windstil hierzo..af en toe een vlaagje wind...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:29 schreef Jockari het volgende:
Ik woon in provincie antwerpen, code oranje.
Nog niet veel wind gehad hier:
[ afbeelding ]
Niet echt spectaculair, en daarom sluiten de scholen om 12 uur ???
Dat was een KLM B737.800quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Doostarter komt nu terug een poging doen.
Je hebt gelijk "al zijn het technisch gezien nog steeds livefeeds uit amsterdam"🤣😉quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:36 schreef Dotteke het volgende:
Moest even goed kijken of ik wel in de COS zat, zullen we het hier maar over de streams hebben!
BB / [BB SC #1] Nog even wachten...
Zijn allemaal streams over storm en zo Dotjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:36 schreef Dotteke het volgende:
Moest even goed kijken of ik wel in de COS zat, zullen we het hier over de streams houden?
Er is ook een SC
BB / [BB SC #1] Nog even wachten...
https://www.at5.nl/mediaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:36 schreef GayGuy het volgende:
Ik moet zeggen dat AT5 nu wel vermakelijk is, tussendoor. Kan Big Brother niet wat streams van hun doorprikken ?🤣
Mensen die terug lezen willen lezen over BB en niet over de storm.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zijn allemaal streams over storm en zo DotjeDie krijgen ze bij BB ook nog wel over hun bolletjes. Maar ik snap je wel
Verstond ik het toch goed,quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
Teveel pillen,toen had ze pippi in bed gedaan.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verstond ik het toch goed,![]()
Ze is echt bang in het vliegtuig begreep ik dat nu goed?
Een heel doosje nog wel, hier krijg je dan hooguit twee tabletjes of zoquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
Die Belgen schrijven leuk spul voor.
Ze zegt het zelf ook: "Als ge goe spul wilt.."quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een heel doosje nog wel, hier krijg je dan hooguit twee tabletjes of zo
Valeriaantjes van de kruidvat...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een heel doosje nog wel, hier krijg je dan hooguit twee tabletjes of zo
Dat is niet van de HA volgen mij had ze van de dokter wat voor geschreven gekregenquote:
Ze is daar nu nog moe van, snapjeuh ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
Teveel pillen,toen had ze pippi in bed gedaan.
Maar die krijg je hier in Nederland wel hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet van de HA volgen mij had ze van de dokter wat voor geschreven gekregen
Nee klopt, maar dat was wat de assistente van de HA hier toen zei, haal maar valeriaan bij de kruidvatquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet van de HA volgen mij had ze van de dokter wat voor geschreven gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |