SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
mja helaasquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Arme mensen in midden-, oost, en noordelijk Thailand verkopen hun minderjarige dochters aan vieze mannen in Bangkok en Pattaya.
Thai die ik kende zat daar onder bij Krabi, die had ook wel genoeg centjes maar die zat daar voor zijn zieke zoontje voor de schone lucht, die nam toeristen mee op apenkayaksafari.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:29 schreef bitterbal het volgende:
dat eiland waar ik heen ga zitten hele rijke thai. Die hebben al vroeg ingezien dat het toeristisch zou worden grond en bedrijven gekocht.
locals noemen ze ook maffia trouwens
op werk hadden we met storm corrie die zonwering uitgelaten blijkbaar. Zon hele grote luifel is dat. Die was ook kapotquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:31 schreef LTVDK het volgende:
Goed opgeruimd wel dat terras, dat wordt morgen tafeltjes en stoeltjes van het strand vissen
Die glijbaan ziet er ook uit alsof die al ergens anders stond vanochtendquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:33 schreef bitterbal het volgende:
die webcam van hoek van holland wiebelt ook goed
trap er niet in!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:35 schreef LTVDK het volgende:
De zon begint hier nu volle bak te schijnen met blauwe lucht
Hier komt de regen juist met bakken naar beneden vallen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:35 schreef LTVDK het volgende:
De zon begint hier nu volle bak te schijnen met blauwe lucht
Dat is die bui waar ik net doorheen liepquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier komt de regen juist met bakken naar beneden vallen.
Ohquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is die bui waar ik net doorheen liep
Gewoon met een kettingslot aan iets zwaars vastmaken. Een scooter of zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:37 schreef Ama het volgende:
Of ik alles rondom mijn woning kan verwijderen en uit de schuur. Ja waar zet ik dan 2 fietsen neer?
Gvdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon met een kettingslot aan iets zwaars vastmaken. Een scooter of zo.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon met een kettingslot aan iets zwaars vastmaken. Een scooter of zo.
uit de schuur? wtf?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:37 schreef Ama het volgende:
Of ik alles rondom mijn woning kan verwijderen en uit de schuur. Ja waar zet ik dan 2 fietsen neer?
Dan snap je ook waarom ik doorweekt wasquote:
Voor hoe lang?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:37 schreef Ama het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |