abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203713765
Zoals dit:

Wat zooi uit het vorige topic:

quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:40 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Met nog een foto van hem met een uitdrukking van: "Wat doe ik nou? :o Ben ik echt zo gek? :o :o "
https://www.linkedin.com/(...)037880849719296-GQv3
--

--

--

U MAD?
pi_203713785
quote:
Een vader zei tegen zijn dochter: “Je bent cum laude afgestudeerd, hier is een auto die ik jaren geleden heb gekocht.

Hij is nu een beetje ouder, maar voordat ik het je geef, breng het naar het centrum voor gebruikte auto's en vertel ze dat je hem wilt verkopen en kijk hoeveel ze je ervoor bieden.

De dochter ging naar de parkeerplaats voor gebruikte auto's, keerde terug naar haar vader en zei: "Ze boden me ¤1.000 aan omdat ze zeiden dat hij er behoorlijk versleten uitziet."

De vader zei: "Breng hem naar het pandjeshuis." De dochter ging naar het pandjeshuis, keerde terug naar haar vader en zei: "Het pandjeshuis bood slechts ¤ 100 omdat het een oude auto is."

De vader vroeg zijn dochter om nu naar een autoclub te gaan en hun de auto te laten zien. De dochter nam toen de auto naar de club, keerde terug en vertelde haar vader: "Sommige mensen in de club boden er ¤100.000 voor omdat het een Holden Torana A9X is. Een iconische auto die door veel verzamelaars wordt gezocht".

Nu zei de vader dit tegen zijn dochter: "De juiste plek waardeert je op de juiste manier". Als je niet gewaardeerd wordt, wees dan niet boos, het betekent dat je op de verkeerde plek bent. Degenen die jouw waarde kennen, zijn degenen die je waarderen ... Blijf nooit op een plek waar niemand je waarde ziet.

Nooit!
:')

(Jacco Valkenburg)
U MAD?
pi_203713883
Is linkedin nu een soort van story telling website geworden dan?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 februari 2022 @ 08:58:33 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203713922
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 08:55 schreef Sfancta het volgende:
Helaas.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_203714169
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 08:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

(Jacco Valkenburg)
Ook gelijk je dochter meegeven dat haar waarde in geld uit te drukken is. Breezerslet in de maak
pi_203714215
quote:

[..]

(Jacco Valkenburg)
Alweer dat verhaal :')
  vrijdag 18 februari 2022 @ 09:22:02 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203714239
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:17 schreef itchycoo het volgende:

[..]
Ook gelijk je dochter meegeven dat haar waarde in geld uit te drukken is. Breezerslet in de maak
Ze boden haar ¤1000,- omdat ze er versleten uit zag

Nog veel geld voor zo'n makkelijk meisje
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 18 februari 2022 @ 09:22:20 #8
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203714245
[..]
Deze mogen in de OP:

[/quote]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 18 februari 2022 @ 09:22:29 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203714248
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Alweer dat verhaal :')
Zit je vrijwillig niet meer in COR, knul?
pi_203714296
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:22 schreef Molo het volgende:

[..]
Zit je vrijwillig niet meer in COR, knul?
COR is voorbij.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 09:31:34 #11
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203714373
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
COR is voorbij.
Je bent zelf voorbij man :{w

De zesde golf komt eraan!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203714443
Mooi topic. Mooie mensen. Zie je wat ik deed? Ik kon jullie ook een stel kankerstakkers noemen maar dan kom je in opstand. :)
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  vrijdag 18 februari 2022 @ 09:46:35 #13
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_203714614
Wat een heerlijke en motiverende verhalen. Ik word er helemaal koud van.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_203714863
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:36 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Mooi topic. Mooie mensen. Zie je wat ik deed? Ik kon jullie ook een stel kankerstakkers noemen maar dan kom je in opstand. :)
Wat is er mis met jou?
pi_203716190
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 08:55 schreef Sfancta het volgende:
De nieuwe Facebook.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_203716419
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Wat is er mis met jou?
Het was een, wellicht overtrokken, knipoog naar de man in de OP die een negatieve uitspraak herpakt tot een positieve. Mission failed denk ik.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  vrijdag 18 februari 2022 @ 10:55:00 #17
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203716433
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:36 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik krijg hier inspiratie van. #mooi
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_203717127
quote:

[..]

(Jacco Valkenburg)
Repost-ception dus ik ga nogmaals zeggen dat dit lui is vertaald uit het Engels.
What Would Goku Do
pi_203730322
Wauw.
Olympisch Kampioen 1000m
Olympisch Kampioen relay.
Olympisch Zilver 500m.
Olympisch Brons 1500m

(Suzanne Schulting)

:').!!!!
U MAD?
pi_203740248
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Wauw.
Olympisch Kampioen 1000m
Olympisch Kampioen relay.
Olympisch Zilver 500m.
Olympisch Brons 1500m

(Suzanne Schulting)

:').!!!!
Inspirerend!

Net als onze kampioenen in Beijing lever ik ook gouden prestaties op mijn werk

#durftestralen.
pi_203741532
Gisteren uit bed gestapt en dacht opeens bij mijzelf, waarom zou ik gaan werken als het bed nog veel te lekker is in de vroege ochtend. Trots als ik was liep ik naar de koelkast rond half 12 en trok een blik Schultenbrau open. Werken is iets wat in je aard moet zitten, je moet het interessant vinden om dagelijks voor een hongerloon naar kantoor te komen om te gaan scrummen met je collega's waar je lekker gek out of the box gaat denken om het allemaal zo centraal mogelijk te houden.

Zojuist kwam mijn dochter binnen en liet mij haar rapport zien, ze was gezakt op alle vlakken, trots als ik was verkocht ik haar een lange pets langs de wang. "goed gedaan lieverd", ga nu maar weer weg, papa is aan het genieten van de vrijheid van stress.

Starend uit m'n appartementje op vijf hoog in Sjaarloos naar de prachtige voorjaarszon nam ik weer een slok uit m'n blik.

Wat ik hiermee je wil leren is dat werken niet alles is als je niet ook gewoon kan leven zonder zorgen op kosten van de belastingbetaler. Laat de arbeiders maar ploeteren in de kou en de snelle jongens in pakken de files trotseren.

Nee, werken is iets wat je moet liggen. De filosofie van het leven is dat er ooit een einde aan je leven komt, de deur is dichterbij dan je denkt, de vreugde van een vrij bestaan weegt niet op tegen het vroege opstaan.

Groeten, Peter van Kortemolen
CEO van mijn eigen leven.
pi_203745388
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:40 schreef pferdfahrer het volgende:
Gisteren uit bed gestapt en dacht opeens bij mijzelf, waarom zou ik gaan werken als het bed nog veel te lekker is in de vroege ochtend. Trots als ik was liep ik naar de koelkast rond half 12 en trok een blik Schultenbrau open. Werken is iets wat in je aard moet zitten, je moet het interessant vinden om dagelijks voor een hongerloon naar kantoor te komen om te gaan scrummen met je collega's waar je lekker gek out of the box gaat denken om het allemaal zo centraal mogelijk te houden.

Zojuist kwam mijn dochter binnen en liet mij haar rapport zien, ze was gezakt op alle vlakken, trots als ik was verkocht ik haar een lange pets langs de wang. "goed gedaan lieverd", ga nu maar weer weg, papa is aan het genieten van de vrijheid van stress.

Starend uit m'n appartementje op vijf hoog in Sjaarloos naar de prachtige voorjaarszon nam ik weer een slok uit m'n blik.

Wat ik hiermee je wil leren is dat werken niet alles is als je niet ook gewoon kan leven zonder zorgen op kosten van de belastingbetaler. Laat de arbeiders maar ploeteren in de kou en de snelle jongens in pakken de files trotseren.

Nee, werken is iets wat je moet liggen. De filosofie van het leven is dat er ooit een einde aan je leven komt, de deur is dichterbij dan je denkt, de vreugde van een vrij bestaan weegt niet op tegen het vroege opstaan.

Van welke Fok!ker is deze kloon :D
  zondag 20 februari 2022 @ 10:50:13 #23
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_203750959
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:40 schreef pferdfahrer het volgende:

Tranen in de ogen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_203776365
quote:
Man maakt direct LinkedIn-profiel nadat partner is gediagnosticeerd met terminale ziekte

21 februari 2022 door Jos Maalderink en Rudolf Julius

De kankerdiagnose van zijn partner is Jonathan rauw op het dak gevallen. De 42-jarige marketeer heeft meteen een LinkedIn-profiel aangemaakt om het slechte nieuws met de wereld te delen.

“De mensen die mij persoonlijk kennen, zullen weten dat ik naast marketing nog een passie heb: Patricia”, begint Jonathan zijn eerste bericht op het zakelijke platform. In het bericht, onder een foto van zijn partner die tijdens een TEDx-conferentie in Arnhem een zaal toespreekt, vertelt Jonathan hoe de marketingwereld hem de waarde heeft geleerd van écht menselijk contact en hoe hij hoopt dat die lessen hem en zijn partner gaan helpen in de moeilijke periode die nu komt. “Gelukkig weet ik dat Patricia een vechter is, en ze zal net zo dapper zijn in haar strijd tegen haar kanker als in haar strijd om organisaties te helpen boven zichzelf uit te stijgen.”

Meer dan 50.000 zakelijke relaties en volslagen onbekenden hebben laten weten dat ze het persoonlijke bericht over de kanker van Jonathans partner ‘verhelderend’ vinden.
De Speld. Maar wel lekker treffend hoe het gaat op LI.
U MAD?
  dinsdag 22 februari 2022 @ 09:55:06 #25
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_203777580
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 06:52 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
De Speld. Maar wel lekker treffend hoe het gaat op LI.
Wel sneu voor Patricia. Die kan zich voorlopig niet meer in de bek laten zeiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')