonguh!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:52 schreef bitterbal het volgende:
en aan de overkant zijn mensen ook dicht bij de rand aan het stormhangen![]()
ga maar alvast filmenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, ben benieuwd of het platte dak van de buren het gaat houden. Dat golft helemaal op en neer in de wind
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn jongste maakte dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zegt dat dan?![]()
Ik zou der niet meer op je tablet laten![]()
Of voortaan een onderbroek in huis aantrekken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ik zou der niet meer op je tablet laten
[..]
Mijn jongste maakte dit.Heb je een enorme witte baard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zegt dat dan?Your beauty never ever scared me.
Los is een kale neger met een witte baard?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of voortaan een onderbroek in huis aantrekken.
Ik zie een tshirt of hemdje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Los is een kale neger met een witte baard?
Altijd al gedachtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Mijn jongste maakte dit.Dat je hoofd eruit ziet als een besuikerde negereierkoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zegt dat dan?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
staat hier beneden ook 1. die moest net toch wel even het hekje grijpenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Film jij die Maasduikers dan.
foto?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:01 schreef Ygritte het volgende:
Jongens… als dit nog amper maar niks is, vrees ik dat ik straks geen schutting meer heb……![]()
ben je gehecht aan de schutting?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:01 schreef Ygritte het volgende:
Jongens… als dit nog amper maar niks is, vrees ik dat ik straks geen schutting meer heb……![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onze snack is weer in full disaster modus hoor
Voor geen meter, maar ik kan wel iets anders bedenken om van het weekend te doen….quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je gehecht aan de schutting?
is de before fotoquote:
Idemquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:01 schreef Ygritte het volgende:
Deze man weetquote:
Ik hoop dat er niet al te veel dramatische zaken gebeuren.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Stadion van ADO voorlopig ook even niet te gebruiken denk ik.
[ twitter ]
Ophokplichtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Deze man weet
Besides
Corona got me quarantined like.. geen zin om hier een slechte rap text bij de bedenken 😂
Oh ja, beetje te doen overigens of toch ook wel ziek?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Deze man weet
Besides
Corona got me quarantined like.. geen zin om hier een slechte rap text bij de bedenken 😂
symptomen zijn nagenoeg wegquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja, beetje te doen overigens of toch ook wel ziek?
tussen 17 en 18uquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:13 schreef liesje1979 het volgende:
Westen heeft wel bijna de piek bereikt toch?
geen ideequote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:13 schreef liesje1979 het volgende:
Gewoon uitrijden en genieten joh.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:13 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus hier bij de hunebedden vanavond pas?
Gaat best hard tekeer. Ben iig blij dat we gesloten zijn want had het nu niet zien zitten om met kinderen van school naar de opvang te lopen.quote:
Wordt dan ook gewoon donateur man verdommequote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:13 schreef gianni61 het volgende:
KWF begint wel hardnekkig te worden
dinsdag gebeld, woensdag gebeld, vanmorgen 1x, vanmiddag al 3x
Ja mn grafiekje zegt nu trouwens dat 18u de piek is.. en het is sinds 12u vanmiddag opgebouwd naar dit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaat best hard tekeer. Ben iig blij dat we gesloten zijn want had het nu niet zien zitten om met kinderen van school naar de opvang te lopen.
Wil morgen wel met de trein weg.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:16 schreef FranticDJ het volgende:
Het duurt tot zo'n 14u morgenmiddag voordat het weer 'uitgedoofd' is..
Dat ben ik alquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wordt dan ook gewoon donateur man verdomme
ik vind het wel knusquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:15 schreef liesje1979 het volgende:
En ik houd echt heel erg van storm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |