Ik mis nog dat de schaatsen strak worden aangetrokken voor goed contact met het ijs.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:28 schreef D_A het volgende:
Alle clichés worden wel weer uit de kast gehaald hé
En zonder sokken!1!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik mis nog dat de schaatsen strak worden aangetrokken voor goed contact met het ijs.
Haha, k zag het ook jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:28 schreef V-for-Vendetta het volgende: Nuis liep weer met een predatorblik te kijken naar die dame in stoel onder hem. Beune zal met gerust hart kijken.
Doen we bij tafeltennis en schoonspringen dan een toernooi met 20 Chinezen per onderdeel?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:19 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik stel voor de beste 20/24 rijders van de WorlCup te sturen. Ongeacht nationaliteit. Dit is zo suf.
Ook destijds met Yuri van Gelder, als nr2 van het WK niet naar de OS mogen, maar iemand die niet eens aan de ringen kon hangen wel.
Prima, als zij de beste zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Doen we bij tafeltennis en schoonspringen dan een toernooi met 20 Chinezen per onderdeel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |