SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Tap tap tap
Ja, onze Engelse springer spaniel had ook tien namen. Was helaas niet echt een leuke hondquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende: [..] Overdreven kwats altijd ja, keer zo'n Pyreneese berghond gehad, dat beest had meer namen dan de Koninklijke familie en ik noemde hem Gijsje
![]()
nou ja met honden die je niet kent misschien betere ook ja ;Pquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik durf ‘m toch niet zo goed aan te halen
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst even aan je laten snuffelen
En met staarten zodat je een beetje kunt aflezen wat ze van je vindenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat heeft hij gedaan. Maar ik ben toch meer van de knuffelhonden met flaporen
Kutjoekel noemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, onze Engelse springer spaniel had ook tien namen. Was helaas niet echt een leuke hond
Deze heeft wel een staart. Gelukkig niet gecoupeerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En met staarten zodat je een beetje kunt aflezen wat ze van je vinden
bij mn ouders hadden we vroeger ook katten die prima luisterden naar Dikke en Duffequote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond luisterde ook naar kuthond.
Hoax, katten luisteren nooit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mn ouders hadden we vroeger ook katten die prima luisterden naar Dikke en Duffe
Karzai is van de plankjesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat kwam er nou allemaal op je plankje?
Nee, Karzaiquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zei je net niet dat je een borrelplankje gaat maken?
1 had ook wel een identiteitscrisis, die dacht dat hij een hond was.quote:
Toen die meet in Scheveningen met die zomerstormquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:48 schreef bitterbal het volgende:
allemaal mensen op scheveningen![]()
Toen ik bij van der valk werkte op de pier toen werd de boulevard welles afgesloten maar dat doen ze nu niet dus
worst, kaas en nootjesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oh![]()
@:karzai wat komt er allemaal op je plankje?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oh![]()
@:karzai wat komt er allemaal op je plankje?
Wil jij op een plankje plaatsnemen?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wil jij op een plankje plaatsnemen?
Dat waren geen mensenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:51 schreef Haags het volgende:
Ik zag mensen net hamsteren in de supermarkt.
We zijn echt compleet verloren als mensheid
lekker flesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo ook maar even wat tijd aan besteden. Toastjes met franse kaas, vlammetjes, Warsteiner, Karmeliet etc alemaal in huis.
Of een mooi whiskietje kan ook
praat normaal, vuile buut'nlanderquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een gelul weer om een lullig stormpje.
We worden echt zemmels zeg.
ik heb hier wel een MI bijquote:
kijk jij nou maar uit daar aan de kustquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:51 schreef Haags het volgende:
Fromage de baconquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
praat normaal, vuile buut'nlander
Komt wel goed joh.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk jij nou maar uit daar aan de kust
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:51 schreef Haags het volgende:
Kennelijk is er wat aan de hand.quote:Tienduizenden Britten zonder stroom
In het Verenigd Koninkrijk en Ierland
leidt storm Eunice tot veel problemen.
Eunice kwam er vanochtend aan land.Bij
tienduizenden huishoudens in onder meer
Ierland,Wales en het zuidwesten van
Engeland is de stroom uitgevallen.
Meteorologen zeggen tegen de BBC dat
Eunice een van de zwaarste stormen in
30 jaar kan worden.Het openbaar vervoer
rijdt maar mondjesmaat en honderden
scholen zijn uit voorzorg gesloten.
De Britse autoriteiten hebben miljoenen
inwoners opgeroepen binnen te blijven.
In enkele kustplaatsen dreigen verder
overstromingen.Het leger staat paraat
om hulp te bieden.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk is er wat aan de hand.
Bij de Lidl was het net ook knetterdruk. Mensen willen voor de storm hun boodschappen in huis hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen idee. Het was tering druk en mensen hadden volle karren bij
Whutchugonnado?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij de Lidl was het net ook knetterdruk. Mensen willen voor de storm hun boodschappen in huis hebben.
De winkel is morgen ook gewoon open.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij de Lidl was het net ook knetterdruk. Mensen willen voor de storm hun boodschappen in huis hebben.
Die ene halve dag en iedereen in paniekquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:59 schreef Haags het volgende:
[..]
De winkel is morgen ook gewoon open.
Doe normaal, idioten.
kijk je ookquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
O, dat Heathrow-kanaal is briljant
Ja, dat commentaar van die kerel. Heerlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk je ook![]()
Je voelt gewoon bijna wat die man voelt
380 budaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat commentaar van die kerel. Heerlijk
Vet hè?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
linkje?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Op kantoor?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet hè?
Zitten hier met dertig man te kijken
A380 probeert het verder maar nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En al die bitterballen dan?
Oh ik heb het geluid uit. Dacht alleen maar stormruisquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat commentaar van die kerel. Heerlijk
nee hij is echt enthousiastquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb het geluid uit. Dacht alleen maar stormruis
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:19 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ja we maken grappen maar stel dat het misgaatquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
NOu dan kan die broekenkakker uit Qtar ook wel huphup
weet neit waar die nu is geblevenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
NOu dan kan die broekenkakker uit Qtar ook wel huphup
ja beter niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja we maken grappen maar stel dat het misgaat
ik zou in mijn broek schijten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou echt geen seconde bang zijn omdat ik dat zo vet zou vinden, daarna een leven lang sterke verhalen vertellen erover natuurlijk
Mijn collega's "de enige die je dan de hele tijd ziet springen van plezier is US terwijl iedereen hem of hatelijk of doodsbang aanstaart en daarna issie weer de held van de dag hoor"quote:
Big Daddy.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:25 schreef bitterbal het volgende:
a als die 3 keer omgaat moet die ergens anders heen die van qatar
vorige keer was er paar keer een touch and goquote:
Vet juistquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vorige keer was er paar keer een touch and go
maar goed wat moeten die mensen nu denken. je raakt hier gestrest van toch
wat moest je nog veilig stellen op je balkon?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:32 schreef mschol het volgende:
nu begint de wind hier beeetje te komen
er lagen wat random losse spullen en een afscheidingswandje (decoratie) was bij vorige woei al deels los gekomen..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat moest je nog veilig stellen op je balkon?
Had je het weerbericht van bitterbal niet gelezen dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:37 schreef Ama het volgende:
Ik moet tijdens de storm weg en ben zo chaggy nu.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je het weerbericht van bitterbal niet gelezen dan?
Niet nodig om te weten wat het weer is hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je het weerbericht van bitterbal niet gelezen dan?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:38 schreef LTVDK het volgende:
Net niet gered, precies het allerlaatste stukje provinciale weg waar 0 beschutting is kwam er opeens een wolkbreuk van ijsregen en hagel horizontaal over me heen, helemaal doorweekt
This makes sense much notquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet nodig om te weten wat het weer is hoor.
Ja gelijk droge kleren aangetrokken en stokbroodje met verse knakworst gegetenquote:
Kun je gvd niet lezen ofzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
This makes sense much not
"Ik moet tijdens de storm weg en ben zo chaggy nu"
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gelijk droge kleren aangetrokken en stokbroodje met verse knakworst gegeten
Ja dat is jouw probleem, niet het mijne, ik ben zo vrolijk als een schoon vaatwasdoekjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:39 schreef Ama het volgende:
Maar ga vooral kut reacties uitlokken US als ik zeg dat ik chagrijnig ben.
Kunnen toch gewoon twee totaal ongerelateerde stellingen zijn?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
This makes sense much not
"Ik moet tijdens de storm weg en ben zo chaggy nu"
Iemand die het snapt, fijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen toch gewoon twee totaal ongerelateerde stellingen zijn?![]()
"Tomatensoep is vies en drie is weinig"
Kun je niks van zeggen
Nee ik ben niet zo'n ramptoeristquote:
Ik zit uit tijdsnood een boterham met pindakaas te vreten omdat ik niets wil missen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:40 schreef bitterbal het volgende:
geen tijd voor pannekoeken dus nu maar airfryert lunch
Ja ik kijk pas als ze uit de lucht komen vallenquote:
das wel echt plebsvoer. laatst ook al macciequote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit uit tijdsnood een boterham met pindakaas te vreten omdat ik niets wil missen.
Dat eten honden niet eens
dat doen ze bijna op die streamquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kijk pas als ze uit de lucht komen vallen
Zal ik een tribal op mijn schouderbladen laten zetten, gewoon omdat het kan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das wel echt plebsvoer. laatst ook al maccie
ik zou het niet doenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ik een tribal op mijn schouderbladen laten zetten, gewoon omdat het kan?
Aarsgewei.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ik een tribal op mijn schouderbladen laten zetten, gewoon omdat het kan?
Roep maar als het ook daadwerkelijk gebeurtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat doen ze bijna op die stream
Loop je op het industrieterrein?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
Ze hebben de windmolens uitgezet dus het gaat zo echt beginnen
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:48 schreef LTVDK het volgende:
Toch stiekem aan het kijkenDat vliegtuig flapperde gewoon
Het was hier ook niet heel rustig. Wel veel mensen al zonder mondkapje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:48 schreef liesje1979 het volgende:
En in de supermarkt was het nog drukker dan met kerst.
Nee, maar met die joekels van molens die ze vorig jaar hebben geplaatst kan ik ze vanaf hier zienquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Loop je op het industrieterrein?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
Ze hebben de windmolens uitgezet dus het gaat zo echt beginnen
oh daar had fles laatst ook last vanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien zo nog even de brievenbus dicht tapen.
Niets wat een stukje ducktape niet op kan lossen maar wacht eerst maar af hoe erg het wordt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh daar had fles laatst ook last van
Ik welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:52 schreef LTVDK het volgende:
Zou nu niet heel erg graag in zo'n vliegtuig willen zitten
Vaak mee gevlogen, die moesten altijd als allerlaatste aan de pier op Schiphol omdat ze altijd te laat warenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaak mee gevlogen, die moesten altijd als allerlaatste aan de pier op Schiphol omdat ze altijd te laat waren
the end is near...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:48 schreef liesje1979 het volgende:
Thuis.
Voor het eerst in de bijna 17 jaar dat ik daar werk dat we het centrum hebben dichtgegooid voor een code rood. Voelt wel surrealistisch ofzo.
Aanstellers! Klein briesje.quote:
oh ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien zo nog even de brievenbus dicht tapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ga nou maar dweilen met die Geul van jequote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aanstellers! Klein briesje.
Limburg overleefd alles
Ik zit nu aan de Maasplassenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga nou maar dweilen met die Geul van je
Ik heb een zakje chip erbij gepakt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:56 schreef bitterbal het volgende:
hij komt. net op tijd met mijn borrelbord
goede fruitschaalquote:
viesdikquote:
nee kaasstengelsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:58 schreef gianni61 het volgende:
die rolletje zijn vietnamese loempias?
booslim gespotquote:
Die mensen zijn echt wel aan het klappen nuquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:00 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
in 10voud naar jou terug!quote:
gaat dit over vliegtuigen>?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:01 schreef bitterbal het volgende:
wat zullen die mensen blij zijn dat het is gelukt
Jonguhquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zaten we nu naar een vuurbol te kijken.
En dan voelde ik me ietwat schuldig voor mijn lunch met verse knakworstenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:02 schreef bitterbal het volgende:
https://twitter.com/To__Legit2Quit/status/1494642876940226570
enige wat ik nu hoor is wind en zie een blauw/grijze lucht.. :/quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan voelde ik me ietwat schuldig voor mijn lunch met verse knakworsten
Met curry en gebakken uitjesquote:
kankworst in blik zijn gewoon smerig t.o.v. versequote:
Kaas boven baas bedoel je. Alles is beter met KAASSquote:
een vrouwelijke cv monteur?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga mijn berging maar weer inruimen. CVketel inspectiefiguurtje is geweest. Was maar een tenger vrouwke gelukkig dus ik hoefde niet het achterhuis te demonteren
helm op!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:05 schreef mschol het volgende:
ik ga zo wel rondje wandelen, is leuker dan een stream kijken
doe je voorzichtigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:05 schreef mschol het volgende:
ik ga zo wel rondje wandelen, is leuker dan een stream kijken
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:06 schreef mschol het volgende:
ik heb iets gevonden wat mij wel lekker leek: kokos in witte chocolade
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik langs kom vliegen heb je je antwoord
Volgens Van Dale is dat een 'monteuse'. In de praktijk wordt die vorm nauwelijks gebruikt en is ook een vrouw 'monteur'.quote:
Rafaello??quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:06 schreef mschol het volgende:
vind die bounty puur altijd lkkerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
kokos is lekker en witte chocolade is ook lekker.. die combi klinkt ook goed
Bountyquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind die bounty puur altijd lkker
Monteur zonder piel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens Van Dale is dat een 'monteuse'. In de praktijk wordt die vorm nauwelijks gebruikt en is ook een vrouw 'monteur'.
Mja kokos verschilt heel erg in waar ik het lekker in vindquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
kokos is lekker en witte chocolade is ook lekker.. die combi klinkt ook goed
Zeker de fout van de NSquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Lees in de scheveningen stream chat op tyoutube dat de nos heeft gemeld dat de storm is vertraagd
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Gooi alvast de laptop en telefoon maar aan de oplader voor het geval er hier ook stroom uit gaat vallen
Wat verwacht jij allemaal dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Gooi alvast de laptop en telefoon maar aan de oplader voor het geval er hier ook stroom uit gaat vallen
quote:Op de westpunt van het Britse eiland Isle of Wight is het windsnelheidsrecord gebroken. Daar werd een windsnelheid van 196 kilometer per uur gemeten. Dat overtreft zelfs de hoogste windsnelheid van de Great Storm van 1987, meldt correspondent Arjen van der Horst.
In de UK zitten er momenteel ook tienduizenden zonder stroom, nu is dat misschien wel een beetje een achtergesteld eiland qua infrastructuur maar dan nog. Kan hier ook zomaar ergens een boom door een bovenleiding waaien.quote:
Verkade had ooit witte chocolade met kokosquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:06 schreef mschol het volgende:
True maar ik ga daar persoonlijk niet echt vanuit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:14 schreef LTVDK het volgende:
Kan hier ook zomaar ergens een boom door een bovenleiding waaien.
*gaat powerbank opladen*quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de UK zitten er momenteel ook tienduizenden zonder stroom, nu is dat misschien wel een beetje een achtergesteld eiland qua infrastructuur maar dan nog. Kan hier ook zomaar ergens een boom door een bovenleiding waaien.
Wij hebben gewoon volgetankte aggregaten staan overal hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:13 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog nooit geen stroom gehad tijdens/na een storm?
heb het elke keer in thailand gehad na ene klein stormpjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon volgetankte aggregaten staan overal hoor.
Maar dan hebben we het ook over een land.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb het elke keer in thailand gehad na ene klein stormpje
Ja maar ja daar hebben ze geen US die overal aan denkt natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar we leven hier niet in een derde wereldland.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Laatst nog een halve dag ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Eén keer ooit zonder stroom gezeten een tijdje toen het transformatorhuisje in de fik stond.
je ziet daar soms ook een gefrituurd aapje in de electriciteitskabels hangen waar de locals dankbaar gebruik van maken voor het avondetenquote:
heb ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
je ziet daar soms ook een gefrituurd aapje in de electriciteitskabels hangen waar de locals dankbaar gebruik van maken voor het avondeten
quote:Busvervoerder Bravo begint vanaf 15.00 uur met het afschalen van ritten. En stopt daarna volledig met de dienstregeling op de volgende tijden:
16.00 uur in West-Brabant (omgeving Roosendaal en Bergen op Zoom);
17.00 uur in Midden-Brabant (omgeving Waalwijk, Tilburg, Breda en Oosterhout);
18.00 uur in Oost-Brabant (omgeving Uden en Den Bosch).
Alle buurtbussen reden vanaf 12.00 uur al niet meer. Bravo verwacht zaterdag de dienstregeling weer op te starten.
Ik weet nu niet of ik dit serieus moet nemen of dat dit een US post isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
je ziet daar soms ook een gefrituurd aapje in de electriciteitskabels hangen waar de locals dankbaar gebruik van maken voor het avondeten
nou ja in binneland zou mij niets verbazen. In thailand zijn er nog heel veel echt arme mensenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik dit serieus moet nemen of dat dit een US post is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |