SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
De zin van de realiteit !!!111!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
WAARNAAAAAAR?
*kijkt hysterisch om me heen*
Precies dit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:08 schreef Kodiak100 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 18 februari 2022 10:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
En weer vergeet je even dat dit een spel is, een spel dat je alleen goed speelt als je gemeen bent, liegt, bedriegt, roddelt, bondjes maakt , elkaar zwart maken, maskers opzetten, als je al deze dingen niet goed doet, dan begrijp je dit spel niet, het is de bedoeling dat je doormiddel van bovenstaande dingen , dit spel wint. in een spel mag dit!!!
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Valt mij ook op. Social media stort zich massaal ergens op en laat niet los.
Ik denk niet eens dat de bewoners beseffen wat sommige actie's teweeg kunnen brengen. En dat is maar goed ook. Als je je daar contstant druk om moet maken kan je net zo goed naar huis gaan want dan speel je buiten een spel ook nog eens dat je niet jezelf kan en mag zijn.
Wat?! Pasen?! Nou dan wordt het denk ik tijd om me kerstboom weg te halen...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
Realiteit kwijt?
Zoeken?
Is het al Pasen?
Deze reactie quote ik op jou, maar was natuurlijk voor @:Ptr67, maar dat begreep je al welquote:
Allemaal een grote vlieger (maatje kitesurfen) 10 uur lang in de lucht houden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:05 schreef spapaars het volgende:
Vandaag de nieuwe challenge.
Allemaal buiten kamperen, in kleine fragiele tentjes.
En toch, dan win je uiteindelijk niet, omdat je hier in de laatste stemming (laatste 4) op wordt afgerekend.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
En weer vergeet je even dat dit een spel is, een spel dat je alleen goed speelt als je gemeen bent, liegt, bedriegt, roddelt, bondjes maakt , elkaar zwart maken, maskers opzetten, als je al deze dingen niet goed doet, dan begrijp je dit spel niet, het is de bedoeling dat je doormiddel van bovenstaande dingen , dit spel wint. in een spel mag dit!!!
Laatst had ze iets ruimers met bloemetjes aan,dat stond haar veel beter.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:10 schreef tiki het volgende:
Zo jammer dat Hanne vaak van die strakke leggings draagt.
Het staat haar echt totaal niet met die dunne spillebeentjes en kinderkontje...
Ik wil eigenlijk niet bodyshamen, maar dit ligt mij al zo lang op de lippen dat ik het ff kwijt moet.
Wat lossere kleding zou haar gewoon veel beter staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |