Hoe hij het fluisterend verteld ipv door de kamer heen paradeert zegt al genoeg hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Komt iets realistischer over dan Leroy.
Ik zie nu grace en Tobias in de woonkamer. En het geluid bij Sallar en nouche vond ik erg zacht. Kon er weinig van verstaanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:57 schreef Harry het volgende:
[..]
Gesprek Nouchine - Salar. Wat anders.... ?
Hij vertelde als laatste dat hij met een vriend met 3 dames had afgesproken. Maar diegene die voor hem 'bedoeld' was, vond ie maar niks. Niet aantrekkelijk, niet leuk. Na een avondje chillen, dansen, drinken gingen ze allevijf naar boven. Z'n vriend met dame kamer in .. bij Salar lag op linkerbed dame 1 en op rechterbed dame 2. Dame 1 vond hij dus echt niet aantrekkelijk, maar ja.. wel z'n date. En dame 2 juist wel aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:58 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik zie nu grace en Tobias in de woonkamer. En het geluid bij Sallar en nouche vond ik erg zacht. Kon er weinig van verstaan
Echt hé, alsof je in een vol cafe zit, met 150 man, en iedereen klept door elkaar heen🤣quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:05 schreef JDB94 het volgende:
Geluidstagiair in slaap gevallen? of toch de vrijmibo?
Niks te doen vandaag. Hangen en liggen tot ze naar bed mogen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Er gebeurd niet echt veel zo te lezen.
Zoals de heer H, Finkers zou zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Er gebeurd niet echt veel zo te lezen.
Tja, en einde Big Brother (want contact met buitenwereld" en geen prijzengeld🤣quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : Laat maar instorten !!! Schadevergoeding en hotel!!!
Waar kijk je die?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:11 schreef Silves het volgende:
heathrow live stream ..een aanrader, tenminste iets te zien.
Sommigen komen er pas op latere leeftijd achter. Maar hij is niet gay, dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:50 schreef freaky40 het volgende:
En dan denken sommige dat hij heameau is...
Vanaf nu Schiphol ookquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:13 schreef Silves het volgende:
[..]
LONDON HEATHROW AIRPORT (LHR)
LIVE: Storm Eunice at London Heathrow Airport
gezien..quote:
B737 komt eraanquote:
thanks..heb de streamVan uit het Carleton beach hotel, nu open staanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Scheveningen heeft ook een livestream op youtube
Is NH nieuws, heb ik in mijn digitale paket. Ik ben ff uit de coss. Deze beelden zijn veel spectaculairder🤣 Big schiphol brother🤣🤣🤣quote:
link?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:22 schreef Silves het volgende:
[..]
thanks..heb de streamVan uit het Carleton beach hotel, nu open staan
Doostarter komt nu terug een poging doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Landing niet gelukt, maakt een doorstart.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |