--quote:Op donderdag 23 december 2021 10:40 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Met nog een foto van hem met een uitdrukking van: "Wat doe ik nou?Ben ik echt zo gek?
![]()
"
https://www.linkedin.com/(...)037880849719296-GQv3
quote:Een vader zei tegen zijn dochter: “Je bent cum laude afgestudeerd, hier is een auto die ik jaren geleden heb gekocht.
Hij is nu een beetje ouder, maar voordat ik het je geef, breng het naar het centrum voor gebruikte auto's en vertel ze dat je hem wilt verkopen en kijk hoeveel ze je ervoor bieden.
De dochter ging naar de parkeerplaats voor gebruikte auto's, keerde terug naar haar vader en zei: "Ze boden me ¤1.000 aan omdat ze zeiden dat hij er behoorlijk versleten uitziet."
De vader zei: "Breng hem naar het pandjeshuis." De dochter ging naar het pandjeshuis, keerde terug naar haar vader en zei: "Het pandjeshuis bood slechts ¤ 100 omdat het een oude auto is."
De vader vroeg zijn dochter om nu naar een autoclub te gaan en hun de auto te laten zien. De dochter nam toen de auto naar de club, keerde terug en vertelde haar vader: "Sommige mensen in de club boden er ¤100.000 voor omdat het een Holden Torana A9X is. Een iconische auto die door veel verzamelaars wordt gezocht".
Nu zei de vader dit tegen zijn dochter: "De juiste plek waardeert je op de juiste manier". Als je niet gewaardeerd wordt, wees dan niet boos, het betekent dat je op de verkeerde plek bent. Degenen die jouw waarde kennen, zijn degenen die je waarderen ... Blijf nooit op een plek waar niemand je waarde ziet.
Nooit!
Helaas.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:55 schreef Sfancta het volgende:
Is linkedin nu een soort van story telling website geworden dan?
Ook gelijk je dochter meegeven dat haar waarde in geld uit te drukken is. Breezerslet in de maakquote:
Ze boden haar ¤1000,- omdat ze er versleten uit zagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:17 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ook gelijk je dochter meegeven dat haar waarde in geld uit te drukken is. Breezerslet in de maak
Zit je vrijwillig niet meer in COR, knul?quote:
COR is voorbij.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit je vrijwillig niet meer in COR, knul?
Je bent zelf voorbij manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Wat is er mis met jou?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:36 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Mooi topic. Mooie mensen. Zie je wat ik deed? Ik kon jullie ook een stel kankerstakkers noemen maar dan kom je in opstand.
De nieuwe Facebook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:55 schreef Sfancta het volgende:
Is linkedin nu een soort van story telling website geworden dan?
Het was een, wellicht overtrokken, knipoog naar de man in de OP die een negatieve uitspraak herpakt tot een positieve. Mission failed denk ik.quote:
Ik krijg hier inspiratie van. #mooiquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:36 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Mooi topic. Mooie mensen. Zie je wat ik deed? Ik kon jullie ook een stel kankerstakkers noemen maar dan kom je in opstand.
Repost-ception dus ik ga nogmaals zeggen dat dit lui is vertaald uit het Engels.quote:
Inspirerend!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Wauw.
Olympisch Kampioen 1000m
Olympisch Kampioen relay.
Olympisch Zilver 500m.
Olympisch Brons 1500m
(Suzanne Schulting).!!!!
Van welke Fok!ker is deze kloonquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:40 schreef pferdfahrer het volgende:
Gisteren uit bed gestapt en dacht opeens bij mijzelf, waarom zou ik gaan werken als het bed nog veel te lekker is in de vroege ochtend. Trots als ik was liep ik naar de koelkast rond half 12 en trok een blik Schultenbrau open. Werken is iets wat in je aard moet zitten, je moet het interessant vinden om dagelijks voor een hongerloon naar kantoor te komen om te gaan scrummen met je collega's waar je lekker gek out of the box gaat denken om het allemaal zo centraal mogelijk te houden.
Zojuist kwam mijn dochter binnen en liet mij haar rapport zien, ze was gezakt op alle vlakken, trots als ik was verkocht ik haar een lange pets langs de wang. "goed gedaan lieverd", ga nu maar weer weg, papa is aan het genieten van de vrijheid van stress.
Starend uit m'n appartementje op vijf hoog in Sjaarloos naar de prachtige voorjaarszon nam ik weer een slok uit m'n blik.
Wat ik hiermee je wil leren is dat werken niet alles is als je niet ook gewoon kan leven zonder zorgen op kosten van de belastingbetaler. Laat de arbeiders maar ploeteren in de kou en de snelle jongens in pakken de files trotseren.
Nee, werken is iets wat je moet liggen. De filosofie van het leven is dat er ooit een einde aan je leven komt, de deur is dichterbij dan je denkt, de vreugde van een vrij bestaan weegt niet op tegen het vroege opstaan.
Groeten, Peter van Kortemolen
CEO van mijn eigen leven.
Tranen in de ogen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:40 schreef pferdfahrer het volgende:
Gisteren uit bed gestapt en dacht opeens bij mijzelf, waarom zou ik gaan werken als het bed nog veel te lekker is in de vroege ochtend. Trots als ik was liep ik naar de koelkast rond half 12 en trok een blik Schultenbrau open. Werken is iets wat in je aard moet zitten, je moet het interessant vinden om dagelijks voor een hongerloon naar kantoor te komen om te gaan scrummen met je collega's waar je lekker gek out of the box gaat denken om het allemaal zo centraal mogelijk te houden.
Zojuist kwam mijn dochter binnen en liet mij haar rapport zien, ze was gezakt op alle vlakken, trots als ik was verkocht ik haar een lange pets langs de wang. "goed gedaan lieverd", ga nu maar weer weg, papa is aan het genieten van de vrijheid van stress.
Starend uit m'n appartementje op vijf hoog in Sjaarloos naar de prachtige voorjaarszon nam ik weer een slok uit m'n blik.
Wat ik hiermee je wil leren is dat werken niet alles is als je niet ook gewoon kan leven zonder zorgen op kosten van de belastingbetaler. Laat de arbeiders maar ploeteren in de kou en de snelle jongens in pakken de files trotseren.
Nee, werken is iets wat je moet liggen. De filosofie van het leven is dat er ooit een einde aan je leven komt, de deur is dichterbij dan je denkt, de vreugde van een vrij bestaan weegt niet op tegen het vroege opstaan.
Groeten, Peter van Kortemolen
CEO van mijn eigen leven.
De Speld. Maar wel lekker treffend hoe het gaat op LI.quote:Man maakt direct LinkedIn-profiel nadat partner is gediagnosticeerd met terminale ziekte
21 februari 2022 door Jos Maalderink en Rudolf Julius
De kankerdiagnose van zijn partner is Jonathan rauw op het dak gevallen. De 42-jarige marketeer heeft meteen een LinkedIn-profiel aangemaakt om het slechte nieuws met de wereld te delen.
“De mensen die mij persoonlijk kennen, zullen weten dat ik naast marketing nog een passie heb: Patricia”, begint Jonathan zijn eerste bericht op het zakelijke platform. In het bericht, onder een foto van zijn partner die tijdens een TEDx-conferentie in Arnhem een zaal toespreekt, vertelt Jonathan hoe de marketingwereld hem de waarde heeft geleerd van écht menselijk contact en hoe hij hoopt dat die lessen hem en zijn partner gaan helpen in de moeilijke periode die nu komt. “Gelukkig weet ik dat Patricia een vechter is, en ze zal net zo dapper zijn in haar strijd tegen haar kanker als in haar strijd om organisaties te helpen boven zichzelf uit te stijgen.”
Meer dan 50.000 zakelijke relaties en volslagen onbekenden hebben laten weten dat ze het persoonlijke bericht over de kanker van Jonathans partner ‘verhelderend’ vinden.
Wel sneu voor Patricia. Die kan zich voorlopig niet meer in de bek laten zeiken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 06:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De Speld. Maar wel lekker treffend hoe het gaat op LI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |